הורוסקופ שבועי 07.03.14– 13.03.14

Ariesמזל טלה
אתם מרגישים מוצדקים ונתמכים על ידי הכוכבים. לפי הורוסקופ שבועי זה באמת נכון ואתם יכולים להריץ את כל רעיון מקורי שיש לכם במישור המקצועי. עם התמיכה של פלוטו תמצאו את הארגומנטים המתאימים ביותר, על מנת להבטיח הצלחה.
אהבה: הכוכבים הם ניטרליים לגבי הזוגיות. ונוס, על פי  תחזית אסטרולוגית מספקת לאנשי המשפחה אווירה מעוררת הערצה.  הרווקים הם יותר חברותיים, יוצאים די הרבה ויש להם קסם מסוים בתקופה זאת. ייתכן שתפגשו אדם נפלא, אבל תהיו זהירים ואל תחיו באשליה.
בריאות: לכוכבים יש השפעה חיובית על בריאותכם. על פי אסטרולוגיה שבועית, אתם מלאי האנרגיה והמורל הטוב  ילווו אתכם כל התקופה.

Taurusמזל שור
מבחינת העבודה יש לכם יתרון חזק ואת האישור של הכוכבים לגבי כל התכניות שעשיתם במישור המקצועי. לפי אסטרולוגיה שבועית ברגע האחרון, כישלון מסוים ימנע, כמו נס.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: מחלות של העבר נשכחו ולפי תחזית אסטרולוגית הבריאות שלכם עכשיו היא הרבה יותר טובה. שימו לב לא להתלהב מזה ולשכוח להמשיך בעורך חיים בריא.

Geminiמזל תאומים
הכוכבים הם יחסית ניטראליים מבחינת התוכניות במישור המקצועי. בשלושת הימים הראשונים של השבוע, הכל הולך בדרך כלל רגיל, אבל אז, לפי תחזית אסטרולוגית אתם חייבים להיות זהירים כי תצטרכו להתאמץ יותר או להפחית ציפיות.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, במשפחה יהיה אירוע משמח. אלה שלא נשואו מפלרטטים ולא רוצים לעסוק ברצינות בכל מה שקשור לאהבה, אבל זה יבוא וגם אם לא הפעם הזאת.
בריאות: כוכב הלכת מאדים, לפי הורוסקופ שבועי מעניק חיוניות ואנרגיה, אבל זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.

Cancerמזל סרטן
הכוכבים יעזור לכם בכל מה שקשור לתחום המקצועי. יש להוסיף, על פי תחזית אסטרולוגית את ההשפעה הנאותה של השמש, אשר תעזור לראות שמאמציכם מתוגמלים ומוכרים לפי שוויהם הוגן. זה יקרה בקרוב.
אהבה: אפשר להגיד שעל פי הורוסקופ שבועי לא יקרה שום דבר מיוחד אצל אנשי המשפחה. הלא נשואים מתמלאים באהבה: רוצים להתחתן מהר, רק מחכים להזדמנות!
זה יהיה טוב לחשוב על זה עוד יותר טוב.
בריאות: יש לכם אנרגיה ברמות שלא הכרתם, אך הגוף עשוי להרגיש יותר מדי חזק ואתם, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולים לחשוב ששום דבר לא יכול לנצח אתכם. כאדי להיות זהירים, בסך הכל אתם רק אנשים.

Leoמזל אריה
במישור המקצועי אתם תצטרכו להסתדר עם מיומנות והבנה, כך ששלב זה בקריירה יהיה צעד לקראת ההצלחה של התוכניות שקודם לכן לא כל כך הצליחו. ניתן יהיה, על פי הורוסקופ שבועי  לתקן כמה דברים אשר לא הסתדרו טוב מדי.
אהבה: מי שמסתדר, מסתדר ומי שלא, לא, זה מה שמבשרת אסטרולוגיה שבועית השבוע לאנשי המשפחות. הלא נשואים חוששים לחזק את הקשר. אם תמצאו את האהבה הגדולה, תעשו הכל כדי לשמור עליה.
בריאות: במילה אחת עייפות, אבל, לפי תחזית אסטרולוגית זה לא מדובר על עייפות פיזית, אלא מדובר יותר על עייפות נפשית.

Virgoמזל בתולה
חשבתם על תחזית אסטרולוגית במטרה לעשות הרבה דברים בשבוע הקרוב. יש לכם רעיונות חדשים, אתם זקוקים להרפתקאות וכל זה בגלל הכוכבים. עם זאת, שבתאי קורא לזהירות, מתינות ושמרנות. במילים אחרות, לפני אתם מתחילים משהו חדש, בין אם זה מערכת יחסים או פרויקט, לשים לב לכל הפרטים, להימנע מפשרות.השבוע.
בעבודה, מקור השראה לפתרונות הנכונים הוא בפרטים הקטנים שכדאי לבדוק אותם מחדש בקפידה. התוצאות הטובות של הבחירות שלכם, יורגשו במיוחד בכיס.
אהבה: לרווקים – אם נראה לכם שקיבלתם תשובה שלילית מומלץ לנסות עוד פעם בשבוע הקרוב כי בן/בת הזוג מתלבט ואמר/ה לכם "לא" רק בגלל זה.
הבריאות טובה ויציבה כפי שלא היה מזמן.

Libraמזל מאזניים
מבחינת הורוסקופ אפשר לאומר במיוחד השבוע, שהכל חיוני להיפתח לקראת חזון חדש ולשינוי היחס לגבי הביצועים של שיתוף פעולה עתידי. כמה זמן נאחזים בישן, אי אפשר לקבל את החדש, אז אם אתם רוצים לקבל תוצאות שונות, אתם רק צריכים לעשות את הדברים בצורה שונה.
עבודה: במיוחד מבחינת העסק או העבודה, חלוקת המשימות הרווח בשותפות, שימוש במשאבים יעיל יותר. תהיו מוכנים ליישם רעיון חדש, שלך או של מישהו אחר, ואז ליהנות מהיתרונות.
אהבה: בשבוע הקרוב תופתעו לפגוש מישוה שהכרתם אצל החברים המשותפים שלכם אבל לא חשבתם שיכול להיות בן/בת זוג שלכם. והינה זה קורה. מומלץ להיענות להצעות שתקבלו.
בריאות: שימו לב לכמויות האוכל שאתם זוללים כי המשקל שלכם מתחיל לאבד פרופורציות.

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי אתם מפגינים הרבה ביטחון, ונותנים חשיבות יותר על דעותיהם של אחרים. זה ייתן חופש פעולה ניכר, וגם יאפשר להגן על האינטרסים שלכם.
אהבה: בני הזוג שבתוך המשפחות יגלו את התשוקה מחדש. עבור הרווקים, החיים הרומאנטיים הם מורכבים. יהיו פרידות, וקרעים, אבל ההיו סבלניים כי זה יעבור. הכוכבים צופים לכם הורוסקופ אהבה טוב בשבועות הקרובים.
בריאות: יופיטר תספק איזון גופני ונפשי. לשים לב לתזונה. עבור בני מזל עקרב שעברו את גיל 60 מומלץ לעשות בדיקות כי כולסטרול והסוכר בדם מתחילים להשתולל.

Sagittariusמזל קשת
אתם מגלים בתדהמה שיש לכם פחות ופחות שחברים אף על פי שאף פעם לא אכזבתם את הציפיות של חברכם. אבל על פי הורוסקופ שבועי, הדברים יקבלו תפנית לטובה. אתם תהיו הרבה יותר אופטימיים בתקופה זו וזה ימשוך אנרגיות חיוביות. ובהחלט שכל מה שאתם מתכוונים לעשות, תוכלו להשיג.
כמה חברים יציעו ייעוץ או אפילו קצת עזרה בעת הצורך. עבור אלו שעדיין לא מצאו את החצי השני שלהם במישור הסנטימנטאלי יכול להיות שיהיו כמה שינויים. תהיה לכם הזדמנות מפתיעה בתקופה הזו למצאו את האדם הנכון.

Capricornusמזל גדי
אתם מתחילים אחת התקופות הכי טובות, ברמה מקצועית, בשל ההיבטים החיוביים של שבתאי. סוף, סוף מעריכים את היכולות שלכם. אבל אם אתם לא לוקחים ברצינות את הזדמנויות האלו, הן ילכו לאיבוד.
אהבה: במשפחות עליכם לספק מעט אש לתשוקה שביניכם, מאחר שעוצמתה… נמוכה. הרווקים מגבירים את קצב הכיבושים, אך הם לא מתכוונים להתמסד. אבל מפגשה מחשמלת עומדת להתרחש והם יכולים לשנות במהירות את מחשבתם…
בריאות: סיבולת גופנית טובה, אבל תחת השפעתו של סטורן ופלוטו המורל לא כל כך טוב. תעשו ספורט ותהיו מוקפים באנשים אופטימיים.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי, תוכלו לראות כיצד ההתמדה שלכם נותנת פירות. זהירות לא ליפול לתוך התקף של התרגשות ולהרוס כל מה שאתם בניתם עד כה. יש לקחת אחריות על תפקידכם, ללא תלונות על מכשולים או תזמונים לא נכונים.
אהבה: האושר בחיי הנישואין מובטח! עבור חלק מכם – לידתו של תינוק. הלא נשואים נסגרים לתוך עצמם, ולא מחפשים אהבה. הם מרגישים פחד ללא גבולות מול מוסד הנישואין. אז… למעשה האהבה היא במצב רדום.
בריאות: אתם מלאים בדינאמיות. המורל הטוב יעזור לסבול כל סבל קטן.

Piscesמזל דגים
לפי הורוסקופ שבועי, נראה שבמישור המקצועי, יהיה שיפור, או יפתחו אופקים חדשים, בתנאי שאתם תסכימו על כמה שינויים במקצוע. הסיכויים המוצעים הם לא זניחים, במיוחד במצב הכלכלי הנוכחי.
אהבה: החיים בתוך המשפחות יהיו מלאי חום ותשוקה. לרווקים תועלת מההשפעה של אלת האהבה, ונוס, המבטיחה שהם יפגשו את האידיאל של האהבה השבוע, אהבה חדשה שיכול לשנות את חייהם; יהיה מזל בתולה או מאזניים.
בריאות: מאדים ממלא אתכם באנרגיה, אבל, למרבה הצער, הפזיזות, גורם לתאונות קטנות, אז להתנהג באופן שקול.