הורוסקופ שבועי 05.02.16 – 11.02.16

Aries

מזל טלה
הזדמנויות לא חסרות במישור המקצועי, אבל, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם מהססים ושאולים את עצמכם אם זה מה שאתם באמת רוצים. בסופו של דבר, אתם תצליחו להתגבר על המחשבות ותמשיכו ללכת בנחישות והתלהבות קדימה.
אהבה: הזוג הנשואי יעשה הכל בשביל להתקרב זה לזאת כמה שיותר. הרווקים יהיו במצב לא ברור.הם, לפי  תחזית אסטרולוגית לא החליטו איפה הגבול בין ידידות ואהבה. אבל גם לעמימות יש קסם!
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, אתם מלאי חיוניות, מרגישים מצוין ורוצים לעשות עוד ועוד דברים. לשים לב לתזונה!

Taurusמזל שור
אתם מקבלים את התמיכה של מאדים בתחום הקריירה לפי הורוסקופ שבועי. יש לכם ההזדמנות לעבוד על פרויקט מרחיק לכת עם מלא יוזמה ומצוינות. אתם מלאי הרוח התחרותית. אהבה: בחיי הזוגות הנישאים זאת תקופה מאושרת. הרווקים, גם הם נהנים מאקלים התורם לאהבה. הם פחות תובענית, אך יותר זמינים, הם ייהנו מפגישה עם אדם שממלא רצונות ליבם. בריאות: אין לכם בעיות בריאות עכשיו. יש לכם מערכת חסינות ופיזית טובה. רק בעיות רגשיות אולי ידאיגו אתכם.

Geminiמזל תאומים
החיים המקצועיים הם כבר לא כל כך קלים. אולי יש לכם טענות או שאתם חושבים על עבודה אחרת, על תפקיד אחר או פעילות אחרת. גישתכם רק יקדם אתכם, אבל להיזהר: לא לחשוף את כוונותיכם.
אהבה: פלוטו מביא אי הבנות בקרב המשפחות, לפי הורוסקופ שבועי. שבתאי לא ממש טוב עם הרווקים בתחום האהבה. השפעתו מכשילה את הקסם וכוח הפיתוי שלהם. אולי לא יתגמשו כל רצונותיכם בתחום האהבה. אבל, יש זמן…
בריאות: הודות יופיטר, הבריאות מצוינת, הסיבולת הפיזית טובה ומערכת החיסונית עובדת יוצאת מן הכלל. עם זאת, תקפידו לנוח מספיק.

Cancerמזל סרטן
בחיי הקריירה יש שיפור נטו, וזה מגיע לאחר תקופה שבה כוכב הלכת פלוטו, גרם לחוסר יציבות של המעמד המקצועי, של העתיד, או התמצאות במקצוע. הפעם, לפי תחזית הורוסקופ שבועי, הכל יחזור לקדמותו.
אהבה: האקלים בבית של אלה שנישאו הופך לרומנטי. הרווקים נהנים מהרפתקאות רומאנטיות רבות ומבלים כל הזמן. אבל הם צריכה להיות ערים: לשקול טוב את היתרונות והחסרונות של מערכות יחסים זמניים.
בריאות: השמש מביאה חיוניות ואנרגיות חיוביות עבור בני מזל זה. ונוס מביא איזון, אבל נקודת התורפה הוא המשקל, כי ונוס יעשה לכם תיאבון.

Leoמזל אריה
אף כוכב לא ישפיע על החיים המקצועיים שלכם. משמעות הדבר היא שאינם אירועים מיוחדים בתחום העבודה. על פי הורוסקופ שבועי, יש לנצל את תקופת הרגיעה כדי לחזק את מעמדכם ולהתקדם לעבר מטרות אחרות.
אהבה: תחת השפעות הכוכבים חיי המשפחות מאזנים. הרווקים חייבים להיות זהירים: הם מודעים לכוח המשיכה שלהם, אבל לא להשתמש בזה לרעה. לחשוב על העובדה שיותר קל לכבוש, אבל הרבה יותר קשה לבנות מערכת יחסים.
בריאות: כוכב הלכת נוגה שולטת בבריאות שלכם, פירוש הדבר שיש איזון ובריאות טובה, המאפשרים חיים טובים.

Virgoמזל בתולה
מאדים בקונפיגורציה הרמונית ה"משחררת" את האנרגיה ואת נחישותכם. הורוסקופ שבועי חוזה שבוע שהיא אופטימאלית להפעלת פרויקטים שאפתניים, כי אתם ממולחים ואמיצים.
אהבה: אינטימיות וחושניות שולט בין הזוגות הנשואים. הרווקים מרחפים בעננים! . גם חלומות הם טובים לפעמים, אבל אופוריה מופרזת יגרמו להם לקבל קרפדה כנסיך או נסיכה כמו בסיפור, לפי המקרה. אזהרה: החיים הם לא סיפור אגדה…
בריאות: אותו המאדים ההרמוני ימלא אתכם באנרגיה, ויעניק איזון טוב, גם מבחינה גופנית וגם מבחינה נפשית.

Libraמזל מאזניים
בתחום המקצוע אתם תהיו פעילים מאוד. לפי הורוסקופ שבועי, כאשר לא יעריכו את יכולותיכם, תחשבו על כך שכל המצב ישתנה. שמתם את המוט גבוהה, ובצודק לעשות כן. הפרויקטים השאפתניות שלכם ימשכו את תשומת הלב וההוקרה של הבוסים שלכם. אהבה: אלה שכבר נישאו טוענים חופש מוחלט. באמת?!
משמעות הדבר היא שהם עברו את כל הגבולות…היזהרו! הרווקים עסוקים בכיבושים הגורמים לחבריהם לקנא. אבל הרומנים "אקספרס" לא מספקים אותם, הם רוצים להעמיק את היחסים. בריאות: לא יהיו בעיות. הגעתו של יופיטר בתחום הבריאות זה מבשר טובות.

Scorpioמזל עקרב
האירועים הם חיוביים להצלחה בתחום העבודה. על התחזית של הורוסקופ שבועי הכוכבים מגנים ומקדמים כל הגישות ויוזמותיכן.  יש לכם כל סיבה להיות אופטימיים. לא להחמיץ שום הזדמנות!
אהבה: בתוך המשפחה קיים "משהו" שיערער את ההרמוניה בנישואין. מרקורי משפיע על הרווקים בצורה חיובית. התסכולים מן העבר הסנטימנטאלי יסתיימו. אתם תהיו מוקפים בהרבה אנשים והסיכויים של פגישות יהיו רבים.
בריאות: לא לבכות לשווא, תחום הבריאות בשבוע הזה הוא רגוע. רק מאדים יכול להשפיע ולהפריע, ביצירת עצבנות או נדודי שינה.

Sagittariusמזל קשת
מבחינת המקצוע, על פי הורוסקופ שבועי, יש דחק על ידי שילוב השפעות חיוביות של כוכבי לכת להפוך את האנרגיה שלכם לנשק מועיל במיוחד. השבוע יהיו בדרך מכשולים, אבל אתם תעברו אותם. אם אתם רוצים לפתוח עסק משלכם, התחלה תהיה קשה, אך התוצאות יהיו הטובים ביותר. אהבה: אלה שכבר נישאו נהנים מיחסים, בין בני הזוג מהטובים ביותר.
הרווקים מוזהרים על ידי נפטון לא לחיות באשליות רבות מדי: יש סיכוי לשייך איכויות שאינן קיימות לאדם מסוים, שהוא בעצם טריוויאלי לחלוטין. בריאות: הבריאות שלכם מעוררת קנאה. אם אתם סובלים מעודף משקל, זה זמן טוב לרדת במשקל.

Capricornusמזל גדי
השבוע אתם פצצת זמן מתקתקת שרק מחכה לתמריץ הכי קטן כדי לפרוץ או כדי לנקום. בקריירה שלכם, אתם עשויים לקבל הזדמנות שלא תהיה בקרוב עד אחת כזו, אז כדאי לנצל. אדם שאתם מעריצים יאכזב אתכם על ידי מעשה לא נכון.
בתחילת השבוע לפי הורוסקופ שבועי, כל מני דברים ירגזו אתכם מאוד ובקלות, בדרך כלל דברים אלה קשורים לעבודה. זה נראה כאילו לא משנה כמה תשתדלו, תמיד יהיו כמה דברים שיפריעו לכם . הערות אשר להן אין כל משמעות ולא צריך לתת להם תשומת לב. אתם צריכים לנסות עד סוף השבוע, לסדר את הכל מה גורם לכם חוסר רוגע.

Aquariusמזל דלי
אתם מגלים בתדהמה שיש לכם פחות ופחות שחברים אף על פי שאף פעם לא אכזבתם את הציפיות של חברכם. אבל על פי הורוסקופ שבועי, הדברים יקבלו תפנית לטובה. אתם תהיו הרבה יותר אופטימיים בתקופה זו וזה ימשוך אנרגיות חיוביות. ובהחלט שכל מה שאתם מתכוונים לעשות, תוכלו להשיג.
כמה חברים יציעו ייעוץ או אפילו קצת עזרה בעת הצורך. עבור אלו שעדיין לא מצאו את החצי השני שלהם במישור הסנטימנטאלי יכול להיות שיהיו כמה שינויים. תהיה לכם הזדמנות מפתיעה בתקופה הזו למצאו את האדם הנכון.

Piscesמזל דגים
השבוע לפי הורוסקופ שבועי מחכה לכם כמה ימים שבהם תהיו מאד חרדים וזה ישפיע על המצב הנפשי שלכם. אתם לא צריכים להיות מושפעים כי זה יעצבן אתכם וזה יוביל לדחות פרויקטים בביצוע. באופן כללי, הדברים מסתדרים עם מעט כוח רצון, רק לראות שיש הרבה דברים יפים מסביב.ואתם רק צריך להבחין בהם.
זה נראה כאילו אתם עוד צריכים לעבוד על הביטחון העצמי. תנסו לטפל בצורה סובייקטיבית לחלוטין בכל מה שקרה באמת, במקום לנסות למצוא פתרון אקראי.


עמוד זה נצפה ע"י 2,483 גולשים