הורוסקופ שבועי 01.01.16 – 07.01.16

Aries

מזל טלה
ברמה המקצועית, מבחינת הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו אתכם להגיע למטרותיכם על ידי התמדה ואומץ. לא להפחית את כמות העבודה או זמן העבודה, כי בעקשנות שלכם תלויים דברים רבים בקריירה. יש לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים לכך ותחפשו את הזדמנויות החיוביות. הכוכבים יתמכו.
אהבה: הזוג הנשואי יעשה הכל בשביל להתקרב זה לזאת כמה שיותר. הרווקים יהיו במצב לא ברור.הם, לפי  תחזית אסטרולוגית לא החליטו איפה הגבול בין ידידות ואהבה. אבל גם לעמימות יש קסם!
בריאות: יהיה צד נבון לעסוק יותר בבריאותכם בגלל שלפי אסטרולוגיה שבועית יהיו כמה בעיות בריאות. מערכת החיסונית נחלשה, דבר אשר פותח דרך לווירוסים.

Taurusמזל שור
אתם תגלו שיש לכם כמה תכונות שלא ידעתם מקיומן. אסטרולוגיה שבועית ממליצה, על מנת להשיג את היעדים המקצועיים לא להסס ולהילחם על עקרונות ועל הרעיונות שלכם. באופק יתרחשו כמה שינויים, אבל זה לא מדאיג אתכם, להפך זה מעורר בכם שאפתנות.
אהבה: ההבנה בין בני הזוג הנישואים תהיה מושלמת, עם רגעים של חיבה משני הצדדים. לפי הורוסקופ שבועי אתם יותר סובלניים, ואוהבים ועושים מאמץ ניכר כדי להימנע מכל סוג של דיון לא נעים.
מערכות היחסים של הרווקים בתקופה הזו עומדים תחת הסימן של חוסר יציבות. אם אתם בתחילתה של מערכת יחסים אשר אתם חושבים שיש לה פוטנציאל להיות רצינית, השתדלו לא לעשות מעשה שישים תחת סימן השאלה את כוונותיכם האמיתיות. זכור שאין מצבים נואשים, אלא רק אנשים מיואשים בגלל כמה מצבים (פתגם וייטנאמית).
בריאות: ההשפעות של כוכבי הלכת, לפי תחזית אסטרולוגית יעוררו בהם תיאבון מופרז ויהיו קשיים להשתלט על זה.

Geminiמזל תאומים
זה יהיה מצוין אם השבוע תיקחו הפסקה. לפי תחזית אסטרולוגית השבוע אתם צריכים לקחת הפסקה כי עד כה עבדתם קשה מאד. זה גם השבוע של קביעת סדר עדיפויות. בעבודה, יהיה לכם הרבה עבודה אבל היעלות נמוכה. עכשיו אתם צריכים סבלנות. יש להימנע לקבל החלטות בחיפזון בפגישות.
אהבה: מערכות היחסים יכולות להיות על פי הורוסקופ שבועי עם עליות ומורדות. יהיה לכם קשה להסתדר עם בני זוגכם לחיים. אתם תרגישו די לבד כי התחושה היא שאף אחד לא מבין מה אתם רוצים. אם אתם רווקים, השבוע הוא מבטיח לגבי מערכות יחסים חדשות.
בריאות: במקום לבזבז את האנרגיה שלכם ללא שום תועלת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למצות דרך כדי להתמודד עם כל מני משימות באופן שיטתי, מבלי למהר. היפראקטיביות, חוסר תשומת לב, יכולים לגרום לתאונות. יש לשים לב גם לקטע של המנוחה. תמצאו את הזמן לנוח מספיק.

Cancerמזל סרטן
במקום העבודה לפעמים חסרה לכם קצת נועזות, קצת כוח רצון להוכיח מה אתם מסוגלים לעשות, וכל מה שמאפשר לכם להיות לפני העמיתים לעבודה. ובכן, השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים מעשירים אתכם עם כל התכונות האלה וזה יהיה רק לטובתכם.
אהבה: בתוך חיי של זוגות נשואים, חילוקי דעות נמחקים במהירות והשמש מופיעה. עבור אלה שלא נשואים, על פי תחזית אסטרולוגית אם אתם פזיזים ומחפשים הרפתקאות רבות, אתם מסתכנים בכך שיהיו בעיות מסוימות או תהיו פשוט תשושים.
בריאות: תאוות החיים חזרה, אבל יותר מדי התלהבות לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה לגרום לפציעות או חום. בסופו של דבר שום דבר רציני, אבל תיזהרו!

Leoמזל אריה
היומיים האחרונים של השבוע מבחינה מקצועית נראים על פי הורוסקופ שבועי תובעניים יותר משאר הימים. יהיו לכם משימות חשובות בשבוע הזה, מלוות באחריות. אז אל תתהו אם קשרים עם חברים לעבודה משתנים במידה מסוימת. יתרה על כן, עליכם לשכנע את הממונים שוב פעם על הערך המקצועי שיש לכם.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטאליסטיים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה.

Virgoמזל בתולה
ברמה המקצועית, כוכבי הלכת מעניקים רצון ועקשנות, כך שלא יהיה לכם קשה במשימות שבמקום העבודה. אתם על פי הורוסקופ שבועי לא תחסכו לא בזמן ולא במאמץ. התגמול יאחר להגיע, מה שמניע אתכם להמשיך.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, זוג נשוי מוצא את הדרכים כדי להגיע אל הלב של האחר, במיוחד כאשר תמיד יש לכם מסתורין מסוים שמור היטב. הלא נשואים מוגנים על ידי כוכבי הלכת. יהיו להם פגישה מכרעת ובתקופה הזאת הם יוכלו למצוא אהבה ואת בני הזוג אשר חלמו עליהם שנים רבות.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הבריאות שלכם טובה מפני אם המורל שלכם טוב, הכל יהיה טוב.

