מזל דלי במיטה

Aquarius in  the Bedroomלפי אסטרולוגיה בני מזל דלי הם מהטיפוסים שקל מאוד להתחבר אליהם ולהיות איתם בקשר, אך מזל דלי במיטה הוא טיפוס בררן יותר – כזה שלא יסכים להיות עם כולם, הסיבה העיקרית לכך היא חוסר הרצון שלו לפגוע באנשים או להשלות אותם. מזל דלי במיטה הוא רומנטיקן מאוד ויודע בדיוק מה לעשות על מנת להקסים את הפרטנר אחריו.

 

Gender Masculineמזל דלי גבר במיטה
הגבר בן מזל דלי נחצה לשני חלקים כאשר זה מדובר על יחסי המיטה – מזל דלי גבר במיטה יכול להיות מצד אחד מאוד ביישן ועניו, אחד שקשה מאוד לפתות אותו או לגרום לו למשוך נשים למיטה. אך מצד שני על פי הורוסקופ יש גם מזל דלי גבר במיטה שהוא חד וחדור מטרה, אחד כזה שיודע להקסים אחריו נשים ולמשוך אותן לאן שצריך. כמובן שלכל אחד מהאופציות הללו יש יתרונות וחסרונות, ברוב המקרים בני מזל דלי הם טיפוסים יותר חברותיים והם נקשרים מהר מאוד לאנשים מכל הסוגים – ומכאן הם מפתחים גם יחסים קרובים בצורה זריזה ויכולים בהחלט למשוך את בת הזוג למיטה.


Gender Feminineמזל דלי נקבה במיטה
גלגל המזלות מתאר כי בנות מזל דלי הן מאוד סקרניות, מסוג האנשים שרוצים לטעום מכל העולמות – ולראות מה נמצא במקומות שהן טרם ראו. מזל דלי נקבה במיטה היא דיווה אמיתית, כזאת שצריך לפנק אותה ולדאוג לה מאוד. היא אוהבת גבר אמיתי, כזה שייקח אותה בזרועותיו למיטה ויתמוך בה ברגעים הקשים. מזל דלי נקבה במיטה יודעת מה היא רוצה בצורה מדויקת, לא תוכלו להשלות אותה או לנסות לגרום לה להאמין לכם – אם היא רוצה אותך היא תשיג אותך, אם לא היא פשוט תגיד לך את זה.


עמוד זה נצפה ע"י 12,536 גולשים

title_480_17Zodiac Signs In the Bedroomחיי היומיום יכולים להיות לעיתים מעניינים במיוחד, אך אין זה סוד כי הזוגיות האמיתית היא התאמת מזלות במיטה ונמדדת בחדר השינה, כאשר בני הזוג לבד, ויכולים לממש את האהבה שלהם אחד כלפי השני בצורה הטובה ביותר. לפי הורוסקופ לכל אחד מהמזלות יש אופן פעולה שונה במיטה, בדרך כלל ניתן אפילו לראות שינוי בין גברים…
readmore

 

 

One Comment

  1. מיכאל
    13/07/2015 @ 04:19

    הכל אמת.
    איך אתם יודעים מה קורה במיטה שלי?

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות