חשיבותו של תאריך הלידה העברי

לכל פרט מהיום שבו אנו נולדים יש משמעות בכל הקשור אל העתיד שלנו, בין היתר גם לתאריך הלידה העברי שלנו יש משמעות אשר גורמת לנו לגבש את האופי התכונות הבולטות שלנו כבני אדם. הורוסקופ שבועי מושפע בין היתר משלל גורמים אשר הופכים אותו להיות מדויק וספציפי ככל האפשר – ולכן במרבית המקרים אנשים אינם מטילים ספק באמינות של תחזית אסטרולוגית שבועית או כל אמצעי אחר אשר מבוסס על מספר רב של עובדות אשר מתורגמות באופן כזה או אחר לתכונות והיבטים בחיים היומיומיים שלנו.

תאריך לידה עברי, כמו שאר הגורמים משפיע גם הוא בין היתר על חיינו. לכל יום יש את המשמעות הייחודית שלנו – אשר באופן אוטומטי מתקבל על ידי כל בני אדם שנולד באותו היום. אסטרולוגיה שבועית מקבל את הבסיס שלה מהפרטים הראשונים מרגע הלידה, כאשר הם מהווים מבחינת האסטרולוגיה נקודת זינוק שתהווה את האופי והתכונות הדומיננטיות בכל בן אדם. קשה מאוד לדעת האם תאריך לידה עברי הוא באופן וודאי פקטור מרכזי בגיבוש התכונות והאופי שלנו כבני אדם ריבוניים ועצמאיים.

אך אין זה מקרי כי ישנם אנשים אשר נולדו באותו היום, והתכונות שלהם הינם דומות במיוחד – ולעיתים אף זהות. כך או כך בעת קריאה של תחזית אסטרולוגית שבועית אנו ניזונים ממספר רב של עובדות אשר מגובשות ביחד ומייצרות לנו תדמית מומלץ מאוד לפנות אל איש מקצוע אשר יעזור לכם לקבל אסטרולוגיה שבועית ולפרש אותה על הצד הטוב ביותר. הפירוט של התכונות על פי הימים של תאריך הלידה העברי הינם מבוססות אך לעיתים קיימים רבדים נוספים אשר אנו לא נצליח להבין או לקשר בניהם לבין עובדות אחרות אשר יכולות להטות את כף המאזניים.


עמוד זה נצפה ע"י 18,135 גולשים




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות