הורוסקופ שבועי 03.10.14 – 09.10.14

ShanaTova_425גמר חתימה טובה

Aries


מזל טלה

השבוע תקבלו את ההארה הכרחית אשר תאפשר לכם לקחת החלטות מהירות וטובות. הודות לתמיכתם של הכוכבים, תדעו איך לקבל את ההחלטות המתאימה ביותר. הורוסקופ שבועי ממליץ לנצל את התקופה הזאת כדי לממש את תוכניותיכם.
אהבה: ברמה הסנטימנטאלית אתם עוברים אחת התקופות הטובות של השנה. מצד אחד בני זוגכם דורשים שתרדו עם הרגליים על הקרקע ולעשות סדר במחשבות וגם בחיים ומצד שני המשפחה שלכם לא תראה בעיניים טובות את הביקורת, אבל במציאות הכל לטובתכם. על פי אסטרולוגיה שבועית מומלץ להימנע ממלחמות של אגו ולפעול ברציונאליות.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יעניקו חיוניות. החשש היחיד יכול להיות אי יציבות רגשית עונתית.

Taurusמזל שור
היומיים האחרונים של השבוע מבחינה מקצועית נראים על פי הורוסקופ שבועי תובעניים יותר משאר הימים. יהיו לכם משימות חשובות בשבוע הזה, מלוות באחריות. אז אל תתהו אם קשרים עם חברים לעבודה משתנים במידה מסוימת. יתרה על כן, עליכם לשכנע את הממונים שוב פעם על הערך המקצועי שיש לכם.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטאליסטיים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה.

Geminiמזל תאומים
זה אפשרי, על פי הורוסקופ שבועי שתגלו שלקוח או שותף לא כל כך העריכו את שיתוף הפעולה שלכם. אתם יכולים לצפות אותו דבר מהבוסים, כך שהתדמית בעבודה עלולה לסבול בגלל משחקי כוח. בכל מקרה, תעשו את הצעד הנבון!
אהבה: אם אתם רוצים לדבר עם בני הזוג בעניינים רגישים או בנושאים שאתם מרגישים קשורים אליכם אתם תתקלו בחוסר אמפתיה מצידם. על פי תחזית אסטרולוגית תחזרו לרגשות יותר טובים בחלקו השני של השבוע כאשר אתם תבינו שהסלחנות והכוח להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם.
בריאות: מיום חמישי עד שבת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי. בין אם אתם מקדישים זמן לתחומי עניין שונים, או לנסות שיטות של מודעות עצמית או אפילו לבחור לעזוב את העיר כדי לשחרר את הלחץ לכמה שעות. כל זה בטוח יעשה טוב מבפנים ותתמלאו בחשיבה החיובית. אתם רק צריכים לקחת את היוזמה!

Cancerמזל סרטן
יהיה שבוע מתיש, על פי תחזית אסטרולוגית והדבר היחיד שתרצו השבוע זה לקחת הפסקה. ירח חדש בבית השתים עשרה מסמל היא תקופה של סקירה. עכשיו, תשימו יותר תשומת לב ותתרכזו בעבודה. הביטחון העצמי במישור המקצועי הוא חזק והאנרגיה שיש לכם היא נהדרת. עמיתים לעבודה מקנאים בגלל הגישה שלכם. זה מאוד חשוב להיות ידידותיים עם אחרים. כעת באפשרותכם לסכם דברים שעשיתם.
אהבה: אלה שנישואים חייבים לתת תשומת לב יותר לבני הזוג בתקופה הזאת. על פי הורוסקופ שבועי יש להימנע מהתפרצויות. אם אתה רווקים, כדאי להכיר טוב את הזוג העתידי לפני תחילת מערכת יחסים. עכשיו יש ההזדמנות להיות באור הזרקורים אך טעות גסה יכולה להשפיע על המוניטין שלכם. לכן, כל החלטה שתקבלו אתם חייבים לשקול אותה היטב.
בריאות: ירח חדש בבית המחלות הכרוניות יכול להעלות אל פני השטח דלקת דלקות אשר טופלו באופן לא הולם. אם בהיסטוריה הרפואית שלכם קיימות בעיות בבלוטת התריס, אסטרולוגיה שבועית אתם חייבים לעבור בדיקה רפואית על מנת לקבל טיפול מתאים.

