הורוסקופ שבועי 15.07.16 – 21.07.16

Aries

מזל טלה
השבוע בעבודה, אולי בפעם ראשונה המאמצים שלכם זוכים להערכה או אפילו תקבלו קידום מסוים שעליו חלתם במשך זמן רב. בעיות כספיות הן בראש הדאגות שלכם ולפי הורוסקופ שבועי אתם במצב שבו חייבים למצאו דרכים להשיג קצת כסף. יהיו לכם לא מעט הוצאות ותנסו לתכנן אותן לפי סדר העדיפויות.
אוהבה: הרגשת הביטחון אשר מעניק לכם בני הזוג נותן לכם כנפיים ולעשות מאמצים גדולים כדי להראות להם כמה אתם אוהבים אותם. אתם מסתדרים מצוין ובכל פעם שאתם בבעיה בזרועותיהם אתם מוצאים נחמה ורגיעה. הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית דווקא לא חושבים על קשר מחייב אלא רק רוצים ליהנות מהחיים.
בריאות: מבחנה פיזית המצב הוא טוב כי על פי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים יתמכו במערכת החיסונית ואינם מופיעים על המפה האסטרולוגית היבטים מדאיגים הקשורים לבריאותכם. עם זאת, מבחינה נפשית אתם תצטרכו להתמודד עם כל מיני אתגרים ותצטרכו למצוא פתרונות כדי למנוע או לפחות לא להעצים קונפליקטים מסוימים עם הסובבים אתכם. לקראת סוף השבוע תתחילו להרגיש עייפים למדי.

Taurusמזל שור
מדובר על שבוע מבטיח ועל פי תחזית אסטרולוגית אתם תצליחו להציג את כישוריכם מול כולם. אתם אנרגטיים וחסרי סבלנות.  חלק מבני מזל זה יכולים לקבל קידום בעבודה או כמה הזדמנויות וזה שבוע מבטיחה לעשיית כסף.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי יהיו כמה התרחשויות שיזכירו לכם שישנם אנשים אשר מאמונים ביכולותיכם והם מוכנים לסייע בכל הזדמנות. כמובן מדובר על בני הזוג, בני משפחה וחברים קרובים. גם אם היה לכם רושם שהם לא יעשו הכל כדי לעזור לכם, אתם עלולים ולהיות מופתעים מהיפוכו של הדבר. תראו להם מה אתם מסוגלים ותגרמו להם להתגאות בהם.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.

Geminiמזל תאומים
תנסו להרחיב את האופקים שלכם מנקודת מבט המקצועית וזה יעזור לכם בזמן הקרוב. אתם מלאי דמיון ורעיונות שכדאי לפתח אותן. אתם נמצאים על פי אסטרולוגיה שבועית בתקופה שבה הדברים יתייצבו קצת מבחינה כספית, אבל לא להגזים. בקושי עברתם זמן קריטי, אז זה לא שתתחילו שוב להגזים.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  הורוסקופ שבועי קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Cancerמזל סרטן
על פי תחזית אסטרולוגית מבחינה מקצועית תרגישו תסכול מפני שכמה מהתכניות הקשורות לעתידכם נראות לכם בלתי אפשרות. אם תהיו יותר ריאליים לגבי שאיפותיכם תתאכזבו פחות.
אהבה: האווירה די מתוחה במערכות היחסים בגלל ההשפעה של הירח. הימנעו מוויכוחים בנושאים רגישים. גם הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי נתקלים בתגובות לא נעימות בלשון המעטה, אשר יכולות לסבך את מצבם. עליהם להפגין איפוק לא משנה מה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתערכו מחדש את מצבכם הבריאותית. הסיבה לכל מני בעיות היא חוסר ערכה עצמית מספיק גבוהה. אם אתם רוצים להשתלב מבחינה חברתית תפסיקו לדכא את האני הפנימי שלכם. המצב הנפשי תמיד משפיע על המצב הגופני.

Leoמזל אריה
בין לבין, על פי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים שהעבודה היא מאד אינטנסיבית, אבל אתם ממלאים את תפקידכם בצורה הכי טובה. זאת תקופה שהיא יכולה לתרום להתקדמות מבחינת הקריירה או לשיפור מבחינה כלכלית. האינטרסים שלכם הם קשורים לעתידכם.
אהבה: אם אתם במערכת יחסים כל מה שקשור לכך יעמוד במבחן השבוע. על פי אסטרולוגיה שבועית סוף, סוף תבינו כמה אתם משקיעים במערכת הזאת ומצד שני כמה בני זוגכם מוכנים להציע בתמורה. בכל אופן, אם אתם רוצים לאזן את המצב יש להבהיר כל דבר אשר גורם לכם אי שביעות רצון. הרווקים אם הם רוצים למצאו אהבה הם חייבים לשים בצד את החברים.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בזמן האחרון, ייתכן שתעריכו באופן שגוי את האנרגיה לשבוע הבא. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  יהיה עמוס במיוחד ואתם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם כל אתגרים. העייפות תגיע במוקדם או במאוחר. כדי להחזיר את התאווה החיים תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא.

Virgoמזל בתולה
זאת תקופה יצירתית ומלאה בהשראת במיוחד בעבודה. על פי תחזית אסטרולוגית רעיונותיכם מוערכים על ידי הבוסים שלכם. הפוטנציאל לזכות בקידום הוא גדול ואתם מרוצים איך שהדברים מתקדמים. מבחינת הכסף, לאחר תקופה עם הרבה הוצאות מיותרות, אתם מתחילים לאט, לאט להתאושש. עם קצת מאמץ, עד סוף החודש המצב יחזור לקדמותו.
אהבה: אתם מרגישים לפי הורוסקופ שבועי מוכנים נפשית להתחיל מהתחלה. נמאס לכם לחיות מזיכרונות ואתם נחושים למצוא את אהבת חייכם. אל תתייאשו אם היא לא תופיע בימים הקרובים כי הכוכבים הם לצדכם בעתיד הקרוב.
בריאות: על פי אסטרולוגיה שבועית אתם נאבקים עם בעיות בריאות הנגרמת על ידי מתח. תנסו להירגע וממומלץ במגביל להתחיל טיפול עם תוספי ויטמינים. תהיו זהירים יותר כשמדובר על עייפות, כי ההשפעה יכולה להיות הרבה יותר חמורה ממה שאתם חושבים.

Libraמזל מאזניים
בעבודה אתם נדרשים לפועל על פי הנהלים וזה גורם לכם אי שביעות רצון. מומלץ לשמור על קור רוח ולקחת צעד אחורה כדי לתכנן שצורה נכונה את התוכניות לעתיד. מעל הכל, אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתמקד בלהגדיר את המטרות ולהסיר כל מכשול אשר יכול להפריע בדרך להשגת מטרות אלה. פשוט לא יהי, אך בסופו של דבר המאמצים ישתלמו.
אהבה: האווירה בתחום האהבה, על פי הורוסקופ שבועי היא רגישה ורצוי להימנע להוסיף דלק לאש ולהיות זהירים איך אתם מתקשרים עם בני זוגכם לחיים. אם יש לכם דעות שונות בנושאים מסוימים דברו על זה. הרווקים יהיו מעוניינים מאד במישהו, אבל, הם מתנהגים בתיאטרלית, בתפקיד של המאוהבים הביישנים ובמידה מסוימת הם שומרים על מרחק.
בריאות: המתח והעייפות של התקופה האחרונה יתחילו לפי תחזית אסטרולוגית לתת אותותיהם. אתם מרגישים זאת גם מבחינה נפשית וגם מבחינה פיזית. מומלץ לאכול מסודר ובריא ולנוח ככל האפשר. להפיק תועלת מהרגעים השקטים על מנת להירגע או לעשות דברים אשר אתם אוהבים.

Scorpioמזל עקרב
לפי תחזית אסטרולוגית טעות מסוימת שתעשו במקום העבודה יגרום לכך שלזמן מה, אתם תהיו במרכז תשומת הלב של הבוסים, אך אל דאגה הדברים מסתדרים מעצמם, בסופו של דבר. אל תהיו שעננים, אבל גם לא שווה לקחת ללב את הסיפור מעבר לכל פרופורציה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי בתקפה זאת יהיו כמה התפתחויות אשר שיזכירו לכם האנשים אשר מאמונים ביכולותיכם ומוכנים לסייע בכל מצב הם קודם כל בני זוגכם. היגיע הזמן להראות להם כמה אתם מעריכים זאת. אלה הרווקים עסוקים בפלרטוטים ולא ממש רוצים להיות רציניים יותר מדי בכל מה שקשור לאהבה.
בריאות: הבראות תהיה טובה מאוד, אם לא תקלקלו זאת עם אכילה מוגזמת. עבור אלה שבגילאים מתקדמים יותר אסטרולוגיה שבועית חוזה הרגשה של אי נוחות מסוימת. כדאי לבדוק מה הוא המקור של הבעיה על ידי פנייה לרופא המשפחה או לבצע בדיקות.

Sagittariusמזל קשת
אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להקדיש את השבוע לתכנון לפרויקטים הקשורים לעתידיכם, מפני שיש סיכוי להתקדמות משמעותית בתחום הקריירה. ועוד דבר,יש להימנע לדבר על דברים שאתם לא בקיעים בהם. תבדקו פעמיים כל עניין לפני שאתם מקבלים החלטות.
אהבה: אם אתם נשואים, השבוע אתם רוצים יותר מתמיד ליהנות מהנישואים שלכם ולהיות קרובים יותר לבני הזוג ולמשפחתכם. מפני שאתם עסוקים מאד בעבודה, יהיה קשה למצאו זמן לאלה שקרובים אליכם אבל שווה לעשות כל מאמץ בכוון הזה. עבור הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית ההשפעה החיובית של הכוכבים מגדילה את הסיכוי למציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: מבחינת האנרגיה לפי הורוסקופ שבועי אתם תתחילו את השבוע די חלש, אבל המצב ישתפר לאט, לאט ובהמשך תתמלאו באופטימיות ובטחון עצמית. השינוי במצב הנפשי, בסופו של דבר, הוא הדבר שישפיע באופן חיובית על חייכם ובוודאי על בריאותכם.

Capricornusמזל גדי
לפי תחזית אסטרולוגית הירח המלא יוצר גשר בין הבית לבין הקריירה ומשפחה. של ההורוסקופ כללית שלך. מצב זה בטח יפיק הרבה אירועים קשורים למשק הבית, לדיור ולכן עניינים מסוימים הקשורים לנדל"ן עלולים להסתדר בימים הבאים. הסוף תלוי אופן אשר ניהלתם את הנושאים האלה עד כה.
אהבה: הירח המלא של יכול להחזיר מתחים ישנים במשפחה, במיוחד בבית. אם הדברים מסתדרים כבר זמן מה באופן נורמאלי אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתאפק ולא להביא לדיון נושאים דיון אשר בעבר גרמו לסכסוכים עם ההורים או עם בני משפחה אחרים. תנסו לא להסתיר דברים מהם, כי בדרך זו או אחרת, הכל יתגלה.
בריאות: חוויות פחות נעימות מן העבר הרחוק יחסית גורמות לכם לנוסטלגיה וזיכרונות על ימים טובים יותר. חשוב לא לשכוח להתמקד בהווה ולראות את חצי הכוס המלאה. בסך הכל לפי הורוסקופ שבועי מצבכם הביאותי הוא טוב וכדאי לכם ליהנות מכל רגע.

Aquariusמזל דלי
על פי תחזית אסטרולוגית הכוכבים ישפיעו בצורה חיובית על כל מה שקשור לתחום הקריירה. בנוסף יש להזכיר את ההשפעה המועילה של השמש, אשר תעזור לכם שמאמציכם יהיו מתוגמלים לפי שוויכם האמיתי וזה יקרה בקרוב. שימו לב לכמה אנשים אשר מקנאים בהצלחתכם!
אהבה: מבחינת האהבה, על פי הורוסקופ שבועי אתם תרגישו יותר מתמיד שאתם רוצים לשתף איתם כל דבר אשר אתם עוברים. מרוב התלהבות ייתכן שאתם ללא כוונה תפגעו בבני זוגכם וזה בגלל אי הבנות. מאד מומלץ שבמקום לנסות לשנות את בני זוגכם, אתם צריכים ללמוד לעשות כל מני פשרות. אם אתם תיכנסו למערכות יחסים חדשה זאת תהיה מערכת לתווך קצר.
בריאות: המטרה שלכם, ככל הנראה, זה ליהנות השבוע. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם חייבים לשים לב לבריאותכם למרות שההרגשה היא מעולה. בכל מה שאתם עושים חשוב שיהיה מדתיות וגבול, אחרת, תצטערו שמתחתם את החבל יותר מדי. לפחות עכשיו תטפלו נכון בעצמכם.

Piscesמזל דגים
הכוכבים יתמכו בכם גם השבע בכל מה שקשור לקריירה והתוצאה על פי תחזית אסטרולוגית, אודות כשורותיכם תצליחו למלא את כל חובותיכם בצורה מעולה. הנחישות וההתמדה יעזרו לכם בעבודה ולצד התמיכה החזקה של הכוכבים, מסלול הקריירה מתחיל לטפס מעלה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בחיי הנישואין, אתם מרגישים שביעות רצון ושמחת החיים חוזרת ובגדול. חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים. עבור הרווקים יהיו הזדמנויות להיפגש עם אנשים חדשים, אבל לחלק מהם עדיין אין מחשבות לקשר יציב או להתמסד, בעוד שאחרים, חושבים כבר על קשר רציני.
בריאות: האזהרות של אסטרולוגיה שבועית של שבוע שעבר עדיין בתוקף. במקרה של מחלות ישנות שחוזרות לתמונה זה הזמן בתחילת השבוע לטפל בזה ולהחזיר את האיזון של הגוף. עכשיו זה הזמן הנכון כדי להיפטר מכל הבעיות הרפואיות האלה.


עמוד זה נצפה ע"י 1,975 גולשים