מזל תאומים התאמת מזלות

בני מזל תאומים לעולם לא יסתפקו במערכת יחסים בנאלית, הם חייבים שבן או בת הזוג שלהם יגרה אותם מכל הבחינות. גם אינטלקטואלית ועל פי אסטרולוגיה גם מינית.




מזל תאומים עם מזל טלה
בני מזל תאומים ובני מזל טלה לא יכולים לפתח מערכת יחסים רצינית לטווח הרחוק. הורוסקופ אהבה מתאר מערכת יחסים קלילה ונינוחה שעשוי להחזיק זמן קצר עד שהיא תמאס.

מזל תאומים עם מזל שור
בני מזל תאומים הם טיפוסים לא רציניים דבר שמרתיח את בני מזל שור. התאמה בין מזלות אלה תוביל מהר מאוד לפיצוץ מכיוון שהראש שלהם שונה האחד מהשני באופן מהותי.

מזל תאומים עם מזל תאומים
בני מזל תאומים יכולים ליצור מערכת יחסים קצרה יחסית בינם לבין עצמם. על פי הורוסקופ מדובר בקשר חברי או מערכת יחסים רומנטית לטווח הקצר עבור שני הצדדים.

מזל תאומים עם מזל סרטן
בני מזל תאומים לעולם לא יכולים להיכנס למערכת יחסים עם בני מזל סרטן. מחשבון אהבה מביא ציון נמוך במיוחד מכיוון שהם שונים בכל מדובר בהפכים מושלמים מכל הבחינות.

מזל תאומים עם מזל אריה
בני מזל תאומים יכולים לחשוב על משהו רציני עם בני מזל אריה. התאמה זוגית זו תתבסס על כיף והנאה ששתי הצדדים מפיקים אחד מהשני. עם רצון הדדי יש סיכוי למשהו רציני.

מזל תאומים עם מזל בתולה
יש בסיס טוב לחיבור בין בני מזל תאומים ובני מזל בתולה. אך לעיתים תאומים עשוי להיות מעט ילדותי לבני מזל בתולה דבר שעשוי להעכיר על מערכת היחסים לפי התאמת מזלות.

מזל תאומים עם מזל מאזניים
בני מזל תאומים יכולים ליצור שילוב מושלם עם בני מזל מאזניים. מערכת יחסים שכזו לפי אסטרולוגיה יכולה להרקיע לשחקים אך התאומים חייבים להראות רצינות למאזניים במערכת היחסים שזה יצליח.

מזל תאומים עם מזל עקרב
בני מזל תאומים יכולים להסתדר אך ורק במיטה עם בני מזל עקרב. מחוץ למיטה על פי הורוסקופ זה יהיה כישלון חרוץ הם לא מסוגלים להסתדר כלל בשום פרמטר.

מזל תאומים עם מזל קשת
בני מזל תאומים ובני מזל קשת הם מזלות משלימים. הם מהר מאוד מתחברים האחד לשני, התאמה בין מזלות אלה יכולה להוביל למערכת יחסים מיוחדת אך היא חייבת תחזוק.

מזל תאומים עם מזל גדי
בני מזל תאומים אינם יכולים להסתדר עם בני מזל גדי הרציניים. הקלילות שמאפיינת את התאומים על פי הורוסקופ אהבה לא תצליח לגרום לגדי הרציני להישאר במערכת היחסים.

מזל תאומים עם מזל דלי
בני מזל תאומים ובני מזל דלי יותר מידיי דומים במהות החיים שלהם, ולכן התאמת מזלות אלו תוביל בסופו של דבר לקשר שאין לו עתיד. הדמיון ישעמם את שניכם.

מזל תאומים עם מזל דגים
בני מזל תאומים שונים לגמרי מבני מזל דגים, אולי בתחילת הקשר על פי מחשבון אהבה תראו ניצוצות של משהו רציני אך מהר מאוד זה ירד לטמיון.

title_zodiac-compatibility

התאמת מזלות היא אחת מהאפשרויות הטובות ביותר למציאת אהבה, כיום ישנם אנשי מקצוע רבים בתחום של אסטרולוגיה שיוכלו לספק לכם התאמה בין מזלות באופן מקצועי ויעיל. אנשים רבים נוטים להקל ראש בכל הנושא של התאמה זוגית על פי המזל, אך מדובר פה בדרך שלוקחת את כל התכונות הבולטות בכל מזל ועל פי זה מבצעים התאמת מזלות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות