הורוסקופ שבועי 28.03.14– 03.04.14

Ariesמזל טלה
יש לכם הורוסקופ מעולה כי בשבוע הקרוב הכל הופך להיות קל יותר. אתם לוקחים אחריות על הפעולות והבחירות שלכם. סוף, סוף לפי הורוסקופ שבועי, אתם מגיעים למסקנה, שלא יכולים להמשיך קדימה ולא תוכלו להשיג מה שאתם תרצו, אם אתם לא סוגרים את כל החשבונות עם העבר. במילים אחרות, לשמור על הביטחון העצמי שלכם, אבל לא להזניח את ההשלכות של הפעולות שאתם עושים.
אהבה: מפגש מקרי עם אקסית יחדש את הקשר אבל מומלץ לשקול טוב את העניין.
בריאות: עבור הצעירים השבוע יהיה מלא במרץ ואפילו בני מזל טלה מבוגרים יותר ירגישו מעולה.

Taurusמזל שור
בחיים המקצועיים, אתם תחרותיים. מאדים, כוכב הדינאמיות, מדרבן ואתם רוצים לפתח את מעמדכם ולקיים את תוכניתכם. אתם נשכנים ושאפתנים בצורה יוצאת דופן.
אהבה: בתוך המשפחה, אתם נהנים ביחד מכל מני דברים. למי שלא נשואי, התקופה עשויה להיות ללא חשיבות מיוחדת. האנשים מהמין השני שאתם פוגשים כעת הם לא לטעמכם, וזה לא מאפשר התעוררות של תחושות מסוימות.
בריאות: תהיה טובה, אם לא תטילו מאמצי יתר על הגוף. לשים לב הרעלת מזון.

Geminiמזל תאומים
בתקופה הקרובה אתם תמיד שאפתניים ולהוטים להתקדם במקצוע ולזה כוכבי הלכת מייצרים תנאים טובים . אך, מאדים יכול לגרום לעיכובים, אבל שום דבר לא רציני, רק בזבז זמן. כוכב הלכת שבתאי, יעניק לכם סבלנות ונחישות, כך שהמכשולים האלה לא ימנעו מכם להשיג את המטרות.
אהבה: שבתאי מביא רוך ויציבות בתוך המשפחות השבוע. הרווקים ייהנו מקשרים אטרקטיביים, אבל שטחיים. שינויים האלה, שהם לעיתים קרובות מדי, אינם מספקים אותם, כי הם תמיד חושבים על מצב יציב, מצב שהוא קרוב יותר לשאיפות שלהם. סבלנות!
בריאות: טונוס ודינאמיות מעולים. אתם לא עייפים בכלל , אך לשים לב לבעיות קטנות בקיבה קטן.

Cancerמזל סרטן
בחיים המקצועיים כאילו יש לכם כנפיים! הכל נראה קל ואתם עובדים באינטנסיביות על פרויקטים אהובים כי אוראנוס יעזור בכל מה שאתם מתחייבים. אך לשים לב, בלי יותר מדי רעש ובלי יוזמות "צעקניות" כפי שאתם עושים בדרך כלל.
אהבה: אתם נהנים מהרמוניה בחיי הנישואין. הרווקים הם סלקטיביים עם האנשים שעוברים ממש דרך הלב, אך באותו הזמן סובלים מבדידות: הרפתקה קטנה תהיה לפתע, וזה מאיר להם קצת את האופק.
בריאות: אתם יודעים לנהל את האנרגיה, אבל לשים לב למתח ועצבנות.

Leoמזל אריה
במקצוע, אתם משקיעים יצירתיות רבה וזאת הנקודות החוזק שלכם, כי נפטון הוא בזווית הרמונית. אל תהססו להציג את הפרויקטים שמייצגים את אישיותכם. אם אתם חושבים, הרבה זמן לעבוד בתחום של יצירה אל תהססו לעשות זאת .
אהבה: אלה שנישאו כבר, מעריכים עכשיו את הנאמנות יותר מכל דבר אחר, כדבק של הנישואים. הרווקים גם אם הם מרגישים בודדים, לא צריכים להיצמד מהראשון שמגיע, כי זה יזמין אכזבות. סבלנות! הדברים הולכים ומסתדרים בקרוב.
בריאות: פלוטו הוא קצת שובב. בגלל זה יש לעמוד על המשמר, כי למרות שאין שום דבר רציני, אם תהיו רשלנים מדי יהיו על כך השלכות שליליות.

Virgoמזל בתולה
אתם מאוד דינאמיים ומלאים יוזמות, בתחום המקצועי. שום מכשול וקושי, לא יעצור אתכם להתקדם קדימה בנחישות, בלי היסס כדי לעשות מעשה בקנה מידה גדול. הגישה הזאת של בלתי מנוצח, תביא לתוצאות שאתם מצפים להם. אבל יש להיזהר , מסיכונים מיותרים והתלהבות יתרה.
אהבה: בחיי המשפחה, האווירה קצת מתוחה , אך גם מגורה. אלה שלא נשואו נלחצים חזק בגלל הבדידות. אבל, הם יפגשו עכשיו את השותפה או השותף האידיאלי, בנסיבות לא צפויות או בהתרחשויות בלתי רגילות.
בריאות: מרקורי ויופיטר, הם שומרים טוב על הבריאות שלכם, עם זאת לשים לב לתזונה.

Libraמזל מאזניים
על פי הורוסקופ שבועי, השמש מייצרת צירופים עם כוכבי לכת אחרים, אשר יסייעו לקדם את פרויקיכם באופן חיוביי, ויש הצלחה, אבל צריך להיזהר: אם לא תתרכזו, יהיו התפתחויות לרעה, שיכולות להשפיע על הסובבים והאווירה במקום העבודה תהיה כבדה.
אהבה: בתוך המשפחות אסור לעורר את קנאתם של בני זוגכם, כדי לא להתעורר עם הפתעות לא נעימות. הרווקים לא יהיו לבד, והם מאוד מבוקשים. אולי יהיה להם מפגש מחשמל שיכול לשנות את חייהם לטובה.
בריאות: היא תחת חסות טובה. אם תמשיכו בחיים מסודרים ותזונה הגיונית, אתם לא יכולים להתלונן על כלום.

Scorpioמזל עקרב
מבחינת תחזית אסטרולוגית שבועית, עבסור מזל עקרב הדברים מעורבבים. מצד אחד, יש לכם מלא רעיונות יצירתיים, מתקדמים וחדשניים, לעומת זאת, משהו עוצר אתכם. יכול להיות המצב הפיזי, הלא בדיוק משהו או פשוט מחשבות פסימיות ובטחון עצמי ירוד. לכן, האתגר השבוע הוא למצוא את נקודת האיזון בין מה שאתם רוצים, לבין מה שאתם יכולים לעשות בשלב זה. ליתר דיוק, יש ללמוד להתמודד עם המשאבים שיש לרשותכם כעת ולהפסיק להמתין לגאולה מבחוץ.
אהבה: השבוע זה הזמן המושלם, כדי לגלות את המקור של כל המכשולים. יכול להיות שהודעה שלכם לא הובנה כראוי או פספסתם כמה פרטים במהלך הדיונים.

Sagittariusמזל קשת
ההשפעות החיוביות של הכוכבים יעניקו הזדמנויות במסגרת עבודתכם. תהיו יותר בטוחים בעצמכם ותוכלו למצוא עבודה מפתה יותר.
אהבה: הערות ציניות לגבי בני הזוג, מעולם לא היו האמצעים הטובים ביותר של הבנה: אם תמשיכו כך במשפחה יהיו הפתעות לא טובות. הרווקים חייבים לעשות שימוש בשיקול דעת באהבה, כי מדובר על קשר עם משהו נשואי או הרבה יותר מבוגר.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, אודות מארס הבריאות טובה ובנוסף היעלמו כמה בעיות שסבלתם בגללן בעבר. זה טוב!

Capricornusמזל גדי
ברמה המקצועית, כוכבי הלכת מעניקים רצון ועקשנות, כך שלא יהיה לכם קשה במשימות שבמקום העבודה. אתם על פי הורוסקופ שבועי לא תחסכו לא בזמן ולא במאמץ. התגמול יאחר להגיע, מה שמניע אתכם להמשיך.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, זוג נשוי מוצא את הדרכים כדי להגיע אל הלב של האחר, במיוחד כאשר תמיד יש לכם מסתורין מסוים שמור היטב. הלא נשואים מוגנים על ידי כוכבי הלכת. יהיו להם פגישה מכרעת ובתקופה הזאת הם יוכלו למצוא אהבה ואת בני הזוג אשר חלמו עליהם שנים רבות.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הבריאות שלכם טובה מפני אם המורל שלכם טוב, הכל יהיה טוב.

Aquariusמזל דלי
תקופה זו לפי הורוסקופ שבועי תהיה טובה מבחינה מקצועית. מפגשים עם אנשים חדשים יכולים להיות מאוד מועילים, כי יעזרו לכם לממש פרויקט חדש או תוכלו לקבל מהם רעיונות חדשים. רצוי להרחיב את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הרגילה מפני שיעזור לכם לשגשג.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית עבור אלה שנישאו לא מזמן, יהיו קצת אכזבות. אנשים הלא נשואים יכולים לחיות עכשיו אהבה בלתי אפשרי ואין דבר יותר מרתק מזה. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי.
בריאות: אולי הבריאות הייתה טובה אם, לפי אסטרולוגיה שבועית פלוטו לא היה משפיע על מערכת האיכול. לשים לב למאכלים חריפים ואלכוהול.

Piscesמזל דגים
במקום העבודה היחסים עם עמיתים ישתפרו עד מאד. לפי הורוסקופ שבועי יהיו לכם רעיונות מועילים, כתוצאה של שיחות או כנסים שתשתפו בהם. בכל מקרה, המאמצים המשותפים יובילו להצלחה. אתם תרגישו יותר בנוח בעבודה, מה שיאפשר לכם להתקדם במהירות בתחום הקריירה.
אהבה: לאלה שנישואים יש את ההזדמנות להעמיק את הקשר ולגרום לכך שחיי המשפחה יהיו נעימים. הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית הם כמו מגנט בתקופה הזאת וזה בגלל הביטחון העצמי די מופרז שיש להם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שהכוכבים יעניקו לכם חיוניות ורק הכוכב פלוטו יכול לעודד עצבנות ותיאבון. אז, תשימו לב!