Leoמזל אריה
זה יהיה מצוין אם השבוע תיקחו הפסקה. לפי תחזית אסטרולוגית השבוע אתם צריכים לקחת הפסקה כי עד כה עבדתם קשה מאד. זה גם השבוע של קביעת סדר עדיפויות. בעבודה, יהיה לכם הרבה עבודה אבל היעלות נמוכה. עכשיו אתם צריכים סבלנות. יש להימנע לקבל החלטות בחיפזון בפגישות.
אהבה: מערכות היחסים יכולות להיות על פי הורוסקופ שבועי עם עליות ומורדות. יהיה לכם קשה להסתדר עם בני זוגכם לחיים. אתם תרגישו די לבד כי התחושה היא שאף אחד לא מבין מה אתם רוצים. אם אתם רווקים, השבוע הוא מבטיח לגבי מערכות יחסים חדשות.
בריאות: במקום לבזבז את האנרגיה שלכם ללא שום תועלת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למצות דרך כדי להתמודד עם כל מני משימות באופן שיטתי, מבלי למהר. היפראקטיביות, חוסר תשומת לב, יכולים לגרום לתאונות. יש לשים לב גם לקטע של המנוחה. תמצאו את הזמן לנוח מספיק.

Virgoמזל בתולה
על פי תחזית אסטרולוגית בתחום העבודה השבוע תוכלו למצוא הזדמנויות חדשות אשר יאפשרו לכם מבחינה פיננסית, לאזן את המצב כלכלי. זאת סיבה טובה לחשוב פעמיים לאן הולך הכסף שלכם.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב.

Libraמזל מאזניים
בתקופה הזאת, לפי תחזית אסטרולוגית תוכלו ליהנות מהצלחה ושביעות רצון במקום העבודה, אבל אתם צריכים לעשות מאמצים נוספים כדי לשלוט היטב בכל ההוצאות. נסו לחשוב על אסטרטגיה פיננסית לטווח ארוך, כדי לא להסתכן להגיע למצב שאין כסף בכיס.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Scorpioמזל עקרב
רק מפני שהדברים לא מתגלגלים כמו שתכננתם, זה לא אומר שאתם צריכים לאבד תקווה. אתם צריכים לפעול עם יותר נחישות ומבלי להסס, כדי ליהנות מהצלחה אמיתית.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי תחזית אסטרולוגית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Sagittariusמזל קשת
כל מה שקשור לעבודה אתם לוקחים ברצינית ובאופן חיובי. בנוסף, לפי  תחזית אסטרולוגית אתם נהנים מהגנה ותמיכה של הכוכבים, כך שתצליחו בכל דבר שתרצו לעשות. עם זאת לא לקבל החלטות לבד ולבקש חוות דעת של משהו הכי קרוב לכם.
אהבה: אלה שנישואים רוצים שהזוגיות תהיה יותר עילה, באמצעות חדשנות וחידוש, ועל זה לפי הורוסקופ שבועי כמובן ייתן את כל עוזרתו. הלא נשואים לא מתאהבים יותר מדי בקלות. הם חולמים יותר מהרגיל, חלומות על נסיך או על נסיכה מקסימים. מי יודע, עבור חלק מהם החלום יכול להפוך למציאות.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Capricornusמזל גדי
אתם לא צריכים להגיב בדחף מבחינת הכסף וגם לא אמורים להיכנס לחובות שאתם יודעים שלא ניתן לעמוד בהם. על פי הורוסקופ שבועי תתכוננו לקרת בכמה מכשולים, במיוחד בחלק האחרון של השבוע. יהיה צורך לבקש את העצות של אנשים מוסמכים ועם ניסיון, ורק כך תוכלו להשלים מספר מטרות.
אהבה: אתם לא באמת מצליחים לטפל באלגנטיות בסכסוכים משפחתיים או עם בני הזוג. אפילו אם נראה שכולם רוצים לרצות אתכם, חשוב לא לגרום לבני הזוג לקנאות. יתרה על כן, לא יזיק על פי המלצת תחזית אסטרולוגית  לנסות להקשיב מדי פעם גם להם ועל מה שהם עוברים ביום יום.
בריאות: המחשבה שפשוט לא הולך טוב מבחינה פיננסית או היחסים עם בני הזוג לא פונים לכיוון הרצוי, יכולה על פי אסטרולוגיה שבועית להשפיע על המצב הפיזי. אולי לא כדאי להפוך הכל לדרמה שתשפיעה בסופו של דבר על בריאותכם. לקראת סוף השבוע אתם נוטים להיות מושפעים ממחשבות שליליות יותר מהרגיל.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי מחכה לכם יעדים תובעניים כבר מתחילת השבוע.  לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו להסתגל למצבים בלתי צפוניים. יתר על כן, אתם צריכים לנהל את תקציבכם בצורה יותר טובה, לחשוב על ההוצאות ואז לא תגיעו לפי המועד האחרון של תשלום או החזר חוב.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Piscesמזל דגים
בעזרת כוכבי הלכת, והכל ילך חלק במישור המקצועי. ייתכן, לפי  תחזית אסטרולוגית, שתקבלו אחריות גדולה יותר או תקבלו הבטחה מאד משמעותית. אל תשכחו, שלמרות ההתרגשות של ההצלחה במקביל אתם צריכים לפעול באופן מעשית.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי הורוסקופ שבועי כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בשבוע הזה לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.