הורוסקופ שבועי 02.10.15 – 08.10.15

Aries

מזל טלה
למזל טלה יהיה שבוע הכי טוב בתרופה האחרונה. חלק גדול מהבעיות שהיו בזמן האחרון מתחילות להסתדר בשבוע הקרוב במיוחד הדברים קשורים לכסף.
בכל זאת בעבודה, לפי הורוסקופ שבועי,  צריך לשים לב! יתכן שיהיו "התנגשויות" בינכם לבין הבוס שלכם. היכולות המקצועיות של מזל יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב יותר לשוחח איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלכם.
במשפחה יש הרמוניה בין בני הזוג עם הרגעים רבים של רומאנטיות. אלה שלא נשואים, סביר להניח שיהיה להם מפגש מדהים עם משהו/י שלא ציפיתם אבל חשבתם הרבה פעמים על אפשרות כזאת. הזוג יהיה כל כך מאושר עד שישכח מרעב ושינה!
יופיטר יעניק לכם מצב פיזי ונפשי מעולה. עם זאת, יש להגביל את הקיצוניות בפעילויות ספורטיביות או מיניות.

Taurusמזל שור
מצבכם הכללי ראוי לקנאה כי יש לכם המון אנרגיות חיוביות. לפי הורוסקופ שבועי אתם מלאי חריצות ורעיונות אשר יאפשרו לכם להרוויח כסף או לצבור יתרונות מול אחרים. במקביל תוכלו להבליט את כישרונותיכם ואת התובנה בהסדרים הכספיים.
אהבה: הכוכבים מנבאים אושר בחיי הנישואין. הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית נחושים לקחת את גורל חיי האהבה לידיים ומסרבים שיעבדו עליהם. אם אתם חשים שמשהו עבד עליכם אתם תדאגו להחזיר באותו מטבע.
בריאות: מיום חמישי עד שבת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי. בין אם אתם מקדישים זמן לתחומי עניין שונים, או לנסות שיטות של מודעות עצמית או אפילו לבחור לעזוב את העיר כדי לשחרר את הלחץ לכמה שעות. כל זה בטוח יעשה טוב מבפנים ותתמלאו בחשיבה החיובית. אתם רק צריכים לקחת את היוזמה!

Geminiמזל תאומים
אתם נמצאים בעמדה טובה מאוד בעבודה, ובגלל זה העמיתים די מקנאים בכם וינסו להכשיל אתכם, אבל הבוסים הם מודעים לכך, אז לא יהיו בעיות בהקשר זה. לגבי כסף, על פי הורוסקופ שבועי אין לכם בעיות כספיות בתקופה זו. בכל זאת יהיו כמה הוצאות בלתי צפויות, אבל זה לא יצור בעיות רציניות, כך שלמעשה את ם יכולים להיות מבסוטים.
אהבה: בני הזוג יפתיעו אתכם מאוד כבר בתחילת השבוע עם הפתעה אשר ממחישה כמה אתם חשובים להם וכמה מזל יש לכם שהם לידכם. גם מי שעדיין לבד על פי תחזית אסטרולוגית יזכה לפגישה אשר ייתכן שתוביל למערכת יחסים יציבה וארוכת טווח. רק לשים לב שלא תתחילו שוב בדרישות מוגזמות.
בריאות: יש לכם לבעיות בריאותיות רבות אשר אתם צריכים להתחיל לפתור אותן, אחרת הן עלולות להחמיר. אסטרולוגיה שבועית ממליצה ללכת לרופאים מומחים, לעשות בדיקות מקיפות כדי ללמוד מה הם הגורים לבעיות ולקבל טיפול מתאים.

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי, לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן להתמקד על הסוגיות והפרויקטים ארוכי טווח. כל דבר הנוגע לארגון ומימון, שיהיה מתוך ראייה רחבה. לא להסתכל רק לטווח הזמן הקרוב כי יהיו לכם הזדמנויות להתקדמות. תסתכלו בפרספקטיבה ובמיוחד, לבחור אנשים שיכולים לעזור בקריירה שלכם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי חלק מאלה שנישואים ייהנו מהרמוניה ולחלק יהיו מחלוקת קטנות. האלה נשואים מתאהבים ממבט ראשון, וכדאי ליהנות מכל רגע מהאהבה הזאת.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Leoמזל אריה
בעבודה למרבה הצער יהיו בעיות מסוימות. עמית שאיתו אתם לא כל כך מסתדרים דוחף אתכם לכל מיני מצבים מוזרים, ולקונפליקטים. על פי הורוסקופ שבועי אתם תצטרכו לנצל את כישרונותיכם התקשורתיים ואת קור כדי להתגבר בהצלחה על המכשולים גדולים של אותו אדם.
אהבה: במהלך השבוע אתם יצירתיים ומלאי דמיון, אשר מעמידים את הכישרונות האלה לטובת מערכת היחסים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מרגישים צורך להפתיע את בני זוגכם, להגיד להם תודה על התמיכה שהם נותנים לכם בכל פעם מחדש. כל המחוות האלה מתוגמלות על ידי חיבה ותשוקה.
בריאות: אתם מרגישים שרק חופשה יכולה לעזור לכם לטעון את המצברים, לאחר תקופה שבה גופכם היה תחת עומס יתר. למרות שנפשית, רגשית ופיזית אתם מרגישים טוב אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור על אורך חיים מאוזן.

Virgoמזל בתולה
בגלל תקשורת לקויה עם העמיתים יהיו קשיים מסוימים במקום העבודה. יש לוותר על הגאווה שלכם ולבקש עזרה, אחרת יהיו בעיות שיכולות לסכן את הקריירה שלכם. המאמצים שעשתם לאחרונה כדי לפתור בעיות כלכליות, מתחילים לתת תוצאות. לפי הורוסקופ שבועי ייתכן שתקבלו חדשות בלתי צפויות ממקום העבודה אשר ישנו לשנות את הפרספקטיבה לגבי עתידכם.
אהבה: אתם חושבים שהקשר עם בני זוגכם כבר לא חזקה כמו לפני חן. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לגלות מה הן הסיבות אשר גרמו לריחוק בניכם. דברו בכנות איתם כדי לראות באיזה שלב אתם נמצאים ומה לעשות.
בריאות: מדובר על שבוע מושלם כדי להקדיש יותר תשומת לב לבריאותכם שעל פי תחזית אסטרולוגית שבועית החלה להידרדר בשל חוסר מנוחה ומתח ממושך. אתם חייבים לשים בצד כל הבעיות האישיות לעסוק בזה באופן רציני.

Libraמזל מאזניים
לפי תחזית אסטרולוגית יכולים לחזור למציאות קצת משחקי כוח במקום העבודה. סביר להניח שלא תיתנו את אותה תשואה, במיוחד אם אתם נאלצים לשתף פעולה עם עמיתיכם לעבודה. לקראת סוף השבוע, יש סיכון בקשר להלוואה או שמשהו ישתמש בכספיכם.
אהבה: יש לכם כל הסיבות לשמוח ואתם לא מאפשרים לשום בעיה לקלקל את מצב הרוח הטוב. גם אם עדיין יש דברים שצריכים לסדר אותם במשפחה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים בצד את הדאגות, לפחות לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות. לאלה שאין כרגע מערכת יחסים השבוע יהיה מלא מפגשים עם חברים, כך שאין מה לדאוג, אתם לא תהיו לבד.
בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי, הכוכבים יתמכו בכם. ומה התוצאה? על פי תחזית אסטרולוגית, אתם תמלאו את חובותיכם בעבודה אודות כשורותיכם בצורה מעולה. יש תמיכה עוצמה, כך שנתיב הקריירה מתחיל לטפס כלפי מעלה.
אהבה: בחיי הזוגיות, לפי הורוסקופ שבועי אתם חיים רגעים של שביעות רצון, והלא נשואים נפגשים עם אנשים רבים. עם זאת, בחלק מהם אין מחשבות של יציבות, בעוד שאחרים, חושבים על קשר רציני.
בריאות: הכוכבים עומדים על המשמר, וזה על פי אסטרולוגיה שבועית
מעניק לכם בריאות טובה. עדיין יש סיכון של עצבנות ופציעות קטנות שיכולות להתרחש מפעילות ספורטית או בתוך הבית.

