הורוסקופ שבועי 01.08.14 – 07.08.14

Ariesמזל טלה
מקום העבודה הוא היחיד שבו הדברים נראים לעבוד ממש טוב עבורכם. עקב בעיות אחרות, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם נוטים לברוח אל משימות ויעדים. כל זה יהפוך אתכם לעובדים מוערכים על ידי הממונים. ייתכן שתקבלו העלאה או ליהנות מהטבות מהעבודה.
אהבה: לפני זמן מה נכנסתם למערכת יחסים שבה חשבתם שמצאתם את הנפש התאומה. למרבה הצער, שם לא בדיוק מצאתם את האושר בזרועותיו של משהו שבאמת אוהב אתכם. על פי הורוסקופ שבועי מאז שאתם ביחד אתם מרגישים לא טוב מבחינה רגשית וחושבים שהגיע הזמן להגיד "מספיק".
בריאות: אתם עוברים תקופה של אי שקט פנימי וחרדה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם סובלים מבעיות בקיבה ולא מצליחים למצוא את מקומכם. זה אומר שאתם חייבים להוריד את רמות הלחץ באופן טבעי: לשתות תה, לאכול בריא ולשון מספיק. אתם תרגישו טוב יותר.

Taurusמזל שור
השבוע אתם פצצת זמן מתקתקת שרק מחכה לתמריץ הכי קטן כדי לפרוץ או כדי לנקום. בקריירה שלכם, אתם עשויים לקבל הזדמנות שלא תהיה בקרוב עד אחת כזו, אז כדאי לנצל. אדם שאתם מעריצים יאכזב אתכם על ידי מעשה לא נכון.
בתחילת השבוע לפי הורוסקופ שבועי, כל מני דברים ירגזו אתכם מאוד ובקלות, בדרך כלל דברים אלה קשורים לעבודה. זה נראה כאילו לא משנה כמה תשתדלו, תמיד יהיו כמה דברים שיפריעו לכם .
הערות אשר להן אין כל משמעות ולא צריך לתת להם תשומת לב. אתם צריכים לנסות עד סוף השבוע, לסדר את הכל מה גורם לכם חוסר רוגע.

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי תהיה קצת מהומה. אבל, אתם תוכל לנהל את המצב בצורה יעילה. מרקורי יצייד אתכם עם חוש מעולה של הסתגלות ויעניק לכם רעיונות מקוריים.
אהבה: הגיע הזמן עבור זוגות נישואים עם בעיות לנקוט בצעדים כדי לשפר את היחסים. כדאי לשים לב. הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי, חייבים לעמוד על המשמר! אדם מאוד מפתה אבל לא קן, עושה הבטחות חסרות שחר.
בריאות: אתם במצב טוב מבחינה פיזית. רק אל תגזימו מכל מני דברים, ותהיו פעילים.

Cancerמזל סרטן
עבור בני מזל סרטן השבוע, האינטואיציה והסיכוי, יביאו הזדמנויות בלתי צפויות. אבל אתם לא תמיד יודעים לאיזה כיוון ללכת. הדבר הזה עלול לגרום לתפנית בלתי צפוי. לא יהיו בעיות כדי להשיג את המטרות או אפילו להשיג משרה טובה יותר. כל מה שאתם צריכים זה רק קצת זהירות ולהתרחק מפסיביות.
אהבה: אוראנוס יכול להביא שיפור בחיי הזוגיות. על הלא נשואים, הכוכב פלוטו מביא צורך אקוטי של ביטחון רגשי. אתם נהנים מחיי הרווקות. לחלק מכם זה המן של אירוסים.
בריאות: ההפרעות של כוכבי הלכת יכולות לגרום לעייפות או לאחרים, עצבנות . להתייחס לדברים האלה ברצינות.

Leoמזל אריה
במישור המקצועי אתם מרכזים את המאמצים דרך מוטיבציה.  לפי תחזית אסטרולוגית יהיו תוצאות טובות ואתם תזכו בהצלחה. תמה התקופה הקשה ועכשיו הגיע הזמן לממש את הפרויקטים ורעיונות שלכם. מומלץ לחפש אנשים שיכולים לעזור לקריירה שלכם.
אהבה: לזוגות הנישואים יש עושר, אושר ושלווה. עבור הלא נשואים הורוסקופ שבועי מייעץ להם לא לפורש לבדידות. עם התמיכה של מרקורי יהיו להם חיי חברה פעילים מאוד, , ויהיו גם פגישות מבטיחות.
בריאות: על פי אסטרולוגיה השבועית הבריאות הטובה, תגרום לכם להרגיש נפלא. אתם מאוזנת היטב גם מבחינת מנטאלית. יהיו אולי רק מעט הפרעות שינה.

Virgoמזל בתולה
יהיה לך מספיק זמן כדי לעשות ולסדר את הדברים כדי שיהיו כמו שצריך.
באהבה: הדיונים של הזוג ילידי מזל יהיו בנושא הכסף. אלה שלא נשואים יש להם אישורים רבים עבור חיי האהבה שלהם: הורים בעד האדם שאתה אוהב והאהבה הזאת מזמינה הפתעות נעימות. הם רק צריכים להיות מוכנים לקבל אותן. ניתן לקבל כל החלטה שאתם  רוצים בנושא האהבה, כי הכוכבים לפי הורוסקופ שבועי, לצידכם.
בריאות: הסיבולת הפיזית די טובה, אם אתה מטפלים בכבד שלכם ובכיס המרעה. יש להגן עליהם.

