הורוסקופ שבועי 05.12.14 – 11.12.14

Aries

מזל טלה
מבחינה המקצוע, לפי אסטרולוגיה שבועית אתם נחושים יותר מתמיד לעבור את כל מכשולים ואת כל הקשיים ולהשיג את מטרחתכם אבל, זה לא הזמן להציג את עצמכם כגיבורים היחידים בעבודה. זכרו שאחדות היא כוח ושתפו את המאמצים עם אחרים, כדי לבצע את המשימות.
אהבה: בחיי הנישאים שום מאמץ אינו גדול מדי בכדי להבטיח את יציבות הנישואין וזה נחמד! לפי תחזית אסטרולוגית אלה שלא נשואו נמשכים חזק דווקא לאלה אשר לא מסתכלים אפילו לכיוון שלהם, אבל ברגע ש"משיגים" את האנשים האלה, הם כבר לא מעוניינים. עם זאת, בן אדם חזק יכול לכבוש את לבם, ואז תראו מה זו אהבה…
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי מאדים יעניק לכם אנרגיה, אבל באותו הזמן יגרום לכם להיות אימפולסיביים וזה יגרום לסיכון של תאונות. גם הגוף שלכם לא מצליח להגן על עצמו כל כך טוב: היזהרו מוירוסים וחיידקים. אם זאת, המורל הוא טוב ומי שיהיה חולה יחלים מהר יותר.

Taurusמזל שור
השבוע בני מזל זה יהיו חשופים יותר מהרגיל, בעיקר, כי הם מעורבים בפעילות שתתעכב או שהם תלויים באחרים. השבוע לפי הורוסקופ שבועי יש לכם רעיונות חדשים ולכן חשוב ביותר לשמור על תכנית עבודה מאורגן. אתם תראו את התוצאות מאוחר יותר!
אהבה: אם אתם רוצים לדבר עם בני הזוג בעניינים רגישים או בנושאים שאתם מרגישים קשורים אליכם אתם תתקלו בחוסר אמפתיה מצידם. על פי תחזית אסטרולוגית תחזרו לרגשות יותר טובים בחלקו השני של השבוע כאשר אתם תבינו שהסלחנות והכוח להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם.
בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי, הורוסקופ שבועי מבשר שכוכב הלכת מאדים מעודד את רוח התחרות והרצון להצליח. בתקופה הקרובה אתם תעשו את הכל כדי להצליח ולהשיג את מטרותיכם. ההצלחה תהיה מלאה!
האהבה: על פי תחזית אסטרולוגית  הכוכבים עוטפים אתכם ואת המשפחה במובן הטוב של המילה כך שהאווירה בזוגיות תהיה מעולה. עבור אלה שלא עדיין לא נשואים מרקורי מביא דברים נעימים. רוב הרווקים די אידיאליסטים ולפעמים הם רואים את עצמם כחצי-האלים ועם רצון להשיג יצורים חלומיים והמציאות היא אחרת.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מדברת על בריאות טובה בדרך כלל, שהיא תישאר כך אם תשמרו על עצתכם. במקרה של אכילה מוגזמת, ההשלכות יופיעו ללא דיחוי.

Cancerמזל סרטן
אתם תמקדו את האנרגיה שלכם בעבודה ובחיפוש של צמיחה כלכלית. זה הזמן על פי תחזית אסטרולוגית  למצאו אופקים חדשים לקריירה שלכם. יש להרחיב את תחומי האחריות בעבודה וזה יתרום לצמיחה המקצועית ובכך תוכלו למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות הנוכחיות.
אהבה: יש לכם כל הסיבות לשמוח ואתם לא מאפשרים לשום בעיה לקלקל את מצב הרוח הטוב. גם אם עדיין יש דברים שצריכים לסדר אותם במשפחה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים בצד את הדאגות, לפחות לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות. לאלה שאין כרגע מערכת יחסים השבוע יהיה מלא מפגשים עם חברים, כך שאין מה לדאוג, אתם לא תהיו לבד.
בריאות: אתם במצב בכלל לא רע במונחים של בריאות. ההיפך הוא הנכון! על פי הורוסקופ שבועי זו פעם הראשונה לאחר זמן רב, שאין לכם שום בעיה. עם זאת, אתם  חייבים לטפל בעצמכם כראוי, אחרת המצב עלול להשתנות, אז תיזהרו.

Leoמזל אריה
מדובר על שבוע עמוס על פי תחזית אסטרולוגית. ירח חדש יגרום לכם להיות יותר חברתיים. כעת אתם יכולים לפגוש אנשים חדשים, להשתתף בפעילויות הקבוצתיות ויכולים לזכות ברווחים אם יש לכם עסקים. יכול להיות הזדמנות לעבוד החדשה או לקידום בעבודה. יהיה שבוע טוב מבחינה כלכלית, אבל לשים לב כיצד אתם מנהלים את הכסף.
אהבה: הכוכבים לא לטובת הרמוניה בין בני הזוג. אתם תחת הרושם שרצונותיכם הם בסתירה עם אלה של בני הזוג. הורוסקופ שבועי ממליץ על שיחה כנה אתם, אולי תמצאו פתרון. הרווקים יפגשו אדם שעשוי לעניין אותם, אבל הם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון. חכו,  עד שתראו אם זה רעיון טוב.
בריאות: מרקורי מבטיח שלא יהיו לכם בעיות בריאות. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם בכושר ובמצב רוח מאד טוב. עם זאת, כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות קטנה לרוב במערכת העיכול.

