הורוסקופ שבועי 13.12.13 – 19.12.13

Ariesמזל טלה
מבחינת מקצועי, הייתם רוצים להירגע, לנוח, אבל צופה לכם הורוסקופ שבועי עמוס ולא ניתן יהיה זמן לנוח. יש המון עבודה ואתם תצטרכו לעבוד בלי הפסקה. לא יישאר יותר מלקחת הפסקות קטנות במהלך היום, כדי לשחזר את הכוחות שלך.
באהבה: קיימת אווירה "חמה" בזוגיות, אשר צפויה להסלים למחלוקת ודיונים סוערים. אתם עצבניים ומתוחים.
הלא נשואים, יכולים להשיג את הסיפוקים הגדולים ביותר: התשוקה היא בשיא. אפשרי שחלק מכם ימסדו קשר ארוך שהיה להם.
ילידי מזל זה חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי אתם כבר עליתם יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. בצע דיאטה או ניקוי רעלים.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי קיים מעט עצבנות אבל הרוח הארגונית, כמו גם את ההשראה הנכונה יאפשר לך לעבור על כל המכשולים ללא קושי, להכניס סדר לעבודה שלך. אסטרולוגיה שבועית צופה שאתם צריכים להילחם כדי לבסס את הסטאטוס שלכם במקום העבודה.
באהבה, הנסיבות מאפשרות שיפור האווירה במשפחה.  ההתייחדות כדי.  הלא נשואים סביר להניח יבזבזו את הכוחות, על ימין ועל שמאל בפלרטוטים! למרות הרוח הרפתקני, והרצון לחירויות רבים מהם ייפלו, מאוהבים מעל הראש.
בריאות: השפעה השלילית של פלוטו יגרום בירידה בכוח ובקצב. מנוחה ושינה יגרמו להם להרגיש יותר די מהר.

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי, אתם זקוקים להרבה גמישות וחשיבה יצירתית בעבודתכם. העשייה המקצועית יכולה להפיק תועלת ניכרת בהזדמנויות שישנן במהלך תקופה זו, בתנאי שאתם עושה כל מה שנדרש. בכל מה שאתם עושים בעבודה אתם משתפים פעולה ועמיתכם יעריכו את התמיכה שאתם נותנים.
באהבה: אלה שכבר נשואים יכולים לקלקל המון עם הקנאה שאין לה שום סיבה. לרווקים , אוראנוס מביא את הצורך לביטחון הרגשי. אם הלב שלהם הוא פנוי, זה לא אומר שיש לזה יתרונות רבים בכל החופש הזה. לכן, המחשבה על נישואין עולות כל הזמן.
בריאות: קצת עייפות. אולי כמה חופש של כמה ימים יעשה רק טוב…

Cancerמזל סרטן
מקצועית, בהשפעותם של הכוכבים, אסטרולוגיה שבועית מגבירה את הרצון לפעול, אבל עם טאקט ודיפלומטיה. תנו אמון בעצמכם בכוכב המזל שלכם. כמה מכם ישתתפו בהשתלמות, אחרים ישפרו את השפות הזרות שהם יודעים, בעוד שאחרים רוצים מקצוע משני. זוהי תקופה טובה עבור זמרים, עיתונאים ואינטלקטואלים.
אהבה: אנשי משפחה ייהנו מארוחת ערב רומנטית או לילות חמים עם בני הזוג שלכם. הרווקים רוב יפגשו אהבה ממבט ראשון ואין מצב להיפרד מאותו אדם. הם לרוב "בסיכון" שיתעוררו עם טבעת נישואין על האצבע.
בריאות: חיוניות טובה, אך קיימת בנטייה להגזים: לשים לב לאלכוהול!

Leoמזל אריה
השבוע, אתם משקעים את כל המאמצים למען הקריירה. רוח הארגונית שיש לכם מאפשר קבלת התוצאות הטובות ביותר, במיוחד אם מדובר על מקצוע הליברלית או אתם עוסקים במסחר. יש לכם הורוסקופ שבועי מלא ברעיונות טובים שיעזרו לכם לקדם את הקריירה.
אהבה: יש לכם הרבה סקס אפיל, ולכן יש צורך לשים לב לנאמנות. אלה שלא נשואים והם מנצלים גם הם את ההשפעה של ונוס, באמצעות הסקס אפיל, כדי להגשים את רצונותיהם. עלולים להיות כיבושים רבים. אבל רובם קצת…זמניים.
בריאות: להימנע מלבזבז את האנרגיה על דברים פעוטים ורק כך תזכו בכוח. זמן טוב לניתוחים.

Virgoמזל בתולה
מקצועית אתם מרגישים כל כך טוב, כך,שאתם נוטים לקחת דברים בקלות רבה מדי. לא לעשות זאת! העונג של החיים זה לא אותו דבר עם רשלנות!
אהבה: שימו לב על תחזית אסטרולוגית שבועית במיוחד בשבועיים הקרובים. בני הזוג שבתוך המשפחות יכולים להגיע למריבות, ניגודים ופרידות. הרווקים רוב יכולים לאבד את וראשם בגלל התשוקה. הדחפים המיניים יכולים להכניס אותם למצבים מסובכים, שיהיה קשה לצאת מהם. הדרך הטובה ביותר היא, לא להבטיח שום דבר.
בריאות: מאדים יבטיח לכם טונוס טוב, מערכת החיסונית במיטבה. יש לנצל את זה, ולעסוק בספורט.

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי שלב מסוים של הירח יהיה מועיל כדי שיהיה לכם הורוסקופ שבועי אופטימי במיוחד. ואתם חייבים לנצל את הזדמנות הזו אבל אל תתנו לגופים השמימיים לשלוט על מצבכם ועשו. כמו שהפתגם אומר: מקבלים עצבה אל תקחו את כל היד.
אהבה: תחת השפעתו של ונוס, בני זוג שכבר נישאו ימצאו דרכים חדשות לחושניות והכל יהיה בסדר. הרווקים לאמרות שהם חיים רגעים של נחת אך אין סיכוי לפתח קשר משמעותי לחיים.
בריאות: הכוח הראשי בתחום הוא מורל מ"ברזל", נתמך על-ידי מצב פיזי טוב.

Scorpioמזל עקרב
למרות שכוכב הלכת פלוטו יכול לתת לכם הורוסקופ שבועי לא הכי טוב והרגשה של חוסר שקט במישור המקצועי, לא צריך לפחד. עליכם רק להתאמץ קצת, כדי להסתגל למצבים החדשים העולות בפעילות המקצועית, אשר, אגב, הם מועילים מאד. אתם צריכים לפחד רק מהרגלים הישנים.
אבל בעצם אין מי מה לפחד.
אהבה: ההנאה תהיו בבית בחברת בני משפחה של מזל זה.הרווקים בגלל היבטים מסוימים של כוכב הלכת ונוס, יגרום להם לעוף מפרח לפרח. יהיו הצלחות יפות בחיי האהבה, אלא שהן יכולות להיות ארעיות וכל זה נמשך בכל התקופה הזאת.
בריאות: אין מה לדאוג!

Sagittariusמזל קשת
אם היו לכם קצת קשיים להסתגל לשינויים, מבחינת מקצועית, השבוע הדברים יסתדרו בקלות וכל זה יעשה רק טוב. אתם מתאימים מצוין למקום העבודה ומוכיחים שאתם טובים במה שאתם עושים, דבר שיגרום לכך שאתם יוצאים מחוזקים עוד יותר מכל הסיפור.
אהבה: בבית עם משפחות של מזל זה, היציבות שולטת. אלה הלא נשואים, יש אווירה טובה באהבה. קשר חדש נבנה לאט ולא בקלילות, בניגוד לאישית שלכם. עם סבלנות, אתם תגלו מהן הכוונות של האדם המדובר.
בריאות: נפטון ופלוטו יהפכו אתכם למימוזה רגישה: הגרון מגורה, האוזניים כואבות, אבל תיאבון המיני הוא יותר טוב מאי פעם.

Capricornusמזל גדי
אסטרולוגיה שבועית מביאה לכם הזדמנויות מעניינות במישור המקצועי. יש לכם את כל העניין לקבל ערבויות מרביות, ואולי אפילו הסכמים בכתב, אחרת אתם יכולים להסתכן בהפתעה לא נעימה בחודשים הקרובים.
אהבה: מאדים מביא לזוגות שכבר נישאו רוח רעננה בחיים המשותפים. הכל כל כך יפה… הרווקים הם מבוקשים, מה שגורם להם שיש אהבה באוויר. הם התאהבו ממבט ראשון מאדם שיקבל חשיבות רבה בחייהם.
בריאות: אתם מלאי מרץ, אך צריכים בזהירות לנהל את החיוניות ולא לבזבז אותה.

Aquariusמזל דלי
אתם יכולים להבליט את היכולות ואת מיומנויות שלכם כדי להתקרב לאנשים מוסמכים או משפיעים. אתם תצטרכו לעשות קצת מחקר כל יום וזה וישעמם אתכם . במהלך השבוע תקבלו בבית ביקור של אדם שמוערך מאד, אך הוא מביא לכם תכנית עבודה חדשה, בניגוד לתחומי העניין שלכם. כרגע אין איך לשנות זאת, אז אתם חייבים להכיל איכשהו את השינוי. גם אם הסובבים אומרים שאתם קצת קמצנים, תפקדכם זה לא לפספס את הכספים הדרושים עבור השקעות עתידיות. מבחינת בריאותית, נצלו את ההשפעה חיובית של הכוכבים שמבטיחה במצב טוב.

Piscesמזל דגים
במקום העבודה זה אפשרי להשיג מה שאתם רוצים: תפקיד של כבוד, העלאה בשכר או אפילו לשנות את מקום העבודה למקום טוב יותר. הכוכבים תומכים בכם בכל הכוח, כך שאין על מה להתלונן.
אהבה: בני הזוג שבתוך המשפחות נהנים מחיים שקטים ומהנים. אנשים שלא נשואים יכולים להיות מופתעים על ידי מגמה לרעתם בפרשיות אהבה. כלומר, רק אם יסרבו ללמוד שבחיים צריך גם לתת ולא רק לקבל.
בריאות: בריאות של "ברזל", מוראל טוב וכוח פיזי יוצאת מין הכלל.