הורוסקופ שבועי 14.08.15 – 20.08.15

Aries

מזל טלה
בתחום הקריירה אתם חייבים להיות יותר ממושמעים. גם מומלץ לקחת צעד אחורה כדי להכין את הקרקע עבור תוכניות עתידיות. עליכם, לפי הורוסקופ שבועי לסלק כל מכשול אשר יכול להפריע בדרך להשגת המטרות ולהתמקד בלהגדיר את המטרות. לא יהיה פשוט אך המאמצים בסופו של דבר ישתלמו.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. הורוסקופ שבועי ממליץ על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי, הורוסקופ שבועי מבשר שכוכב הלכת מאדים מעודד את רוח התחרות והרצון להצליח. בתקופה הקרובה אתם תעשו את הכל כדי להצליח ולהשיג את מטרותיכם. ההצלחה תהיה מלאה!
האהבה: על פי תחזית אסטרולוגית  הכוכבים עוטפים אתכם ואת המשפחה במובן הטוב של המילה כך שהאווירה בזוגיות תהיה מעולה. עבור אלה שלא עדיין לא נשואים מרקורי מביא דברים נעימים. רוב הרווקים די אידיאליסטים ולפעמים הם רואים את עצמם כחצי-האלים ועם רצון להשיג יצורים חלומיים והמציאות היא אחרת.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מדברת על בריאות טובה בדרך כלל, שהיא תישאר כך אם תשמרו על עצתכם. במקרה של אכילה מוגזמת, ההשלכות יופיעו ללא דיחוי.

Geminiמזל תאומים
מבחינה מקצועי יש לכם הרגשה יותר טובה, ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מלאי מוטיבציה. בנוסף אתם סוף, סוף, תבינו את טיב מערכות היחסים עם האנשים שעובדים ביחד איתכם. המצב הנפשי משתפר ותשלימו שמה שאתם רואים זה מה שיש.
אהבה: לזוגות הנשואים יהיו חיים יפים מלאי אושר. הלא נשואים כדאי להם, על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית בינתיים כדאי להיות עם הרגליים על הקרקע ולקחת צעד אחורה. זה יעזור להם לשופט טוב יותר את אירועי העבר והעתיד, לא להתחרט על ההחלטות מהירות מדי, או על הגישה לאהבה.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אבל אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Cancerמזל סרטן
הסיכונים מושכים אתכם די הרבה בשבועה הקרוב, אפילו אם אתם אנשים הגיוניים, הרעיון של רווח מהיר ללא מאמץ יכול להיות מפתה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים לב, כי מאחורי הצעות לשיתופי פעולה שקבלתם בתקופה האחרונה מסתתרים פרטים אשר יכולים לגרום לכם הפסדים.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Leoמזל אריה
אתם התבקשתם לעשות מאמצים רבים בעבודה בזמן אחרון ועל פי תחזית אסטרולוגית הדבר משפיע על בריאותכם. גם כן מרגישים צורך לפנק את עצמכם, על ידי קניות בקניון וזה יגרום לחור גדול בתקציב. היזהרו, הריקנות בחייכם לא תוכלו למלא עם בגדים בארון.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Virgoמזל בתולה
כנראה שהמקום היחיד שבו אתם מצליחים לא רע השבוע זה מקום העבודה ותזכו בערכה מצד הממונים. בהחלט, העלאה שכר או קידום הם דברים אשר עומדים על הפרק.לעומת זאת על פי תחזית אסטרולוגית אתם נוטים לברוח מבעיות אחרות כמו בעיות בחיק המשפחה.
אהבה: השבוע הכוכבים יהיו לא לטובת הרמוניה בזוגות. ההרגשה הכללית היא שכל דבר אשר אתם רוצים לעשות הוא ההיפך ממה שבני זוגכם רוצים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה מאד על שיחה אמיתית שיכולה להביא לפתרון. ייתכן שהרווקים יפגשו אדם מעניין שיכול למשוך את תשומת לבם אבל הם צריכים להחליט אם קשר כזה מתאים להם.
בריאות: אתם תמיד רצים לכל הכיוונים ואף פעם לא מוציאים זמן לעצמכם. היגיע הזמן לנשום ולהרגיע! הורוסקופ שבועי ממליץ לכם
לעסק גם בדברים אשר עושים לכם טוב, כמו לצאת לטייל לבד, עם משפחה או חברים וזה יאפשר לכם למלא את המצברים מחדש.

Libraמזל מאזניים
אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להקדיש את השבוע לתכנון לפרויקטים הקשורים לעתידיכם, מפני שיש סיכוי להתקדמות משמעותית בתחום הקריירה. ועוד דבר,יש להימנע לדבר על דברים שאתם לא בקיעים בהם. תבדקו פעמיים כל עניין לפני שאתם מקבלים החלטות.
אהבה: אם אתם נשואים, השבוע אתם רוצים יותר מתמיד ליהנות מהנישואים שלכם ולהיות קרובים יותר לבני הזוג ולמשפחתכם. מפני שאתם עסוקים מאד בעבודה, יהיה קשה למצאו זמן לאלה שקרובים אליכם אבל שווה לעשות כל מאמץ בכוון הזה. עבור הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית ההשפעה החיובית של הכוכבים מגדילה את הסיכוי למציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: מבחינת האנרגיה לפי הורוסקופ שבועי אתם תתחילו את השבוע די חלש, אבל המצב ישתפר לאט, לאט ובהמשך תתמלאו באופטימיות ובטחון עצמית. השינוי במצב הנפשי, בסופו של דבר, הוא הדבר שישפיע באופן חיובית על חייכם ובוודאי על בריאותכם.

Scorpioמזל עקרב
מפני שהירח המלא מעודד את הציר הכלכלי, לפי תחזית אסטרולוגית מומלץ השבוע לשקול את הדרך שבה אתם מנהלים את כספיכם. שימו לב הן לסכומי הכסף אשר אתם מחזיקים. אם שותפים לסכומים אלה ניצלו אותם ללא הסכמתכם, או להפך, זה יתגלה!
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי הבית השמיני של מזלכם עשוי לסמל, בין השאר, את רמת הנוחות האינטימי ליד בני זוגכם. לפי כך ישנו מצב מתוח בין הירח המלא במשך לבין יופיטר בבית האהבה וזה מצביע על העובדה שאתם רוצים שניים בחיי האהבה. אם האווירה בחדר שינה היא כבר לא באותו דבר כמו פעם או הקנאה והרכושנות, השפיעו אתם נדרשים לנקוט בצעדים מהירים לתקן זאת!
בריאות: למרות שבדרך ככלל, הציר השני והשמיני בתים חופפים עם הירח המלא וזה נותן קונוטציות פיננסיות, חשוב לדעת שזה מעיד על רמת המעורבות ביחסים עם אחרים והשקעת האנרגיה, זמן ורגשות. לכן, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להעריך מחדש את המשאבים הפנימיים, לא לתת יותר ממה שאתם מקבלים או להיפך.

Sagittariusמזל קשת
במקום העבודה ישנם אנשים אשר לא רוצים לטובתכם ומפיצים שמועות שקריות שמפריעות לכם. בגלל אינטריגות האלה על פי אסטרולוגיה שבועית ייתכנו בעיות עם הבוסים. מה שנותר לכם לעשות זה להשתמש בתחושות הבטן שלכם כדי לזהות את האנשים האלה לפני שיהיה מאוחר מדי.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית מערכת היחסים בשלב זה היא במקום שני. אתם לא שקטים בגלל הבעיות בעבודה. תיזהרו, לא לגרום למשבר ביחסים. הרווקים מכירים כל מיני אנשים ומבין המכרים החדשים יהיה משהוא שיצליח ימשוך את תשומת לבם באופן יצא דופן. למרות שהקשר הזה נראה לא מבטיח, אל תתייאשו.
בריאות: השפעות המנוגדות של כוכבי הלכת גורמות להפחתת האנרגיה שלכם. מומלץ לפי הורוסקופ שבועי שאם יופיעו תסמינים של מחלה כל שהי לפנות לרופא ולבצע בדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם בגלל המתחים ויש לך לנקוט אמצעי הזהירות הנדרשים. אל תזניחו גם למצבי הרוח.

Capricornusמזל גדי
בקריירה אתם חייבים להכשיר את הקרקע עבור פעילויות שיקדמו אתכם בעתיד. עליכם, לפי המלצת הורוסקופ שבועי להסיר כל המכשולים העומדים בדרך למימוש המשימות המטרות אשר הגדרתם לעצמכם. אומנם אתם צריכים להשקיע מאמצים, אבל בסוף הכל משתלם.
אהבה: בחיי הנישואין הדברים ברורים מתמיד ואתם לפי תחזית אסטרולוגית מבינים עוד יותר טוב את הצרכים והציפיות של בני זוגכם. הרווקים ללא כל מאמץ מיוחד מצידם ימשכו להרגיש הרבה אהדה ועם כל זה לא תהיה להם שום מערכת יחסים לטווח ארוך.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הירח ישפיע לא בדיוק לטובה על בריאותכם וזה יגרום לכך שאתם תהיו פחות דינאמיים ותאבדו מהחוזק הפיזית והנפשית. עדיין יש סיכון לפציעות קלות שיכולות להתרחש בזמן פעילות ספורטאית או בבית.

Aquariusמזל דלי
מבחינת מקצועית, על פי תחזית אסטרולוגית הרעיונות שלכם מתחילים לתפוס צורה סוף, סוף, אך אל תהיו פזיזים, כדי לא לסכן או לקלקל משהו. אתם חייבים לבצע את המתלות היומיומיות באופן זהיר וזאת כדי לא לחוות מכשולים שיכולים להרתיע אתכם. אם תפעלו באופן שיטתי ובקצב הכל יצאה כפי שאתם רוצים.
אהבה: הזוגות הנישואים מרגישים שהמערכת רק הולכת ומתחזקת. אתם גם עושים כל מני תוכניות לעתיד. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים עוברים תקופה שהיא מדהימה, שנותנת להם הזדמנות מצוינת לחזק את הזוגיות שיש להם כרגע. שימו לב, לא למהר כי הכסף הוא לא סיבה להגיע לחופה. הרי הם יודעים שאהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: בזמן האחרון, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם במצב שבו אתם שואלים כל מני שאלות ולא לכולן יש תשובות. המצב הזה יוצר תסכולים שישפיעו עליכם כל הזמן לא לטובה. אתם חייבים להבין מה היא הסיבה מאחורי מצבים אלה אשר יכולים לטלטל את האיזון הנפשי.

Piscesמזל דגים
הורוסקופ שבועי ממליץ לכם להתמקד בנושאים ובפרויקטים שקשורים יותר לעתידכם. אתם חייבים לחשוב טוב על הארגון והמימון של הפרויקטים האלה ומתוך ראייה רחבה. בזמן הקרוב יהיו לכם הזדמנויות להתקדם אם תדעו לבחור להיות בסביבה של אנשים שיכולים לעזור בקריירה שלכם.
אהבה: בחיק המשפחה בין בני הזוג לא יהיו בעיות יוצאות דופן  אודות כוכב וונוס אשר דואג להרמוניה ושלווה. הרווקים יכולים לצפות לחדשות טובות, כי על פי תחזית אסטרולוגית יהיו פרשיות אהבה שכמוהן לא היו.
בריאות: באופן כללי לא יהיו בעיות בריאות ואתם מרגישים מלאי אנרגיה והתלהבות, אבל כדאי לכם להירגע ולהאט בקצב בכל דבר אשר אתם עושים. עם זאת אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להיות זהירים כי ייתכנו תאונות קטנות בעיקר בגלל חוסר זהירות.


עמוד זה נצפה ע"י 2,573 גולשים