Libraמזל מאזניים
הכוכבים יעזור לכם בכל מה שקשור לתחום המקצועי. יש להוסיף, על פי תחזית אסטרולוגית את ההשפעה הנאותה של השמש, אשר תעזור לראות שמאמציכם מתוגמלים ומוכרים לפי שוויהם הוגן. זה יקרה בקרוב.
אהבה: אפשר להגיד שעל פי הורוסקופ שבועי לא יקרה שום דבר מיוחד אצל אנשי המשפחה. הלא נשואים מתמלאים באהבה: רוצים להתחתן מהר, רק מחכים להזדמנות! זה יהיה טוב לחשוב על זה עוד יותר טוב.
בריאות: יש לכם אנרגיה ברמות שלא הכרתם, אך הגוף עשוי להרגיש יותר מדי חזק ואתם, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולים לחשוב ששום דבר לא יכול לנצח אתכם. כאדי להיות זהירים, בסך הכל אתם רק אנשים.

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי אתם על סף שינוי של המצב הנוכחי. תנסו לשאת ולתת כך שהדברים יהיו כמה שיותר לטובתכם. לפי הורוסקופ שבועי, יהיו כמה עיכובים, אבל הם לא ימנעו מכם להצליח.
אהבה: הכוכבים משפעים רק לטובת על אלה שכבר שנישאו. הרווקים נמצאים תחת הגנה של ונוס: הם נלהבים, בטוחים בעצמם והקסם האישי שלהם פועל ללא יוצא מן הכלל. יש להם את כל הסיכויים של חיי האהבה מוצלחים.
בריאות: מאדים יבטיח בריאות טובה והרבה אנרגיה. ייתכן שחלק מכם לא ירגישו קצת לא טוב, אבל זה לא משהו רציני.

Sagittariusמזל קשת
במישור המקצועי, עליך לקיים את ההתחייבויות שלקחתה על עצמך.על פי הורוסקופ שבועי, לא להתחייב על דברים שאתה יודע שאתה לא יכול לקיים. בעסקים ובעבודה אתה צריך להיות רציני מאוד, כדי לשמור על כל הסיכויים שלך לקידום.
באהבה: אם אתה מנסה להתחמק מאחריות, סביר להניח שיהיו בעיות קשות בזוגיות. אנשים לא נשואים יכולים למצאו אהבה גדולה. למרות שהם אוהבים חופש, הם לא יכולים להתחמק מהחץ של קופידון: והנה איך, חושבים על העתיד ועל הנישואין.
הבריאות היא טובה: מאדים מעניק את האנרגיה ואת טעם לחיים. אתה מעורר קנאה!

Capricornusמזל גדי
ברמה המקצועית, עכשיו זאת תקופה נפלאה, אשר תתמקדו בפרויקטים יקרים לליבכם, מבלי להיות מוסחים על ידי שיקולים משניים. זה לא הזמן בשביל הכיף, זה הקרב האחרון לפני הניצחון הסופי! על הפרויקטים, כמובן. להרחיק את הבעיות מן העבר והכל יהיה קל יותר. באהבה: היחסים עם בני הזוג הם בינוניים. התעלמות מוחלטת של האחר יכול להביא לפיצוץ. הרווקים נהנים, כי מאדים יביא אהבות ולוהטות במיוחד, ללא סיכונים במונחים של תביעות לחתונה. בריאות: היא מוגנת על ידי ונוס, אך נפגעת על ידי מאדים שיפזר את האנרגיה שלכם ותהיו לא יציבים. התרופה? תזונה מאוזנת, מנוחה ושינה.

Aquariusמזל דלי
בתחום המקצוע, הכישרון שלכם יאפשר רעיונות חדשניים. זהירות: לדון אותם רק עם המשפחה או עם חברים מאד קרובים. לא למהר! לא לשכוח שזה לא טוב להיכנס לתחום שלא מכירים אותו היטב. ללמוד על התחום הזה קודם, הוא הרעיון הטוב ביותר.
אהבה: ונוס יימלא את חיי הנישואין שלכם עם הפתעות נעימות. חיי האהבה של הרווקים הם במקום ראשון אצלם. אבל צריך להיזהר: הרפתקאות רבות מדי ביחד, יכולות לגרום לכם לאבד את הראש.
בריאות: לא חסרות חיוניות או התאווה לחיים. מרקורי יכול לגרום רק לקצת עצבנות. חיים בריאים ומאוזנים ושינה מספקת, ייהדפו את צרה הקטנה הזו.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי האינטואיציה והסיכוי, יביאו הזדמנויות בלתי צפויות. אבל אתם לא תמיד יודעים לאיזה כיוון ללכת. הדבר הזה עלול לגרום לתפנית לרעתכם.
אהבה: אוראנוס יכול להביא שיפור בחיי הזוגיות. על הלא נשואים, הכוכב פלוטו מביא צורך אקוטי של ביטחון רגשי. אתם נהנים מחיי הרווקות. לחלק מכם זה המן של אירוסים.
בריאות: המצב הכללי הוא טוב. אורח חיים נכון, יכול לשמור על המצב הזה.


עמוד זה נצפה ע"י 2,238 גולשים