הורוסקופ שבועי 05.09.14 – 11.09.14

Ariesמזל טלה
תקופה זו לפי הורוסקופ שבועי תהיה טובה מבחינה מקצועית. מפגשים עם אנשים חדשים יכולים להיות מאוד מועילים, כי יעזרו לכם לממש פרויקט חדש או תוכלו לקבל מהם רעיונות חדשים. רצוי להרחיב את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הרגילה מפני שיעזור לכם לשגשג.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: מבחינה בריאותית, לפי תחזית אסטרולוגית , באופן כללי אתם בסדר רק לשים לב לשפעת. רצוי להתרחק מבחינה פסיכולוגית מאנשים דיכאוניים או פסימיים כי זה יכול להשפיע עליכם.

Taurusמזל שור
מבחינת מקצועי יש אתם חייבים המון ריכוז והתמדה, בגלל שסיבות מרתיעות לא יהיו חסרות. יהיו דברים חשובים שלא צריך לזנוח אותם, אבל עם תשומת לב רבה אתם תצליחו לעבור אותם. גם גמישות רבה יותר אינה מזיקה, כי גם ככה העבודה קשה ורבה.
אהבה: בתוך המשפחה היו ימי שטופים שמש עם אווירה נעימה. כוכב הלכת נוגה משפיע באופן חיובי על כל אלה שנישאו וגם על רווקים. הם יהיו נשחקים וייעשו שימוש בכוחם שלהם לצורך פיתוי.
בריאות: מצד אחד אתם מלאים באנרגיה, מצד שני אתם לא יודעים איך להשתמש בה. זה הזמן לעצור קצת, לנשום עמוק, כדי לאפשר לגוף ולנפש להיות "להתאוורר".

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי, לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן להתמקד על הסוגיות והפרויקטים ארוכי טווח. כל דבר הנוגע לארגון ומימון, שיהיה מתוך ראייה רחבה. לא להסתכל רק לטווח הזמן הקרוב כי יהיו לכם הזדמנויות להתקדמות. תסתכלו בפרספקטיבה ובמיוחד, לבחור אנשים שיכולים לעזור בקריירה שלכם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי חלק מאלה שנישואים ייהנו מהרמוניה ולחלק יהיו מחלוקת קטנות. האלה נשואים מתאהבים ממבט ראשון, וכדאי ליהנות מכל רגע מהאהבה הזאת.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Cancerמזל סרטן
במקום העבודה היחסים עם עמיתים ישתפרו עד מאד. לפי הורוסקופ שבועי יהיו לכם רעיונות מועילים, כתוצאה של שיחות או כנסים שתשתפו בהם. בכל מקרה, המאמצים המשותפים יובילו להצלחה. אתם תרגישו יותר בנוח בעבודה, מה שיאפשר לכם להתקדם במהירות בתחום הקריירה.
אהבה: עבור בני הזוג שבתוך משפחות, לפי תחזית אסטרולוגית כלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. עבור אלה שלבד, הכוכבים שמים את האהבה באור הזרקורים. עם זאת, יש להיזהר לא להישרף בכנפיים ולא לאבד את הראש בגלל התשוקה.
בריאות: הודות ההשפעה החיובית של כוכבי הלכת יש לכם מספיק חיוניות, אבל על פי המלצת של אסטרולוגיה שבועית המשיכו בקפדנות על הרגלי התזונה.

Leoמזל אריה
זה זמן הטוב ביותר להגביר את המאמצים בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, התוצאות יהיו טובות אם אתם תהיו מעורבים כמה שיותר. אתם תקבלו את ההסכמה ואת הכבוד של העמיתים לעבודה בעיקר על יכולת הארגון ועל כישרונותיכם.
אהבה: במשפחה זוגות יעמדו בפני השגרה וגילוי מחדש של השמחה של תחילת הקשר. הרווקים יכולים לא לראות את ההזדמנויות המופיעות במישור האהבה. אתם, לפי הורוסקופ שבועי  צריכים להיות מודעים שאהבה חדשה יכולה להביא אווירה של רעננות בחייכם הסנטימנטאליים.
בריאות: יש לנצל את בריאות המעולה שבתקופה הזאת, אך, לפי אסטרולוגיה שבועית יש לתחזק אותה עם רוגע ותזונה בריאה.

Virgoמזל בתולה
על פי תחזית אסטרולוגית היבט חיובי של מרקורי מבטיח הזדמנויות טובות במישור המקצועי. יש לכם השראה שהיא חשובה לקבלת ההחלטות אשר יעזרו לכם להתקדם, לשמחתכם,  בקריירה .
אהבה: אלה שנישואים רוצים שהזוגיות תהיה יותר עילה, באמצעות חדשנות וחידוש, ועל זה לפי הורוסקופ שבועי כמובן ייתן את כל עוזרתו. הלא נשואים לא מתאהבים יותר מדי בקלות. הם חולמים יותר מהרגיל, חלומות על נסיך או על נסיכה מקסימים. מי יודע, עבור חלק מהם החלום יכול להפוך למציאות.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Libraמזל מאזניים
תוכלו להתקדם במישור המקצועי, כי אתם, לפי אסטרולוגיה שבועית תהיו מלאי רעיונות בונות ותהינו מתמיכה של קשרים שימושיים עבור הקריירה. יהיו גם הזדמנויות רבות, אשר עליכם לנצל. שימו לב, אתם יכול להרוס את הכל אם תקפצו מעל הפופיק.
אהבה: במשפחה זוגות יעמדו בפני השגרה וגילוי מחדש של השמחה של תחילת הקשר. הרווקים יכולים לא לראות את ההזדמנויות המופיעות במישור האהבה. אתם, לפי הורוסקופ שבועי  צריכים להיות מודעים שאהבה חדשה יכולה להביא אווירה של רעננות בחייכם הסנטימנטאליים.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית מבחינת הבריאות אתם צריכים להיות זהירים, כי גופכם די חלש. אם אתם עושים ספורט לא להתאמץ יותר מדי.

Scorpioמזל עקרב
קריירה נותנת לכם סיפוק רב. לא רק שמקשיבים לכם, אבל גם מבינים אתכם. על פי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים, מדגשים את כוחותיכם, את הלוגיקה, והיכולת לשכנוע. "הכתם השחור" היחיד הוא שאתם נוטים לזלזל בסמכותם של הממונים.
אהבה: השגרה והרגלים לוחצים חזק על כתפיהם של אלה שנישאו כבר. הרווקים משני המינים, מחפשים כל מה שאקזוטי ונמשכם לכל דבר שקשור לחו"ל. רבים יוכלו למצוא את הזוג במהלך טיול.
בריאות: מצב הבריאותי הוא יותר טוב מאי-פעם. אל תעשו שימוש לרעה באנרגיה שלכם ולהתרחק ממצבים מלחיצים.

Sagittariusמזל קשת
במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי יש לכם רעיונות חדשים, אז אל תהססו להגיש אותם לתשומת לבם של הממונים. כדי להיות בטוחים שמקשיבים לכם, יש לאמץ את הטון  המתאים מול הבוסים, כך תשיגו את מבוקשתם.
אהבה: הכוכבים מגנים, לפי תחזית אסטרולוגית על אנשי משפחה, אשר לא יידעו כל מחלוקת. אלה שלא נשאו חייבים לעשות כמה שינויים לא רק לשנות את המראה החיצוני. בקיצור, לעשות סוג של ניקיון בחייכם. אתם מרגישים לגמרי חופשיים וזמינים להזדמנויות שיצוצו מבחינה סנטימנטאלית.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים דואגים לבריאותכם ומעניקים המון אנרגיה. מדוע לא להשתמש בזה כדי לעשות הליכה או ללכת למכון כושר?

Capricornusמזל גדי
מבחינת מקצועית לא יקרה משהו יוצא דופן. תמלאו את חובתכם עם במודעות ובשקט. לפי הורוסקופ שבועי, גם אם שום דבר לא קורה, עכשיו יופיטר מכין לכם תקופה טובה. ייתכן שמדובר על נקודת התחלה חזקה עבור קריירה מבריקה. והזמן הזה יגיע!
אהבה: אנשי המשפחות מתחילים להבין עד כמה הם קשורים לבני זוגם וכמה הם אוהבים אותם והם יודעים להעריך כל רגע ביחד. בחיי האהבה של הרווקים על פי תחזית אסטרולוגית לא יקרה שום דבר ראוי לציון, אך יהיה רומן, אפילו אם זה יהיה לזמן קצר הוא יהיה סוער למדי.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב.

Aquariusמזל דלי
אתם מרגישים מוצדקים ונתמכים על ידי הכוכבים. לפי הורוסקופ שבועי זה באמת נכון ואתם יכולים להריץ את כל רעיון מקורי שיש לכם במישור המקצועי. עם התמיכה של פלוטו תמצאו את הארגומנטים המתאימים ביותר, על מנת להבטיח הצלחה.
אהבה: הכוכבים הם ניטרליים לגבי הזוגיות. ונוס, על פי  תחזית אסטרולוגית מספקת לאנשי המשפחה אווירה מעוררת הערצה.  הרווקים הם יותר חברותיים, יוצאים די הרבה ויש להם קסם מסוים בתקופה זאת. ייתכן שתפגשו אדם נפלא, אבל תהיו זהירים ואל תחיו באשליה.
בריאות: לכוכבים יש השפעה חיובית על בריאותכם. על פי אסטרולוגיה שבועית, אתם מלאי האנרגיה והמורל הטוב  ילווו אתכם כל התקופה.

Piscesמזל דגים
השבוע, על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעבדו קשה, אך ההשפעה שהחיובית של הכוכבים תעזור לכם להתגבר על כל המכשולים. עם זאת, תעשו מאמצים רבים להשגת המטרות, גם אם אתם טובים בעיני הבוסים שלכם.
אהבה: "הישנים" בתחום הנישואים ירגישו הצתה מחדש של הרגשות; הזוגות שנשואו לאחרונה יהיו במצב רוח מרומם. הרווקים לפי הורוסקופ שבועי, שלבם עדיין לא תפוס, יפגשו את אהבת חייהם וזוכים להגשים את חלומותיהם.
בריאות: זאת תקופה טובה עבור בריאותכם: אלה שסובלים ממחלות כרוניות, לפי אסטרולוגיה שבועית ימצאו הקלה לסבל שלהם עכשיו.