מדוע אין לי מזל?

אולי לא במקרה בשפה העברית למילה "מזל" יש קשר ישיר לגלגל המזלות – לא נראה לי שיש עוד שפות בהן קיים קשר ישיר כזה. למזל שבו נולדנו יש קשר ישיר גם למזל שלנו בחיים. יש אנשים שתמיד המזל מחייך להם וכל דבר שהם עושים בחיים מליח להם. בצד שני יש אנשים אחרים שלא רק שלא זוכים בטוטו אלא כל דבר שהם עושים לא מצליח להם. האם מדובר רק על מזל?
מי מאיתנו לא חווה על בשרו מקרים בהם היה עדיף קצת מזל, והכול היה נפתר על הצד הטוב ביותר. חוסר מזל מלווה אנשים רבים במהלכים רבים בחייהם, דבר אשר גורם להם לתסכול רב – ולחוסר ההבנה כיצד ניתן לגרום למזל להגיע אלינו. תחזית אסטרולוגית שבועית אומנם מפרטת לכם את כל הסיטואציות שבהם אתם אמורים להיתקל בשבוע הקרוב, אך לא בדיוק מנחה אתכם – אילו מהמקרים מתרחשים בגלל חוסר מזל ואילו לא. לרוב חוסר מזל נגרם מצרות עין של אנשים, אשר ירצו לראות אתכם כושלים ולא ינוחו עד אשר הם יגיעו אל שכרם. הורוסקופ שבועי לא יוכל לעזור לכם נגדם, וברוב המקרים אין גם דרך יעילה למנוע ממקרים של חוסר מזל להגיע אליכם.

לסיבות של חוסר מזל אין סוף, והם יכולים להתרחש מכל מיני סיבות שונות ומגוונות. אסטרולוגיה שבועית אומנם יכולה לעזור לכם לדעת מה צופן לכם העתיד, אך ההחלטה האם הסיטואציה נגרמה כתוצאה מחוסר מזל תלויה בכם. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חוסר מזל היא לא לוותר, וכמובן שלא להזניח את המטרות אשר הצבתם לעצמכם. האויבים שלכם ירצו לראות אתכם נכנעים ומוותרים, אך עליכם להישאר איתנים וחדורי מוטיבציה על מנת לצלוח את המכשולים – ולהמשיך הלאה, חזקים ומנוסים יותר. באמצעות הורוסקופ שבועי תוכל להשפיע על סיטואציות של חוסר מזל, אך סיכויי ההצלחה אינם גבוהים במיוחד – ותלויים ברוב המקרים בשיטה שבה תבחרו לטפל בהם. כך שאם אתם חוששים מחוסר מזל אל תסתכלו על תחזית אסטרולוגית שבועית אלה תהיו מוכנים לצלוח את המשבר, ולצאת ממנו חזקים יותר ודרוכים יותר – לקראת האתגרים הבאים אשר מצפים לכם במהלך חייכם בכל מיני רבדים.

Untitled - 1




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות