הורוסקופ שבועי 26.09.14 – 02.10.14

ShanaTova_425

Aries

מזל טלה
שבוע נפלא שבו תיהנו מהסביבה. זה הזמן המתאים לקיים אינטראקציה עם אחרים ולהתפתח. הגיע הזמן שהדרך שלכם תפתח להצלחה. עם זאת, הורוסקופ שבועי ממליץ לשקול היטב את בחירת הדרך.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטאליסטיים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה.

Taurusמזל שור
השבוע היחסים שלכם עם הסובבים הם ידידותיים, מאחר ואתם מאושרים. זאת הסיבה שאתם עובדים בהתלהבות, אבל יהיה קושי לקיים אינטראקציה עם אחרים במקום העבודה. או שאתם לא תבינו את הסובבים או שהם לא יבינו אתכם.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה שלא תהיו אנוכיים ולהקשיב גם לאחרים.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי אנשי המשפחה חייבים להעריך מחדש את רמת המעורבות בחיי המשפחה לעומת העבודה. בתקופה הזאת אתם מרגישים לא מוערכים מספיק או נאהבים על ידי בני הזוג. לרווקים יש נטייה להיות מופנמים מדי ולא מתקשרים כמו שצריך עם הסביבה.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי תחזית אסטרולוגית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Geminiמזל תאומים
תחזית אסטרולוגית מדוברת על שבוע של עליות ומורדות. השבוע יתמקד בהיבטים שונים של חייכם כגון בריאות, אבל גם בעיות בעבודה. מבחינה פיננסית, עדיף להיות זהירים עם החישובים ולא לבזבז לפני שהכסף ניכנס.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Cancerמזל סרטן
השבוע נושאים הנוגעים למימון והמשפחה יצופו על פני השטח. על פי הורוסקופ שבועי בעבודה המאמצים שאתם עושים יקבלו תשומת לב רבה. זה זמן מצוין לקבל החלטות שישנו את דרככם להצלחה.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Leoמזל אריה
אתם תמקדו את האנרגיה שלכם בעבודה ובחיפוש של צמיחה כלכלית. זה הזמן על פי תחזית אסטרולוגית  למצאו אופקים חדשים לקריירה שלכם. יש להרחיב את תחומי האחריות בעבודה וזה יתרום לצמיחה המקצועית ובכך תוכלו למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות הנוכחיות.
אהבה: יש לכם כל הסיבות לשמוח ואתם לא מאפשרים לשום בעיה לקלקל את מצב הרוח הטוב. גם אם עדיין יש דברים שצריכים לסדר אותם במשפחה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים בצד את הדאגות, לפחות לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות. לאלה שאין כרגע מערכת יחסים השבוע יהיה מלא מפגשים עם חברים, כך שאין מה לדאוג, אתם לא תהיו לבד.
בריאות: אתם במצב בכלל לא רע במונחים של בריאות. ההיפך הוא הנכון! על פי הורוסקופ שבועי זו פעם הראשונה לאחר זמן רב, שאין לכם שום בעיה. עם זאת, אתם  חייבים לטפל בעצמכם כראוי, אחרת המצב עלול להשתנות, אז תיזהרו.

Virgoמזל בתולה
לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מתמודדים בצורה מושלמת מול כל האתגרים, נותנים הכל כדי להצליח ומנסים למלא את כל הדרישות ללא להשמיע ביקורת. רצוי שלא תחשבו שאתם לא ראויים מול ההזדמנות המופיעות או שאתם לא מסוגלים לממש אותן. זה יהיה הרבה יותר קל להתמודד עם אתגרים אם אתם מאמינים ביכולותיכם.
אהבה: ייתכן, לפי הורוסקופ שבועי שתשימו עין על אדם אינו פנוי ושלא חולק את הרגשות שלכם. מומלץ שאתם תתעוררו למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה יהיה טוב יותר לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בטוח יש לידכם אדם מיוחד שמגיע לו את כל האהבה ונאמנות.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Libraמזל מאזניים
בהתחשב בכך, שעל פי אסטרולוגיה שבועית השמש נמצאת בזווית עם נפטון, יהיה איזה בלבול מסוים על מה אתם רוצים ולאיזה כיוון אתם תתקדמו. בלבול זה יכול להיות מועיל אם אתם תעשו רגע חושבים על ערכיכם. הפנטזיה שלכם היא מאוד חזקה עכשיו, במיוחד בקשר להיבטים הרומנטיים של חייכם.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא נותנת הרבה אמון בבחירות וסיכויים המקצועיים המציעה העבודה הנוכחית. גם אם יש לכם מושג מה אתם רוצים לעשות בעתיד ולכלול אותם בתוכניותיכם, עדיין זה לא מספיק. הגיע הזמן, לפי הורוסקופ שבועי לדבר על מה שאתם מרגישים ועל הספקות שלכם. חשוב שהמתח שנוצר על ידי הבעיה זו ייעלם.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי תחזית אסטרולוגית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Scorpioמזל עקרב
השבוע, על פי תחזית אסטרולוגית הוא שבוע רגוע ביחס לשבועות האחרונים שבהם עבדתם המון. זה יהיה טוב לנתח את הדברים שעשיתם עד כה, כי זה יעזור לכם להתקדם בכל מני תחומים. עם זאת, אתם חייבים להיות זהירים במה שקורה סביבכם כדי להימנע ממצב לא נעים. תכנון נכון יעזור לכם להשיג את המטרות.
אהבה: מבחינה סנטימנטאלי, על פי הורוסקופ שבועי מדובר על שבוע טוב. יש להימנע מרכושנות וקנאה במערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים. פשרה היא מילת המפתח השבוע. לפעמים גם כאשר אתם רוצים להרגיע את הרוחות, אתם רק תוסיפו דלק על האש. אל תנסו להיות צודקים אלא חכמים!
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית תתחילו את השבוע די חלש מבחינה אנרגטית, אך המצב הולך ומשתפר ופשוט תתעוררו מלאי אנרגיה וחיוניות, והכי חשוב, אופטימיים ומלאי בטחון ביכולות שלכם. בסופו של דבר, השינוי במצב הנפשי הוא זה שמשפיע באופן חיובי חיובית על חייכם וכמובן על בריאותכם.