Sagittariusמזל קשת
זה זמן הטוב ביותר להגביר את המאמצים בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, התוצאות יהיו טובות אם אתם תהיו מעורבים כמה שיותר. אתם תקבלו את ההסכמה ואת הכבוד של העמיתים לעבודה בעיקר על יכולת הארגון ועל כישרונותיכם.
אהבה: אלה שנישא כבר יעסקו יותר בצד החומרי והרווחי של החיים, מאשר באהבה. הרווקים רוצים לתבל את חיי האהבה, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית נשים או גברים, לא יהיו מוכנים ללכת בעקבותיכם.
בריאות: הודות ההשפעה החיובית של כוכבי הלכת יש לכם מספיק חיוניות, אבל על פי המלצה של הורוסקופ שבועי המשיכו בקפדנות על הרגלי התזונה.

Capricornusמזל גדי
השמש, לפי תחזית אסטרולוגית מהווה יתרון עבור קריירה שלכם. היא מעניקה לכם השראה במקום העבודה, על מנת להשיג תוצאות חיוביות. גם כוכבי לכת יותר רחוקים מאחדים את כוחותיהם לטובתכם, כדי להשיג מה שאתם רוצים.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה.
בריאות: יהיה צד נבון לעסוק יותר בבריאותכם בגלל שלפי אסטרולוגיה שבועית יהיו כמה בעיות בריאות. מערכת החיסונית נחלשה, דבר אשר פותח דרך לווירוסים.

Aquariusמזל דלי
כדי להיות מסוגל לסיים את העבודה ואת הפרויקטים במישור המקצועי, יהיה עליך להשקיע מאמצים רבים ולעשות שימוש בשיטות שלפעמים מוזרות ומשעממות. אבל ה"פרס" יהיה שווה את המאמץ והפרויקטים יהיו ברמה. על פי הורוסקופ שבועי הכוכבים יתמכו בכם, אבל עליכם לעשות את המאמץ הנדרש.
אהבה: שפע של כוכבי לכת מועילים לחיי הזוגיות. עבור הרווקים קיים צמד פלנטארית התומך בחיי האהבה שלהם. מלאי בסקס אפיל, אפיל וקסם הם יעשו רק "קורבנות" סביבם.
בריאות: מאדים מביא לרוב בני מזל זה מערכת חסינות העולה, אבל כמה מהם יהיו קצת מתוחים.

Piscesמזל דגים
במקום העבודה ישננו אדם מסוים אשר מפיץ כל מיני שמועות שקריות הנוגעות לכם. על פי תחזית אסטרולוגית בגלל מצב זה יהיו לכם בעיות עם הממונים. תשתמשו באינטונציה שלכם כדי לגלות מי זה האדם הזה לפני שיהיה מאוחר מדי.
אהבה: הגיע הזמן לקיים דיון עם בן זוגכם לגבי הזוגיות. לפי הורוסקופ שבועי הדיון הזה יכול להיות סוער, אבל אם אתם תפגינו הבנה, הכל ייגמר בטוב ויופיטר תומך בכם. הרווקים צריכים להתכונן לחיות סיפור אהבה יפה. אתם רוצים להיות עצמאיים, אך לא תוכלו לברוח מהחיצים של קופידון. אולי, מהר יותר ממה שחשבתם, תחילו לעשות תוכניות לעתיד, הכרוכות לוויתור על הרווקות.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.


עמוד זה נצפה ע"י 2,545 גולשים