הורוסקופ שבועי 04.12.15 – 10.12.15

Aries

מזל טלה
מבחינת העבודה, המלצת הורוסקופ שבועי היא להוכיח את יעילותכם, כי רק כך ההצלחה תגיע. אתם לא צריכים לפחד לקחת היוזמה אם יש לכם רעיונות מקוריים. כוכב הלכת מרקורי יתמוך בכם כדי ליישם אותם ויספק את ההצלחה.
לגבי הכסף יש להימנע מעסקאות פיננסיות השבוע. אם אתם נאלצים לסגור עסקה, יש לנקוט אמצעי זהירות מריבים.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית הירח יביא קצת אור לתוך הבעיות השותפות. בעיות קטנות אלה לא מאיימות על יציבות הזוגיות, אבל יכולות לקלקל את ההרמוניה במערכת היחסים. תסכימו לדון ברוגע ולתת לצד השני ההזדמנות להביע את נקודת מבטם.
בריאות: השבוע מתחיל לפי אסטרולוגיה שבועית עם סדרה של מתחים ומצבים שיכולים פתאום לשנות את התמונה הכללית. הלחץ יכול להצטבר וליצור הפרעות בבריאותכם, כמו שינויים מזיקים בהרגלי התזונה. המצב יכול להגיע לשיא עם כאבי ראש או החלשות במערכת החיסונית.

Taurusמזל שור
השבוע זהו זמן טוב בכל הנוגע לענייניים הקשורים בחו"ל, השכלה וענייני חוק ומשפט ייהנו מהשפעה נפלאה. בכל הנוגע לקריירה יש משהו שעוצר את התקדמותכם בקצב בו הייתם חפצים אך שימו לב שלא לנקוף בגישה אגרסיבית מדיי העלולה לגרום לעימותים אם זאת עניין הקשור לשכרכם ישתלם לטובה.
שימו לב במיוחד לקולגות בעבודה שאומרים שהם החברים שלכם אבל בעצם הם לא רוצים את טובתכם. אל תספרו להם על התוכניות שלכם וכל עצה שתקבלו מהם קבלו אותה בערבות מוגבלת.
בתחום הזוגיות והרומנטיקה זהו שבוע מצוין להיכרויות לרווקים מבינכם ואם אתם כבר מסודרים התפנקו השבוע במיוחד.

Geminiמזל תאומים
אתם עובדים עם והתלהבות, אשר יאפשר לכם לפתור דברים שנותרו מאחוריכם. אבל לא לחשוב על שיכולותיכם הן כאלה מדהימות ולא לפעול ברגע אחרון. קיים קשר טוב עם עמיתים ועם הממונים.
אהבה: הזוגות שבתוך המשפחות עברים תקופה שבכל מקרה, היא תקופה טובה. אלה שלא נשואים יש להם הזדמנות טובה להיכרות חשובה בתקופה זו, ויבינו מהר מאד שזה לא עוד ההרפתקה רגילה…
בריאות: מרקורי ישפיע על המורל: פעם למעלה, פעם למטה. אחרת הכל טוב: יכולת הסיבולת הפיזית טובה, מערכת חיסונית טובה.

Cancerמזל סרטן
בתחום המקצועי הדברים הם די שקטים ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים מוכנים נפשית להתמודד עם ההחלטות חשובות הקשורות לעתידכם. אתם כבר מבינים שלא לכל בעיה יש תמיד פתרון, אבל תהיו מספיק נחושים תצליחו להתגבר גם על הקשיים האלה. אהבה: ייתכן, לפי תחזית אסטרולוגית שאתם תתאהבו באדם שאינו פנוי ושלא בדיוק חולק את אותם הרגשות. מומלץ שתהיו מציאותיים לפני שתספגו אכזבה.
אם אתם כבר במערכת יחסים אתם תהיו יותר ויותר בטוחים שלידכם יש אדם מיוחד שמגיע לו האהבה ונאמנות. בריאות: לאחרונה אתם הגעתם להחלטתה לבצע שינוי בחייכם מפני שאתם מבינים שאי אפשר להמשיך כך מבלי שבריאותכם לא תפגע. המוטיבציה קיימת, כך שלפי אסטרולוגיה שבועית התוצאות יהיו טובות. הגיע הזמן לחיות חיים בריאים ומאושרים.

