הורוסקופ שבועי 04.09.15 – 10.09.15

Aries

מזל טלה
מבחינה מקצועית לפי הורוסקופ שבועי הכוכבים יחזקו אתכם כך שתוכלו להשיג את יעדכם. התמדה ונחישות ילווה כל פעולה אשר אתם תעשו. אתם לא מהססים לעבוד הרבה או להשקיע בעבודה, כי הרי בזה תלויים דברים רבים בקריירה שלכם. גם כן, כדי להצליח אתם חייבים לחפש כל הזדמנות אפשרית.
אהבה: מערכות היחסים יכולות להיות על פי תחזית אסטרולוגית עם עליות ומורדות. יהיה לכם קשה להסתדר עם בני זוגכם לחיים. אתם תרגישו די לבד כי התחושה היא שאף אחד לא מבין מה אתם רוצים. אם אתם רווקים, השבוע הוא מבטיח לגבי מערכות יחסים חדשות.
בריאות: בגלל שהאווירה לא הייתה נהדרת השבוע, רמת האנרגיה שלכם היא לא גבוהה במיוחד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת ללב כל דבר ולמצוא דרך כדי להחזיר את מצב הרוח הטוב. בסופו של דבר, סוף שבוע מוצלח תלוי רק בכם.

Taurusמזל שור
כבר בתחילת השבוע יחכו לכם יעדים תובעניים בעבודה.  לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו להיערך לקרת מצבים בלתי צפויים. יתרה על כן, אתם מודאגים מהמצב הכספי כך שתצטרכו לנהל את תקציבכם בצורה יותר טובה, לחשוב על כל הוצאה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם דורשים הרבה גם מעצמכם אבל גם מהאנשים הקרובים אליכם. שימו לב, ייתכן שאתם סומכים יותר מדי על בני זוגכם וזאת בדיוק הסיבה שהשבוע תהיה לכם הפתעה לא נעימה. אתם תנסו למצאו פתרון לבעיה איכשהו ותסיקו מסקנות הקשורות לעתידה של מערכת היחסים.
בריאות: בריאותכם, לפי אסטרולוגיה שבועית תהיה טובה ולא יהיו שום הפתעות לא נעימות במישור הזה. עם זאת, מאד לא מומלץ לעבוד לתוך הלילה או להישאר שעות רבות בעבודה. מומלץ לתכנן שיגרה אשר תשמור על אורח חיים בריא, מאוזן.

Geminiמזל תאומים
אתם מתייחסים לעבודה ברצינות רבה ואפילו נהנים ממה שאתם עושים. לפי  תחזית אסטרולוגית אתם גם זוכים מהגנה ותמיכה של כוכבי הלכת, כך שללא ספק תצליחו בכל דבר אשר תעשו. למרות זאת אל תקבלו החלטות לבד אלא תבקשו גם חוות דעת של משהו הכי קרוב במקום העבודה.
אהבה: בזוגיות אתם מאד רוצים לעשות כמה שינויים הקשורים יותר לדברים שיבטיחו יותר נוחות בתוך הבית. לפי הורוסקופ שבועי בני זוגכם ייתנו לכם את תמיכתם. הרווקים לא מצליחים למצאו אהבה בקלות אולי בגלל שהם עצמם לא מתאהבים בקלות. הם חולמים יותר מדי על אנשים מושלמים ומי יודע, עבור חלקם חלומות אלה יהפכו יום אחד למציאות.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית תחת השפעת הכוכבים תהפוך אתכם ליותר מדי רגישים מבחינה נפשית, אבל יכולה להיות ההשפעה גם על מערכת העיכול. תהיו רגועים יותר ותימנעו ממתחים עד כמה שאפשר. חוסר סבלנות ועצבנות לא יתרמו יותר מדי למציאת פתרונות של בעיות שונות.

Cancerמזל סרטן
על פי תחזית אסטרולוגית השבוע העמוס שבעבודה לא יצליח להפריע לכם. אתם תפגשו אנשים חדשים, תשתתפו בפעילויות מגוונות וייתכן שתזכו ברווחים נוספים. אם אתם חושבים לעבודה החדשה זה הזמן לעשות זאת. שימו לב כיצד אתם מנהלים את הצד הכלכלי ולתכנן כל הוצאה.
אהבה: אל תתנו אמון באופן אוטומאטי באנשים אפילו באלה אשר אתם מכירים זמן רב, כי, על פי הורוסקופ שבועי חלק לא קטן יאכזבו אתכם. אירועים מסוימים שיהיו השבוע יוכיחו זאת. השבוע ונוס ושבתאי יהיו בתוך בית הנישואים והיחסים בין בני הזוג יהיו אינטנסיביים עם עליות וירידות . גם מערכות יחסים שיתחילו השבוע עלולות להיות רציניות.
בריאות: לאחרונה אתם החלטתם לעשות כמה שינויים בחייכם, במיוחד בכל מה שקשור בסגנון החיים וזה דבר טוב. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מלאי מוטיבציה והתוצאות לא יאחרו להראות. זה הזמן לחיות חיים בריאים ומאושרים.

