מזל גדי הורוסקופ שבועי 07.07.17

מזל גדי הורוסקופ שבועיייתכן שאתם מצפים לראות רכלנים רבים ותנסו לנטרל אותם בזמן, במיוחד כי אתם נוטים לתגובות אלימות ובלתי צפויות. לפי אסטרולוגיה שבועית אף אחד לא ייקח ברצינות את הדאגות שלכם הנחשבות להיות מופרזות. הערכה על המאמצים יופיעו מאוחר יותר. אתם קורסים בגלל ריבוי המטלות בעבודה, שהן יותר ויותר מסובכות. אתם מרגישים אחראיים על גורל של מישהו, שהוא עדיין חלש מאוד. האנרגיה שלכם חוזרת, אך נוטים לבזבז אותה לחיות עם עצבים.

אהבה: אלה שנישאו כבר, לפי תחזית אסטרולוגית מעריכים עכשיו את הנאמנות יותר מכל דבר אחר, כדבק של הנישואים. הרווקים גם אם הם מרגישים בודדים, לא צריכים להיצמד מהראשון שמגיע, כי זה יזמין אכזבות. סבלנות! הדברים הולכים ומסתדרים בקרוב.

בריאות: נפטון דיזהרמוני יעניק לכם תיאבון לא ברור, ואין דבר גרוע יותר לבריאות מאשר תזונה לא מסודרת! משמעת מינימאלי בתחום התזונה דורשה בכל אופן. להיזהר השבוע, לא להתעייף מעל המידה ולמצוא זמן למנוחה ורגיעה.

קריירה וכסף: לפי הורוסקופ שבועי, מרקורי מעניק לכם רעיונות מבריקים וזה מאפשר לכם להתקדם בקריירה. הוא יעזור לכם שוב לזהות ההזדמנויות שעולות על הפרק. תתרחקו מהנטייה לחלום יותר מדי.


עמוד זה נצפה ע"י 1,243 גולשים