הורוסקופ שבועי 04.05.13 – 10.05.13

מזל טלה
השבוע, אתם משקעים את כל המאמצים למען הקריירה. רוח הארגונית שיש לכם מאפשר קבלת התוצאות הטובות ביותר, במיוחד אם מדובר על מקצוע הליברלית או אתם עוסקים במסחר. יש לכם רעיונות טובים שיעזרו לכם לקדם את הקריירה.
אהבה: יש לכם הרבה סקס אפיל, ולכן יש צורך לשים לב לנאמנות. אלה שלא נשואים והם מנצלים גם הם את ההשפעה של ונוס, באמצעות הסקס אפיל, כדי להגשים את רצונותיהם. עלולים להיות כיבושים רבים. אבל רובם קצת…זמניים.
בריאות: להימנע מלבזבז את האנרגיה על דברים פעוטים ורק כך תזכו בכוח. זמן טוב לניתוחים.

מזל שור
בתחום המקצועי אתם מוגנים על ידי הכוכבים. אתם תקבלו סיפוק רב בקריירה שלכם. חלק מכם יקבלו את ההזדמנות למצוא עבודה מתאימה יותר ליכולת שלהם, דבר שרציתם כל כך.
אהבה: מרקורי משפיע לטובת עבור האנשים שכבר הקימו משפחה. יותר קל להם להביע את הרגשות כלפי בני זוג שלהם. עבור אלה לא נשאו התקופה נוחה מאוד. הם פשוט זוהרים בחברה יזכו בכיבושים רבים אפילו יימצאו פרטנרים שווים במיוחד. אבל לא צריכים למהר: נישואין מהרים מדי יכולים להביא חרטה גדולה.
בריאות: קיים סיכון שלעצבנות יתרה, אבל תקופות קצרות של מנוחה ייקלו על הבעיה.

מזל תאומים
בתחום המקצועי תהיה לכם ההזדמנות לסגור עסקה חשובה או לסיים פרויקט שעלה לכם הרבה זמן ומאמץ. תוכלו לקטוף את הפירות של עבודה רצינית.
אהבה: הכוכבים הם לא נוחים מדי להרמוניה בין בני הזוג שבתוך המשפחות. אבל הלא נשואים, בזכות השפעות טובות של כוכב הלכת נוגה ייהנו מכיבושים רבים. תהיה להם הצלחה מטורפת מול המין השני, אבל מבלי לחשוב על משהו עתידי.
בריאות: המצב הכללי הוא טוב וחיוני. מצד שני זה לא טוב להגזים במצבים שונים. יוגה יכולה לסייע להרחיק אנרגיות שליליות.

מזל סרטן
אתם תשיגו תוצאות מצוינות בתחום המקצועי. העובדות והמציאות הם המומחיות שלכם . רק נמרצת דעות, הסירוב שלך. לעשות ויתורים זה יכול לגרום לצרות עם עמיתים לעבודה. קצת קלילות יעזור מאד.
אהבה: שום דבר לא רציני, אבל אי הבנות קטנות שעלולות להתעורר בין בני הזוג. השבוע, למי שלא נשואי יש הזדמנות להכיר משהו חשוב עבור עתידם. אבל לא צריכים למהר: הזמן יחליט על העתיד.
בריאות: החיים התוססים יכול להביא לעצבנות, אז קחו את זה בחשבון. ארוחות סדירות, שינה ורגיעה יהיו מאד מועילים.

מזל אריה
במישור המקצועי האינטואיציה והסיכוי, יביאו הזדמנויות בלתי צפויות. אבל אתם לא תמיד יודעים לאיזה כיוון ללכת. הדבר הזה עלול לגרום לתפנית לרעתכם.
אהבה: אוראנוס יכול להביא שיפור בחיי הזוגיות. על הלא נשואים, הכוכב פלוטו מביא צורך אקוטי של ביטחון רגשי. אתם נהנים מחיי הרווקות. לחלק מכם זה המן של אירוסים.
בריאות: המצב הכללי הוא טוב. אורח חיים נכון, יכול לשמור על המצב הזה.

מזל בתולה
זה אפשרי שברמה המקצועית אתם תנקטו כמה צעדים שישפרו באופן משמעותי את מצבכם. לא להזניח את עצתי של אדם מוסמך, כי זה יכול להיות דבר מאד יעל.
אהבה: מאדים מביא הרמוניה ביו בני הזוג, אבל גם את הנטייה לכיוון בגידה. האווירה הכללית עבור אלה שלא נשואים מצביעה על הכיוון "אהבה ממבט ראשון". יש טעם חדש ברומנים שלכם, אבל צריך להיות זהירים ולא לוותר בקלות!
בריאות: מאדים מביא מצב כללי מדהים. אבל זה גם יכול לגרום פעילות יתרה: טוב לדעת את הגבולות שלכם!

