הורוסקופ שבועי 02.09.16 – 08.09.16

Aries

מזל טלה
סוף, סוף על פי תחזית אסטרולוגית שבוע אשר אתם יכולים להגיד שזה מתחיל טוב, עם אווירה טובה, שבו הכול הרמוני ומסתיים עם גילויה דרך חדשה שבה אתם יכולים ללכת בבטחה. אתם תתחילו אולי עשיית דברים אשר גורמים לכם עונג. מכאן אתם תוכלו לקחת את האנרגיה שאתם צריכים במהלך השבוע.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.

Taurusמזל שור
בעשייה המקצועית, עם התמיכה של כוכבי הלכת, אתם תיקחו את היוזמה וזה אולי יפתיע חלק מן האנשים שמכירים אתכם. לפי תחזית אסטרולוגית  השינויים האחרונים בחייכם הופכו לאתגר אמיתי עבורכם. לא תוכלו להמשיך לעבוד באותו הקצב הקדחתני, מבלי שמאוחר יותר לא יהיו השלכות שליליות. שימו לב על דברים אשר אתם אומרים, כי זה עשוי להפוך ללעג מול אנשים אחרים.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: יש לכם אנרגיה ברמות שלא הכרתם, אך הגוף עשוי להרגיש יותר מדי חזק ואתם, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולים לחשוב ששום דבר לא יכול לנצח אתכם. כאדי להיות זהירים, בסך הכל אתם רק אנשים.

Geminiמזל תאומים
בתחום הקריירה אתם חייבים להיות יותר ממושמעים. גם מומלץ לקחת צעד אחורה כדי להכין את הקרקע עבור תוכניות עתידיות. עליכם, לפי הורוסקופ שבועי לסלק כל מכשול אשר יכול להפריע בדרך להשגת המטרות ולהתמקד בלהגדיר את המטרות. לא יהיה פשוט אך המאמצים בסופו של דבר ישתלמו.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. הורוסקופ שבועי ממליץ על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Cancerמזל סרטן
הקריירה גורמת לכם סיפוק רב. לא רק שכולם קשובים לכם, אבל גם מבינים שאתם צודקים. על פי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים, גורמים לכם לחשוב בצורה הכי רציונאלית ומחזקים את היכולת לשכנוע אחרים. הדבר היחיד שיכול לגרום לנזק הוא הנטייה לזלזל בסמכותם של הממונים.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית חוזה על כמה סכסוכים קטנים בין בני הזוג, אבל לא משהו רציני. מרקורי מעניק לרווקים הרבה ביטחון עצמי. הם מגייסים את כל הפוטנציאל של הפיתוי וכך מסוגלים למשוך תשומת לב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Leoמזל אריה
בתחום המקצועי הדברים הם די שקטים ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים מוכנים נפשית להתמודד עם ההחלטות חשובות הקשורות לעתידכם. אתם כבר מבינים שלא לכל בעיה יש תמיד פתרון, אבל תהיו מספיק נחושים תצליחו להתגבר גם על הקשיים האלה.
אהבה: ייתכן, לפי תחזית אסטרולוגית שאתם תתאהבו באדם שאינו פנוי ושלא בדיוק חולק את אותם הרגשות. מומלץ שתהיו מציאותיים לפני שתספגו אכזבה. אם אתם כבר במערכת יחסים אתם תהיו יותר ויותר בטוחים שלידכם יש אדם מיוחד שמגיע לו האהבה ונאמנות.
בריאות: לאחרונה אתם הגעתם להחלטתה לבצע שינוי בחייכם מפני שאתם מבינים שאי אפשר להמשיך כך מבלי שבריאותכם לא תפגע. המוטיבציה קיימת, כך שלפי אסטרולוגיה שבועית התוצאות יהיו טובות. הגיע הזמן לחיות חיים בריאים ומאושרים.

Virgoמזל בתולה
רק הצד הפיננסי נראה שידאג אתכם השבוע. למרות שתכננתם את התקציב עד הפרוטה האחרונה, שם דבר לא יסתדר עם ההוצאות שתעשו. אולי אתם תהיו חייבים להשקיע סכום מסוים או לקנות משהו בעל ערך, אך בכל מקרה אין מה לדאוג.
אהבה: יגיעו אליכם שמועות הקשורות לבני זוגכם. על פי תחזית אסטרולוגית מישהו מהמעגל החברים הקרובים, ייספר לכם על אי נאמנות של בני הזוג, אבל אין סיבות לדאוג. אחרים הם פשוט מקנאים שהכל עובד בצורה מושלמת במערכת היחסים שלכם והיו עושים הכל כדי לשנות את זה. הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי לא מוכנים להתפשר, על פחות ממה שהם חושבים שמגיע להם. במילים אחרות, אתם לא רוצים להיכנס לתוך מערכת יחסים רק כדי לא להיות לבד, גם אם יש לכם הרבה מעריצים המבקשים להיות איתכם.
בריאות: לא תמיד יש להסתמך אך ורק על הטיפולים האלטרנטיביים ולוותר לגמרה לרפואה הקונבנציונאלית. במהלך אמצע השבוע לפי אסטרולוגיה שבועית מצבכם הבריאותי לא יהיה כל כך טוב. אל תתנו לדברים להפתיע אתכם ותפנו לגורמים מוסמכים. תעברו בדיקות רציניות כדי לוודא שהכל בסדר.

Libraמזל מאזניים
על פי תחזית אסטרולוגית אתם תמשיכו להיות תחת מעקב צמוד של הבוסים ותעשו טעות אם לא תשימו את האגו בצד. תפסיקו למשוך את תשומת לבם והדברים יסתדרו מעצמם, בסופו של דבר. אל תעשו יותר מדי עניין מכל דבר, אבל גם אל תהיו שעננים.
אהבה: אתם תהיו חייבים להיות יותר זהירים בתקשורת עם בני זוגכם. האווירה, על פי הורוסקופ שבועי היא עדינה ולא צריך להוסיף עוד מתחים. הימנעו מלדבר על נושאים שיכולים לגרום למחלוקות. הרווקים עדיין לא ממש מעוניינים למצאו במישהו ובמידה מסוימת הם שומרים מרחק
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב על פי אסטרולוגיה שבועית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות.

Scorpioמזל עקרב
במקום עבודתכם לפעמים אתם מרגישים חסרי ביטחון, אך עם קצת כוח רצון תוכלו להוכיח מה אתם מסוגלים לעשות. ובכן, השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים יהיה רק לטובתכם. אל תשכחו שתקופה זו יכולה לפעמים להביא רגעים מביכים, אך יש בה גם פוטנציאל גדול להצלחה.
אהבה: אתם תרצו לדבר עם בני זוגכם בעניינים כואבים או על דברים אשר אתם קשורים אליכם. דבר אחד מפריע לכם והו האדישות שהם מפגינים. על פי תחזית אסטרולוגית בחלקו השני של השבוע אתם תחזרו לרגשות יותר טובים, כאשר תבינו שהסלחנות ויכולת להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה להעניק לעצמכם חלק קטן מזמנכם הפנוי. תקדישו זמן לעניין שאתם אוהבים או תעזבו את העיר לכמה שעות וזה בטוח יעשה לכם טוב מבפנים ותתמלאו במחשבות חיוביות. אתם רק צריכים להחליט על כך. תנו לעצמכם זמן איכות ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן.

