הורוסקופ שבועי 01.06.13 – 07.06.13

מזל טלה
ברמה המקצועית אתם אגרסיביים יותר ומוכנים יותר, מאשר בדרך כלל, לנצח. רוח היוזמה היא מאוד חדה וההתפתחות מקצועית היא בטוחה מאד.
אהבה: אתם תכבשו את בני הזוג שלכם בפעם השנייה והזוגיות בתוך המשפחות תהיה חזקה מתמיד. הלא נשואים חייבים להתבטא בזהירות: נפטון יכול להפוך את החוויה הייחודית ללוהטת, עם רגשות עזים, אשר יכול להוביל להרפתקה שבקושי תצאו ממנה ללא כאב.
בריאות: היא בדרך כלל טובה, אבל עדיין יש קצת עצבנות! מומלץ שלפני השינה לשתות תה חם ולנסות להירגע.

מזל שור
יש לכם תחזית יפה במישור המקצועי: אתם מלאים בביטחון עצמי ולא מסכימים לתפקיד משני, מה שגורם להבליט את היכולות שיש לכם. יופיטר יגרום לכך שהתוצאות לא יאחרו להגיע. אתם תוכלו להשיג יתרונות חשובים כי אתם על המסלול הנכון.
אהבה: אותו יופיטר ישליט הרמוניה בתוך הבית והזוגיות. הרווקים יהיו מעורבים בסדרה של מסיבות, שבמהלכן הם יכרו אנשים רבים. הם יכולים לפלרטט כמה שהם רוצים, עם פחות או יותר הצלחה. אבל הקסם שלכם הוא כובש…
בריאות: לסמוך על מערכת החסינות שלכם. אך לשים לב לנקעים, או מתיחות בשרירים.

מזל תאומים
ברמה המקצועית זכרו שכוכב הלכת פלוטו נמצא במיקום לא נוח. הזדמנויות יהיה נדירות ויהיה עליכם להתאמץ כפול כדי לקבל את התוצאות הנכונות. אם לא תעשו את הטעות לוותר, אתם תצליחו להתגבר על כל המכשולים.
אהבה: הדיאלוג בין בני הזוג בתוך המשפחה הוא הפתרון הטוב ביותר לכל סכסוך. עכשיו יש את ההזדמנות לדיאלוג שקט ויעיל. הרווקים רוצים שותף (או שותפה) שמסוגלים לחלוק את השמחות, העצב ואת רצינותם ולקבלם כפי שהם. עכשיו יוכלו למצוא את האדם הנכון…
בריאות: אתם יכולים להשתתף אפילו באולימפיאדה, אבל לא להגזים זה עם האוכל או עם המין. יש לשמור על חיים רציונאליים.

מזל סרטן
השפעתם של יופיטר ואוראנוס מועילים ואתם רוצים להצליח מבחינת המקצועית. אתם לא רוצים להשיג רק הכרה ההצטיינות, אלא אתם רוצים יותר אוטונומיה ויותר אחריות. תייצרו קשרים מקצועיים טובים ותהיה לכם עבודה נעימה ומהנה.
אהבה: ההשפעה של ונוס תהיה מתנה יקרת ערך ולטובת חיי המשפחה. כל זה מביא שמחה בתוך חיי המשפחה. ונוס מביא עבור הרווקים יותר תאוות החיים מכל הבחינות. בנוסף הם יכולים להכיר חברים חדשים שיהפכו לבני זוג.
בריאות: תחת השפעתו של פלוטו תשמרו על האנרגיה שלכם, וזה מועיל לגוף.

מזל אריה
אם אתם מנהלים את העסק טוב, אתם מחזקים את המעמד שלכם מבחינת מקצועית ואולי אפילו תטפסו בהירארכיה במהירות. יופיטר יתמוך בכל זה ביעילות רבה. הכוכב הזה יגרום לכם לשמור על הרמוניה ולמנוע מתחים עם עמיתים לעבודה. כל זה ישפר את תדמיתכם בסביבה המקצועית. לשחק עם קלפים של דיפלומאטיה וליצור קשרים יעילים.
אהבה: האווירה בתוך המשפחות היא חביבה והדו קיום שלוו. תחת כוכב הלכת נוגה, לרווקים יהיו בהרבה רומנים, בפרט חברות מסוימת תהפוך למשהו הרבה יותר עדין ועוצמתי: אהבה.
בריאות: להיזהר השבוע, לא להתעייף מעל המידה ולמצוא זמן למנוחה ורגיעה.

מזל בתולה
כוכב הלכת מרקורי יכול להוביל להצלחה מקצועית, יגרום לכם לקחת החלטות מהירות. השבוע אתם תהיו ברמה מקסימאלית מבחינת היכולות, במיוחד אם אתם עובדים בתחומים יצירתיים. תחפשו קשרים עם אלה, אשר ששותפים להתרגשות שלכם, כי זה מבטיח הצלחה.
אהבה: השגרה של הזוגות הנישואים נעלמת והאווירה הופכת לפתוחה ורגועה יותר. הפעם, הרווקים לא מחפשים עוד הרפתקאות, אלא אדם שאיתו יכול להקים בית. כל מי שאתם פוגשים בתקופה הזו נראה שהם האנשים הנכונים.
בריאות: ההשפעה של שבתאי נעלמת, ואתם מקבלים בחזרה את תאוות החיים, את המורל הטוב ואת הטונוס החזק.

מזל מאזניים
כוכבי לכת רבים המשפיעים על כחייכם המקצועיים ויעזרו להגשים את שאיפותיכם. אתם רוצים לדעת שיש הכרה ביכולותיכם, מה שבעצם יתרחש בסוף. בנוסף, האווירה המקצועית היא נעימה והקשרים עם הבוסים והעמיתים לעבודה הם טובים מתמיד.
אהבה: במשפחות מעדיפים את הדיאלוג, מה שמביא חיים חדשים ומועילים בנישואין. אלה שלא נשואים הופכים למומחים באהבות בזק רבות… וחוזרות על עצמן… הם אומרים שעדיין לא נולד האדם שיצליח "לקשור" אותם עם טבעת נישואין. אך בסופו של דבר זה יקרה.
בריאות: נפטון דיזהרמוני יעניק לכם תיאבון לא ברור, ואין דבר גרוע יותר לבריאות מאשר תזונה לא מסודרת! משמעת מינימאלי בתחום התזונה דורשה בכל אופן.

מזל עקרב
בחיים המקצועיים, אתם תיתנו ביצועים מעולים לקחת יופי של יוזמות. לא לוותר ולא לתת לפסימיות, של הסובבים לייאש אתכם. לכו קדימה!
אהבה: כוכב הלכת ונוס מקל על היחסים בין בני הזוג במשפחות ומאיר את חייהם. הרווקים הם סלקטיביים יתר על המידה: אפילו האדם המושלם ביותר בעיניהם לא מספיק טוב. הנה, איך הם מפחיתים את סיכוייהם למצאו את החצי השני שלהם! אתם צריכים להיות פתוחים יותר ופחות תובעניים.
בריאות: יופיטר נמצא בזווית הרמוני ומביא לכם בריאות טובה. כדי לשמור על זה אל תשכחו לאכול!

מזל קשת
מבחינת מקצועי הכל יהיה שקט ובלי בעיות. האווירה נינוחה הזאת תאפשר לפסק זמן שבו ניתן להביט על המטרות החדשות והפרויקטים העתידיים. רבים מילידי מזל זה יפנו לכוון חדש ולמקצוע אחר, יותר עצמאי, יצירתי יותר או עם רווחים יותר גדולים.
אהבה: הזוגיות היא תחת סימן של דינאמיות ופעילות, במטרה לגרש את השגרה של זוגות הנשואים. לגבי הרווקים השבוע תהיה להם מערכת יחסים חדשה, אשר תיתן להם סיפוק רב. עדיין, זה טוב לשמור על דיסקרטיות מסוימת על המערכת הזאת.
בריאות: אין על מה להתלונן, אם לא תגזימו.

מזל גדי
לשבוע הזה חשיבות רבה לגבי הקריירה שלכם. אתם נמשכים ורעיונות פורצת דרך. הסיכויים מעולים כך שכל מה שתעשו, יאפשר התקדמות בקריירה שלכם.
אהבה: עם שלושה כוכבי לכת נוחים מאוד, ונוס, מאדים, צדק, האווירה בין בני הזוג היא הרמונית ומהנה מאוד. לרווקים יש תחושה של האדישות ומעדיפים ליהנות רק מהרגע הנוכחי. לחיות את הרגע, כמו שאומרים. יהיו להם המון הרפתקאות. נישואין? זה יבוא…
בריאות: לנצל את היתרונות של מצב הרוח המעולה; בנוסף, יש לנהל את ההון האנרגטי שלכם בחוכמה.

מזל דלי
אודות ההשפעה הטובה של יופיטר, החיים המקצועיים עשויים להיות מעניינים במשך זמן רב, בתנאי לא לחרוג ממגבלות הסבירים. רצוי להיות מציאותיים ומתונים בכל הנסיבות.
אהבה: תנועות כוכבי הלכת בשמיים מתורגמות לאקלים של הבנה, עם בני הזוג שבתוך המשפחה. הבדידות עבור הרווקים זה נראה כדבר אכזרי והרפתקאות בלי עתיד הן אינן משביעות רצון. אתם לא צריכים לעשות מהלכים לא נכונים כי בסוף השבוע הזה יש סיכוי לפגישה מבטיחה. סבלנות…
בריאות: היתרון שלכם ברגע זה הוא מצב פיזי מעולה.

מזל דגים
ההשפעה של השמש בתחום הקריירה מועילה להתפתותכם המקצועי. התחזית מבוסס על התמיכה של שני כוכבי לכת נוספים: צדק ומרקורי, אשר מאחדים כוחות כדי לעזור לכם להשיג מה שאתם רוצים במישור המקצועי. רק פלוטו משפעה באפן מביך: אתם יכולים להיות עם מצב רוח רדוד.
אהבה: שגרה נעימה וכליל, עבור אלה שנישאים בשל השפעה של פלוטו. בנוגע לרווקים, אשר, לאחר תקופה קצרה של אי וודאות, יהיה סיכוי נהדר לפגוש אדם יוצא דופן עבור העתיד שלהם.
בריאות: המצב הנפשי משתפר בצורה רצינית ואתם תהיו יותר ויותר דינאמיים. האיזון הפסיכי הטוב יאפשר מאמצים רוחניים או פיזיים מתמשכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות