הורוסקופ שבועי 04.04.14– 10.04.14

Ariesמזל טלה
בעבודה, הביצועים הפרופסיונאליים שלכם יגיעו לרמה הגבוהה ביותר. עברתם את התקופה השחורה של החודש שעבר ועכשיו באה תקופה של התאוששות, אשר אינה שוללת עבודה מאומצת אבל מבטיחה הצלחה רבת השגים.
אהבה: הטיולים עם המשפחה או עם החבר/ה לא מתאימים לתקופה הזאת למרות הייתם רוצים לנצל את מזג האוויר האביבי. הורוסקופ של שבוע זה צופה איזה שהיא בעיה לא ברורה שמסכנת משהו ביחסים שלכם עם מי שאתם אוהבים. כדאי לדחות את התוכניות לשבוע הבא.
בריאות: יש לכם מצב רוח טוב, דבר שהוא חיוני עבור המצב הפיזי והבראות מעולה ופורחת.

Taurusמזל שור
יהיו "תזוזות" בחיים המקצועיים, אולם שינויים אלה אינם בהכרח שליליים. לנהל אותם עם רוגע, זה הכל. עליכם להקטין את האימפולסיביות ולקחת צעד אחורה אל מול מצבים מלחיצים.
אהבה: בתוך חיי המשפחה, ונוס ומאדים מבטיחים חיים נעימים ללא הפרעות ובהרמוניה. בחיים של הרווקים ההרפתקאות הן לשביעות רצונם. אבל, זה דורש שיקול דעת נוסף, אם אתם רוצים לשמור על מוניטין.
בריאות: המורל מעולה ואנרגיה של מאה אנשים! אך בטוח יותר להתרחק ממחלות וויראליות.

Geminiמזל תאומים
הכוכבים משפיעים לטובה על התחום המקצועי: זה הזמן לתת את המכה. היוזמות שלכם, אם הם מתונות ובחרתם אותן טוב, זה יכול להוביל לרווח טוב, בעתיד הלא רחוק מדי.
אהבה: בתוך הנישואין שמים את בני הזוג על "גחלים" וזוהי טקטיקה טובה, כדי לשבור את המונוטוניות ואת השגרה, בתנאי לא ללכת רחוק מדי. הלא נשואים נחושים לנצל את מלוא היתרונות של הרווקות ואינם מוכנים לתת יותר מדי קרדיט לשותפים של המין השני, גם אם הם מפגינים אהבה מטורפת…
בריאות: יש לכם מורל טוב, אשר יעזור להרחיק את הלחץ והעצבנות. אבל לא לנצל את השפע יותר מדי: הכבד שלכם לא יסכים!

Cancerמזל סרטן
בתחום המקצוע לא צריך לפחד מכלום: כל יוזמותיכם, אפילו הכי נועזות, יש להן סיכויי להצלחה. לפי הורוסקופ שבועי, זה הזמן הנכון להקים עסק משלכם!
אהבה: מרקורי מקדם את ההבנה של בני הזוג בתוך המשפחות. לשבתאי יש השפעה ישירה עכשיו על חיי האהבה של הרווקים. הוא בהחלט לא הכוכב האידיאלי עבור מפגשים משמעותיים.
בריאות: יש לכם את כל העניין להיות הגיוני בתחום זה. בכל מקרה, בהקדם האפשרי, תוותרו על טבק, אלכוהול, כדורי שינה, תרופות הרגעה.
לא כדאי לשים לב לספקולציות סביבכם ולא משנה מה יגידו כל אלא שלא אוהבים אותכם. זה הכרחי כדי להתחיל לעשות כמה שינויים בחיים שלך. זה יהיה טוב לעשות כל דבר אפשרי כדי לראות את ההתקדמות, או מצבו הנפשי לא יהיה לכם טוב מאוד ואפילו קיים סיכון להתמוטטות עצבים קלה.

Leoמזל אריה
במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, השאיפות המקצועיות, הן נתמכות על-ידי הכרה העצמית הטובה, של היכולות האמיתיות. הדבר הזה יאפשר לך השגת המטרות אבל יש לשמור על עקביות. יופיטר יביא עזרה, תן אמון בו.
אהבה: אלה שכבר נשואים רוצים "לשבור" את השגרה וזה יצליח. הלא נשואים הם מובלים בחיים הסנטימנטאליים על ידי תשוקה מטורפת. אוהבים ונאהבים. זהו זמן נהדר לרומנטיקה וטירוף ארוטי.
בריאות: יש לך הרבה אנרגיה, אלא גם הרבה מתח ועצבנות. לילות שלווים, עם הרבה שינה, יסירו את הבעיות אלה.

Virgoמזל בתולה
בעבודה, לפי הורוסקופ שבועי, צריך לשים לב! כמה עננים צפויים מעל אזור הזה בינכם לבין הבוס שלכם. היכולות שלך יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב יותר לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלך.
באהבה: במשפחה יש הרמוניה בין בני הזוג עם הרגעים רבים של רומאנטיות . אלה שלא נשואים, סביר להניח שיהיה להם מפגש הדהים בחלק המוקדם של התקופה. הם יהיו כל כך מאושרים עד שישכחו מרעב ושינה!
בריאות: יופיטר יעניק לכם מצב פיזי ונפשי מעולה. עם זאת, יש להגביל את הקיצוניות בפעילויות ספורטיביות או מיניות.

Libraמזל מאזניים
מבחינת מקצועי, גם אם אתם רוצים להירגע, לנוח, לא ניתן יהיה לעשות זאת: יש המון עבודה ואתה תצטרך לעבוד בלי הפסקה. לא יישאר יותר מלקחת הפסקות קטנות במהלך היום, כדי לשחזר את הכוחות שלך.
באהבה: קיימת אווירה "חמה" בזוגיות, אשר צפויה להסלים למחלוקת ודיונים סוערים. אתם עצבניים ומתוחים. הלא נשואים, יכולים להשיג את הסיפוקים הגדולים ביותר: התשוקה היא בשיא. אפשרי שחלק מכם ימסדו קשר ארוך שהיה להם.
ילידי מזל זה חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי אתם כבר עליתם יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. בצע דיאטה או ניקוי רעלים.

Scorpioמזל עקרב
השבוע, אתם עלולים להתפתות לחזור לשטח מוכר שם תוכלו לגלות אוצר מדהים. זה הרגע המתאים לעצור את עצמכם ואל תהיו מושפעים מיותר מדי "חברים". עדיף שתימנעו פרק זמן זה לעשות הבטחות שאתם יודעים שלא תוכלו לממש אותן. אם יש לכם סדר יום עמוס עדיף להימנע מחובות חדשים וגם להתמקד בדברים שהם דחופים. במונחים של כסף אתם לא צריכים לדאוג. לקראת סוף השבוע ישנה אפשרות שמישהו יצור קשר עם אתכם, מדובר על אדם שמזמן לא ראה אתכם. אתם יכולים לנצל את ההזדמנות ולהזמין אותו אליכם.

Sagittariusמזל קשת
אתם צריכים לקחת את כל ההזדמנויות שעולות כי הן יכולות להביא שפע. לפי הורוסקופ שבועי, הכוכבים יקלו עלכם על השגת המטרה שחשבתם שלעולם לא תשיגו זאת. זהו הרגע המושלם להצלחה בעסקים, אך לא במקרה של קנייה או מכירת הבית. אם אתם רוצים להתחיל לעשות כמה השקעות, עכשיו זה הזמן הנכון. אבל אל תהססו להתייעץ עם כמה אנשים שיש להם יותר ידע בתחום שאליו אתם רוצים להשקיע. יום רביעי אפשר שאדם מהמשפחה יבקש את עזרתך כדי לפתור בעיה, שיכולה להיות קשורה לבריאות

Capricornusמזל גדי
השבוע לפי הורוסקופ שבועי מחכה לכם כמה ימים שבהם תהיו מאד חרדים וזה ישפיע על המצב הנפשי שלכם. אתם לא צריכים להיות מושפעים כי זה יעצבן אתכם וזה יוביל לדחות פרויקטים בביצוע. באופן כללי, הדברים מסתדרים עם מעט כוח רצון, רק לראות שיש הרבה דברים יפים מסביב.ואתם רק צריך להבחין בהם. זה נראה כאילו אתם עוד צריכים לעבוד על הביטחון העצמי. תנסו לטפל בצורה סובייקטיבית לחלוטין בכל מה שקרה באמת, במקום לנסות למצוא פתרון אקראי.
מי אמר ששגרת היומיום שלכם יכולה להיות משעממת? נצלו את הזמן שיישאר פתוח ולמקד את תשומת לב בפרויקטים עתידיים שאתם רוצים להתחיל. אם אתם מתכננים לקנות בית, זה מאוד חשוב לבדוק את המצב הפיננסי אצל מומחה בתחום זה. הימנעו מלקיחת הלוואה מי מקורות אחרים פרט לבנקים, לפחות בתקופה הבאה של זמן.

Aquariusמזל דלי
הלחץ עבורכם יהפוך להיות מצב יותר ויותר נורמאלי. הורוסקופ שבועי מדבר על מצבים שיעצבנו מאד אתכם. יש צורך שתהיו זהירים יותר ולא לפרוק את רצונותיכם, כי זה יכול להשפיע על אנשים אחרים. אתם תהיו כל-כך עייפים, עד שלא יהיה לכם זמן עבור השותף לחיים.
כבר מיום שני, יהיה צורך להוכחה המון סבלנות. נסו למצוא פעילות כדי שהזמן יעבור בקלות רבה יותר. ביום רביעי בעבודה אולי יצטרכו את עצתכם. לקראת סוף השבוע, תצטרכו לקחת כמה החלטות, אז תנסו לנתח כל פרט, לפני שאתם מחליטים.
יש לכם סיכוי טוב מאוד כדי להתחיל פרויקטים חדשים בטווח הארוך, אבל אתם תרגישו קצת את לחץ. זה יכול לקרות בגלל שאנשים בסביבכם לא ממש אוהבים את ההצלחה שלכם. אין צורך להיבהל. אם תצליחו לארגן את הזמן שלכם בצורה טובה, יהיה לכם סיכוי טוב להגיע למטרה וכל הפרויקטים שהתחלתם יצליחו עם הזמן.

Piscesמזל דגים
השבוע הכוכבים משפיעים באופן חיובית על קריירה שלכם ומעניקים את הסמכות שאתם זקוקים לה כל כך. על פי תחזית אסטרולוגית תקבלו אחריות בתחום חדש, שבו אתם תוכיחו את היכולות שלכם ולזה יש השפעה על העתיד המקצועי.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי הורוסקופ שבועי עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שהכוכבים יעניקו לכם חיוניות ורק הכוכב פלוטו יכול לעודד עצבנות ותיאבון. אז, תשימו לב!