Sagittariusמזל קשת
מבחינה מקצועית זו תקופה טובה לפי הורוסקופ שבועי, תקופה שבה אתם תקבלו הזדמנות להתקדם. אתם תכירו אנשים חדשים אשר יכולים לעזור לכם לקדם פרויקט מסוים או תוכלו לשמוע מהם על רעיונות חדשים. אם אתם יכולים תרחיבו את הקשרים בתחום הקריירה מחוץ לסביבה הרגילה מפני שרק יעזור לכם להצליח.
אהבה: לאחרונה אתם התחלתם לחשוב שהקשר עם בני זוגכם הוא כבר לא חזק כמו שהאמנתם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לבדוק מה היו הסיבות אשר גרמו לריחוק שבניכם. חשוב לדבר בכנות איתם כדי לברר אפה הדברים עומדים ומה לעשות בהמשך כדי לשפר את המצב.
בריאות: העומס שהיה בעבודה לאחרונה מתחיל לתת את אותותיו, כך אתם לפי הורוסקופ שבועי תהיו יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יהיה מסוגל להתמודד עם הקצב הזה. נסו להיות רגועים יותר, אחרת סביר להניח שתיתקלו בבעיות ריכוז. מומלץ לנוח יותר או לקחת מספר ימי חופש וכך תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Capricornusמזל גדי
בעבודה ייתכנו בעיות מסוימות וזאת בגלל עמית לעבודה אשר איתו אתם לא מסתדרים. הוא יכניס אתכם למצבים מוזרים ולקונפליקטים. על פי הורוסקופ שבועי אתם תנצלו את כישרונותיכם התקשורתיים ואת קור הרוח כדי להתגבר על המכשולים שמייצר את אותו בן אדם.
אהבה: לפחות בתחילת השבוע, אתם לא משדרים באותו גל עם בני זוגכם וזה יתסכל אתכם, במיוחד כי האתגרים המקצועיים משתלבים בדרך זו או אחרת עם חיי האהבה והמשפחה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם לא בדיוק יודעים למה ולמי לתת יותר תשומת לב.  אתם צריכים להבין כי אתם לא יכולים לעשות הכל ולפעמים צריכים לחשוב על האושר האישי, לפני שמריצים אחרים.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי אסטרולוגיה שבועית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Aquariusמזל דלי
אתם צריכים  להוכיח נחישות ושליטה עצמית בימים הראשונים של השבוע כי לא תוכלו לשלוט במה שיקרה סביבכם. על פי הורוסקופ שבועי חדשות טובות תקבלו בסוף השבוע, במיוחד מהרגע שמרקורי יחדש את מסלולו הישיר. האווירה הכללית תהפוך ליותר ויותר נעימה.
אהבה: אתם מרגישים כאילו שמערכת היחסים היא לא בדיוק על המסלול הנכון. אתם גם  מאמינים שיש צורך במעורבות גדולה יותר של שני בני הזוג. למרות שיש לכם רגשות חזקים, על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם לא בטוחים שהיחסים יוכלו להמשיך בצורה הזאת. אל תהיו פזיזים ואל תקבלו החלטות לא נכונות.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Piscesמזל דגים
אף על פי שאתם שבעי רצון ממקום העבודה עכשווי, לפי הורוסקופ שבועי ההרגשה היא שזה הזמן לעשות שינוי כל שהו וזאת כדי לשפר את המצב הכספי. בתקופה אחרונה לא הצלחתם להימנע מהוצאות רבות וכתוצאה אתם תצטרכו לתכנן מחדש את התקציב לשבועות הקרובים כדי לא להיכנס לחובות.
אהבה: כרגע היחסים עם בני זוגכם די מתוחים וזה אומר שלעיתים קרובות אתם תריבו והסיבה העיקרית היא שאף אחד מכם לא מוכן להתפשר על כלום. אם אתם לא ממש רוצים להמשיך במערכת היחסים הזאת, טוב תעשו לסיים אותה כי על פי תחזית אסטרולוגית תהיה לכם בקרוב הזדמנות להכיר אדם אשר ייתכן שתרצו לבלות כל החיים.
בריאות: לא רק השבוע אלה לאורך כל התקופה הקרובה האויב הגדול ביותר המאיים על בריאותכם הוא המתח. על פי אסטרולוגיה שבועית בחלק האחרון של השבוע אתם תעמדו מול מצבים לא צפויים, אשר יכולים להוביל לקונפליקטים.תנסו לא להתעצבן, תהיו יותר סובלניים כלפי אחרים כדי להוריד מהמתחים.


עמוד זה נצפה ע"י 1,989 גולשים