Virgoמזל בתולה
תקופה זו לפי הורוסקופ שבועי תהיה טובה מבחינה מקצועית. מפגשים עם אנשים חדשים יכולים להיות מאוד מועילים, כי יעזרו לכם לממש פרויקט חדש או תוכלו לקבל מהם רעיונות חדשים. רצוי להרחיב את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הרגילה מפני שיעזור לכם לשגשג.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: מבחינה בריאותית, לפי תחזית אסטרולוגית , באופן כללי אתם בסדר רק לשים לב לשפעת. רצוי להתרחק מבחינה פסיכולוגית מאנשים דיכאוניים או פסימיים כי זה יכול להשפיע עליכם.

Libraמזל מאזניים
אם מדברים על תחזית אסטרולוגית שבועית, השבוע מתחיל עם טיפול בעניינים כספיים. בגלל מיקום הכוכבים בשמיים, השמש תזרח גם ברחוב שלכם. היא תעניק לכם ביטחון לגבי העתיד.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי אנשי המשפחה חייבים להעריך מחדש את רמת המעורבות בחיי המשפחה לעומת העבודה. בתקופה הזאת אתם מרגישים לא מוערכים מספיק או נאהבים על ידי בני הזוג. לרווקים יש נטייה להיות מופנמים מדי ולא מתקשרים כמו שצריך עם הסביבה.
בריאות: הכוכבים משפיעים לטובה על כבריאותכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתרחק מארוחות גדולות ושתייה מופרזת.

Scorpioמזל עקרב
בינתיים, על פי הורוסקופ שבועי קצב העבודה נעשה מהיר יותר, ואתם ללא היסוס עושים כל מה שנדרש, כי זאת תקופה שהיא מתאימה להחלטות, תקופה עשירה ומועילה עם קצת אגרסיביות. כל זה יסייע להגן על האינטרסים שלהם. פניות רשמיות ופעולות תחרותיות יתקבלו בברכה.
אהבה: בקרב המשפחות הכל כמו בחלום והרומנטיות שולטת. אל תקלקלו זאת! על פי תחזית אסטרולוגית לרווקים ונוס מעניק להם את כוחו של הפיתוי. מלאי חושניות, הרווקים מושכים את כל תשומת הלב של אחרים. האהבה היא בדרך.
בריאות: הודות יופיטר, הבריאות מצוינת, הסיבולת הפיזית טובה ומערכת החיסונית עובדת יוצאת מן הכלל. עם זאת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתקפידו לנוח מספיק.

Sagittariusמזל קשת
היומיים הראשונים של השבוע, לפי הורוסקופ שבועי יביאו שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר שיהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבדים את הסבלנות מהר מול משימות מסובכות. הבעיות שעשויות להתגלות הן בגלל התחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או בגלל תשלום תמורת עבודה שעשיתם.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  תחזית אסטרולוגית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Capricornusמזל גדי
מבחינת מקצועית לא יקרה משהו יוצא דופן. תמלאו את חובתכם עם במודעות ובשקט. לפי הורוסקופ שבועי, גם אם שום דבר לא קורה, עכשיו יופיטר מכין לכם תקופה טובה. ייתכן שמדובר על נקודת התחלה חזקה עבור קריירה מבריקה. והזמן הזה יגיע!
אהבה: אנשי המשפחות מתחילים להבין עד כמה הם קשורים לבני זוגם וכמה הם אוהבים אותם והם יודעים להעריך כל רגע ביחד. בחיי האהבה של הרווקים על פי תחזית אסטרולוגית לא יקרה שום דבר ראוי לציון, אך יהיה רומן, אפילו אם זה יהיה לזמן קצר הוא יהיה סוער למדי.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב.

Aquariusמזל דלי
התקופה הזאת היא מצוינות מבחינת מקצועית. לפי הורוסקופ שבועי אתם מתכננים פעולות נוספות שנועדים להביא לקידום במקצוע, אך גם ליותר רווחים. כל הצעדים שלכם הם מושפעים לטובה על ידי הכוכבים, אבל כרגיל לילידי מזל זה, המאמץ חשוב ולא הסיכוי.  
אהבה: במשפחות הכל אפוף באווירה של הבנה וגל של תשוקה והחיים המשפחתיים מתקיים בהרמוניה מושלמת, אשר תיתן לכם סיפוק פנימי עמוק. רוב הרווקים לפי הורוסקופ שבועי מרגישים עכשיו דחף חזק וצורך ביציבות מיידית ואז במצב שכזה, רבים יגיעו לרבנות וזה לא קשה מדי לעשות את הצעד הזה.
בריאות: הבריאות שלכם על פי תחזית אסטרולוגית  משביעה רצון, אבל יש סיכונים: עצבנות יתר, עודף אוכל. לשים לב שיש נטייה להגזים עם כמות המזון דבר שיכול לגרום לעייפות. תהיו הגיוניים! מי שמאמץ משטר של חיים בריאים, לא יתלונן על כלום.

Piscesמזל דגים
בעשייה המקצועית, עם התמיכה של כוכבי הלכת, אתם תיקחו את היוזמה וזה אולי יפתיע חלק מן האנשים שמכירים אתכם. לפי תחזית אסטרולוגית  השינויים האחרונים בחייכם הופכו לאתגר אמיתי עבורכם. לא תוכלו להמשיך לעבוד באותו הקצב הקדחתני, מבלי שמאוחר יותר לא יהיו השלכות שליליות. שימו לב על דברים אשר אתם אומרים, כי זה עשוי להפוך ללעג מול אנשים אחרים.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: יש לכם אנרגיה ברמות שלא הכרתם, אך הגוף עשוי להרגיש יותר מדי חזק ואתם, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולים לחשוב ששום דבר לא יכול לנצח אתכם. כאדי להיות זהירים, בסך הכל אתם רק אנשים.