Libraמזל מאזניים
על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעשו טעות אשר תמשכו את תשומת הלב של הבוסים. לזמן מה, אתם תישארו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך הדברים מסתדרים מעצמם, בסופו של דבר. אל תעשו מזה יותר מדי עניין , אבל גם אל תהיו שעננים.
אהבה: בחייכם יופיע מישהו חדש. התזמון, על פי הורוסקופ שבועי הוא מאוד מתאים בהתחשב שהקשר שבו אתם הייתם מעורבים לא היה טוב כבר זמן מה. עכשיו זה נראה שהקשר החדשה מפצה בדיוק על הדברים שבקשר הקודם לא עבדו. שימו לב לא לקבל החלטות פזיזות.
בריאות: אתם במצב בכלל לא רע במונחים של בריאות. ההיפך הוא הנכון! על פי אסטרולוגיה שבועית זו פעם הראשונה לאחר זמן רב, שאין לכם שום בעיה. עם זאת, אתם  חייבים לטפל בעצמכם כראוי, אחרת המצב עלול להשתנות, אז תיזהרו.

Scorpioמזל עקרב
בעבודה למרבה הצער יהיו בעיות מסוימות. עמית שאיתו אתם לא כל כך מסתדרים דוחף אתכם לכל מיני מצבים מוזרים, ולקונפליקטים. על פי הורוסקופ שבועי אתם תצטרכו לנצל את כישרונותיכם התקשורתיים ואת קור כדי להתגבר בהצלחה על המכשולים גדולים של אותו אדם.
אהבה: במהלך השבוע אתם יצירתיים ומלאי דמיון, אשר מעמידים את הכישרונות האלה לטובת מערכת היחסים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מרגישים צורך להפתיע את בני זוגכם, להגיד להם תודה על התמיכה שהם נותנים לכם בכל פעם מחדש. כל המחוות האלה מתוגמלות על ידי חיבה ותשוקה.
בריאות: אתם מרגישים שרק חופשה יכולה לעזור לכם לטעון את המצברים, לאחר תקופה שבה גופכם היה תחת עומס יתר. למרות שנפשית, רגשית ופיזית אתם מרגישים טוב אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור על אורך חיים מאוזן.

Sagittariusמזל קשת
האירועים הם חיוביים להצלחה בתחום העבודה. על התחזית של הורוסקופ שבועי הכוכבים מגנים ומקדמים כל הגישות ויוזמותיכן.  יש לכם כל סיבה להיות אופטימיים. לא להחמיץ שום הזדמנות!
אהבה: בתוך המשפחה קיים "משהו" שיערער את ההרמוניה בנישואין. מרקורי משפיע על הרווקים בצורה חיובית. התסכולים מן העבר הסנטימנטאלי יסתיימו. אתם תהיו מוקפים בהרבה אנשים והסיכויים של פגישות יהיו רבים.
בריאות: לא לבכות לשווא, תחום הבריאות בשבוע הזה הוא רגוע. רק מאדים יכול להשפיע ולהפריע, ביצירת עצבנות או נדודי שינה.

Capricornusמזל גדי
במהלך השבוע, במישור המקצועי, הנקודה החזקה שלכם תהיה הדמיון. פרויקטים ורעיונות חדשים מסתובבים בראשכם. אולי, לפי הורוסקופ שבועי, יהיו קשיים מסוימים, כתוצאה מחוסר פראקטיות, אך תהיו אופטימיים ולהתמיד, מפני שעם התמיכה של מאדים תצליחו. אהבה: אוראנוס, הבן ברית של המשפחות, מאיר את חייהם והוא יכול להביא לאושר.
הרווקים עוברים תקופה מועילה לחיי האהבה. לרבים מהם יהיו הפגישות חשובות ומעגנות. בכל מקרה, אושר ואוהב כבר דופקים על הדלת. בריאות: מאדים, מביא מצב פיזי ונפשי ברמה וגבוה. פעילות גופנית רק תורמת לזה.

Aquariusמזל דלי
עבורכם, השבוע מביא זמן מלחיץ למדי עבור האנשים שמחזיקים עמדות חשובות ומקבלים החלטות. האירועים יתרחשו במהירות, מבלי לתת שום סיכוי להסתגל לשינויים הקיצוניים אשר צצים לפתע. תהיה הזדמנות באמצע השבוע לביצוע השקעות, אבל הטעות זה שלא ליידע גם את שותפיכם לחיים.
ערוצי האנרגיה שלכם מתמודדים עם מצבים קשים ביותר ולכן חשוב שבמהלך התקופה הזו לפעול עם רוגע וסבלנות. לפי הורוסקופ שבועי, חייבים לנתח כל סיטואציה לפני המעשה ולא להרפות, גם כשזה מגיע לפעילויות פחות מלחיצות.

Piscesמזל דגים
ברמה המקצועית, על פי הורוסקופ שבועי הכל הולך כשורה. ניתן יהיה למקם את עמדתכם, אפילו תוכלו להתקדם בקריירה.
אהבה: אלת המזל מחייכת השבוע לאנשי המשפחה של מזל זה והאושר המשפחתי מוגן על ידי הכוכבים. עבור האלו שאינם נשואים, אשר מחפשים אהבה גדולה ונזהרים מבינוניות ובנאליות ביחסים שלהם, מחפשים איכות, הכוכבים מבטיחים, לפי תחזית אסטרולוגית  אהבה באותה מידה כמו הנדיבות שלהם.
בריאות: אין לכם סיבות לדאוג לבריאות, כי אתם מלאי תאווה לחיים. עם זאת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה להיזהר מהצטננות, כי מרקורי הפכפך, יכול לגרום לכך.