הורוסקופ שבועי 16.09.16 – 22.09.16

Aries

מזל טלה
ישנם מספר פרויקטים מקצועיים שמעסיקים אתכם כרגע, והרגע הוא מתאים מאוד להתגבר על המכשולים ולתקוף אותם. סוף, סוף, יש לכם את האפשרות להפגין את היכולות ולהיות את היד הימיני של אנשים רלוונטיים או משפיעים. לנקות מיד בפעולה.
אהבה: בחיים של בני הזוג בתוך המשפחה יש תשוקה והתלהבות, לכן, אפשר לצאת לירח דבש מחדש. בחיים של הלא נשואים יתרבו ההרפתקאות. עם זאת, הם יקבלו את ההזדמנות של מפגש יוצא דופן. מדובר באדם שיכול להביא איתו הרבה; אתם רק צריכים לתת לו זמן כדי להוכיח את זה.
בריאות: לנצל את ההשפעה החיובית של מרקורי כי אתם במצב טוב.

Taurusמזל שור
בתחום המקצוע אתם תקבלו הזדמנויות מעניינות. אתם צריכים שיהיו לכם ערבויות רציניות, אולי אפילו הסכמים בכתב. בלי זה, אתם יכולים להיות מופתעים לא לטובה כבר בחודש הבא.
אהבה: במשפחות, מאדים מביא הרבה חושניות. הרווקים מבוקשים מאד וזה מוסיף המון לאגו שלהם. יהיה גם מפגש לא צפוי עם אדם מסוגל לשנות את חייהם לטובה.
בריאות: טונוס טוב ודינאמיות. אבל זאת לא סיבה לבזבז את האנרגיה. יש לנהל את ההון הזה בתבונה.

Geminiמזל תאומים
השפעתם של יופיטר ואוראנוס מועילים ואתם רוצים להצליח מבחינת המקצועית. אתם לא רוצים להשיג רק הכרה ההצטיינות, אלא אתם רוצים יותר אוטונומיה ויותר אחריות. תייצרו קשרים מקצועיים טובים ותהיה לכם עבודה נעימה ומהנה.
אהבה: ההשפעה של ונוס תהיה מתנה יקרת ערך ולטובת חיי המשפחה. כל זה מביא שמחה בתוך חיי המשפחה. ונוס מביא עבור הרווקים יותר תאוות החיים מכל הבחינות. בנוסף הם יכולים להכיר חברים חדשים שיהפכו לבני זוג.
בריאות: תחת השפעתו של פלוטו תשמרו על האנרגיה שלכם, וזה מועיל לגוף.

Cancerמזל סרטן
פרויקטים מקצועיים מתקדמים, אבל זאת לא סיבה לקחת סיכונים מוגזמים, להעמיד לסכנה חלק מהיתרונות שכבושם בעבר. עדיף להישאר מתונים.
אהבה: בני הזוג שכבר נישואים חייבים להוסיף מגע של פנטזיה לחיים המשותפים, אשר רק ייתן הנאה לשותף שלכם. כאשר יש שימחה, יש גם אהבה. הרווקים יכולים להיות רגועים: הכוכבים לא שכחו אותם ויהיו בשורות בחיים שלהם. יהיה מפגש עם אהבה גדולה!
בריאות: האנרגיה שלכם חוזרת, אך אתם נוטים לבזבז אותה וחבל.

Leoמזל אריה
התקופה הזאת מצוינות מבחינת מקצועית. אתם מתכננים פעולות נוספות שנועדו להביא לכם קידום במקצוע, אך גם יותר כסף. את הצעדים שלכם הם מושפעים לטובה על ידי הכוכבים. אבל כרגיל לילידי מזל זה, המאמץ חשוב ולא הסיכוי.
אהבה: הנישואין הוא תוסס כמו נהר, עכשיו זה בסדר, עכשיו זה לא. עבור אלה שהם לא נשואים, כוכב הלכת מרקורי ישפיע חיובי בפרשיות אוהבים. עם זאת, יהיו קשיים מסוימים, אם אתם תערבבו את חיי האהבה עם עניינים כספיים. יותר דיפלומטיה לא תזיק.
בריאות: נפטון מחליש את המערכת העצבים שלכם, דבר אשר יכול לגרום לנדודי שינה. יש להימנע מארוחות כבדות וגדולות מדי

Virgoמזל בתולה
מבחינת מקצועי, יהיו כמה שינויים צפויים ואחרים, לחלוטין בלתי צפויים. לא לחיות בשגרה, אלא להתאים את הזדמנויות לפי הצרכים שלכם. משהו נגמר, אבל למרות כל זה השינויים האלה הם נוחים לגמרי, אין לכם על מה להתלונן!
אהבה: הרמוניה – הרמוניה, אבל אתם לא צריכה להעמיד במבחן את הסבלנות של בני הזוג שלכם. לרווקים: כוונות טובות ורגישות בכל קשר סנטימנטאלי. אך אתם נוטים להיות חולמניים, מה יכול להביא להכזבות. יכול להיות שאתם נמשכים אל האדם הלא נכון וזה יגרום לאי הנוחות.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, המערכת החיסונית היא חזקה, אבל לשים לב למתיחת של שריר אם אתם מתאמנים באופן קיצוני.

Libraמזל מאזניים
תקופה זו היא התקופה המתאימה ביותר להגביר את מאמציכם בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, אתם תשיגו התוצאות טובות במיוחד אם תהיו יותר מעורבים בקבלת ההחלטות. אתם תרגישו שאחרים נותנים לכם לא רק את הסכמתם אלא גם כבוד. העמיתים לעבודה מעריצים אתכם בעיקר בגלל היכולת לארגון דברים בזמן קצר.
אהבה: מפני שמדובר על שבוע שבו אתם מאד עסוקים, תתקשו לבלות זמן עם יקיריכם וקרוב לוודאי שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. תנסו שהתוכניות שלכם לסוף השבוע יכללו בילוי עם המשפחה. התקשורת עם בני הזוג הוא נושא די רגיש, לפי הורוסקופ שבועי ודרך בילוי משותף אולי תצליחו לשתף אותם בדברים אשר מתרחשים בחייכם.
בריאות: הכוח הראשי בתחום הוא מורל מ"ברזל", נתמך על-ידי מצב פיזי טוב.

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי שלב מסוים של הירח יהיה מועיל ואתם חייבים לנצל את הזדמנות הזו אבל אל תתנו לגופים השמימיים לשלוט על מצבכם ועשו. כמו שהפתגם אומר: מקבלים עצבה אל תיקחו את כל היד.
אהבה: תחת השפעתו של ונוס, בני זוג שכבר נישאו ימצאו דרכים חדשות לחושניות והכל יהיה בסדר. הרווקים לאמרות שהם חיים רגעים של נחת אך אין סיכוי לפתח קשר משמעותי לחיים.
בריאות: רמת העומס תגיע השבוע לרמה גבוה וייתכן, על פי אסטרולוגיה שבועית שבסוף השבוע אתם תרגישו לא טוב. תנסו לשמור על האיזון הנפשי ולא להתייחס ברצינות יתרה על אירועים לא נעימים שעשויים להתרחש השבוע, אחרת, לא תוכלו ליהנות מסוף השבוע.

Sagittariusמזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי אתם בתקופה של תנופה ואופטימיות. הגיע הזמן לעסוק בפרויקט שדורש תשומת לב רבה מצדכם. אבל יש צורך לשלוט על באגרסיביות, כי אחרת המצב עלול להיות קריטי לטווח הבינוני. בנוסף להימנע מלקחת החלטות פזיזות, ללא מחשבה עמוקה.
אהבה: בתוך המשפחות הדיאלוג מתחדש וזה בסיס מצוין ליציבות. נפטון מביא עבור לרווקים הזדמנות לשפר את חייהם סנטימנטאליים. תהיה הזדמנות, לתרגם את הפנטזיות שהיו לכם ל מציאות. בכל מקרה, הגיע הזמן לנצל כל רגע…
בריאות: להימנע מעודף מזון או מין. לאמץ אורך חיים בריא ואתם תרגישו הכי טוב שיש.

Capricornusמזל גדי
במשרד, במפעל, או בכל מקום עבודה, ילך לכם מצוין. אתם יכולים לפתור את הבעיות מהר יותר מאשר כל אחד אחר. זה היתרון עבור התדמית שלכם! אבל צריך להיזהר, כי יש מאלה מקנא: כמה מהעמיתים יכולים לחשוב על איך "לנטרל" אתכם עם שיטות לא-כל כך מכובדות!
אהבה: בתוך חיי הנישואים נלחמים עם כל אמצעים כנגד שגרה ושעמום: בידור, ספורט, טיולים. . בראבו! אלה שלא נשואו יש לנצל את החופש שלהם, והם לא חושבים על נישואים. עם כל ההתנגדות שלהם, בקרוב מאוד הם יפגשו את האדם האידיאלי ואז הדברים ישתנו.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, לא לנצל יותר מדי את האנרגיה שלכם. לנוח, לישון 7-8 שעות בלילה, לשמור על רמת המתח והעצבנות.

Aquariusמזל דלי
יהיו "תזוזות" בחיים המקצועיים, אולם שינויים אלה אינם בהכרח שליליים. לנהל אותם עם רוגע, זה הכל. עליכם להקטין את האימפולסיביות ולקחת צעד אחורה אל מול מצבים מלחיצים.
אהבה: בתוך חיי המשפחה, ונוס ומאדים מבטיחים חיים נעימים ללא הפרעות ובהרמוניה. בחיים של הרווקים ההרפתקאות הן לשביעות רצונם. אבל, זה דורש שיקול דעת נוסף, אם אתם רוצים לשמור על מוניטין.
בריאות: המורל מעולה ואנרגיה של מאה אנשים! אך בטוח יותר להתרחק ממחלות וויראליות.

Piscesמזל דגים
על מנת לקבל תוצאות טובות בעבודה זה הכרחי לטפח סבלנות ויכולת להתאמץ. עליכם לעשות שימוש בהתמדה ושום דבר לא יהיה קל. היתרון הוא, בבניית בסיס מוצק של הקריירה, שסופו של דבר, יחזק את מעמדכם המקצועי.
אהבה: במשפחות נהנים מאווירה נלהבת, ודינאמית. אלה שלא נשואים, דם אם הם מתאהבים ב- 300.000 אנשים, אינכם צריכם להמתין…, אלא לפעול. אם מדובר על רגשות חזקים וכנים, האושר לא רחוק: מבטיח זאת אוראנוס.
בריאות: הבריאות יכולה להיות מספקת, אם לא תגזימו, אחרת אתם החושפים לבעיות כבד או כולסטרול.


עמוד זה נצפה ע"י 2,033 גולשים