מזל סרטן התאמת מזלות

בני מזל סרטן יכולים להיראות למראית עין כטיפוסים קשוחים, הם מתקשים להראות רגשות ולהכניס אנשים לחייהם. התאמת מזלות עבור בני מזל זה חייבת להיעשות בקפידה והתאמה מדויקת.




מזל סרטן עם מזל טלה
בני מזל סרטן לא יסתדרו לעולם עם בני מזל טלה. הפסימיות של הסרטנים תביא לעצבים רבים מצידם של הטליים. הורוסקופ אהבה מתאר שמהר מאוד יגיע הפיצוץ בניהם.

מזל סרטן עם מזל שור
בני מזל סרטן יכולים לבנות הרמוניה מיוחדת עם בני מזל שור. כל אחד מהם יודע בדיוק מה האחר מצפה ממנו, על פי התאמה בין מזלות יש סיכוי מעולה למשהו מיוחד בניכם.

מזל סרטן עם מזל תאומים
בני מזל סרטן לעולם לא ימצאו מכנה משותף עם בני מזל תאומים. הורוסקופ מתאר ששתי מזלות אלה שונים בתכלית האחד מהשני ולעולם לא יוכלו לחיות בהרמוניה זה לצידו של זה.

מזל סרטן עם מזל סרטן
בני מזל סרטן יתקשו להיות במערכת יחסים בינם לבין עצמם. הדמיון הרב פשוט לא גורם לאינטראקציה או לחיבור שיכול להחזיק מערכת יחסית ועל פי מחשבון אהבה אין מה שיחזיק.

מזל סרטן עם מזל אריה
בני מזל סרטן שיכול להיות תלותי ועקשן דבר שמרתיע את בני מזל אריה שחייב את החופש שלו. התאמת מזלות מהסוג הזה תדעך עם הזמן ולא יהיה חומר שיחזיק את הקשר.

מזל סרטן עם מזל בתולה
בני מזל סרטן ימצאו זיווג מושלם עם בני מזל בתולה, אסטרולוגיה מתארת יחסים של הרמוניה וחיבור בכל תחום בחיים – ללא ספק מומלץ עבור שתי הצדדים בקשר הזה.

מזל סרטן עם מזל מאזניים
בני מזל סרטן יכולים למצוא אוזן קשבת אצל בני מזל מאזניים, אך התאמת זוגיות שכזו לא תוכל להחזיק מעמד זמן רב. היא מתאימה למערכת יחסים קלילה ולא ארוכה.

מזל סרטן עם מזל עקרב
בני מזל סרטן ירגישו בנוח במערכת יחסים עם בני מזל עקרב. הנתינה של העקרב והקבלה של הסרטן מביאה התאמה בין מזלות כמעט מושלמת בניהם שמתבססת על הבנה ואהבה רבה.

מזל סרטן עם מזל קשת
השוני הרב בין בני מזל סרטן ובין בני מזל קשת לא יאפשרו להם לפתח מערכת יחסים כלל. הורוסקופ אהבה טוען כי לא משנה כמה הצדדים ירצו זה לא יכול להצליח.

מזל סרטן עם מזל גדי
בני מזל סרטן ובני מזל גדי הם מזלות משלימים, כך שהחיבור בניהם הוא כבר בתחילת הדרך. הורוסקופ סרטן מביא רגש והגדי מצידו מביא אנרגיה למערכת היחסים.

מזל סרטן עם מזל דלי
בני מזל סרטן ובני מזל דלי יכולים לחשוב בתחילת הדרך כי מדובר בזיווג מושלם. מחשבון אהבה מציין כי עם הזמן הם יבחינו כי הם לא מתאימים זה לזה בכלל.

מזל סרטן עם מזל דגים
בני מזל סרטן ובני מזל דגים יכולים להיות במערכת יחסים מושלמת עבור שניהם. התאמת מזלות אלו שהם שניהם מזלות מים תוביל לזיווג טוב מבחינת הרצונות והשאיפות בחיים.

title_zodiac-compatibility

התאמת מזלות היא אחת מהאפשרויות הטובות ביותר למציאת אהבה, כיום ישנם אנשי מקצוע רבים בתחום של אסטרולוגיה שיוכלו לספק לכם התאמה בין מזלות באופן מקצועי ויעיל. אנשים רבים נוטים להקל ראש בכל הנושא של התאמה זוגית על פי המזל, אך מדובר פה בדרך שלוקחת את כל התכונות הבולטות בכל מזל ועל פי זה מבצעים התאמת מזלות.


One Comment

  1. אופרי
    01/04/2016 @ 15:17

    יש !!!
    יש לנו התאמה זוגית מעולה

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות