הורוסקופ שבועי 06.11.15 – 12.11.15

Aries

מזל טלה
במקום עבודתכם לפעמים אתם מרגישים שלא מעריכים אתכם מספיק וזה גורם לחוסר ביטחון. שימו בצד את הרגשות האלה וכך תוכלו להוכיח מה באמת אתם שווים כי השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים יהיה רק לצידכם. עם זאת, בתקופה זו יהיו גם רגעים לא נעימים, אבל תהיה בה גם פוטנציאל גדול להצלחה והתקדמות.
אהבה: לאחרונה אתם לא מרוצים מכל מני דברים שבעיניכם הם דברים חשובים ועל זה תרצו לדבר עם בני זוגכם. הדבר שמפריע לכם הכי הרבה זה האדישות שלהם. על פי תחזית אסטרולוגית לקרת סוף השבוע אתם תנהלו איתם שיחה רצינית ותחזרו לרגשות יותר טובים. עקב השיחה תבינו שלפעמים אתם קודם כל צריכים לבדוק את עצמכם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם אפילו חלק קטן מזמנכם הפנוי כדי לנסות להפחית מתחים. למשל תקדישו זמן לדברים שאתם אוהבים שבטוח יעשה לכם טוב לנשמה וכך תתמלאו באנרגיות חיוביות. גם זמן איכות עם יקיריכם זה יכול לעזור ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר.

Taurusמזל שור
שימו לב שהשבוע על פי תחזית אסטרולוגית ייתכן התנגשות עם משהו ממקום העבודה. אם הקונפליקט קשור לתיאום במהלכים או בתקשורת תבדקו את עצמכם כדי לא להגיע למצב זה. סכום כסף קטן יכנס לחשבונכם, אבל תבזבזו אותו במהירות.
אהבה: מה שמאפיין את במערכת היחסים היא היציבות והנאמנות, כך ששום דבר מיוחד לא יפריע לאווירה הטובה. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי די מייאשים בחיפושים לאחר אהבה אידיאלית והכל נראה להם זניח וזה ולא עושה את חייהם קלים יותר. אם אתם מחפשים את השלמות אל תשכחו שדבר כזה לא קיים.
בריאות: כוכבי הלכת ישפעו באופן חיובית על בריאותכם כמו לדוגמה מאדים, אשר לפי אסטרולוגיה שבועית יעניק לכם אנרגיה, אבל אל תתלהבו כי זה יכול לגרום לפציעות מינוריות. דבר נוסף זה להיות זהירים בנהגיה או כאשר אתם עושים דברים בבית.

Geminiמזל תאומים
בעבודה אתם מרגישים שהדברים מסתדרים לצד הטוב ביותר. לפי תחזית אסטרולוגית הקשר עם העמיתים לעבודה והבוסים הוא נהדר. הבזבוזים הכספיים אשר היו בזמן האחרון מתחילים לתת את אותותיהם ואתם תצטרכו להצטמצם בתקופה הקרבה.
אהבה: לידכם יש בני זוג אשר אוהבים ומבינים אתכם, לטוב ולרע. למרות שאתם רבים מעת לעת, בסוף הכל נגמר בלהשלים אחד עם השני מיד. עבור הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי אדם שירגש אותם יכנס לתוך חייהם ויתחיל לשנות, לאט, לאט לשנות כל מה שהם חשבו עד עכשיו על אהבה. אתם תהיו שמחים שיש מישהו לצדכם, אבל עדיין מהססים להתחיל מערכת יחסים רצינית.
בריאות: הבריאות שלכם היא טובה, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתייחס יותר לעצמכם. אם תהיו יותר מאורגנים עם הזמן שלכם תצליחו לזכות ביותר שעות מנוחה בלילה. תשמרו על הקושר הגופני הטוב, אבל יש מקום לשפר את התזונה.

Cancerמזל סרטן
על פי אסטרולוגיה שבועית השבוע תצטרכו להתמודד במקום העבודה עם משימות תובעניות ולהוכיח את כישרונותיכם הקשורות לקבלת החלטות. זו הזדמנות מצוינת להתקדם בקריירה. אתם מנסים להיות שקולים בכל מה שקשור לעניין הכסף והחסכונות שצברתם יעזרו לפתור בעיה לא צפויה באמצע השבוע.
אהבה: לאלה שנמצאים כבר במערכת יחסים מצפה שבוע מלא תשוקה ואהבה. בני זוגכם יפתיעו אתכם ברגעים רומנטיים. גם הרווקים שחושבים שאין תקווה למצאו מישהו אידיאלי עבורם, לפי הורוסקופ שבועי יפגשו אדם שיצליח להרשים אותם מספיק כדי לתת לזה הזדמנות.
בריאות: מבחינה בריאותית יהיה שבוע די טוב. לפי תחזית אסטרולוגית הכל הולך ומשתפר בתחום זה. אבל מומלץ מאוד לא להפסיק לשמור על אורח חיים בריא, כי הכוכבים לא תמיד יהיו לצדכם. שימו לב גם לתאונות קטנות שיכולות להתרחש בבית.

Leoמזל אריה
אף על פי שאתם שבעי רצון ממקום העבודה עכשווי, לפי הורוסקופ שבועי ההרגשה היא שזה הזמן לעשות שינוי כל שהו וזאת כדי לשפר את המצב הכספי. בתקופה אחרונה לא הצלחתם להימנע מהוצאות רבות וכתוצאה אתם תצטרכו לתכנן מחדש את התקציב לשבועות הקרובים כדי לא להיכנס לחובות.
אהבה: כרגע היחסים עם בני זוגכם די מתוחים וזה אומר שלעיתים קרובות אתם תריבו והסיבה העיקרית היא שאף אחד מכם לא מוכן להתפשר על כלום. אם אתם לא ממש רוצים להמשיך במערכת היחסים הזאת, טוב תעשו לסיים אותה כי על פי תחזית אסטרולוגית תהיה לכם בקרוב הזדמנות להכיר אדם אשר ייתכן שתרצו לבלות כל החיים.
בריאות: לא רק השבוע אלה לאורך כל התקופה הקרובה האויב הגדול ביותר המאיים על בריאותכם הוא המתח. על פי אסטרולוגיה שבועית בחלק האחרון של השבוע אתם תעמדו מול מצבים לא צפויים, אשר יכולים להוביל לקונפליקטים.תנסו לא להתעצבן, תהיו יותר סובלניים כלפי אחרים כדי להוריד מהמתחים.

Virgoמזל בתולה
על פי תחזית אסטרולוגית מבחינה סנטימנטאלית יש סימנים טובים. עם זאת, אתם באופן כללי לא מאושרים מפני שדבר לא מובן עבורכם. תסמכו על האינטואיציה שלכם שהיא חזקה וכך תוכלו לקבל החלטות חשובות ונכונות. מומלץ גם להפריד בין חייכם הסנטימנטאליים  לבין התחום הקריירה. אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תתחילו להפגין קצת יותר הבנה, לגבי כל מני בעיות אשר יקיריכם חווים לאחרונה. האווירה המתוחה שבתוך הבית תשפיע עליכם. אם תצלחו לשים לב יותר לכל מה שמתרחש בבית תבינו שלא מדובר על משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. לאט, לאט, תצליחו לראות שגם בני הבית מתמודדים עם בעיות, לא רק אתם. בריאות: יש ההשפעות החיוביות של הכוכבים על בריאותכם ואתם במצב הכי טוב ולכן יש איזון נפשי ופיזי טוב. אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.

Libraמזל מאזניים
על פי תחזית אסטרולוגית השבוע תצטרכו לעבוד קשה, אך אודות השפעת שהחיובית של הכוכבים תצליחו להתגבר על כל המכשולים שבדרך. אתם לא תהססו לעשות מאמצים כדי להשיג את המטרות, גם אם אתם יודעים שהבוסים שלכם מעריכים אתכם.
אהבה: כדי לשפר את מערכת היחסים, השבוע זה הזמן המתאים ביותר לעשות את הצעד הזה. גם הכוכבים, לפי הורוסקופ שבועי הם לטובתכם, אז יש לנצל את התמיכה הזאת. תשתדלו להבין שפשרות הן חלק מהחבילה של חיים משותפים והתוצאות לא יאחרו לבוא אפילו מהר מהצפוי.
בריאות: העמוס שבעבודה מתחיל לתת את אותותיו, כך שאתם תרגישו יותר עייפים והגוף לא יהיה מסוגל להתמודד יותר עם הקצב האינטנסיבי הזה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנוח ככול האפשר ואפילו לקחת פסק זמן של מספר ימים. החופש הזה יאפשר לכם לשוב ולתפקד כרגיל.

Scorpioמזל עקרב
המגמה בתחום המקצועי ממשיכה כלפי מעלה, ללא שום עזרה של הכוכבים. אתם פשוט צריכים להישאר רציניים ומרוכזים וכך המצב רק ילך יותר וישתפר. על פי הורוסקופ שבועי המצב הפיננסי גם משתפר אודות השקעות מן העבר אשר עכשיו נותנות את התוצאות הצפויות. לא לשכוח שהחלטות חשובות בהקשר לכספים יש לקבל ביחד עם בני זוגכם לחיים. אהבה: בני מזל זה עוברים תקופה שבה השותפות עם בני זוגכם היא קצת בירידה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתקשר יותר איתם ולנסות להיות יותר גמישים כשמדובר על טענות של הצד השני. בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Sagittariusמזל קשת
האופן שבו הירח החדש משתלב בבית התקשורת מרמז על שינוי שאתם חייבים לעשות בקשר להתבטאויות. יש דרך לבטא את הרעיונות בתוך פגישות עבודה, פגישות עם משפחה או עם חברים. לפי הורוסקופ שבועי הירח בשילוב כזה יכול לאותת גם התחלה חדשה ברמה המקצועית, כולל הרחבת האחראיות.
אהבה: הבית החדש של הירח על פי תחזית אסטרולוגית מסמל התחלה של תקופה שבה הכעסים משתלטים על מערכת היחסים.
אתם מודעים לעובדה שבמערכת היחסים המצב לא טוב, אך אין לכם את האומץ הדרוש לדבר באופן כנה עם בן זוגכם. אתם מפחדים מפרידה, גם אם זאת תהיה ההחלטה הנכונה, אתם מעדיפים לדחות את רגע האמת.
בריאות: בגלל הלחץ שבו חייתם לאחרונה, אתם עצבניים ומגיבים בצורה אשר גורמת לכך שהיחסים עם הסובבים אתכם מתדרדרים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לקחת פסק כדי לנוח, אחרת הלחץ והעצבים יתחילו להשפיע בסופו של דבר גם על בריאותכם.

Capricornusמזל גדי
בין לבין, על פי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים שהעבודה היא מאד אינטנסיבית, אבל אתם ממלאים את תפקידכם בצורה הכי טובה. זאת תקופה שהיא יכולה לתרום להתקדמות מבחינת הקריירה או לשיפור מבחינה כלכלית. האינטרסים שלכם הם קשורים לעתידכם.
אהבה: אם אתם במערכת יחסים כל מה שקשור לכך יעמוד במבחן השבוע. על פי אסטרולוגיה שבועית סוף, סוף תבינו כמה אתם משקיעים במערכת הזאת ומצד שני כמה בני זוגכם מוכנים להציע בתמורה. בכל אופן, אם אתם רוצים לאזן את המצב יש להבהיר כל דבר אשר גורם לכם אי שביעות רצון. הרווקים אם הם רוצים למצאו אהבה הם חייבים לשים בצד את החברים.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בזמן האחרון, ייתכן שתעריכו באופן שגוי את האנרגיה לשבוע הבא. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  יהיה עמוס במיוחד ואתם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם כל אתגרים. העייפות תגיע במוקדם או במאוחר. כדי להחזיר את התאווה החיים תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא.

Aquariusמזל דלי
השבוע תצליחו להבין כמה דברים אשר יאפשרו לכם לקבל החלטות מהירות ונבונות. לפי הורוסקופ שבועי בזכות תמיכתם של הכוכבים תגיעו להחלטות המתאימה ביותר לתקופה זו. תנצלו את התקופה הזאת שהיא חיובית למדיי כדי להוציא לפועל את תוכניותיכם.
אהבה: מבחינה סנטימנטאלית אתם בהחלט עוברים תקופה מאד טובה. בני זוגכם, כרגיל, מאד רוצים שתרדו עם הרגליים על הקרקע ושתאמצו סדר עדיפויות אחר חדש. למרבה הצער המשפחה המורחבת לא תקבל בהבנה את הביקורת של בני זוגכם, אבל בפועל הכל יהי לטובתכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה גם לשים בצד את האגו ולפעול ברציונאליות.
בריאות: הכוכבים אשר משפיעים על בריאותכם לפי תחזית אסטרולוגית בעת זו יעניקו לכם הרבה אנרגיה, אבל ייתכן שתצטרכו להתמודד עם מצבי רוח וזאת מפני שאתם יותר מדי רגישים. אל תיקחו ללב כל דבר!

Piscesמזל דגים
לפי תחזית אסטרולוגית יתרחשו שינויים במשפחה וזה יגרום לכם לקושי להתרכז בעבודה ולתפקד כרגיל. אתם חסרי סבלנות מול כל תהפוכות האלה. בנוסף גם במקום בעבודה ייתכן שיהיו בעיות אולי בגלל תמורה לא הוגנת על העבודה אשר עשיתם או אולי בגלל התחרות שלא במקומה של עמית לעובדה.
אהבה: אתם כבר מבינים שני זוגכם לא נותנים יותר מדי אמון בבחירות או בסיכויים המקצועיים להתקדם בעבודה הנוכחית. מצד שני אתם בטוחים בעצמכם ומה אתם רוצים לעשות בעתיד זה עדיין לא מספיק להם. לפי הורוסקופ שבועי זה הזמן המתאים לדבר איתם על מה אתם מרגישים בקשר לזה מפני שחשוב שהמתיחות שנוצרה על ידי הבעיה הזו ייעלם.
בריאות: התובענות והשעות הארוכות בעבודה יגרמו לכך שמפלס החרדה יעלה ויעמידו במבחן את סבלנותכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשמור על האנרגיות ולא להתיש את עצמכם לגמרי. אתם תצטרכו את האנרגיה הזאת גם לימים הבאים, כי אתם בוודאי זקוקים לה.


עמוד זה נצפה ע"י 2,253 גולשים