הורוסקופ שבועי 27.06.14 – 03.07.14

Ariesמזל טלה
חייכם המקצועיים ממשיכים באותה מגמה כלפי מעלה, ללא כל השפעה של הכוכבים. על פי הורוסקופ שבועי עליכם להישאר מרוכזים ורציניים והדברים ילכו יותר ויותר טוב. המצב הפיננסי משתפר בזכות כמה השקעות מן העבר שעכשיו נותנות את התוצאות הצפויות. אם אתם נאלצים לקחת כמה החלטות חשובות בהקשר לזה, יש להיוועץ עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: אתם עוברים תקופה אשר בה אין כל נקודה משותפת עם בני זוגכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לתקשר יותר ולנסות להיות יותר גמישים כשמדובר על טענות של הצד השני.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם במצב פיזי מעורר קנאה, מצב אשר ממשיך להשתפר, אולי, בגלל שעות בחדר כושר אורח חיים מאוזן. לאלו שסבלו ממחלה לפרק זמן ארוך, הם יקבלו חדשות טובות.

Taurusמזל שור
בשל השפעות טובות של מאדים, אשר מעודד יזמות עסקית מוצלחת, בעבודה או בעסקים שלכם תרגישו שהכל הולך טוב. החוש המעשי והשיפוטי משפר את מערכות היחסים שלכם עם הבוסים והעמיתים. השפעות טובות קיימות עבור סוחרים, עורכי דין ומורים. קיימות הזדמנויות לקידום עבור רבים שנולדו במזל זה.
אהבה: רצוי שבני הזוג שבמשפחות יקיימו דיאלוג מתמשך יותר עם זוג שלהם. עבור אלה שלא נשואים יהיו פרשיות עם עליות וירידות. הם ירוצו אחרי כל מה שזז, וזה לא בדיוק זה. אין לכם כל מחשבה להתיישב.
בריאות: אתם מרגישים שאתם מסוגלים להזיז הרים, אבל לא טוב לנסות את הגבולות. אם אתם רוצים לרדת במשקל, לא לעשות זאת בבת אחת. כך תהרסו את המאזן האנרגתי.

Geminiמזל תאומים
בעבודה או בעסקים שלכם אתם מוכיחים יכולות של לוחמים. כדי להשיג את היעדים המקצועיים אל תהססו לקחת סיכונים משמעותיים.כל זה רחוק מלהפחיד אתכם, ההפך, הסיכויים לשינויים רק יגרה אתכם. אתם תהיו החלטיים ומחושבים.
אהבה: עבור אלה שכבר נישאים זאת תקופה מעולה, האווירה בין בני הזוג תהיה מושלמת. הרווקים לרוב חיים חלום יפה: אם הייתה לכם בתקופה של אהבה לא טובה, עכשיו והכל טובל בורוד בתשוקה.
בריאות: מאדים שומר היטב על הבריאות שלכם: אתם נהנים מהתלהבות ומרץ. אבל לשים לב לבזבוז האנרגיה.

Cancerמזל סרטן
כוכבי הלכת יפנקו אתכם בחיים המקצועיים בתקופתי הזאת. הם מבטיחים נסיבות חיובית, יש אוטונומיה טובה ואת האמצעים הדרושים לארגון תקין של הדברים. העבודה היומית תביא סיפוק מרבי.
אהבה: הרמוניה במקום הראשון של בני הזוג של מזל זה והחושניות מגיעה במקום השני. החיים הסנטימנטאליים של הרווקים יכולים להסתכן כאשר האהבה והכסף מתערבבים. אי אפשר לקבל הכל באותו הזמן!
בריאות: אנרגיה גופנית ונפשית היא בשיא. רק הירח יכול להפוך אתכם לרגישים מדי.

Leoמזל אריה
השאיפות המקצועיות הם גבוהות מאוד, אבל כדי להוציא אותם לפועל צריך להרהר זמן רב. יש לחפש ולארגן אנשי הקשר משלכם, דבר שיהיה לו השפעה טובה בעתיד. אתם יכולים לסמוך על החברים, ייעוץ שלהם יהיה שימושי.
אהבה: ההבנה בחיק המשפחה תהיה חיובית, כך שבני הזוג מתמודדים ביחד מול כל הקשיים. האלה שלא נשואים רוצים הכל: אהבה מושלמת. אבל דבר כזה לא נמצא בכל הדרכים וצפויים להיות גם אכזבות בתקופה זאת.
בריאות: שבתאי הגביל אתכם ועכשיו כבר לא כך שהטונוס הטוב והתיאבון חוזרים לחייכם.

Virgoמזל בתולה
הכוכבים יהיו לטובתכם השבוע מבחינת המקצועית. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תקבל יותר אחראיות או תהיה אפשרות לשנות את מקום העבודה, אבל תחשבו היטב לפני שאתם מחליטים, כדי שהדבר הזה לא יפגע בעתידכם. אם אתם תפגינו יותר יוזמה, שיגרום לרווחים במישור הפיננסי.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי יהיה לכם שבוע מלא הישגים ברמה הרגשית, כך שמערכת היחסים שלכם תהיה יותר ויותר יציבה וחזקה. תמשיכו להתנהג כרגיל, והתוצאות יהיו הרבה מעל הציפיות.
בריאות: אפילו אם יש לכם בעיות בריאות קטנות, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם תצליחו לעור אותן בשלום, אבל יש לקחת בחשבון את העובדה שאתם זקוקים לעוד מנוחה ואורח חיים מאוזן.

Libraמזל מאזניים
תנסו להרחיב את האופקים שלכם מנקודת מבט המקצועית וזה יעזור לכם בזמן הקרוב. אתם מלאי דמיון ורעיונות שכדאי לפתח אותן. אתם נמצאים על פי אסטרולוגיה שבועית בתקופה שבה הדברים יתייצבו קצת מבחינה כספית, אבל לא להגזים. בקושי עברתם זמן קריטי, אז זה לא שתתחילו שוב להגזים.
אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  תחזית אסטרולוגית שבועית הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי.
בריאות: יש לך על טונוס פיזי מעולה והדבר היחיד שמחייב אתכם להיות זהירים במיוחד, לפי הורוסקופ שבועי זה המתח בעבודה. נסו להיות רגועים יותר, אחרת סביר להניח שתיתקלו בבעיות ריכוז.

Scorpioמזל עקרב
בגלל תקשורת לקויה עם העמיתים יהיו קשיים מסוימים במקום העבודה. יש לוותר על הגאווה שלכם ולבקש עזרה, אחרת יהיו בעיות שיכולות לסכן את הקריירה שלכם. המאמצים שעשתם לאחרונה כדי לפתור בעיות כלכליות, מתחילים לתת תוצאות. לפי הורוסקופ שבועי ייתכן שתקבלו חדשות בלתי צפויות ממקום העבודה אשר ישנו לשנות את הפרספקטיבה לגבי עתידכם.
אהבה: אתם חושבים שהקשר עם בני זוגכם כבר לא חזקה כמו לפני חן. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לגלות מה הן הסיבות אשר גרמו לריחוק בניכם. דברו בכנות איתם כדי לראות באיזה שלב אתם נמצאים ומה לעשות.
בריאות: מדובר על שבוע מושלם כדי להקדיש יותר תשומת לב לבריאותכם שעל פי תחזית אסטרולוגית שבועית החלה להידרדר בשל חוסר מנוחה ומתח ממושך. אתם חייבים לשים בצד כל הבעיות האישיות לעסוק בזה באופן רציני.

Sagittariusמזל קשת
אתם רוצים להתקדם במקום העבודה או למצוא עבודה חדשה יותר אטרקטיבית. אתם גם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות  מאשר אלה שרואים כל הסובבים אתכם.  על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תצליחו לעשות זאת מפני שתעשו צעד אחר צעד. בזמן האחרון הוצאתים יותר כסף ממה שתכננתם ועכשיו אתם נמצאים במצב שצריכים לחסוך והרהב.
אהבה: יש לכם כבר תוכניות עבור חופשה עם בני זוגכם, תוכניות הכוללות הפתעות משני הצדדים. על פי הורוסקופ שבועי אתם רוצים יותר ממערכת היחסים הזו, אבל לא יודעים איך לפעול. תנסו לתקשר כמה שיותר עם האדם האהוב והדברים יבואו מעצמם.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Capricornusמזל גדי
כוכב הלכת נפטון מביא הרמוניה וסיכויים טובים במישור המקצועי, כך שתקבלו תקופה של אופוריה מבחינה זו. רבים יקבלו העלאה ולמי שיש לו עסק ההכנסות יהיו משמעותיות.
אהבה: הכל הולך טוב בחיי המשפחה והאווירה הנעימה תשולט. הרווקים לרוב יהיו עסוקים בכל מני קשרים, אבל אין מחשבות על נישואין. עליכם להסתיר היטב את ההתנגדות כלפי הקמת משפחה, כדי לא להפחיד את בני הזוג.
בריאות: יופיטר במיקום מעולה ויביא רק דברים טובים. רק מאדים יכול לגרום לכם לפעול, יתר על המידה. כל זה גורם לעצבנות וסטרס שלא יעשו טוב לבריאות שלכם.

Aquariusמזל דלי
האקלים שנוצר מסידור כוכבי הלכת יעזור לכם להתבטא עם טאקט ובאופן מקצועי, אך בחוזקה ועם סמכות, אשר יאפשרו לנצל היטב את הנסיבות החיוביות. אתם צריכים להתעלם מאתגרים ולא לתת חשיבות לביקורות.
אהבה: זה הזמן כדי לדון בשלווה, על חלוקי הדעות שבחיי הנושאים. לגבי הרווקים, הם חיים במתערבל של תשוקה. יחיה סיפור אהבה נפלא, בנסיבות יוצאות דופן ובלתי צפויה. אבל כל זה יכול להפוך למשהו לא נעים אם אתם חיים באשליות עקרות, ולא עם הרגליים על הקרקע.
בריאות: נפטון בהיבט הרמוני לבריאות שלכם, אז יהיה רק טוב.

Piscesמזל דגים
השבוע כסף הוא הנושא המרכזי שמעסיק אתכם, שימו לב על חתימת מסמכים הקשורה לכסף ובכלל התנהלות הקשורה לסכומים גדולים ישנה אפילו אפשרות לקבלת סכום גדול ולא שיגרתי.
בעניין הקריירה זהו שבוע שבו ההתנהלות מצדכם צריכה להיות שגרתית שמה למעשים שלכם עלולים להיות השפעות על צדכם המקצועי בעתיד.
אהבה: הזוגיות פורחת ומלבלבת והתחום הרומנטי בהחלט לא משעמם. מומלץ לתכנן יציאה לחופשה עם הבת/בן זוג שלכם כדי לחזק עוד יותר את הקשר.
בריאות: עבור מזל דגים שיש להם עודף משקל חשוב לא לוותר על דיאטה שתכננתם. הביאות שלכם טוב וחשוב לשמור עליה.