Sagittariusמזל קשת
לפי אסטרולוגיה שבועית עלולות להתעורר בעיות מסוימות במקום העבודה בגלל תקציבים שלא יגיעו בזמן. רצוי גם להכין את עצמכם לקרת הוצאות די גדולות. עם זאת, לקרת סוף השבוע, התדמית שלכם משתפר בעבודה.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: מומלץ לפי הורוסקופ שבועי אם תרגישו סימנים או תסמינים של מחלה לפנות לרופא ולהתחיל בבדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות. שימו לב גם למצבי הרוח!

Capricornusמזל גדי
הירח החדש ישפיע באופן מיידי על השגת מטרותיכם . זה זמן טוב, על פי הורוסקופ שבועי לפתח תוכניות עסקיות חדשות. אתם תרגישו תחייה מחודשת מבחינת מטרות בקריירה שלכם. יש לעשות משהו חדש ויצירתי, אך יהיה טוב יותר לשים את כל הרעיונות שלכם על נייר ולתכנן באופן מסודר את הדברים. יש יעדים פיננסיים והרצון להשיג אותם חזק.
אהבה: אם אתם רווקים, השבוע, לפי תחזית אסטרולוגית ייתכן שתתחילו מערכת יחסים חדשה. אם אתם נשואים, מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים יכולה להיות די משעממת בתקופה הזאת. המטלות הביתיות יכולות להפחית את ההתלהבות באהבה. זה יהיה טוב אם תצאו לטיול כדי לצאת מהשגרה.
בריאות: רמת הלחץ תגיע השבוע לרמה גבוה ואם אתם לא תיזהרו מספיק, ייתכן, על פי אסטרולוגיה שבועית שבסוף השבוע אתם תרגישו לא טוב. תנסו להגיע לאיזון פנימי ולא לקחת ללב כל מני אירועים לא נעימים שעשויים להתרחש בימים האלה, אחרת, לא יהיה בדיוק קל ליהנות מסוף השבוע.

Aquariusמזל דלי
הורוסקופ שבועי מבשר על כך שאתם יכולים לחזק את המעמד המקצועי ללא מאמץ רב. היחסים עם העמיתים והבוסים יהיו חיוביים לאווירה של סובלנות, של דיאלוג,  בקיצור אווירה נעימה. זה הרגע לחשוב להתקדמות שלכם בתפקיד שחלמתם עליו או לבקש העלאת שכר. יש כל הסיכויים שתקבלו תשובות חיוביות.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית אנשי המשפחה חיים בתקופה מבורכת. שיפוט הרווקים לגבי האהבה לא משהו. הם נוטים להתאהב  מהר מדי וזה יוצר מכשולים, אבל זה מביא גם שמחה. אתם צריכים לנסות להיות יותר פתוחים אבל גם יותר מאופקים.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.

Piscesמזל דגים
על פי תחזית אסטרולוגית כבר בחלק הראשון של השבוע מבחינה מקצועית תרגישו מתוסכלים ואפילו לבצע כמה תכניות הקשורים לעתיד נראים לכם בלתי אפשריים. אל תאכזבו את עצמכם, כי אתם צריכים להיות יותר ריאליים לגבי שאיפותיכם.
אהבה: אנשי המשפחות לא צריכים ללכת שולל עם ההרגשה שאתם תמיד צודקים או שהסובבים אתכם יש להם אישיות כל כך מסובכת שקשה להבין אותם. לרווקים אסטרולוגיה שבועית ממליצה להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם מעבר למה שנראית לעין. הם עשויים להיות מופתעים במובנים מסוימים.
בריאות: בתחילת השבוע הורוסקופ שבועי ממליץ שתעשו ערכה מחודשת של מצבכם הבריאותית הכללית. הסיבה אשר גורמת לכל מני בעיות בעיקר מבחינה נפשית בימים אלה, היא חוסר ערכה עצמית מספיק גבוהה. אתם לא מצליחים להשתלב מבחינה חברתית מבלי לדכא את האני הפנימי שלכם.