מזל מאזניים
הנסיבות במישור המקצועי הן טובות: לכמה מכם חיבורים עם חו"ל, לאחרים קידום או הלקוחות פוטנציאליים. אתם אחראים ולהוטים לעבוד ובסופו של דבר ההתלהבות והמסירות יתוגמלו.
אהבה: במשגרת המשפחות יהיו מומנטים של התנגשויות קצרות וסצנות קנאה. הלא נשואים מרגישים את הלחץ של הבדידות ורוצים בית משלהם. אבל צריכים להיות סבלניים, מכיוון ששבתאי מתנגד לזה עכשיו. בעוד מספר שבועות יפגשו את האדם שחלמו עליו.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, אבל אל תגזימו: תעשו ספורט, אבל במידה. להתרחק מקפה, תה, אלכוהול וטבק.

מזל עקרב
מקצועית, ההשפעות של הכוכבים יביאו את הרצון לפעול, אבל עם טאקט ודיפלומטיה. תנו אמון בעצמכם בכוכב המזל שלכם. כמה מכם ישתתפו בהשתלמות, אחרים ישפרו את השפות הזרות שהם יודעים, בעוד שאחרים רוצים מקצוע משני. זוהי תקופה טובה עבור זמרים, עיתונאים ואינטלקטואלים.
אהבה: אנשי משפחה ייהנו מארוחת ערב רומנטית או לילות חמים עם בני הזוג שלכם. הרווקים רוב יפגשו אהבה ממבט ראשון ואין מצב להיפרד מאותו אדם. הם לרוב "בסיכון" שיתעוררו עם טבעת נישואין על האצבע.
בריאות: חיוניות טובה, אך קיימת בנטייה להגזים: לשים לב לאלכוהול!

מזל קשת
במישור המקצועי, מאדים עם ההיבטים הטובים שלו, מטפטף חוצפה, רוח התחרותית והרצון להצליח. תעשו את המיטב כדי השאיפות שלכם יצליחו וכדי להשיג את המטרה. ההצלחה תהיה מלאה.
האהבה: הטבות של כוכבים עוטפים את המשפחות. האווירה בין הזוגות תהיה מעולה. עבור אלה שלא נשואים מרקורי "עובד" בהיבט ההרמוני: הוא מביא יחסים נעימים. אבל רוב הרווקים די אידיאליסטים, לפעמים הם מחשיבים את עצמם חצי-האלים, עם רצון להשיג יצורים חלומיים והמציאות…היא אחרת.
בריאות: הבריאות שלכם טובה בדרך כלל, אם תשמרו על זה ככה. במקרה של אכילה מוגזמת, ההשלכות יופיעו ללא דיחוי.

מזל גדי
מבחינת מקצועי, מרקורי ישים אתכם במצב של שינוי פרופיל מקצועי או את האופן שאתם העובדים. השינוי הוא יהיה אחד חיובי.
אהבה: קיים סיכון של סכסוך בתוך המשפחה. הלא נשואים חיים רגעים של חיים שלמים. זה אפשרי שסיפור אהבה ישן יתעורר שוב, והם מקבלים זאת ברצון טוב. בכל מקרה, אתם לא חושבים לא על נישואין.
בריאות: החיוניות שלהם, קרוב לוודאי שתהיה חלשה מהרגיל. בנוסף, אתם תהיו חשופים לזיהומים ווירוסים. תהיו זהירים, לאכול כראוי ולנהל חיים רגילים.

מזל דלי
ברמה המקצועית תהיה תקופה פורייה, עבור אמנים ואומנים, סוחרים ועבור כל אלה המשתמשים באינטואיציה וברגישות כדי לייצר וכדי להתקדם בפעילות המקצועית שלהם. אוראנוס משפיע באופן חיובי על כל הפעילות המקצועי שלכם .
אהבה: עבור הזוגות שבמשפחות, האהבה היא במקום השני. במקום הראשון היא הבעיה של הכסף. הרווקים עומדים מול דילמה: הם רוצים להיות עצמאיים וליהנות מחופש, אך ונוס מבקש לחפש יציבות רגשית. … ומי שרץ לאחר שני ארנבים בסוף לא תופס אף אחד.
בריאות: מעולה, חיוניות ו המון אנרגיה! לא להזניח אכילה מתונה, פעילות גופנית, יוגה, הרפיה.

מזל דגים
בתחום המקצוע, הכישרון שלכם יאפשר רעיונות חדשניים. זהירות: לדון אותם רק עם המשפחה או עם חברים מאד קרובים. לא למהר! לא לשכוח שזה לא טוב להיכנס לתחום שלא מכירים אותו היטב. ללמוד על התחום הזה קודם, הוא הרעיון הטוב ביותר.
אהבה: ונוס יימלא את חיי הנישואין שלכם עם הפתעות נעימות. חיי האהבה של הרווקים הם במקום ראשון אצלם. אבל צריך להיזהר: הרפתקאות רבות מדי ביחד, יכולות לגרום לכם לאבד את הראש.
בריאות: לא חסרות חיוניות או התאווה לחיים. מרקורי יכול לגרום רק לקצת עצבנות. חיים בריאים ומאוזנים ושינה מספקת, ייהדפו את צרה הקטנה הזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות