הורוסקופ שבועי 30.05.14 – 05.06.14

Ariesמזל טלה
בעבודה המאמצים שלכם יהיו יותר ויותר מוערכים. בכל מקרה, לפי תחזית אסטרולוגית הרצון להצליח במקצוע זה מה שייתן לכם את הדחף לא לוותר, גם כאשר הנסיבות נראות חיוביות.
אהבה: הגיע הזמן לקיים דיון עם בן זוגכם לגבי הזוגיות. לפי הורוסקופ שבועי הדיון הזה יכול להיות סוער, אבל אם אתם תפגינו הבנה, הכל ייגמר בטוב ויופיטר תומך בכם. הרווקים צריכים להתכונן לחיות סיפור אהבה יפה. אתם רוצים להיות עצמאיים, אך לא תוכלו לברוח מהחיצים של קופידון. אולי, מהר יותר ממה שחשבתם, תחילו לעשות תוכניות לעתיד, הכרוכות לוויתור על הרווקות.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  אסטרולוגיה שבועית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Taurusמזל שור
הדלתות נפתחות לבד לפניכם. לפי הורוסקופ שבועי הזדמנויות מקצועיות חדשות הן באופק. תשקלו כל הצעה ושמרו על קור רוח. הטוב ביותר הוא לא לקחת שום החלטה תחת דחף של הרגע, אלא לנתח לעומק את כל העניין.
אהבה: עבור אלה שנישאו כבר השמש ומרקורי הם לצדכם. שני הכוכבים האלה ישפיע על חיי הנישואין, כך שהתקופה זו תהיה טובה במיוחד. אתם, לפי תחזית אסטרולוגית באמת ממוקדים בעיון של הזוגיות וברצונכם שיהיו יחסים הכי טובים עם האדם שאתם אוהבים. לציפיות של הרווקים, במישור האהבה יש כל הסיכויים שיתממשו. לרבים תהיה ההזדמנות לפגוש את הנשמה התאומה. לא יכול להיות זמן טוב יותר להקים בית חם מאשר התקופה הזאת.
בריאות: תוכלו למצוא, בסופו של דבר, את האומץ, כדי להיפטר מכמה הרגלים שליליים עבור בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית המאמצים שלכם לא יהיו חסרי תועלת. יש לכם המון אנרגיה ורצון ברזל כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים.

Geminiמזל תאומים
ברמה המקצועית, מבחינת הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו אתכם להגיע למטרותיכם על ידי התמדה ואומץ. לא להפחית את כמות העבודה או זמן העבודה, כי בעקשנות שלכם תלויים דברים רבים בקריירה. יש לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים לכך ותחפשו את הזדמנויות החיוביות. הכוכבים יתמכו.
אהבה: הזוגיות בתוך המשפחות מוגנת על ידי ונוס, על פי אסטרולוגיה שבועית. הרווקים יכולים לצפות לחדשות טובות, כי הדיבורים על אהבה מתחילים להישמע באופן ברור יותר והתוצאות יהיו מדהימות.
בריאות: אין בעיות בריאות, אבל על פי תחזית אסטרולוגית כדאי להירגע, להאט בקצב בכל דבר שאתם עושים.

Cancerמזל סרטן
עבור המישור המקצועי הולכת להיות תקופה של שפע. אתם רוצים לנצל את כל ההזדמנויות שעולות בדרך ותצליחו לפתח את הקריירה שלכם. צף באוויר קידום. אם אתם רוצים לבקש העלאה, עכשיו זה הזמן!
אהבה: כוכב הלכת ונוס, מארגן אווירה חמה וחושניות עבור זוגות שכבר נישאו. עבור הרווקים ההשפעה של הכוכבים גורמת לכך שהאינסטינקטים גוברים על הרציונאל. חלק יבחרו בנישואין, אחרים ינצלו את הפרי האסור, יעדיפו אהבה הרפתקנית וכן ישמירו על החופש היקר כל כך להם.
בריאות: יש איזון מעולה מבחינת נפשית, יכולת מצוינת לעמוד בלחצים והבריאות היא טובה.

Leoמזל אריה
במישור המקצועי אתם גם עובדים קשה ובאופן אחראי מאד. אתם יעילים, אבל מעט מדי סמכותי על פי דעתם של עמיתים או שותפים עסקיים. להרהר בקפידה לפני לקיחת החלטות מכריעות. קחו את זה בקלות…
באהבה: יהיה טוב יותר אם בקשרים עם בני הזוג לא תהיו כל כך רכושניים. לאלה שלא נשואים, התקופה מאד מבטיחה מבחינת החיים הסנטימנטאליים. אתם לא צריכים לפספס שום הזדמנות חברתית, כי זה יוביל להישג גדול: תמצאו את האדם הנכון בשבילכם.
בריאות: אתם ידעתם ימים טובים יותר! "משהו" מונע מכם להיות בכושר טוב. הפתרון: הרפיה, ויטמינים וקצב עבודה איטי יותר.

Virgoמזל בתולה
בחיים המקצועיים, השמש, נמצאת בזווית נכונה על השמים וזה ייתן לכם התלהבות ומוטיבציה. ביצועיכם בתחום המקצועי יגיעו לרמה מאד גבוהה. בנוסף, הערכה של אחרים רק תגדל.
אהבה: בני הזוג במשפחות יתאחדו כדי לשים קץ על התערבות של אנשים בחייהם. זה נחמד, לא? הפרשיות האוהבים של הרווקים מושפעות מוונוס ויופיטר. אבל התנהגותם מאכזב: למעשה, הם לא יודעים מה הם בעצם רוצים! כל זה יפחית את הסיכויים שלכם מבחינת האהבה.
בריאות: יש לכם מצב רוח טוב, שהוא חיוני עבור המצב הפיזי המעולה, והבריאות טובה מאד. בכל זאת לשים לב, לקיצוניות מינית ותזונתית.

Libraמזל מאזניים
ישנם מספר פרויקטים מקצועיים שמעסיקים אתכם כרגע, והרגע הוא מתאים מאוד להתגבר על המכשולים ולתקוף אותם. סוף, סוף, יש לכם את האפשרות להפגין את היכולות ולהיות את היד הימיני של אנשים רלוונטיים או משפיעים. לנקות מיד בפעולה.
אהבה: בחיים של בני הזוג בתוך המשפחה יש תשוקה והתלהבות, לכן, אפשר לצאת לירח דבש מחדש. בחיים של הלא נשואים יתרבו ההרפתקאות. עם זאת, הם יקבלו את ההזדמנות של מפגש יוצא דופן. מדובר באדם שיכול להביא איתו הרבה; אתם רק צריכים לתת לו זמן כדי להוכיח את זה.
בריאות: לנצל את ההשפעה החיובית של מרקורי כי אתם במצב טוב.

Scorpioמזל עקרב
מבחינת המקצוע הכל יהיה קל וללא סיפורים. עם זאת, אוראנוס יגרום לכם לחשוב על תפקיד חשוב יותר. תהיה לכם הזדמנות להגיע אליו, אבל רק אם אתם תישארו מציאותיים ולחשוב ברצינות על מה שאתם רוצים. מצב הרוח הפזיז וקוצר הרוח הם דברים טיפשים.
אהבה: תחת כנפו המגנה של ונוס, הזוגות שבמשפחות יחלקו בניהם הבנה, חיבה ולמה לא, אושר. ונוס מעניק לרווקים הזדמנויות רומאנטיות רבות. הם מלאי קסם, וזוכים מהצלחות רבות מול המין השני. אם עד כה הם לא חשבו על הנישואין, עכשיו הם חושבים על זה בשמחה ובאושר.
בריאות: השמש, מרקורי ויופיטר יעניקו לכם אופטימיות ומרץ.

Sagittariusמזל קשת
למרות שכוכב הלכת פלוטו יכול לתת לכם הרגשה של חוסר שקט במישור המקצועי, לא צריך לפחד. עליכם רק להתאמץ קצת, כדי להסתגל למצבים החדשים העולות בפעילות המקצועית, אשר, אגב, הם מועילים מאד. אתם צריכים לפחד רק מהרגלים הישנים.
אבל בעצם אין מי מה לפחד.
אהבה: ההנאה תהיו בבית בחברת בני משפחה של מזל זה.הרווקים בגלל היבטים מסוימים של כוכב הלכת ונוס, יגרום להם לעוף מפרח לפרח. יהיו הצלחות יפות בחיי האהבה, אלא שהן יכולות להיות ארעיות וכל זה נמשך בכל התקופה הזאת.
בריאות: אין מה לדאוג!

Capricornusמזל גדי
אתם תגלו שיש לכם כמה תכונות שלא ידעתם מקיומן. אסטרולוגיה שבועית ממליצה, על מנת להשיג את היעדים המקצועיים לא להסס ולהילחם על עקרונות ועל הרעיונות שלכם. באופק יתרחשו כמה שינויים, אבל זה לא מדאיג אתכם, להפך זה מעורר בכם שאפתנות.
אהבה: ההבנה בין בני הזוג הנישואים תהיה מושלמת, עם רגעים של חיבה משני הצדדים. לפי הורוסקופ שבועי אתם יותר סובלניים, ואוהבים ועושים מאמץ ניכר כדי להימנע מכל סוג של דיון לא נעים.
מערכות היחסים של הרווקים בתקופה הזו עומדים תחת הסימן של חוסר יציבות. אם אתם בתחילתה של מערכת יחסים אשר אתם חושבים שיש לה פוטנציאל להיות רצינית, השתדלו לא לעשות מעשה שישים תחת סימן השאלה את כוונותיכם האמיתיות. זכור שאין מצבים נואשים, אלא רק אנשים מיואשים בגלל כמה מצבים (פתגם וייטנאמית).
בריאות: ההשפעות של כוכבי הלכת, לפי תחזית אסטרולוגית יעוררו בהם תיאבון מופרז ויהיו קשיים להשתלט על זה. "גורמה" שהם קטנות וטעימות מאשר לאכול כמויות גדולות ומשמינות.

 

Aquariusמזל דלי
בעזרת כוכבי הלכת, והכל ילך חלק במישור המקצועי. ייתכן, לפי  תחזית אסטרולוגית, שתקבלו אחריות גדולה יותר או תקבלו הבטחה מאד משמעותית. אל תשכחו, שלמרות ההתרגשות של ההצלחה במקביל אתם צריכים לפעול באופן מעשית.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי הורוסקופ שבועי כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בשבוע הזה לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Piscesמזל דגים
היומיים הראשונים של השבוע מביאים שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר יהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבד את הסבלנות אם אתם מתמודדים עם משימות מסובכות. יהיו לפי הורוסקופ שבועי בעיות שעשויות להתגלות לקרת סוף השבוע, בגלל התחרות הלא הוגנת של עמית לעבודה.
אהבה: למרקורי תהיה השפעה המיטיבה חיי הזוגיות. עם העזרה של השפעה הזאת, לפי תחזית אסטרולוגית תקופה זו תהיה מלאה בשמחות קטנות והנאות. נסו לשמור על אש התשוקה ואהבה תמיד, על ידי מחוות כלפי בני זוגכם. עבור הרווקים אודות המיקום הנוכחי של כוכבי הלכת, בחייכם צריכים להיות רגעים של אהבה, רוך, שותפות. אם עדיין לא פגשתם את האדם שאתו יכולים לחיות רגעים כאלה, זה עשוי לקרות בקרוב.
בריאות: מבחינת המצב הבריאותי, לפי אסטרולוגיה שבועית, אתם דינאמיים אודות ליופיטר אשר מעניק לכם אנרגיה. הוא גם יסייע לכם להתאושש מהר, במקרה שבימים האחרונים לא הרגשתם כל כך טוב..