Leoמזל אריה
אם אתם נמנעתם לשלם חובות או תשלומים, טוב יהיה, על פי הורוסקופ שבועי שעד יום חמישי תסדרו את הדברים . בנוסף, במקום העבודה השקעתם די הרבה כך שאתם מוערכים בדרך אחת או אחרת. נסו לא להיות תלויים באחרים זמן ארוך מדי. אהבה: האווירה בתוך המשפחה היא ידידותית כך שאתם לפי תחזית אסטרולוגית יכולים להטעין את המצברים וכך להתמודד מול החיים עם כוחות טריים.
בדיוק מסיבה זו, טוב יהיה להיות בבית בסוף השבועה. עם זאת, יהיו כמה ניצוצות בחיי של בני הזוג, שיכולים להוביל לפיצוץ, אם לא תמצאו פתרון בזמן. בריאות: אם אתם מרגישים לא טוב היגיע הזמן ללכת להיבדק אצל הרופא ולא לדחות שוב ושוב. אל תתנו למצב להחמיר ולעבור טיפול כואב ויותר ויקר. אז זה לא יזיק על פי אסטרולוגיה שבועית להיות זהירים עם הבריאות שלכם.

Virgoמזל בתולה
במקום העבודה יהיו קשיים מסוימים בגין תקשורת לקויה עם העמיתים. יש לוותר על אגו שלכם ולבקש עזרה אם אתם זקוקים לזה, אחרת ייתכנו בעיות אשר יסכנו את הקריירה שלכם. לפי הורוסקופ שבועי תקבלו חדשות לא צפויות ממקום העבודה, אשר ישנו את כל הפרספקטיבה לגבי עתידכם.לאחרונה עשיתם המאמצים רבים כדי לפתור בעיות פיננסיות והם מתחילים לתת תוצאות. אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם. בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.

Libraמזל מאזניים
על פי תחזית אסטרולוגית מבחינה מקצועית תרגישו תסכול מפני שכמה מהתכניות הקשורות לעתידכם נראות לכם בלתי אפשרות. אם תהיו יותר ריאליים לגבי שאיפותיכם תתאכזבו פחות.
אהבה: האווירה די מתוחה במערכות היחסים בגלל ההשפעה של הירח. הימנעו מוויכוחים בנושאים רגישים. גם הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי נתקלים בתגובות לא נעימות בלשון המעטה, אשר יכולות לסבך את מצבם. עליהם להפגין איפוק לא משנה מה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתערכו מחדש את מצבכם הבריאותית. הסיבה לכל מני בעיות היא חוסר ערכה עצמית מספיק גבוהה. אם אתם רוצים להשתלב מבחינה חברתית תפסיקו לדכא את האני הפנימי שלכם. המצב הנפשי תמיד משפיע על המצב הגופני.

Scorpioמזל עקרב
בטוחים ביכולות שלכם, באופן מוצדק, יש לכם חלומות גדולים הוגנים.השמש ממריצה ואתם יכולים להשיג יעדים מקצועיים חשובים. רוח התחרות היא מורגשת היטב והמתחרים? כדי להם להיזהר טוב!
באהבה: השבוע יכולים להגדיר את החיים בתוך המשפחה בשתי מלים: הרמוניה והנאה. למי הם לא נשואים, היבט מסוים של מרקורי יכול לשים קץ באופן סופית לקשר רציני. לא להתנהג בביטול אל משהו, לפני שאתם מכירים היטב את האנשים הנוגעים בדבר.
בריאות: קצת עצבניים ומצוברחים. מומלץ להיות זהירים מאחורי ההגה וגם בהפעלת מכשירי חשמל.

Sagittariusמזל קשת
מבחינת מקצועי, כל מה שקשור להרגלים ורוטינה יהיה חיובית. ההזדמנות יופיע באופן בלתי צפוי: העסקים מתרחבים, יהיה לכם סיכוי ליצור קשרים מעניינים, אשר יכולים לפתוח דלתות רבות.
אהבה: הירח ידגיש את המינית האינסטינקטיבית, של הנשים או של הגברים. שימו לב לפיתויים מחוץ לנישואין. רוב הרווקים, רחוק מלהיות בודדים: הם מאד פעילים בחיים החברתיים. הודות לתמיכה של מרקורי, אתם תקבלו את ההזדמנות כדי לקיים פגישות מבטיחות.
בריאותי: קיים סיכון לסטרס ועצבנות. ישנה נטייה לעבור על כל ההגבלות. כדאי להירגע. לא להגזים עם המזון ולשתות מספיק.

Capricornusמזל גדי
אתם יכולים השבוע לשפר את המצב מבחינת מקצועי, הודות ליופיטר, אשר הוא נמצא בזווית הרמונית. עם זאת, לא לעשות שום דבר, אשר עלול לסכן את מקום העבודה, גם אם האווירה או התנאים אינם לגמרי טובים.
אהבה: אוראנוס גורם לחוסר יציבות של בן/בת הזוג, אך ילידי מזל הזה, עם כל זה, יפגינו הבנת עם הפרטנר שלהם. לאלה שהם לא נשואים, התקופה היא חיובית לאירוסין או לקשר רומאנטי חדש. התחייבויות סנטימנטאלי בתקופה הזאת עשויה להיות בר קיימא.
בריאות: כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להרגיע ולנוח, אחרת אתם תבזבזו את האנרגיה באופן מיותר.

Aquariusמזל דלי
לפי תחזית אסטרולוגית יהיו כמה אירועים במשפחה אשר יכולים לגרום לכם לא לתפקד כרגיל ואתם חסרי סבלנות מול כל השינויים האלה. גם במקום בעבודה ייתכנו בעיות קשורות בגלל אי תשלום על עבודה אשר עשיתם או אולי בגלל יחס להוגן של עמית לעובדה.
אהבה: אתם התחלתם להבין שאין יותר מדי אמון מצד בני זוגכם בבחירות שלכם בתחום המקצוע. עם זאת, אתם מאד בטוחים בעצמכם ומה שאתם רוצים לעשות בתחום זה לא נראה מספיק בשבילם. הורוסקופ שבועי ממליץ לשוחח איתם על מה רגישותכם בקשר לנושא זה מפני שהמתיחות בגלל הבעיה הזו תייעלם.
בריאות: השעות הרבות והתובענות בעבודה יגרמו לכך שסבלנותכם הולך ופוחתת. העצבנות והדאגות יגרמו לכם להרגיש מותשים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור על האנרגיה לדברים חשובים גם לימים הבאים, כי אתם בוודאי תהיו זקוקים לה.

Piscesמזל דגים
אתם יכולים להבליט את היכולות ואת מיומנויות שלכם כדי להתקרב לאנשים מוסמכים או משפיעים. אתם תצטרכו לעשות קצת מחקר כל יום וזה וישעמם אתכם . במהלך השבוע תקבלו בבית ביקור של אדם שמוערך מאד, אך הוא מביא לכם תכנית עבודה חדשה, בניגוד לתחומי העניין שלכם.
כרגע אין איך לשנות זאת, אז אתם חייבים להכיל איכשהו את השינוי. גם אם הסובבים אומרים שאתם קצת קמצנים, תפקדכם זה לא לפספס את הכספים הדרושים עבור השקעות עתידיות. מבחינת בריאותית, נצלו את ההשפעה חיובית של הכוכבים שמבטיחה במצב טוב.


עמוד זה נצפה ע"י 2,512 גולשים