הורוסקופ שבועי 06.03.15 – 12.03.15

Aries

מזל טלה
האנרגיה של ירח מלא מורגשת לא רק מבחינת נפשית וגופנית אלא גם מבחינה מקצועית. השבוע אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתנהג על פי העיקרון המנחה "למי לא נותנים למות, בסופו של דבר לא נותן לנו לחיות". אז אם אתם מתכננים להיות השומרוני הטוב, ודאו לא לקבל אזהרות מהמחווה הזאת.
אהבה: דאגות חדשות, פעילויות עם ילדים, הנפגש עם משהו מיוחד או הניסיונות להחיות את חיי האהבה, כל אלה גורמים לעומס בסדר היום ביום במהלך השבוע. לפי כך, אתם תצטרכו לבטל תוכניות שתכננתם מראש אך לא מצטערים על זה כי קצת נמאס להתרוצץ ממקום למקום ולרצות את כולם. בסוף השבוע, לפי הורוסקופ שבועי אתם תשלימו לאחר מריבה עם משהו יקר.
בריאות: הירח המלא לפי תחזית אסטרולוגית מעורר את בריאותכם באופן כללי ולכן תרגישו ממש חזקים. תנצלו את ההזדמנות הזאת כדי להעריך מחדש את אורך חייכם מה אתם אוכלים, כמה אתם פעילים ותתחילו לעשות שינויים בהתאם.

Taurusמזל שור
לא רק משאבי הזמן והאנרגיה אתם צריכים לנהל השבוע באופן חכם אלא גם מערכות היחסים בין עם בני הזוג בין שותפים לעבודה. זכרו לעוזר למשהו זה לא לתת לו את הדג אלא ללמד אותו לדוג. לפי הורוסקופ שבועי יש לטפח יחסים בריאים גם מבחינה רגשית וגם מקצועית!
אהבה: כאמור, בגלל הירח המלא אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להעריך מחדש את מערכות היחסים עם אנשים שבחייכם ובעיקר את היחסים עם בני  זוגכם. אם מה שמלכד אתכם אינו החזון משותף והרגשות, שאלו את עצמכם אם מדובר על משהו טוב או זה משהו שהתחיל מהתחלה ברגל שמאל. זה הזמן להתעורר!
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית  הירח המלא קורא לכם לשים במאזניים כמה שאתם משקיעים ביחסים עם אחרים ואת היתרונות של הזמן והאנרגיה שאתם משקיעים עבור האנשים שלצידכם. עכשיו זה הזמן להפסיק החיבורים אשר מבזבזים לכם את האנרגיה  או פשוט גורמות נזק לבריאותכם.

Geminiמזל תאומים
הירח המלא לפי תחזית אסטרולוגית  משפיע בהחלט השבוע על האופן שבו אתם מתפקדים בעבודה. אם אתם מתכננים לעבור ראיון עבודה או להשתתף בפגישות השבוע, תנסו להכין את עצמכם היטב כדי להשיג מה שאתם רוצים. כל זה נכון גם לגבי בחנים ומבחנים.
אהבה: השבוע מתחיל באופן מושלם בשבילכם, עם חיוך על הפנים, גם אם יש לכם תחושה שבני הבית מכוונים להשפיע עליכם בצורה זו או אחרת וזה מוריד קצת את המורל. יהיו, על פי הורוסקופ שבועי מצבים בסוף השבוע שבהם אתם צריכים לשחק את התפקיד של קול ההיגיון, בניסיון לעשות שלום בין שני מחנות שונים בתוך המשפחה. אל תוותרו על העקרונות שלכם וכך לא תתאכזבו!
בריאות: תוכלו למצוא, בסופו של דבר, את האומץ, כדי להיפטר מכמה הרגלים שליליים עבור בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית המאמצים שלכם לא יהיו חסרי תועלת. יש לכם המון אנרגיה ורצון ברזל כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים.

Cancerמזל סרטן
בעבודה אתם תשקיעו מאמצים רבים והמאמצים שלכם יזכו סוף, סוף לערכה. בכל אופן, לפי תחזית אסטרולוגית הרצון להצליח בקריירה זה מה מעניק לכם את הדחף ולא לוותר, גם אם הנסיבות נראות לא חיוביות במיוחד. טוב תעשו לא לקבל שום החלטה תחת לחץ, אלא לשקול לעומק את כל העניין.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Leoמזל אריה
על פי תחזית אסטרולוגית יהיה לכם שבוע מתיש וזה יגרום לכם לרצות לקחת פסק זמן מכל העיסוקים. הירח החדש מייצג היא תקופה של חשבון נפש. דווקא עכשיו, אתם חייבים להתרכז בעבודה. הביטחון העצמי בתחום המקצועי לא חסר וגם האנרגיה לא חסרה כך שחבל לא לנצל זאת.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי הורוסקופ שבועי שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Virgoמזל בתולה
המגמה בתחום המקצועי ממשיכה כלפי מעלה, ללא שום עזרה של הכוכבים. אתם פשוט צריכים להישאר רציניים ומרוכזים וכך המצב רק ילך יותר וישתפר. על פי הורוסקופ שבועי המצב הפיננסי גם משתפר אודות השקעות מן העבר אשר עכשיו נותנות את התוצאות הצפויות. לא לשכוח שהחלטות חשובות בהקשר לכספים יש לקבל ביחד עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: בני מזל זה עוברים תקופה שבה השותפות עם בני זוגכם היא קצת בירידה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתקשר יותר איתם ולנסות להיות יותר גמישים כשמדובר על טענות של הצד השני.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Libraמזל מאזניים
הכוכבים ישפיעו על הקריירה שלכם בדרכים שונות: היחסים עם העמיתים לעבודה והבוסים הולכים ומשתפרים עם הזמן באופק יהיה אפילו קידום. גם העובדים העצמאיים, לפי תחזית אסטרולוגית  ירגישו השפעתם החיובית של הכוכבים על ידי גידול במחזור הכספי.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי הורוסקופ שבועי אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: אם אתם מרגישים לא טוב היגיע הזמן ללכת להיבדק אצל הרופא ולא לדחות שוב ושוב. אל תתנו למצב להחמיר ולעבור טיפול כואב ויותר ויקר. אז זה לא יזיק על פי אסטרולוגיה שבועית להיות זהירים עם הבריאות שלכם.

Scorpioמזל עקרב
בתחום הקריירה לפי אסטרולוגיה שבועית אתם פועלים באופן נמרץ וזה יאפשר לכם להתקדם מהר מאד. ככל שאתם תהיו יותר אסרטיביים כך תקבלו את העידוד הדרוש לכם כדי לפעול ואת האנרגיה הדרושה כדי להתקדם קדימה.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה. הם נהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Sagittariusמזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי תצטרכו לוותר על ידידות לא אמיתית, במקום העבודה או לסיים יחסים בגלל עניינים של אמון. באופן כללי בחיים הסנטימנטאליים ובקריירה הכל כשורה, למרות רגעים של טרוף. בסופו של דבר, אתם תצליחו להתגבר על כל המכשולים ולהשיג בחזרה את הביטחון העצמי שאיבדתם.
אהבה: הכוכבים הם ניטרליים לגבי הזוגיות. ונוס, על פי  תחזית אסטרולוגית מספקת לאנשי המשפחה אווירה מעוררת הערצה.  הרווקים הם יותר חברותיים, יוצאים די הרבה ויש להם קסם מסוים בתקופה זאת. ייתכן שתפגשו אדם נפלא, אבל תהיו זהירים ואל תחיו באשליה.
בריאות: התובענות, הדיונים והישיבות בעבודה, יעמידו במבחן את סבלנותכם ויעלו את מפלס החרדה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לשמור על קור רוח ולא להתיש את עצמכם לחלוטין. שימרו על האנרגיה שלכם גם לימים הבאים, כי אתם בהחלט צריכים זאת!

Capricornusמזל גדי
בתחום הקריירה אתם חייבים להיות יותר ממושמעים. גם מומלץ לקחת צעד אחורה כדי להכין את הקרקע עבור תוכניות עתידיות. עליכם, לפי הורוסקופ שבועי לסלק כל מכשול אשר יכול להפריע בדרך להשגת המטרות ולהתמקד בלהגדיר את המטרות. לא יהיה פשוט אך המאמצים בסופו של דבר ישתלמו.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. הורוסקופ שבועי ממליץ על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי, הורוסקופ שבועי מבשר שכוכב הלכת מאדים מעודד את רוח התחרות והרצון להצליח. בתקופה הקרובה אתם תעשו את הכל כדי להצליח ולהשיג את מטרותיכם. ההצלחה תהיה מלאה!
האהבה: על פי תחזית אסטרולוגית  הכוכבים עוטפים אתכם ואת המשפחה במובן הטוב של המילה כך שהאווירה בזוגיות תהיה מעולה. עבור אלה שלא עדיין לא נשואים מרקורי מביא דברים נעימים. רוב הרווקים די אידיאליסטים ולפעמים הם רואים את עצמם כחצי-האלים ועם רצון להשיג יצורים חלומיים והמציאות היא אחרת.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מדברת על בריאות טובה בדרך כלל, שהיא תישאר כך אם תשמרו על עצתכם. במקרה של אכילה מוגזמת, ההשלכות יופיעו ללא דיחוי.

Piscesמזל דגים
כדי להוכיח למשהו למישהו אתם עובדים מאוד קשה ובסופו של דבר תצליחו לעשות זאת. ידעוה לכולם שאפשר לסמוך עליכם והבוסים לא רק שיישמו לב לזה, אבל גם לפי הורוסקופ שבועי ידאגו שתקבלו את התמורה עבור התמדה והמסירות שלכם עד כה.
אהבה: אם אתם נשואים, זה זמן טוב ליהנות הנישואים שלכם. אתם רוצים להרגיש הרבה יותר קרובים לבני זוג ולמשפחתכם. בגלל שאתם כל כך עסוקים בעבודה, מאד קשה להקדיש זמן רב לאלה שקרובים אליכם. אם אתם רווקים, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היא חיובית לגבי מציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: מרקורי מבטיח שלא יהיו לכם בעיות בריאות. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם בכושר ובמצב רוח מאד טוב. עם זאת, כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.