הורוסקופ שבועי 24.06.16 – 30.06.16

Aries

מזל טלה
ייתכן שעמית לעבודה שאינכם מסתדרים איתו יעמיד אתכם במצבים לא נעימים בלשון המעטה וקונפליקטים. כדי להתגבר בהצלחה על המכשולים האלה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור קור רוח ולא ליחס חשיבות רבה מדי לכל מזימות כי כמו שאומרים "הכלבים נובחים והשיירה עוברת".
אהבה: ניתן לאומר שעל פי הורוסקופ שבועי לא יקרה שום דבר מיוחד בכל מה שקשור לזוגיות: מי שמסתדר מסתדר ומי שלא לא. הרווקים מאד רוצים זוגיות ומחכים להזדמנות אבל חוששים בפני כל התחייבות. שימו לב, אם תמצאו האהבה, תעשו הכל כדי לשמור עליה.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הבריאות שלכם היא טובה ואפילו גם אם לא יהיו שום הפתעות לא נעימות, אל תיקחו את העבודה הביתה ותתנתקו מכל מה שקשור אליה. מומלץ לתכנן אורח חיים בריא, מאוזן וללא הגזמות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית כל שהי, יהיה שיפור משמעותי במצב.

Taurusמזל שור
הירח המלא עשוי להביא למרכז תשומת הלב בעיות בתחום המקצועי בעיות אשר טופלו באופן שטח או אולי מתחים בניכם ואלה שאתם עובדים עמם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להשתמש בהזדמנות זו כדי להבהיר פעם אחת ולתמיד וזה תלוי רק בכם!
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית הירח המלא יגרום לכם להיזכר במערכת יחסים אשר כשלה, אהבה נכזבת או שלא התממשה בעבר. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה אפשרי שזוגכם יבין איזה מחשבות רצות בראשכם. אל תתנו לזיכרונות להשתלט עליכם אלא רק אם זה עוזר לכם לעשות שינויים לטובה במערכת היחסים הנוכחית.
בריאות: הירח המלא משפיע על בריאותכם באופן כללי, אינדיקציה חזקה שאתם צריכים לעשות שינוים במישור הזה. הורוסקופ שבועי מצביע לאו דווקא למצב הפיזי, אלא יותר למצב הפנימי. זה סימן שדורש שינוי באופן שבו אתם מתמודדים מול אכזבות, תסכולים וחוסר שביעות רצון שהיו בעבר. להימנע מחוסר סבלנות ועצבים.

Geminiמזל תאומים
מבחינה מקצועית, בתקופה הזאת אתם נהנים מחסות של כוכב הלכת שבתאי ולפי הורוסקופ שבועי , הוא יעניק לכם יציבות והתקדמות בקריירה.
אהבה: עבור הזוגות הנשואים מרקורי והשמש יהיו לצדכם והם ישפיעו על חיי הנישואין, כך שמדובר על תקופה טובה במיוחד. אתם, לפי תחזית אסטרולוגית באמת ממוקדים בעיון של הזוגיות וברצונכם שיהיו יחסים הכי טובים עם האדם שאתם אוהבים. לרווקים יש את כל הסיכויים שציפיותיהם לגבי האהבה שיתממשו.
בריאות: המורל שלכם הוא טוב, אך על פי  אסטרולוגיה שבועית אתם חיים בקצב די מהיר ולאחרונה, אתם מרגישים יותר ויותר עייפים. במידה ואתם סובלים ממחלה כל שהי תנסו להיות עם היד על הדופק. תעשו בדיקות ותנוחו

Cancerמזל סרטן
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על שבוע מלא אופטימיות, כך שכל המגבלות והאילוצים שהיו בחייכם ייעלמו בהדרגה. עם כל זה אתם עדיין זקוקים לסוג של ביטחון עבורכם ועבור הסובבים אתכם. בתחום המקצועי אתם נדרשים להשקיע הרבה אנרגיה ומאמצים.
אהבה: חיי האהבה שלכם הם יציבים מספיק כדי להחזיק מעמד בפני מכשולים שונים בחיי הזוגיות. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מקבלים את תמיכתם של הכוכבים, כך שהצרכים ה סנטימנטאליים יהיו מסופקים היטב. אתם חייבים להיות כנים עם עצמכם ולהיפטר מכל המסכות שלבשתם עד כה.
בריאות: שימו לב שזאת תקופה אשר בה הכוכבים ישפיעו על תיאבון שלכם. אם אתם תתחילו "לטחון" כל מה ששמים על השולחן מהר מאד תעלו במשקל. ההמלצה של  הורוסקופ שבועי היא לשמור על אכילה נכונה או לעסוק בפעילות גופנית, כדי לשמור על מצב בראותי תקין.

Leoמזל אריה
הכוכבים יהיו די ניטראליים מבחינת עבודתכם. שלושת הימים הראשונים של השבוע הדברים הם באופן כללי מסתדרים, אבל אחרי זה, לפי תחזית אסטרולוגית אתם חייבים להיות זהירים, להפחית ציפיות ולהתאמץ יותר. ייתכן שמשהו מהעמיתים לעבודה רוצה להוציא אתכם שעיר לעזאזל בשל טעות שהוא עשה.
אהבה: אפשר להגיד שעל פי הורוסקופ שבועי לא יקרה שום דבר מיוחד אצל אנשי המשפחה. מי שמסתדר, מסתדר ומי שלא, לא. הלא נשואים מתמלאים באהבה: רוצים להתחתן מהר, רק מחכים להזדמנות! זה יהיה טוב לחשוב על זה עוד יותר טוב. אתם מפלרטטים בלי סוף.
בריאות: במילה אחת עייפות, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית זה לא מדובר על עייפות פיזית, אלא מדובר יותר על עייפות נפשית. הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יכולים לגרום על אי יציבות רגשית שתחלוף.

Virgoמזל בתולה
על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעשו טעות אם תמשכו ללכת תמיד נגד הבוסים. לתקופה מה, אתם תהיו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך בסופו של דבר הדברים מסתדרים מעצמם. אל תעשו מזה עניין , אבל גם אל תהיו שעננים בכל מה שקשור לעבודה.
אהבה: הגיע הזמן לקיים דיון עם בן זוגכם לגבי הזוגיות. לפי הורוסקופ שבועי הדיון הזה יכול להיות סוער, אבל אם אתם תפגינו הבנה, הכל ייגמר בטוב ויופיטר תומך בכם. הרווקים צריכים להתכונן לחיות סיפור אהבה יפה. אתם רוצים להיות עצמאיים, אך לא תוכלו לברוח מהחיצים של קופידון.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  אסטרולוגיה שבועית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Libraמזל מאזניים
במקום העבודה מדובר על שבוע מוצלח. למרות שיש לכם הרבה אחריות, אתם מצליחים לנהל את הכל בצורה טובה וזה  ימשוך את תשומת לבם של הממונים. לפי הורוסקופ שבועי כוכבי הלכת ישפיעו לטובה על התחום הפיננסי. אתם צריכים לדעת לנצל את ההשפעה הזאת כדי לפתור בעיות קשורות לכסף.
אהבה: סידור כוכבי הלכת גורם לבני מזל זה לגלות מחדש את התשוקה העזה. עם זאת, אם אתם נמשכים לאדם שאינו בן זוגכם הדברים רק ילכו ויסבכו. על פי תחזית אסטרולוגית רווקים רבים יוכלו וכלו למצוא אהבה במהלך תקופה זו, משום שמצבם הנפשי הוא מיוחד.
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.

Scorpioמזל עקרב
האנרגיה של ירח מלא מורגשת לא רק מבחינת נפשית וגופנית אלא גם מבחינה מקצועית. השבוע אסטרולוגיה שבועית
ממליצה לכם להתנהג על פי העיקרון המנחה "למי לא נותנים למות, בסופו של דבר לא נותן לנו לחיות". אז אם אתם מתכננים להיות השומרוני הטוב, ודאו לא לקבל אזהרות מהמחווה הזאת.
אהבה: דאגות חדשות, פעילויות עם ילדים, הנפגש עם משהו מיוחד או הניסיונות להחיות את חיי האהבה, כל אלה גורמים לעומס בסדר היום ביום במהלך השבוע. לפי כך, אתם תצטרכו לבטל תוכניות שתכננתם מראש אך לא מצטערים על זה כי קצת נמאס להתרוצץ ממקום למקום ולרצות את כולם. בסוף השבוע, לפי הורוסקופ שבועי אתם תשלימו לאחר מריבה עם משהו יקר.
בריאות: הירח המלא לפי תחזית אסטרולוגית מעורר את בריאותכם באופן כללי ולכן תרגישו ממש חזקים. תנצלו את ההזדמנות הזאת כדי להעריך מחדש את אורך חייכם מה אתם אוכלים, כמה אתם פעילים ותתחילו לעשות שינויים בהתאם.

Sagittariusמזל קשת
יש גורמים במישור המקצועי המאפשרים לכם קידום הקריירה או בחיים בכלל. לפי תחזית אסטרולוגית  יותר מתמיד אתם נחושים לא לאפשר לדברים הקטנים לשבש את עבודתכם וכך כל דבר אשר תעשו יהיה יעיל מאי פעם. בסופו של דבר אתם רואים את הפירות של עבודה ממושכת.
אהבה: לפני זמן מה נכנסתם למערכת יחסים שבה חשבתם שמצאתם את הנפש התאומה. למרבה הצער, שם לא בדיוק מצאתם את האושר בזרועותיו של משהו שבאמת אוהב אתכם. על פי הורוסקופ שבועי מאז שאתם ביחד אתם מרגישים לא טוב מבחינה רגשית וחושבים שהגיע הזמן להגיד "מספיק".
בריאות: תוכלו למצוא, בסופו של דבר, את האומץ, כדי להיפטר מכמה הרגלים שליליים עבור בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית המאמצים שלכם לא יהיו חסרי תועלת. יש לכם המון אנרגיה ורצון ברזל כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים.

Capricornusמזל גדי
לאחר תקופה של שפל במישור הקריירה, לפי אסטרולוגיה שבועית, באה תקופה שבה יש לפתור מכלול של הבעיות אשר מונעות התקדמות בתחום זה. אולי לא הכל ישתנה לטובה, אבל בטח זאת תהיה התחלה חדשה במיוחד אם לא תהססו לבקש תמיכה או למצאו אנשים שיכולים להשפיע.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה. אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות ואולי הגיע הזמן לצאת לאוויר הפתוח ולקחת זמן כדי להירגע.

Aquariusמזל דלי
במקום העבודה לפי אסטרולוגיה שבועית ייתכנו בעיות מסוימות בגלל בעיקר כספים אשר לא יגיעו בזמן. עם זאת, השבוע, אתם תצליחו לשפר את תדמיתכם בעבודה. גם במישור האישי רצוי שתכינו את עצמכם על כך שיהיו הוצאות גדולות מהרגיל.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות. רצוי להתרחק מבחינה פסיכולוגית מאנשים דיכאוניים או פסימיים כי זה יכול להשפיע עליכם.

Piscesמזל דגים
קיימת סבירות גבוהה  על פי תחזית אסטרולוגית שבעבודה יעלו נושאים חשובים אשר יכולים להשפיע על עתידכם. זאת תזכורת שישנם כמה דברים במקום העבודה הנוכחי אשר גורמים לכם אי סיפוק. למרות שזאת לא העבודה המושלמת או הקולגות הם לא הכי נעימים אתם חייבים ללמוד לעבוד בצוות.
אהבה: יש לכם כל הסיבות לשמוח ואתם לא מאפשרים לשום בעיה לקלקל את מצב הרוח הטוב. גם אם עדיין יש דברים שצריכים לסדר אותם במשפחה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים בצד את הדאגות, לפחות לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות. לאלה שאין כרגע מערכת יחסים השבוע יהיה מלא מפגשים עם חברים, כך שאין מה לדאוג, אתם לא תהיו לבד.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.


עמוד זה נצפה ע"י 2,005 גולשים