Leoמזל אריה
הכוכבים על פי הורוסקופ שבועי ישפיעו בצורה חזקה בכל תחומי החיים בתקופה זו. לפי כך, עליכם לשקול היטב כל החלטה שאתם אמורים לקבל, גם אם יהיו אנשים אשר ילחצו עליכם. בחלקו האחרון של השבוע אתם חייבים להיות זהירים יותר ליד אנשים מסוימים. הכל תלוי בכם כדי להצליח.
אהבה: כדי למנוע וויכוחים מיותרים, אלה שנישואים חייבים להעניק יותר תשומת לב לבני זוגם בתקופה הזאת. על פי תחזית אסטרולוגית אם אתה רווקים, כדאי לפני תחילת מערכת יחסים לדעת כמה דברים על הזוג העתידי. ייתכן שטעות גסה יכולה להשפיע על המוניטין שלכם ולכן, כל בחירה שתעשו חייבים לשקול אותה היטב.
בריאות: השבוע רמת המתח תגיע לרמה הכי הגבוה שהכרתם בזמן האחרון ואם אתם לא תנוחו מספיק, על פי אסטרולוגיה שבועית בסוף השבוע אתם בטוח תרגישו לא טוב. תנסו לא לקחת ללב כל מני דברים לא חשובים אשר יתרחשו בימים האלה.

Virgoמזל בתולה
ייתכן, לפי אסטרולוגיה שבועית שיהיו בעיות במקום העבודה בעיות קשורות לתקציבים שלא יגיעו בזמן או בגלל קיצוצים. לכן, רצוי להכין את עצמכם לקרת שינויים די גדולים. עם כל הבעיות, התדמית שלכם רק הולך ומשתפר בעבודה. שימו לב לא לדבר יותר מדי עם אנשים אחרים.
אהבה: אם אתם לא תפגינו קצת יותר הבנה, לגבי הבעיות של יקיריכם, לפי תחזית אסטרולוגית המתח שבתוך הבית יכול להשפיע עליכם. אם תצלחו להבין כל כל דבר לא טוב אשר שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם אז הכל יסתדר. עם הזמן תוכלו לראות שגם בני משפחה אחרים מתמודדים עם בעיות.
בריאות: אם לא תטפלו מספיק עצמכם, השבוע תרגישו חולשה וכאבים. לפי כך, ההמלצה של הורוסקופ שבועי זה לשמור על אורח חיים בריא ושינוי בתזונה. על תיקחו ללב כל דבר קטן ובעיקר תנו לעצמכם מספיק זמן לנוח וזה ימנע בעיות נוספות.

Libraמזל מאזניים
באופן כללי במישור המקצועי, על פי הורוסקופ שבועי לא יהיו שינויים משמעותיים ולמרות זאת התקופה הזאת היא פעילה, עם מלאה רעיונות ופרויקטים ואולי אפילו תטוסו לחו"ל. העתיד המקצועי נראה טוב ולא תצטרכו לעשות מאמצים גדולים מדי בשביל להשיג מטרות.
אהבה: בנישואין היחסים רק הולכים ומשתפרים מיום ליום. הכל ברור יותר ואתם לפי אסטרולוגיה שבועית מפגינים הבנה כלפי הצרכים והציפיות של בני זוגכם. הירח יגרום לאלה שרווקים להיות תובעניים, כך שנראה שהסיכוי שמשהו יפתה אותם הוא די נמוך. אם לא תורידו את רמת הדרישות אתם תהיו לבד עוד הרבה זמן.
בריאות: בריאותכם, לפי תחזית אסטרולוגית היא די טובה וגם רמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא יהיו שום בעיות במישור הבריאות, הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים מאושרים ובריאים. מומלץ לאמץ אורח חיים בריא ומאוזן וללא הגזמות מיותרות.

Scorpioמזל עקרב
אתם תקבלו על פי תחזית אסטרולוגית יחס קשוח מהבוסים או מעמיתים לעבודה וזו הסיבה שאתם מרגישים מוגבלים לעשות את הדברים כפי שאתם חשבתם. ייתכן שלקרת סוף השבוע תסכימו להצעה של שיתוף פעולה, הצעה שהיא קשורה לפרויקט אשר בכל מקרה לא יכולתם לעשות אותו לבד.
אהבה: אנשי המשפחות לא צריכים ללכת שולל עם ההרגשה שאתם תמיד צודקים או שהסובבים אתכם יש להם אישיות כל כך מסובכת שקשה להבין אותם. לרווקים הורוסקופ שבועי ממליצץ להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם מעבר למה שנראית לעין. הם עשויים להיות מופתעים במובנים מסוימים.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.

Sagittariusמזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי מדובר על תקופה טובה בתחום המקצועי, עם פרויקטים מוצלחים. ייתכן שתקבלו קידום או בונוס כספי על מאמציכם. מבחינה כלכלית אתם מאד רוצים להיות יותר מחושבים בכל הנוגע לקניות ופיתויים. מומלץ לא לקחת הלוואות, כי הכוכבים הם לטובת שיפור של מצב הכלכלי.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים.
בריאות: בריאותכם, לפי תחזית אסטרולוגית היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Capricornusמזל גדי
השבוע אתם תעבדו מאד קשה וזאת רק כדי להוכיח למשהו למישהו. בסופו של דבר אתם כן תצליחו לעשות את זה בהמשך השבוע. לפי הורוסקופ שבועי זה לא סוד שכולם יודעים שאפשר לסמוך עליכם כולל הבוסים אשר ידאגו לכך שתקבלו תמורה עבור המסירות והתמדה שחוכמתם עד כה.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי תחזית אסטרולוגית היא רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Aquariusמזל דלי
בתחום הקריירה אתם תהיו חייבים להיות יותר צייתנים ולעשות חושבים בכדי להכשיר את הקרקע עבור עתידכם. לפי הורוסקופ שבועי לסלק כל גורם אשר מפריע במימוש המטלות שאתם ממלאים ולהתמקד רק במטרות מוגדרות. אתם תצטרכו להתאמץ יותר אבל לא תצטערו על כך.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מצביעה על כך שאתם עוזרים לחברים הרבה יותר ממה שאתם עוזרים לעצמכם. החברים כבר מזמן חושבים שאתם במערכת היחסים די עיוורים, אבל בימים האלה הם כבר לא התביישו להגיד לכם מה באמת הם חושבים על בני זוגכם. עם זאת, לא צריך לקבל את זה קשה, כי הם עושים זאת מתוך כבוד וחברות. אולי כדאי לפתוח את העיניים קצת יותר!
בריאות: השבוע אתם לא מתלוננים על בעיות בריאות. על פי תחזית אסטרולוגית אתם מלאי אנרגיה ומבינים שאם תאמצו דיאטה מאוזנת, מצב הרוח והמצב הפיזי ישתפרו יותר ויותר.

Piscesמזל דגים
לפי אסטרולוגיה שבועית זו תקופה שקטה בעבודה והקשרים עם העמיתים משתפרים בהדרגה. אתם כבר חושבים על החופשה השנתית, במיוחד מאחר שהייתם עסוקים מאד במחצית הראשונה של השנה. כשמדובר בהוצאות אתם לא פועלים בהגיונית, במיוחד כאשר אתם מקבלים סכום כסף אשר לא היה צפוי. שימו בצד את השטויות ותתמקדו בדברים הכרחיים.
אהבה: לאחר תקופה שבה היה לא פשוט בתחום האהבה, נראה שהכוכבים משפיעים באופן חיובי. הפתעה נעימה מצד בני הזוג תגרום לכם להבין לפי הורוסקופ שבועי שהאדם המיוחד שלידכם הוא האשם אשר איתו אתם רוצים לבלות את שארית חייכם. ייתכן שמדובר על מתנה שעליה חלמתם במשך זמן רב.
בריאות: מצבכם הבריאותי טוב מאוד, דבר אשר רק יכול לשמח אתכם. אתם לפי הורוסקופ שבועי אימצתם אורח חיים בריא ועכשיו זה הזמן שתוכלו רק ליהנות מהתוצאות החיוביות תוצאות. תזונה מאוזנת ומספיק שעות שינה גורמים לכם להראות טוב מתמיד.


עמוד זה נצפה ע"י 2,465 גולשים