הורוסקופ שבועי 05.06.15 – 11.06.15

Aries

מזל טלה
השבוע בתחום הפיננסי ישנו קושי מסוים אך זאת לא סיבה להיכנס לחובות על ידי עוד הלוואות אשר אתם יודעים שלא תוכלו להחזירן. על פי הורוסקופ שבועי תצטרכו להתמודד בחלק האחרון של השבוע עם כמה מכשולים, יותר נכון. מומלץ להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון ורק כך להתגבר על הכל.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית אתם דואגים יותר מדי למצב הכלכלי מאשר למצב הסנטימנטאלי. לאחרונה תכננתם יחד עם בני זוגכם השקעה כל שהיא, אתם מבינים שדבר זה לא כל כך מציאותי מפני שהאמצעים לא מספקים. ייתכן שדבר זה יגרום לבעיות מסוימות בזוגיות שלכם.
בריאות: אתם עוברים תקופה לא פשוטה, של אי שקט פנימי וחרדות. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם סובלים לא מצליחים לישון טוב ולא מצליחים למצוא את מקומכם. אם אתם רוצים שמצב זה ישפיע על בריאותכם שאתם חייבים להוריד את רמת הלחץ באופן טבעי: לאכול בריא ולעשות פעילות גופנית ואתם תרגישו טוב יותר.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי אתם מרכזים את המאמצים דרך מוטיבציה.  לפי תחזית אסטרולוגית יהיו תוצאות טובות ואתם תזכו בהצלחה. תמה התקופה הקשה ועכשיו הגיע הזמן לממש את הפרויקטים ורעיונות שלכם. מומלץ לחפש אנשים שיכולים לעזור לקריירה שלכם.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה. הם נהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: על פי אסטרולוגיה השבועית הבריאות הטובה, תגרום לכם להרגיש נפלא. אתם מאוזנת היטב גם מבחינת מנטאלית. יהיו אולי רק מעט הפרעות שינה.

Geminiמזל תאומים
תחת השפעתו של כוכב הלכת צדק, אתם מרגישים הרבה יותר טוב בעבודה מאשר בעבר. יש לכם את ההזדמנות להוכיח עד כמה שאתם מעורבים בעניינים ובכך למשוך תשומת לב באופן חיובי. לפי תחזית אסטרולוגית תקבלו סכום כסף מקרוב משפחה בתקופה אשר, באמת, הייתם צריכים אותו. נסו לחשב היטב כל צעד כדי שלא להגיע למצב להלוות כסף.
אהבה: הכוכבים לא לטובת הרמוניה בין בני הזוג. אתם תחת הרושם שרצונותיכם הם בסתירה עם אלה של בני הזוג. הורוסקופ שבועי ממליץ על שיחה כנה אתם, אולי תמצאו פתרון. הרווקים יפגשו אדם שעשוי לעניין אותם, אבל הם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון. חכו,  עד שתראו אם זה רעיון טוב.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי מחכה לכם יעדים תובעניים כבר מתחילת השבוע.  לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו להסתגל למצבים בלתי צפוניים. יתר על כן, אתם צריכים לנהל את תקציבכם בצורה יותר טובה, לחשוב על ההוצאות ואז לא תגיעו לפי המועד האחרון של תשלום או החזר חוב.
אהבה: ההרגשה היא בתקופה הזאת מערכת היחסים נמצאת בקיפאון. בזמן שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת, מרגישים שכאילו בני זוגכם אינם מתקשרים מספיק טוב. על פי אסטרולוגיה שבועית מאד הייתם רוצים שהם יהיו יותר פתוחים. זה נראה כאילו שאתם במערכת יחסים, שבה אלה שלידכם לא מספקים את הצרכים של חיבה. לגבי הרווקים ייתכן שאדם ממעגל החברים מתאהב בכם מעל הראש, ואתם לא שמים לב לזה. אולי בגלל שזה מדובר על ידידות ישנה ולא שחשבם אף פעם לאדם הזה מנקודת מבט של רומנטיקה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Leoמזל אריה

ברמה המקצועית, מבחינת הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו אתכם להגיע למטרותיכם על ידי התמדה ואומץ. לא להפחית את כמות העבודה או זמן העבודה, כי בעקשנות שלכם תלויים דברים רבים בקריירה. יש לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים לכך ותחפשו את הזדמנויות החיוביות. הכוכבים יתמכו.
אהבה: השבוע על פי אסטרולוגיה שבועית, תמשכו את כל תשומת הלב והנוכחות שלכם תעמיד בצל את כולם. אפילו אם אתם חושבים שכולם בעדכם, חשוב לא לגרום לקנא. לא זו בלבד, לא יזיק להראות כלפי בני זוגכם אהבה והבנה ולא לפגוע בהם. אתם לא תפסידו כלום אם אתם תהיו מתונים!
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Virgoמזל בתולה
תחזית אסטרולוגית מדוברת על שבוע של עליות ומורדות. השבוע יתמקד בהיבטים שונים של חייכם כגון בריאות, אבל גם בעיות בעבודה. מבחינה פיננסית, עדיף להיות זהירים עם החישובים ולא לבזבז לפני שהכסף ניכנס.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Libraמזל מאזניים
כל מה שקשור לעבודה אתם לוקחים ברצינית ובאופן חיובי. בנוסף, לפי  תחזית אסטרולוגית אתם נהנים מהגנה ותמיכה של הכוכבים, כך שתצליחו בכל דבר שתרצו לעשות. עם זאת לא לקבל החלטות לבד ולבקש חוות דעת של משהו הכי קרוב לכם.
אהבה: אלה שנישואים רוצים שהזוגיות תהיה יותר עילה, באמצעות חדשנות וחידוש, ועל זה לפי הורוסקופ שבועי כמובן ייתן את כל עוזרתו. הלא נשואים לא מתאהבים יותר מדי בקלות. הם חולמים יותר מהרגיל, חלומות על נסיך או על נסיכה מקסימים. מי יודע, עבור חלק מהם החלום יכול להפוך למציאות.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Scorpioמזל עקרב
בחלקו הראשון של השבוע, לפי הורוסקופ שבועי שינויים מסוימים בבית  ישפיעו על התפקוד בעבודה. לכן,  יהיה קושי להתרכז בעבודה ומול משימות מסובכות אתם תרימו ידיים. בנוסף אתם תגלו בעיות בגלל תחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או תשלום עבור עבודה שעשיתם יתעכב.
אהבה: מפני שאתם הייתם מאד עסוקים לאחרונה אתם מרגישים צורך להגדיש תשומת לב ליקיריכם ויש להניח שדבר זה יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם אתם תרצו לבלות את סוף השבוע עם המשפחה. בגלל שהתקשורת עם בני הזוג, הוא נושא רגיש אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה על בילוי משותף, זמן מצוין לשתף דברים.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הצורך להימלט מן השגרה היום יומית ולהקדיש יותר זמן לעצמכם רק עולה וגובר. העייפות שאתם מרגישים תגרום לכם להתרחק מהרבה אנשים או ממקומות עמוסים. על מנת לשמור על בריאותכם תעשו כל דבר במתינות. כוכב נפטון גם יכול לגרום לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.

Sagittariusמזל קשת
עבדתם כל כך קשה לאחרונה אבל המאמצים שעשיתם יקבלו ערכה אמיתית וזה יגרום לכם סיפוק רב. לא פעם וויתרתם על בילוים עם יקירכם או עם חברים. ההצלחה בעבודה תאפשר לכם על פי תחזית אסטרולוגית לפתור בעיות פיננסיות. בתחום זה הדרך עוד ארוכה, כי לאחרונה ההוצאות היו גדולות.
אהבה: בני הזוג לחיים לאחרונה לא זכו לתשומת לב מכם בגלל כל מני סיבות כך שעכשיו יש להקדיש להם כל רגע פנוי. אם אתם באמת רוצים לפצות אותם אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתקנו להם מתנה או תארגנו ארוחה רומנטית בסוף השבוע וזה בהחלט יכול לעזור להחזיר את האווירה ההרמונית שהייתה בניכם לפני זה.
בריאות: מבחינה בריאותית הכל נראה תקין, אבל הורוסקופ שבועי ממליץ מאד על ביקור אצל רופא המשפחה לצורך בדיקות תקופתיות. ישנו חוסר מסוים בויטמינים אשר מחליש את הגוף. תשמרו גם בהמשך על עורך חיים מאוזן ובריא.

Capricornusמזל גדי

בעבודה אתם נדרשים לפועל על פי הנהלים וזה גורם לכם אי שביעות רצון. מומלץ לשמור על קור רוח ולקחת צעד אחורה כדי לתכנן שצורה נכונה את התוכניות לעתיד. מעל הכל, אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתמקד בלהגדיר את המטרות ולהסיר כל מכשול אשר יכול להפריע בדרך להשגת מטרות אלה. פשוט לא יהי, אך בסופו של דבר המאמצים ישתלמו.
אהבה: האווירה בתחום האהבה, על פי הורוסקופ שבועי היא רגישה ורצוי להימנע להוסיף דלק לאש ולהיות זהירים איך אתם מתקשרים עם בני זוגכם לחיים. אם יש לכם דעות שונות בנושאים מסוימים דברו על זה. הרווקים יהיו מעוניינים מאד במישהו, אבל, הם מתנהגים בתיאטרלית, בתפקיד של המאוהבים הביישנים ובמידה מסוימת הם שומרים על מרחק.
בריאות: המתח והעייפות של התקופה האחרונה יתחילו לפי תחזית אסטרולוגית לתת אותותיהם. אתם מרגישים זאת גם מבחינה נפשית וגם מבחינה פיזית. מומלץ לאכול מסודר ובריא ולנוח ככל האפשר. להפיק תועלת מהרגעים השקטים על מנת להירגע או לעשות דברים אשר אתם אוהבים.

Aquariusמזל דלי
לפי תחזית אסטרולוגית יתרחשו שינויים במשפחה וזה יגרום לכם לקושי להתרכז בעבודה ולתפקד כרגיל. אתם חסרי סבלנות מול כל תהפוכות האלה. בנוסף גם במקום בעבודה ייתכן שיהיו בעיות אולי בגלל תמורה לא הוגנת על העבודה אשר עשיתם או אולי בגלל התחרות שלא במקומה של עמית לעובדה.
אהבה: אתם כבר מבינים שני זוגכם לא נותנים יותר מדי אמון בבחירות או בסיכויים המקצועיים להתקדם בעבודה הנוכחית. מצד שני אתם בטוחים בעצמכם ומה אתם רוצים לעשות בעתיד זה עדיין לא מספיק להם. לפי הורוסקופ שבועי זה הזמן המתאים לדבר איתם על מה אתם מרגישים בקשר לזה מפני שחשוב שהמתיחות שנוצרה על ידי הבעיה הזו ייעלם.
בריאות: התובענות והשעות הארוכות בעבודה יגרמו לכך שמפלס החרדה יעלה ויעמידו במבחן את סבלנותכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשמור על האנרגיות ולא להתיש את עצמכם לגמרי. אתם תצטרכו את האנרגיה הזאת גם לימים הבאים, כי אתם בוודאי זקוקים לה.

Piscesמזל דגים
אתם מעדיפים השבוע לתת לאחרים לעשות את העבודה הקשה ועל פי הורוסקופ שבועי תסתפקו בלעשות רק את המינימום.
שימו לב איך אתם מנהלים את הכסף שלכם כדי לא להגיע למצב לבקש הלוואות. עם קצת מאמץ, אתם יכולים לעשות זאת.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.



עמוד זה נצפה ע"י 2,712 גולשים