הורוסקופ שבועי 08.08.14 – 14.08.14

Ariesמזל טלה
במקום העבודה נלחצים בני מזל טלה לעמוד בתאריך יעד. זה יהיה קשה, כי בהתחלה היה מדובר על תאריך אחר אשר היה משאיר לכם די זמן לפתור כל הבעיות. השבוע אתם תחת לחץ ומתח שיגרמו לכם כאבי ראש לא קטן.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי אתם דואגים יותר למצב הפיננסי מאשר לצד הרגשי. יחד עם בני זוגכם תכננתם השקעה כל שהיא, אך מבינים שזה לא כל כך אפשרי כי האמצעים לא מספקים. דבר זה מעלה בעיות מסוימות בזוגיות שלכם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על שבוע טוען וקשה מאוד מבחינה פיזית. יהי לכם קושי מסוים לנח וחוסר שינה ואורך חיים מאוזן יגרמו לכם לבעיות בריאותיות. לפחות שימו לב לתזונה.

Taurusמזל שור
אתם נמצאים באל כורכם נמצאים במצב שחייבים להפר את עקרונותיכם ולעשות דברים שלא הסכמתם לעשות בעבר. למרבה הצער, על פי הורוסקופ שבועי אם אתם רוצים לשמור על מקום העבודה, עליכם לקבל את מדיניות החברה ולדרוך על האגו שלכם.
אהבה: אין לכם סבלנות בכלל כלפי בני זוגכם ושום דבר לא מספק אתכם. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם עצבניים כל הזמן ובאים בטענות פחות או יותר מבוססות די הרבה. משנכון, זה שאתם לא הוגנים כלפיהם והופכים את חייהם לעינוי בגלל דברים לא חשובים. יש לידכם מישהו שאוהב אתכם וחבל לקלקל זאת.
בריאות: השבוע אתם לא מתלוננים על בעיות בריאות. על פי תחזית אסטרולוגית אתם מלאי אנרגיה ומבינים שאם תאמצו דיאטה מאוזנת, מצב הרוח והמצב הפיזי ישתפרו יותר ויותר.

Geminiמזל תאומים
לאחר תקופה של מבולבלת במישור המקצוע, לפי אסטרולוגיה שבועית, בא פרק זמן שבו יש לפתור את כל הבעיות המונעות התקדמות. ואז הכל ישתנה לטובה, זה בטח. אל תהססו לבקש תמיכה, אל תהססו לחפש אנשי קשר.
אהבה: אלה שנישאו נמצאים בדילמה רצינית: נאמנות כלפי בני הזוג או התשוקה לבגוד, דילמה קשה! אלה שלא נשואים עדיין, לפי  הורוסקופ שבועי, רוצים עד מאד להיות מתחת לחופה, אבל גם להם יש דילמה: האהבה תסתדר עם הנישואין? . הבחירה היא קשה, והכוכבים אינם מסוגלים לפתור זאת במקומם.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית הכוכבים מעניקים לכם חיוניות, אנרגיה ומרץ.

Cancerמזל סרטן
הזדמנויות לא חסרות במישור המקצועי, אבל, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם מהססים ושאולים את עצמכם אם זה מה שאתם באמת רוצים. בסופו של דבר, אתם תצליחו להתגבר על המחשבות ותמשיכו ללכת בנחישות והתלהבות קדימה.
אהבה: הזוג הנשואי יעשה הכל בשביל להתקרב זה לזאת כמה שיותר. הרווקים יהיו במצב לא ברור.הם, לפי  תחזית אסטרולוגית לא החליטו איפה הגבול בין ידידות ואהבה. אבל גם לעמימות יש קסם!
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, אתם מלאי חיוניות, מרגישים מצוין ורוצים לעשות עוד ועוד דברים. לשים לב לתזונה!

Leoמזל אריה
במישור המקצועי עולות הזדמנויות בלתי צפויות. עבודה חדשה או תפקיד חדש, מאפשרים לכם להשיג תוצאות יוצאות דופן, אשר משפיעים באופן חיובי על ההתקדמות הירארכי שלכם.
אהבה: בקרב אנשי משפחות על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיה אי הבנות ומתחים. עבור הרווקים, הכוכבים מעניקים להם אושר אין סופי! יש סיכוי טוב להזדמנויות מעניינות בתחום המאוהב.
בריאות: עכשיו ללא בעיות מיוחדות. הכוכבים מעניקים חיוניות טובה, אבל להיזהר באכילה: מערכת העיכול רגישה יותר עכשיו.

Virgoמזל בתולה
החיים המקצועיים הם כבר לא כל כך קלים. אולי יש לכם טענות או שאתם חושבים על עבודה אחרת, על תפקיד אחר או פעילות אחרת. גישתכם רק יקדם אתכם, אבל להיזהר: לא לחשוף את כוונותיכם.
אהבה: פלוטו מביא אי הבנות בקרב המשפחות, לפי הורוסקופ שבועי. שבתאי לא ממש טוב עם הרווקים בתחום האהבה. השפעתו מכשילה את הקסם וכוח הפיתוי שלהם. אולי לא יתגמשו כל רצונותיכם בתחום האהבה. אבל, יש זמן…
בריאות: הודות יופיטר, הבריאות מצוינת, הסיבולת הפיזית טובה ומערכת החיסונית עובדת יוצאת מן הכלל. עם זאת, תקפידו לנוח מספיק.

Libraמזל מאזניים
ברמה המקצועית, לפי הורוסקופ שבועי המצב אינו ברור. עיכובים, מצבים מורכבים והסיכון שאופייכם בלתי צפוי ייצרו בעיות נוספות. זה לא הזמן לספר יותר מדי על תוכניותיכם תלויי ולגלות את היתרונות שלכם, יש לחכות קצת.
אהבה: יש השפעה נאותה של יופיטר, כך שהכל ילך כשורה בחיי המשפחה. הרווקים יכולים ליהנות מהשפעת של ונוס ולרחף באושר על סוג ורוד של ענן… הם יחיו באוקיינוס של תחושות ורגשות.
בריאות: ההשפעה של הכוכבים מבטיחה לכם בריאות מאוזנת. נדודי השינה נאלמו, אבל אתם קצת יותר רגישים לוירוסים וחיידקים.

Scorpioמזל עקרב
מבול של מזל נראה באופק מבחינה מקצועית, בתקופה הזאת. כוכב הלכת שבתאי, לפי הורוסקופ שבועי , יספק יציבות ויעזור להתקדם בקריירה.
אהבה: אנשי המשפחה זוכרים תמיד את הלהבה של האהבה, כך שחיי הנישואים טובים מתמיד. אלה שלא נשואו, לפי תחזית אסטרולוגית גם מרגישים רוח של אהבה. הם מודעים לכוח המשיכה שיש להם וישתמשו בכוח הזה כדי להגשים את היעדים ואת למלא את מבוקשתם.
בריאות: הבריאות על פי תחזית אסטרולוגית תהיה טובה לאורך כל התקופה הזאת. שימו לב, שיכולות להיות תאונות קטנות בתוך הבית.

Sagittariusמזל קשת
השפעות הכוכבים על תחום הקריירה נראות בדרכים שונות: היחסים עם הבוסים ועמיתים לעבודה משתפרים כל הזמן ויש אפילו קידום. עבור עובדים עצמאיים, לפי אסטרולוגיה שבועית  יהיה גידול של במחזור הכספי.
אהבה: הכוכבים מנבאים אושר בחיי הנישואין. הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית נחושים לקחת את גורל חיי האהבה לידיים ומסרבים שיעבדו עליהם. אם אתם חשים שמשהו עבד עליכם אתם תדאגו להחזיר באותו מטבע.
בריאות: אתם נוטים לעשות בכל מה שקשור לבריאותכם. על פי המלצת הורוסקופ שבועי הגיע הזמן לעשות דיאטה או לעסוק בספורט, כדי לשמור על מצב הפיזי תקין.

Capricornusמזל גדי
בטווח הזמן הזה תגלו שיש לכם את האיכויות של לוחמים שרק יעזו להצליח. לפי תחזית אסטרולוגית אתם צועדים קדימה ואתם לוקחים סיכונים מחושבים היטב. רחוק מלדאוג, בגלל השינויים, אתם פועלים בדם קר ובביטחון בכל מה שתעשה.
אהבה: השתיקה היא האויב המסוכן ביותר ביחסים בין בני הזוג. עבור אלה שלא נשואים, הקשרים שמתחילים השבוע, לפי אסטרולוגיה שבועית מבוססים על הבנה, מה שיכול להוביל לקשר אמין ומתמשך.
בריאות: הבראות תהיה טובה מאוד, לפי הורוסקופ שבועי, אם לא תקלקלו זאת עם יותר מדי אוכל.

Aquariusמזל דלי
זה זמן הטוב ביותר להגביר את המאמצים בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, התוצאות יהיו טובות אם אתם תהיו מעורבים כמה שיותר. אתם תקבלו את ההסכמה ואת הכבוד של העמיתים לעבודה בעיקר על יכולת הארגון ועל כישרונותיכם.
אהבה: אלה שנישא כבר יעסקו יותר בצד החומרי והרווחי של החיים, מאשר באהבה. הרווקים רוצים לתבל את חיי האהבה, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית נשים או גברים, לא יהיו מוכנים ללכת בעקבותיכם.
בריאות: הודות ההשפעה החיובית של כוכבי הלכת יש לכם מספיק חיוניות, אבל על פי המלצה של הורוסקופ שבועי המשיכו בקפדנות על הרגלי התזונה.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי, לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן להתמקד על הסוגיות והפרויקטים ארוכי טווח. כל דבר הנוגע לארגון ומימון, שיהיה מתוך ראייה רחבה. לא להסתכל רק לטווח הזמן הקרוב כי יהיו לכם הזדמנויות להתקדמות. תסתכלו בפרספקטיבה ובמיוחד, לבחור אנשים שיכולים לעזור בקריירה שלכם.
אהבה: השפעת כוכבי הלכת מביאה להבנה בתוך המשפחה, כך הזוגות יגלו שוב את הרומנטיקה. לרווקים, על פי אסטרולוגיה שבועית יש את התחושה שכל חלומותיהם על אהבה התגשמו. השינוי הגדול שצפו, לו יתרחש השבוע.
בריאות: השפעות מנוגדות של כוכבי הלכת, לפי  הורוסקופ שבועי גורמות להפחתת האנרגיה שלכם: סבלנות, זה יעבור. עם זאת, אל תתאמצו יותר מדי.