הורוסקופ שבועי 11.04.14– 17.04.14

Ariesמזל טלה
אסטרולוגיה שבועית חוזה על כך שבקריירה הנמרצות ידחוף אתכם קדימה ותצליחו להתקדם מהר מאד בתחום זה. ככל שאתם תהיו יותר יוזמתיים כך תקבלו את העידוד הדרוש לכם. תשתמשו באנרגיות שלכם כדי להתקדם קדימה.
אהבה: עבור בני הזוג שבתוך משפחות, לפי הורוסקופ שבועי כלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. עבור אלה שלבד, הכוכבים שמים את האהבה באור הזרקורים. עם זאת, יש להיזהר לא להישרף בכנפיים ולא לאבד את הראש בגלל התשוקה.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה ומרגישים חופשיים לעשות כל פעילויות שאתם רוצים, כי לפי תחזית אסטרולוגית העייפות לא יגע בכם. מצד שני זה יהיה חכם לא להפריז עם זה.

Taurusמזל שור
ההשפעות של כוכבי הלכת הם נוחים מאוד עבור המישור המקצועי. יש לכם רעיונות ליוזמות ומטרות מדויקות ועבור זה אתם תעבדו באופן שיטתי, כדי למלא אותן. אם תמשיכו כך, אין צורך לפקפק ברצון שלכם להצליח.
אהבה: בתוך המשפחות יש הרבה תשוקה בקשר הנישואין, אשר מבטיחה חיים שקטים ונעימים בבית. לרווקים יש רומנים סוערים. הם מחפשים הנאה וימצאו אותה ללא קושי. חבל שתמיד יש להם הערות לא נעימות, אשר עלולות לגרום נזק מלא לאהבה ויחסים.
בריאות: היא טובה. עכשיו אתם יכולים לעשות ניתוחים קטנים או טיפולי שיניים.

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי, אתם נחושים יותר מתמיד כדי לעבור את כל מכשולים ואת כל הקשיים ולהשיג את מטרחתכם. אבל, זה לא הזמן להציג את עמכם כגיבורים היחידים בעבודה. זכרו שאחדות היא כוח ושתפו את המאמצים עם אחרים, כדי לבצע את המשימות.
אהבה: לפי הורוסקופ שבעי, מרקורי מאפשרת בתוך המשפחות דיונים מתורבתים עם בני הזוג, על מנת לחזק את יציבותו של המשפחה. אלה שלא נשואו מבזבזים הרבה זמן עם האהבה; אבל הם חייבים הרבה סבלנות, עד להופעת ה"הלם" שתגנוב את לבם ותשנה את חייהם.
בריאות: מאדים יעניק לכם אנרגיה, אבל באותו הזמן יגרום לכם להיות אימפולסיביים וזה יגרום לסיכון של תאונות. די עם הקפה, תה שחור או טבק.

Cancerמזל סרטן
באופן כללי, הכל הולך טוב בתחום המקצועי, ואין בעיות מיוחדות. אבל, נפטון יכול לגרום לאנשים שנולדו במזל זה, לקבל החלטה לגבי עתידם המקצועי. במקרה זה, לא כדאי לקחת החלטות חפוזות, זכרו את כל הרכיבים שבמשחק וטוב לקחת זמן לחשוב.
אהבה: אלה שכבר נישאו לוקחים החלטה לצאת מהשגרה וזו עושה רק טוב לקשר. הלא נשואים ממשיכים לאסוף הנאות והרפתקאות. אך פגישה מכרעת יכולה לשנות את דעתם ועל כל מה שהם חושבים על אהבה.
בריאות: יופיטר יעניק לכם טונוס טוב, אבל לשים לב למאדים אשר עלול להוות סיכון של פציעה.

Leoמזל אריה
מבחינת המקצוע הכל יהיה קל וללא סיפורים. עם זאת, אוראנוס יגרום לכם לחשוב על תפקיד חשוב יותר. תהיה לכם הזדמנות להגיע אליו, אבל רק אם אתם תישארו מציאותיים ולחשוב ברצינות על מה שאתם רוצים. מצב הרוח הפזיז וקוצר הרוח הם דברים טיפשים.
אהבה: תחת כנפו המגנה של ונוס, הזוגות שבמשפחות יחלקו בניהם הבנה, חיבה ולמה לא, אושר. ונוס מעניק לרווקים הזדמנויות רומאנטיות רבות. הם מלאי קסם, וזוכים מהצלחות רבות מול המין השני. אם עד כה הם לא חשבו על הנישואין, עכשיו הם חושבים על זה בשמחה ובאושר.
בריאות: השמש, מרקורי ויופיטר יעניקו לכם אופטימיות ומרץ.

Virgoמזל בתולה
ישנם מספר פרויקטים מקצועיים שמעסיקים אתכם כרגע, והרגע הוא מתאים מאוד להתגבר על המכשולים ולתקוף אותם. סוף, סוף, יש לכם את האפשרות להפגין את היכולות ולהיות את היד הימיני של אנשים רלוונטיים או משפיעים. לנקות מיד בפעולה.
אהבה: בחיים של בני הזוג בתוך המשפחה יש תשוקה והתלהבות, לכן, אפשר לצאת לירח דבש מחדש. בחיים של הלא נשואים יתרבו ההרפתקאות. עם זאת, הם יקבלו את ההזדמנות של מפגש יוצא דופן. מדובר באדם שיכול להביא איתו הרבה; אתם רק צריכים לתת לו זמן כדי להוכיח את זה.
בריאות: לנצל את ההשפעה החיובית של מרקורי כי אתם במצב טוב.

Libraמזל מאזניים
השבוע זהו זמן טוב בכל הנוגע לענייניים הקשורים בחו"ל, השכלה וענייני חוק ומשפט ייהנו מהשפעה נפלאה. בכל הנוגע לקריירה יש משהו שעוצר את התקדמותכם בקצב בו הייתם חפצים אך שימו לב שלא לנקוף בגישה אגרסיבית מדיי העלולה לגרום לעימותים אם זאת עניין הקשור לשכרכם ישתלם לטובה.
אהבה: בתחום הזוגיות והרומנטיקה זהו שבוע מצוין להיכרויות לרווקים מבינכם ואם אתם כבר מסודרים התפנקו השבוע עם טיול רומנטי ואפשר לחשוב גם לטיול בחול.
בריאות: יש לכם הורוסקופ מעולה גם מבחינה זאת ולא צריך לדאוג לשום דבר.

Scorpioמזל עקרב
השבוע פותח בפניכם אפשרויות חדשות בכל הנוגע לתחום הקריירה. זהו הזמן לבחון האם אתם היכן שאתם רוצים להיות והאם אתם מרוצים מהישגכם המקצועי ולנסות להתפתח בכיוון בו אתם בוחרים מבלי להסס אפילו אם הדבר קשור בחו"ל.
בתחום הכספי היו שקולים ואל תתפזרו, כל שקל שווה, זהו הזמן לחסוך לעתיד אולי אפילו לחופשה רומנטית ומפנקת לאלו הנמצאים במערכות יחסים. נסו השבוע להיות ממוקדים ולא לרקוד על כמה חתונות יחד- זכרו אם התחייבתם סימן שחייבים לקיים.
בריאות: יתכם שבעיה רפואית ישנה תתחיל להציק לכם עוד פעם אחרי חודשים של שקט. זאת לא ביעה קריטית ואפשר לדחות את הבדיקות לאחר חופש פסח

Sagittariusמזל קשת
החיים המקצועיים שלכם יכולים להיות נתונים לשינוי מלא, מה שאתם לא אוהבים, אך השינויים האלה עשויים להיות נחוצים ומועילים. רצוי להיות ממושמעים, דייקנים ולהוכיח סבלנות כלפי עיכובים בלתי נמנעים. ובמיוחד, שלא יהיו ספקות בקשר לכישוריכם או בסיכויים להצליח.
אהבה: לחיים של בני הזוג במשפחות יש פרספקטיבה ראויה להערצה. בחיים של הרווקים , אהבה גדולה יכולה להופיע והם כבר חושבים על נישואים. מצד שני, כמה סיבוכים יכולים להתרחש. אם הם מצליחים להתגבר על המכשולים הללו, למערכת היחסים יש כל הסיכויים להצליח.
בריאות: אנרגיה לא חסרה לכם. אוראנוס, למרות שמשפיע באופן חיובי, הוא יכול לגרום להם להגזים. שינה היא התרופה.

Capricornusמזל גדי
כוכבי לכת רבים המשפיעים על כחייכם המקצועיים ויעזרו להגשים את שאיפותיכם. אתם רוצים לדעת שיש הכרה ביכולותיכם, מה שבעצם יתרחש בסוף. בנוסף, האווירה המקצועית היא נעימה והקשרים עם הבוסים והעמיתים לעבודה הם טובים מתמיד.
אהבה: במשפחות מעדיפים את הדיאלוג, מה שמביא חיים חדשים ומועילים בנישואין. אלה שלא נשואים הופכים למומחים באהבות בזק רבות… וחוזרות על עצמן… הם אומרים שעדיין לא נולד האדם שיצליח "לקשור" אותם עם טבעת נישואין. אך בסופו של דבר זה יקרה.
בריאות: נפטון דיזהרמוני יעניק לכם תיאבון לא ברור, ואין דבר גרוע יותר לבריאות מאשר תזונה לא מסודרת! משמעת מינימאלי בתחום התזונה דורשה בכל אופן.

Aquariusמזל דלי
בתחום המקצועי, אתם נחושים באופן מוגזם. הקצב שלכם הוא מאוד מהיר ואתם תמהרו לסיים כל הפרויקטים. לא למהר "לשרוף" את השלבים הנחוצים: קונפוציוס אמר "חוסר סבלנות קטן יכול להרוס פרויקט גדול".
באהבה: כל אלה שכבר נישאו אינם יכולים להתאפק שלא להעביר ביקורת על בני הזוג. אלה שלא נישאו נמצאים תחת השפעת כפולה של מאדים וונוס. משמעות הדבר היא שהתשוקה סקס-אפיל נמצאים בבית כך שאף אחד ושום דבר לא יכול להתנגד להם. יחיו עבורם רגעים בלתי נשכחים בזרועותיה של האהבה.
בריאות: ההשפעה של מאדים יכולה לגרום נדודי שינה. הפיתרון: ארוחת ערב קלה, תה קמומיל או פרחי תפוז.

Piscesמזל דגים
מבחינה מקצועית, אסטרולוגיה שבועית מדברת על הרגשה של בטחון עצמי יותר גבוה. זה יאפשר לכם להגיע לתוצאות טובות בעבודה ולהתקדם בתחום זה. חשוב לשים לב לקולגות בעבודה שמדברים שמדברים מאחורי הגב שלכם.
אהבה: הזוגות הנישואים יהיו מוארים על ידי דמיון ופנטזיה. הרווקים יחיו רגעים יפים, כתוצאה השפעתו של ונוס. זה אושר נעים שיגרום לכם להיות יותר בטוחים במערכת היחסים. אבל, הורוסקופ שבועי ממליץ על כך שלא תאבדו את קור הרוח.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אבל אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.