הורוסקופ שבועי 04.03.16 – 10.03.16

Aries

מזל טלה
כוכבי הלכת לפי תחזית אסטרולוגית יעניקו לכם את העקשנות ואת הרצון להצליח בקריירה, כך שלא תהיה שום בעיה להתגבר על קשיים במקום העבודה. אתם מוכנים לעשות כל מאמץ ולא לחסוך בזמן במטרה להתקדם. התמורה לא תאחר להגיע וזה יניע אתכם להמשיך.
אהבה: בחיי האהבה יהיו הרבה רגעים החיוביים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם תצליחו לתקשר יותר טוב עם הפרטנרים שלכם. כפי הנראה תהיה הרמוניה מושלמת ביניכם ולא תצטרכו להתמודד עם מצבים לא נעימים במערכות היחסים שלכם.
גם עבור הרווקים הרומנטיקה חוזרת ובגדול.
בריאות: בזכות ההשפעה החיובית של מספר כוכבי לכת אתם מרגישים די טוב, אבל ברקע יש תחושה של עייפות מסוימת. על פי המלצת הורוסקופ שבועי המשיכו לנוח מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון. גם לגבי הרגלי התזונה אתם חייבים לפקוח עין ולא להגזים.

Taurusמזל שור
מפני שהירח המלא מעודד את הציר הכלכלי, לפי תחזית אסטרולוגית מומלץ השבוע לשקול את הדרך שבה אתם מנהלים את כספיכם. שימו לב הן לסכומי הכסף אשר אתם מחזיקים. אם שותפים לסכומים אלה ניצלו אותם ללא הסכמתכם, או להפך, זה יתגלה! אהבה: לפי הורוסקופ שבועי הבית השמיני של מזלכם עשוי לסמל, בין השאר, את רמת הנוחות האינטימי ליד בני זוגכם. לפי כך ישנו מצב מתוח בין הירח המלא במשך לבין יופיטר בבית האהבה וזה מצביע על העובדה שאתם רוצים שניים בחיי האהבה. אם האווירה בחדר שינה היא כבר לא באותו דבר כמו פעם או הקנאה והרכושנות, השפיעו אתם נדרשים לנקוט בצעדים מהירים לתקן זאת! בריאות: למרות שבדרך ככלל, הציר השני והשמיני בתים חופפים עם הירח המלא וזה נותן קונוטציות פיננסיות, חשוב לדעת שזה מעיד על רמת המעורבות ביחסים עם אחרים והשקעת האנרגיה, זמן ורגשות. לכן, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להעריך מחדש את המשאבים הפנימיים, לא לתת יותר ממה שאתם מקבלים או להיפך.

Geminiמזל תאומים
אתם לא צריכים לאבד את התקווה רק בגלל שהדברים לא מסתדרים כפי שתכננתם. אולי אתם צריכים לפעול מבלי להסס ועם יותר נחישות כדי להגיע להצלחה אמיתית. לפי הורוסקופ שבועי בסך הכל הקריירה שלכם ממשיכה באותה מגמה כלפי מעלה. בתקופה האחרונה היו לכם הוצאות גדולות ממה שתכננתם ועכשיו אתם במצב שתצטרכו לחסוך כמה שיותר.
אהבה: אם אתם כבר במערכת יחסים אל תסתובבו עם הרגשה שאתם הצודקים תמיד או שכל מי שסובב אתכם הם אנשים מסובכים וקשה להבין אותם. הרווקים על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית חייבים להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם שמעבר למה שנדמה שהם רואים. ייתכן שהם יהיו מופתעים מדברים מסוימים שלא ראו קודם לכן.
בריאות: יכול להיות  שלא תרגישו טוב בתחילת השבוע ותתנו למחשבות השליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לרופא. על פי תחזית אסטרולוגית ברגע שתרגישו טוב יותר, כבר תהיו בטוחים שהבעיות נעלמו, אבל תהיו זהירים ותמשיכו בטיפול ובתרופות לפחת עוד כמה ימים.

Cancerמזל סרטן
אתם מרגישים שאין לאן להתקדם במקום העבודה הנוכחי וזאת הסיבה שאתם תתחילו לחפש עבודה חדשה יותר אטרקטיבית. אתם רוצים להוכיח לסובבים אתכם שיכולותיכם הן מעל מה שהם רואים. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תוכלו להצליח לעשות זאת אם תתקדמו צעד אחר צעד.
אהבה: לגבי אלה אשר כבר נמצאים במערכת יחסים כוכב ונוס ישפיע באופן חיובית על הזוגיות. בני הזוג יזכו לתשומת לבכם, מה יביא לתוצאות מדהימות. מאדים יעצים, לפי הורוסקופ שבועי אצל הרווקים את הרצון לפלרטט, מה שיגורם להם להתאהב במהירות. רבים יחשבו שזה משהו שלא מתאים להם, אבל ישלימו עם המצב כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: על פי כל התחזיות של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם היא מצוינת וללא בעיות יוצאות דופן. גם הכוכבים השולטים על בריאותכם משפיעים לטובה ואתם מלאי ויטאליות, תמיד פעילים ותמיד במצב רוח טוב.

Leoמזל אריה
על פי תחזית אסטרולוגית יש סבירות גבוהה  שבעבודה ידברו על נושאים חשובים שעשויים להשפיע עליכם ישירות. זה יזכיר לכם כמה דברים שאתם לא מרוצים במקום העבודה הנוכחי. אולי זאת לא העבודה האידיאלית או העמיתים לא הכי נוחים אבל עליכם למצוא מכנה משותף בניכם לבנם וללמוד לעבוד בצוות! אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  הורוסקופ שבועי הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי. בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Virgoמזל בתולה
אתם מרגישים שנמאס לכם ממקום העבודה הנוכחי ותתחילו לחשוב על שינוי במישור המקצועי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתחיל לחפש אפשרויות אחרות ולראות מה מתאים לכם. במישור הפיננסי אין לכם הוצאות כספיות גדולות ותצליחו לשים כסף בצד ולעשות התוכניות לגבי חופשה. אהבה: יהיו לכם כמה יציאות בלתי מבוקרת כלפי בני זוגכם לחיים החיים וזה ישפיע על כל השבוע. לפי הורוסקופ שבועי יהיו מתחים, וויכוחים ללא סיבות רציניות. אתם צריכים להירגע ולנסות לתקשר בפתיחות, אחרת יהיה לכם בעיות גדולות בזוגיות.  עבור הרווקים לא יקרה שום דבר מיוחד השבוע חוץ מקצת פלרטוטים פה ושם. אם וחלטתם להתחיל מערכת חדשה תהיו זהירים עד שאתם תהיו בטוחים ברגשותיכם. בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים יגרמו לטלטלה רצינית במישור הבריאות הנפשי ופחות מבחינה פיזית. זה זמן למצאו גם את האיזון הנפשי. ייתכן, במיוחד בחלק הראשון של השבוע, תרגישו אי נוחות מתוח ואפילו תפתחו כמה תסמינים בשל חששות שקיימת רק בראש שלכם.

Libraמזל מאזניים
מבחינה מקצועית לפי הורוסקופ שבועי הכוכבים יחזקו אתכם כך שתוכלו להשיג את יעדכם. התמדה ונחישות ילווה כל פעולה אשר אתם תעשו. אתם לא מהססים לעבוד הרבה או להשקיע בעבודה, כי הרי בזה תלויים דברים רבים בקריירה שלכם. גם כן, כדי להצליח אתם חייבים לחפש כל הזדמנות אפשרית.
אהבה: מערכות היחסים יכולות להיות על פי תחזית אסטרולוגית עם עליות ומורדות. יהיה לכם קשה להסתדר עם בני זוגכם לחיים. אתם תרגישו די לבד כי התחושה היא שאף אחד לא מבין מה אתם רוצים. אם אתם רווקים, השבוע הוא מבטיח לגבי מערכות יחסים חדשות.
בריאות: בגלל שהאווירה לא הייתה נהדרת השבוע, רמת האנרגיה שלכם היא לא גבוהה במיוחד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת ללב כל דבר ולמצוא דרך כדי להחזיר את מצב הרוח הטוב. בסופו של דבר, סוף שבוע מוצלח תלוי רק בכם.

Scorpioמזל עקרב
לפי הורוסקופ שבועי היומיים הראשונים של השבוע יביאו איתם כל מני אירועים בחיי המשפחה וזה יגרום לכך שבעבודה אתם תאבדו את הסבלנות מול כל משימה. יהיו גם בעיות נוספות עקב תחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או עקב אי תשלום על עבודה שעשיתם.
אהבה: אתם כבר תכננתם תוכניות עבור חופשה קצרה עם בני זוגכם וזה יכול רק לחזק את המערכת. על פי תחזית אסטרולוגית
אתם מצפים יותר ממערכת היחסים הזו, אבל לא יודעים איך לעשות את זה. מומלץ לתקשר הרבה יותר עם האדם האהוב שלידכם והדברים יבואו מעצמם.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Sagittariusמזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי אתם תפתחו את השבוע עם כל המפרשים למעלה והמשפחה תזכה גם היא מכל תשומת לבכם. שימו לב ששיתוף פעולה עם עמיתים לעבודה הופך למשהו הכרחי, במיוחד אם אתם נאלצים על ידי הבוסים לפתור בעיות בכלל לא פשוטות.
אהבה: אם אתם במערכת יחסים על פי תחזית אסטרולוגית בני הזוג יפתיעו אתכם עם כמה וידויים מפתיעים אשר יגרמו לשנות את דעתכם עליהם. הדברים החדשים שתגלו יגרמו להערכה מחודשת של הקשר ולחשוב ברצינות על העתיד ביחד. הרווקים חולמים לפגוש את האדם האידיאל ולכן הם מאד בררנים. תאנסו להיות יותר מציאותיים, אם אתם רוצים מערכת יחסים.
בריאות: ההשפעות של כוכבי הלכת, לפי אסטרולוגיה שבועית יעוררו בהם תיאבון מופרז ויהיו קשיים להשתלט על זה. תנסו את המנות "גורמה" שהם קטנות וטעימות מאשר לאכול כמויות גדולות ומשמינות.

Capricornusמזל גדי
זו התקופה הטובה ביותר להגביר את מאמציכם בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, התוצאות לא יאחרו לבוא אבל בתנאי שאתם תהיו מעורבים כמה שיותר. ועוד דבר נוסף, תרחיבו את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הקרובה מפני שיעזור לכם להתקדם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Aquariusמזל דלי
אתם מוערכים בעבודה על מה שאתם עושים וזה אומר שביעות רצון מקסימאלית עבורכם. לפי תחזית אסטרולוגית תצליחו להראות למה אתם מסוגלים, בהתחשב ששום דבר ממה שאתם עושים אינו לשווא. לגבי הכסף אתם לא נאבקים עם בעיות כלכליות, אבל רצוי להיות זהירים יותר כאשר מדובר בהוצאות.
אהבה: תקופה זו היא תקופה לא פשוטה ברמה האישית, במיוחד עבור אלה אשר עברו לאחרונה פרידה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנסות להוציא את הדברים הטובים מן המצב הזה ולחשוב שיהיה לכם סוף, סוף זמן פנוי לעצמכם.
בריאות: המצב הבריאותי הוא מספיק טוב אם תסתכל על המצב כללי, אבל לפי הורוסקופ שבועי יכול להיות שמשהו יטריד אתכם, וזה יקלקל את מצב הרוח. גם אם גוף שלכם חזק ומתפקד טוב ומערכת החסינות היא תקינה, מומלץ מאוד לפנות לרופא על מנת להבהיר את המצב.

Piscesמזל דגים
שימו לב שהשבוע על פי תחזית אסטרולוגית ייתכן התנגשות עם משהו ממקום העבודה. אם הקונפליקט קשור לתיאום במהלכים או בתקשורת תבדקו את עצמכם כדי לא להגיע למצב זה. סכום כסף קטן יכנס לחשבונכם, אבל תבזבזו אותו במהירות.
אהבה: מה שמאפיין את במערכת היחסים היא היציבות והנאמנות, כך ששום דבר מיוחד לא יפריע לאווירה הטובה. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי די מייאשים בחיפושים לאחר אהבה אידיאלית והכל נראה להם זניח וזה ולא עושה את חייהם קלים יותר. אם אתם מחפשים את השלמות אל תשכחו שדבר כזה לא קיים.
בריאות: כוכבי הלכת ישפעו באופן חיובית על בריאותכם כמו לדוגמה מאדים, אשר לפי אסטרולוגיה שבועית יעניק לכם אנרגיה, אבל אל תתלהבו כי זה יכול לגרום לפציעות מינוריות. דבר נוסף זה להיות זהירים בנהגיה או כאשר אתם עושים דברים בבית.


עמוד זה נצפה ע"י 4,442 גולשים