הורוסקופ שבועי 05.08.16 – 11.08.16

Aries

מזל טלה
על פי תחזית אסטרולוגית בתחום העבודה השבוע תוכלו למצוא הזדמנויות חדשות אשר יאפשרו לכם מבחינה פיננסית, לאזן את המצב כלכלי. זאת סיבה טובה לחשוב פעמיים לאן הולך הכסף שלכם.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב.

Taurusמזל שור
בחלקו הראשון של השבוע, לפי הורוסקופ שבועי שינויים מסוימים בבית  ישפיעו על התפקוד בעבודה. לכן,  יהיה קושי להתרכז בעבודה ומול משימות מסובכות אתם תרימו ידיים. בנוסף אתם תגלו בעיות בגלל תחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או תשלום עבור עבודה שעשיתם יתעכב.
אהבה: מפני שאתם הייתם מאד עסוקים לאחרונה אתם מרגישים צורך להגדיש תשומת לב ליקיריכם ויש להניח שדבר זה יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם אתם תרצו לבלות את סוף השבוע עם המשפחה. בגלל שהתקשורת עם בני הזוג, הוא נושא רגיש אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה על בילוי משותף, זמן מצוין לשתף דברים.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הצורך להימלט מן השגרה היום יומית ולהקדיש יותר זמן לעצמכם רק עולה וגובר. העייפות שאתם מרגישים תגרום לכם להתרחק מהרבה אנשים או ממקומות עמוסים. על מנת לשמור על בריאותכם תעשו כל דבר במתינות. כוכב נפטון גם יכול לגרום לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.

Geminiמזל תאומים
אתם תעשו טעות אם תכנסו לעימות עם הבוסים. תתכוננו כי לתקופה מסוימת, אתם תהיו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך הדברים יסתדרו מעצמם. אל תתעסקו בזה יותר מדי, אבל גם אל תהיו שאננים, כי על פי תחזית אסטרולוגית המצב יכול להשתנות מהר מאד. אהבה: אם אתם רוצים לדבר עם בני הזוג בעניינים רגישים או בנושאים שאתם מרגישים קשורים אליכם אתם תתקלו בחוסר אמפתיה מצידם. על פי הורוסקופ שבועי תחזרו לרגשות יותר טובים בחלקו השני של השבוע כאשר אתם תבינו שהסלחנות והכוח להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם. בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית מאדים יעניק לכם אנרגיה, אבל באותו הזמן יגרום לכם להיות אימפולסיביים וזה יגרום לסיכון של תאונות. גם הגוף שלכם לא מצליח להגן על עצמו כל כך טוב: היזהרו מוירוסים וחיידקים. אם זאת, המורל הוא טוב ומי שיהיה חולה יחלים מהר יותר.

Cancerמזל סרטן
לפי אסטרולוגיה שבועית זו תקופה שקטה בעבודה והקשרים עם העמיתים משתפרים בהדרגה. אתם כבר חושבים על החופשה השנתית, במיוחד מאחר שהייתם עסוקים מאד במחצית הראשונה של השנה. כשמדובר בהוצאות אתם לא פועלים בהגיונית, במיוחד כאשר אתם מקבלים סכום כסף אשר לא היה צפוי. שימו בצד את השטויות ותתמקדו בדברים הכרחיים.
אהבה: לאחר תקופה שבה היה לא פשוט בתחום האהבה, נראה שהכוכבים משפיעים באופן חיובי. הפתעה נעימה מצד בני הזוג תגרום לכם להבין לפי הורוסקופ שבועי שהאדם המיוחד שלידכם הוא האשם אשר איתו אתם רוצים לבלות את שארית חייכם. ייתכן שמדובר על מתנה שעליה חלמתם במשך זמן רב.
בריאות: מצבכם הבריאותי טוב מאוד, דבר אשר רק יכול לשמח אתכם. אתם לפי הורוסקופ שבועי אימצתם אורח חיים בריא ועכשיו זה הזמן שתוכלו רק ליהנות מהתוצאות החיוביות תוצאות. תזונה מאוזנת ומספיק שעות שינה גורמים לכם להראות טוב מתמיד.

Leoמזל אריה
אתם מרגישים שנמאס לכם ממקום העבודה הנוכחי ותתחילו לחשוב על שינוי במישור המקצועי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתחיל לחפש אפשרויות אחרות ולראות מה מתאים לכם. במישור הפיננסי אין לכם הוצאות כספיות גדולות ותצליחו לשים כסף בצד ולעשות התוכניות לגבי חופשה.
אהבה: יהיו לכם כמה יציאות בלתי מבוקרת כלפי בני זוגכם לחיים החיים וזה ישפיע על כל השבוע. לפי הורוסקופ שבועי יהיו מתחים, וויכוחים ללא סיבות רציניות. אתם צריכים להירגע ולנסות לתקשר בפתיחות, אחרת יהיה לכם בעיות גדולות בזוגיות.  עבור הרווקים לא יקרה שום דבר מיוחד השבוע חוץ מקצת פלרטוטים פה ושם. אם וחלטתם להתחיל מערכת חדשה תהיו זהירים עד שאתם תהיו בטוחים ברגשותיכם.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים יגרמו לטלטלה רצינית במישור הבריאות הנפשי ופחות מבחינה פיזית. זה זמן למצאו גם את האיזון הנפשי. ייתכן, במיוחד בחלק הראשון של השבוע, תרגישו אי נוחות מתוח ואפילו תפתחו כמה תסמינים בשל חששות שקיימת רק בראש שלכם.

Virgoמזל בתולה
לפי תחזית אסטרולוגית יהיו כמה אירועים במשפחה אשר יכולים לגרום לכם לא לתפקד כרגיל ואתם חסרי סבלנות מול כל השינויים האלה. גם במקום בעבודה ייתכנו בעיות קשורות בגלל אי תשלום על עבודה אשר עשיתם או אולי בגלל יחס להוגן של עמית לעובדה.
אהבה: אתם התחלתם להבין שאין יותר מדי אמון מצד בני זוגכם בבחירות שלכם בתחום המקצוע. עם זאת, אתם מאד בטוחים בעצמכם ומה שאתם רוצים לעשות בתחום זה לא נראה מספיק בשבילם. הורוסקופ שבועי ממליץ לשוחח איתם על מה רגישותכם בקשר לנושא זה מפני שהמתיחות בגלל הבעיה הזו תייעלם.
בריאות: השעות הרבות והתובענות בעבודה יגרמו לכך שסבלנותכם הולך ופוחתת. העצבנות והדאגות יגרמו לכם להרגיש מותשים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור על האנרגיה לדברים חשובים גם לימים הבאים, כי אתם בוודאי תהיו זקוקים לה.

Libraמזל מאזניים
הכל מסתדר מצוין בעבודה. הקשר עם הבוסים ועמיתים לפי תחזית אסטרולוגית הוא הצלחה אחת גדולה, אשר הפוך כל בעיה למשהו שקל להתגבר עליה. חגיגת הבזבוזים שהיה בזמן האחרון מתחילה לתת את אותותיה ואתם בסיטואציה שבה תצטרכו להצטמצם.
אהבה: אתם מרגישים בני מזל כי לידכם יש בני זוג אשר מבינים ואוהבים, לטוב ולרע. אפילו אם את רבים מפעם לפעם, בסוף הכל נגמר ברגעים רומנטיים. אם אתם רווקים, לפי הורוסקופ שבועי אדם מרגש נכנס לתוך חייכם ומתחיל לשנות אותם, לאט, לאט. אתם נהנים לצאת, שמחים שיש מישהו לצדכם, אבל עדיין חוששים להתחיל מערכת יחסים.
בריאות: הבריאות טובה, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתייחס יותר לעצמכם. נסו לארגן את הזמן טוב יותר כדי שיהיה לכם יותר שעות של מנוחה בלילה. הקושר הגופני טוב, אבל יש מקום לשפר את התפריט היומי.

Scorpioמזל עקרב
בזמן האחרון אתם התחלתם לחשוב על מציאת עבודה חדשה שתהיה יותר אטרקטיבית. כל זה בעיקר שאתם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות מאשר אחרים חושבים.  על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תצליחו לעשות זאת בגלל ההתמדה והנחישות. שימו לב להוצאות, כי אתם תבזבזו יותר כסף ממה שתכננתם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בזמן האחרון אדם שלא אמור למשוך את תשומת לבכם יעשה זאת ואתם לא שקטים.אל תשכחו שמי שרוצה לתפוס שתי ציפורים בסוף הוא לא יצליח לתפוס אפילו אחת. הרווקים יהיו מאד פעילים וכך יצליחו להכיר כל מיני אנשים חדשים. ייתכן שמישהו מהמכרים החדשים ימשוך את תשומת לבכם ולמרות שזה קשר בלתי אפשרי, אל תתייאשו.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Sagittariusמזל קשת
בתקופה זו אתם זקוקים ליותר שלווה, להרהר על מה שעשיתם עד כה ולחשוב על הפרויקטים החדשים. אסטרולוגיה שבועית
ממליצה שתלכו אחרי הלב שלכם ותגלו לבד מה ישמח אתכם. לצד האדם האהוב באפשרותכם להגדיר כללים חדשים של דו קיום וזה יפתור מחלוקות רבות.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי הורוסקופ שבועי אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Capricornusמזל גדי
לפי הורוסקופ שבועי אתם תפתחו את השבוע עם כל המפרשים למעלה והמשפחה תזכה גם היא מכל תשומת לבכם. שימו לב ששיתוף פעולה עם עמיתים לעבודה הופך למשהו הכרחי, במיוחד אם אתם נאלצים על ידי הבוסים לפתור בעיות בכלל לא פשוטות.
אהבה: אם אתם במערכת יחסים על פי תחזית אסטרולוגית בני הזוג יפתיעו אתכם עם כמה וידויים מפתיעים אשר יגרמו לשנות את דעתכם עליהם. הדברים החדשים שתגלו יגרמו להערכה מחודשת של הקשר ולחשוב ברצינות על העתיד ביחד. הרווקים חולמים לפגוש את האדם האידיאל ולכן הם מאד בררנים. תאנסו להיות יותר מציאותיים, אם אתם רוצים מערכת יחסים.
בריאות: ההשפעות של כוכבי הלכת, לפי אסטרולוגיה שבועית יעוררו בהם תיאבון מופרז ויהיו קשיים להשתלט על זה. תנסו את המנות "גורמה" שהם קטנות וטעימות מאשר לאכול כמויות גדולות ומשמינות.

Aquariusמזל דלי
זו התקופה הטובה ביותר להגביר את מאמציכם בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, התוצאות לא יאחרו לבוא אבל בתנאי שאתם תהיו מעורבים כמה שיותר. ועוד דבר נוסף, תרחיבו את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הקרובה מפני שיעזור לכם להתקדם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Piscesמזל דגים
השבוע הלחץ הפסיכולוגי ישפיע באופן שלילי על מצבכם הנפשי. אתם תצטרכו לעמוד מול הרבה מאוד דרישות ותחומי האחריות. לפי אסטרולוגיה שבועית הלחץ יהפוך לאויב האמיתי של בריאותכם וזה במיוחד במחצית השנייה של השבוע.
בעבודה תרגישו אותו לחץ ומומלץ לחשוב מאוד טוב על כל תד והחלטה כי הדבר יכול להשפיע על הפרנסה שלכם.
הדבר הטוב הוא שהשבוע תבינו שהמשפחה שלכם אוהבת אותכם והיא תמיד תומכת ועוזרת לכם.
מבחינה גופנית המצב הוא טוב, אבל הסטרס ישפיע על מערכות החיסון, מערכת העצבים והכבד. נסו למצוא דרכים להירגע, ולהימנע מקונפליקטים עם הסובבים אתכם.


עמוד זה נצפה ע"י 1,929 גולשים