אסטרולוגיה ותחזית אסטרולוגית

אסטרולוגיה שבועית היא חלק מהחיים שלנו מאז ומתמיד, ניתן למצוא כבר לפני כמה מאות שנים ממצאים אשר מעידים על הימצאותם של אסטרולוגים אשר חקרו את תזוזת הכוכבים והשמש. אסטרולוגיה שבועית היא אחת הכלים אשר האסטרולוגיה נותנת לנו מענה עליהם, ועל ידיו ניתן לחקור ולחזות אירועים אשר צפויים לקרות או להתרחש בעתיד הקרוב. חשוב לציין כי אסטרולוגיה שבועית אינה נותנת מענה מדויק ומדעי, וברוב המקרים מדובר בהשערות בעלות סיכויים גבוהים כמו התאמת מזלות אשר מעלה את הסיכויים למציאת אהבה על פי התכונות של בני הזוג.

תחזית אסטרולוגית שבועית – כיצד זה עובד?
אחת התהיות הגדולות ביותר של מרבית האנשים אשר רוצים לקבל מידע באמצעות אסטרולוגיה שבועית היא – כיצד האסטרולוגים מקבלים את תמונת המצב העתידית שאותה הם חושפים בפנינו, ועד כמה המידע הזה באמת מדויק. ראשית בשונה מהמפות שאותם אתם פוגשים בעיתונים, פנייה אל אסטרולוג תביא לתוצאה הרבה יותר מדויקת ואינדיבידואלית עבורכם מאשר קיראת מאמרים שונים באינטרנט.

  האסטרולוג המתמחה בתום אסטרולוגיה שבועית מכין עבורכם מפה אסטרולוגית אשר בנויה ממספר פרטים אותם חלקתם איתו כמו: תאריך לידה, שעת לידה – וכך האסטרולוג מקבל את הסידור של כוכבי הלכת בשעת הלידה שבה נולד אותו אדם. לאחר מכן אנו משווים את מיקומם של כוכבי הלכת בשעת הלידה אל מיקומם בעתיד – וכך בעצם מקבלים תמונת מצב אשר קשורה אל אהבה, קריירה, משפחה וכדומה.

האם תחזית אסטרולוגית שבועית נותנת מענה כולל ומקצועי?
התשובה לשאלה זו שרוב האנשים שואלים היא "לא" אבל כמעט באותה מידה אפשר לענות גם "כן".. נשמע לא ברור? ננסה להסביר: קודם כל לגבי התשובה "לא" – יש להבין שאסטרולוגיה שבועית היא לא מדע מדויק. כפי שגם רופא לדוגמה לא יכול להיות בטוח ב-100% שהטיפול או בניתוח שהוא יעשה יצליחו גם אסטרולוגיה שבועית לא יכולה להבטיח ב-100% שהחיזוי יתממש. הדבר קורה בגלל שגם אצל הרואפא וגם אצל האסטרולוג יש יותר מדי גורמים חיצוניים משפיעים על התוצאה של הניתוח או של הנבואה.
לגבי התשובה "כן" יש לדעת שכל מה שנאמר לדוגמה בהורוסקופ שבועי יתכן שכן יקרה או במילים אחרות יש סיכויים מאוד גדולים שהדברים המתוארים יקרו באמת.
אם מדברים על התאמת זוגיות היא רק אחד מתוך מגוון רחב של מידע שאותו נוכל לקבל על ידי פנייה אל אסטרולוג, הוא לא יכול להבטיח ב-100% שההמלצה שלו תצליח להביא לכם אהבה אבל אין ספק שאם מקשיבים להמלצות שלו מגדילים את הסיכויים להצלחה. האסטרולוג המתמחה בתחום אסטרולוגיה שבועית היא הדבר המבוקשת ביותר כיום שבה ניתן לגלות או לחשוף מה עומד לקרות בעתיד – והסיבה העיקרית לכך היא שהאסטרולוגיה נותנת מענה רחב לקטגוריות רבות אשר מעניינות את האדם הממוצע – וקשה מאוד שלא נקבל מידע רלוונטי שבו אני מעוניינים. לכן פנייה אל אסטרולוג תיתן לנו את המענה הטוב והמקצועי ביותר בכל הקשור אל מה שצופן לנו העתיד. כל שאם קיים בכם הצורך לדעת מה יקרה לכם בעוד מספר שנים – מזלות והורוסקופ זה ללא ספק האמצעי הטוב ביותר עבורכם.


עמוד זה נצפה ע"י 10,564 גולשים





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות