הורוסקופ שבועי 06.04.13 – 12.04.13

מזל טלה
על פי הורוסקופ שבועי אם אתם מתכוונים להשלים עבודה או לתת פיתרון למצב מתוח שהופיע במשור המקצועי, יש להתרכז בדברים אלה בשעות הבוקר. יהיו שינוים במפת הכוכבים, שינוים שממוקדים לא רק בסדר עדיפויות, אלא גם במצבכם הרגשי. אתם מצליחים להוריד קצת מהלחץ ולקבל פרספקטיבה חדשה על מספר פרויקטים. תרשו לעצמכם לקבל השראה מהרעיונות חבריכם. אפשרי שפגישה ידידותית או השתתפות באירוע, ייתן הזדמנות מצוינת עבור קידום.

מזל שור
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תקופה מלאה במספיק באתגרים עבורכם, אבל השבוע הזה יכול להביא תקווה, אופטימיות וביטחון עצמי. במהלך השבוע אתם עלולים להיות מופתעים מהאופן שבו הדברים מסתדרים, בכוחות עצמם, לאחר שהשקעתם כל כך הרבה מאמצים כדי למצוא פתרונות. פשוט, רעיונות, השראה ותמיכה באים מהמקום הכי לא צפוי. עם זאת, יש צורך להיות מוכנים לשינויים, לפחות מבחינת הגישה, החזון, קריירה ועסקים.

מזל תאומים
אם מדברים על תחזית אסטרולוגית שבועית, השבוע מתחיל עם טיפול בעניינים כספיים. בגלל מיקום הכוכבים בשמיים, השמש תזרח גם ברחוב שלכם. היא תעניק לכם ביטחון לגבי העתיד. יש לכם רעיונות חדשים, אתם מקבלים מידע שאתם זקוקים לו והתשובות שציפיתם להן. השבוע תפגשו את האנשים הנכונים ותקבלו מהם מקורות השראה. קיימים קשרים בחו"ל ואפשרי שתחשבו על נסיעה. "אתה, זה מה שאתה חושב" מתאים לכם, במיוחד השבוע, אז לשים לב לאיכות של המחשבות שלכם.

מזל סרטן
מבחינת אסטרולוגית שבועית במיוחד השבוע, זה חיוני להיפתח לקראת חזון חדש ולשינוי היחס לגבי הביצועים של שיתוף פעולה עתידי. כמה זמן נאחזים בישן, אי אפשר לקבל את החדש, אז אם אתם רוצים לקבל תוצאות שונות, אתם רק צריכים לעשות את הדברים בצורה שונה. במיוחד מבחינת העסק או העבודה, חלוקת המשימות הרווח בשותפות, שימוש במשאבים יעיל יותר. תהיו מוכנים ליישם רעיון חדש, שלך או של מישהו אחר, ואז ליהנות מהיתרונות.

מזל אריה
אתם נמצאים בתקופה קדחתנית, לפי הורוסקופ שבועי, תקופה שבה אתם מרגישים לחץ מכל הכיוונים. אבל, זה הזמן ללמוד לבצע את השינויים הדרושים במקום העבודה, לקחת החלטות לגבי האבולוציה שלכם בתחום מסוים מבחינה מקצועית, כדי להסדיר מספר המחלוקות שנוצרו במהלך הזמן עם משהו סמכותי. כיום, ההצלחה שלכם תלויה בתדמית, באמינות וביכולת להעניק השראה לאחרים. גם רעיונות חדשים של שיתוף פעולה עם אחרים יכולים לעזור מאד.

מזל בתולה
על פי תחזית , השבוע הכל הופך להיות קל יותר, כאשר אתם לוקחים אחריות על הפעולות והבחירות שלכם. סוף, סוף לפי הורוסקופ שבועי, אתם מגיעים למסכנה, שלא יכולים להמשיך קדימה ולא תוכלו להשיג מה שאתם תרצו, אם אתם לא סוגרים את כל החשבונות עם העבר. במילים אחרות, לשמור על הביטחון העצמי שלכם, אבל לא להזניח את ההשלכות של הפעולות שאתם עושים. השבוע זה הזמן המושלם, כדי לגלות את המקור של כל המכשולים. יכול להיות שהודעה שלכם לא הובנה כראוי או פספסתם כמה פרטים במהלך הדיונים.

מזל מאזניים
אם מדובר על תחזית אסטרולוגית, אתם רוצים לעשות הרבה דברים, יש לכם רעיונות חדשים, זקוקים להרפתקאות וכל זה בגלל הכוכבים. עם זאת, שבתאי קורא לזהירות, מתינות ושמרנות. במילים אחרות, לפני אתם מתחילים משהו חדש, בין אם זה מערכת יחסים או פרויקט, לשים לב לכל הפרטים, להימנע מפשרות.השבוע, מקור השראה לפתרונות הנכונים הוא בפרטים, בקפידה ונוכחות. התוצאות הטובות של הבחירות שלכם, יורגשו במיוחד בכיס.

מזל עקרב
מבחינת תחזית אסטרולוגית שבועית, לגביכם, הדברים מעורבבים. מצד אחד, יש לכם מלא רעיונות יצירתיים, מתקדמים וחדשניים, לעומת זאת, משהו עוצר אתכם. יכול להיות המצב הפיזי, הלא בדיוק משהו או פשוט מחשבות פסימיות ובטחון עצמי ירוד. לכן, האתגר השבוע הוא למצוא את נקודת האיזון בין מה שאתם רוצים, לבין מה שאתם יכולים לעשות בשלב זה. ליתר דיוק, יש ללמוד להתמודד עם המשאבים שיש לרשותכם כעת ולהפסיק להמתין לגאולה מבחוץ.

מזל קשת
השבוע, זה הזמן המושלם למצוא את התשובה לשאלה מה מונע מכם להתקדם, להמשיך בחיים. אתם יודעים היטב ובאופן ברור, באיזה דרך אתם רוצים ללכת, על פרויקטים שאתם רוצים להשלים והאופן שבו אפשר להגשים הכל. מומלץ על פי אסטרולוגיה שבועית, שאם אתם תשבו ותחשבו טוב, טוב, יכול להיות שתראו שהמכשול היחיד זה אתם בעצמכם. כל זה בגלל המחשבות שלכם, על העבר הלא בטוח ואתם חוששים כי זה עשוי ליקרות שוב.השבוע, היעזרו בזיכרון, רק כדי לזכור מי אתם ומה אתם מסוגלים.

מזל גדי
בגלל מפת הכוכבים, הרצון שלכם להרוויח, באופן מקורי, הוא דגול, אבל באותה מידה, הורוסקופ שבועי מדבר גם על להשקיע גם בתענוגות. זה גם נכון שאתם מלאי השראה ושאתם יכולים ליישם כל זה באופן אינטליגנטי. מדובר בסדרה של רעיונות אשר עלולה לגרום לתועלת כלכלית. עם זאת, צריך להיזהר מהנטייה להמשיך ללכת באותה המסע הלא רצוי, רק בגלל שאתם מפחדים מהתגובות של אנשים מעורבים. זהו הזמן לשנות כל הפרויקטים שלכם.

מזל דלי
לפי הורוסקופ שבועי, יש עדיין הרבה תסיסה במונחים של מערכות יחסים, תקשורת ורעיונות חדשים. עם זאת, השבוע זה הכרחי לפעילות חכם לבחור ולהקדיש לכל , זמן ואנרגיה. לפני שאתם עושים בחירות אימפולסיביות, חשוב לקחת בחשבון את ההשפעות של הפעולות שלכם לטווח ארוך. במילים אחרות, זה נחמד לשחק, לומר מה בא לכם, להרשות לעצמכם להיות מעורבים בדברים סתמיים. השבוע, במיוחד עכשיו, זה חיוני כדי להיות יעילים לקחת אחריות על הדברים שאתם עושים.

מזל דגים
תחילתו של השבוע על פי תחזית אסטרולוגית, עשוי להיות די נעים, אם בגלל קבלת חדשות טובות או בגלל חידוש הקשר עם חבר ותיק. אחרי זה, מעבירו את תשומת הלב עוברת פנימה, מבט פנימי, בהתחשב שהירח יהיה בזווית יותר דיסקרטי וסבוכה. כך שזה זמן להאט , להחזיר את האנרגיה שלכם, לסנן את המידע ואת הרעיונות מן התקופה האחרונה. אם חלק מהמטרות שלכם נראות שקשה להשיג, יש לקחת צעד אחורה ולראות מה באפשרותכם לשנות בחשיבה ובגישה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות