הורוסקופ שבועי 06.06.14 – 12.06.14

Ariesמזל טלה
אתם עובדים מאוד קשה כדי להוכיח למשהו למישהו ותצליחו לעשות את זה במהלך השבוע. לפי הורוסקופ שבועי כולם יודעים שאפשר לסמוך עליכם והבוסים לא רק שימו לב לזה, אבל ידאגו שתקבלו תמורה עבור המסירות והתמדה שהראיתם עד כה.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית דעתכם מוסחת ממערכת היחסים ויש לכם על ידי אדם שלא אמור למשוך את תשומת לבכם. אמנם עדיין לא עשיתם שום צעד, אבל אתם לא שקטים. תיזהרו, כי מי שרוצה לתפוס שתי ציפורים, לא יצליח לתפוס אף אחת מהן. לרווקים יש חיי חברה פעילים ואודותם תהיו במגע עם כל מיני אנשים. מבין המכרים החדשים יהיה משהוא אשר ימשוך את תשומת לבכם באופן מיוחד. למרות שהקשר הזה נראה בלתי אפשרי, אל תתייאשו.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Taurusמזל שור
השבוע אתם מרגישים שעליכם להתחדש בכל הקשור לבית, שיפוץ או מעבר דירה עומדים על הפרק אך אל נא תמהרו וקחו את הזמן "אם יש ספק, אין ספק!" נאמר פעם, בחנו את האפשרויות העומדות בפניכם טוב.
בעבודה יהו שינויים לא צפויים בארגון הניהולי של המחלקה שלכם. זה הרגע להיות ערניים מאו כי בשבועות הקרובים אסטרולוגיה צופה שיש כל הסיכויים לקבל תפקיד בחיר יותר.
בתחום הרומנטי נראה כי קשרים משפחתיים וחברתיים עלולים להיות ברגשת מתח וכעס וזה עלול לגרום לעימותים מיותרים לכן עליכם להיות זהירים ומתונים על מנת לא לגרום לקצרים בתקשורת ואי הבנות.
הבאיות של מזל שור בגיל המתקדם לא טוב ומומלץ לעשות בדיקות גם אם לא מאמרינים ביכולת של הרופאים לעזור לכם.

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי אתם תתקדמו וזאת תהיה סיבה לחגיגה אמיתית. אתם מרגישים גאים מאוד מהעובדה הצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או סיוע מצד הסובבים אתכם.
אהבה: יגיעו אליכם שמועות הקשורות לבני זוגכם. על פי תחזית אסטרולוגית מישהו מהמעגל החברים הקרובים, ייספר לכם על אי נאמנות של בני הזוג, אבל אין סיבות לדאוג. אחרים הם פשוט מקנאים שהכל עובד בצורה מושלמת במערכת היחסים שלכם והיו עושים הכל כדי לשנות את זה. הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי לא מוכנים להתפשר, על פחות ממה שהם חושבים שמגיע להם. במילים אחרות, אתם לא רוצים להיכנס לתוך מערכת יחסים רק כדי לא להיות לבד, גם אם יש לכם הרבה מעריצים המבקשים להיות איתכם.
בריאות: בתקופה הזאת אתם נוטים להפריז בקשר לאוכל, דבר אשר יוביל לבעיות עיכול. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנסות לאכול ככל האפשר בריא ולא להתפתות לדברים לא בריאים.

Cancerמזל סרטן
במקום העבודה שלכם ישנו אדם אשר לא רוצה טובתכם ומפיץ כל מיני שמועות שקריות הנוגעות לכם. בגלל תככים אלה על פי אסטרולוגיה שבועית יהיו לכם בעיות עם הממונים. כל מה שנותר לעשות זה להשתמש באינטונציה שלכם כדי לזהות את האדם לפני שיהיה מאוחר מדי.
אהבה: ההרגשה היא בתקופה הזאת מערכת היחסים נמצאת בקיפאון. בזמן שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת, מרגישים שכאילו בני זוגכם אינם מתקשרים מספיק טוב. על פי אסטרולוגיה שבועית מאד הייתם רוצים שהם יהיו יותר פתוחים. זה נראה כאילו שאתם במערכת יחסים, שבה אלה שלידכם לא מספקים את הצרכים של חיבה. לגבי הרווקים ייתכן שאדם ממעגל החברים מתאהב בכם מעל הראש, ואתם לא שמים לב לזה. אולי בגלל שזה מדובר על ידידות ישנה ולא שחשבם אף פעם לאדם הזה מנקודת מבט של רומנטיקה.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Leoמזל אריה
בעבודה, סוף, סוף, ייתנו לכם הזדמנות, במובן האמיתי של המילה, למוכיח שיש לכם את הידע בתחום מסוים. אתם תשתמשו בכל מה שלמדתם עד כה, התרומות שתוכלו להביא יהיו מוערכות על ידי הבוסים. לפי תחזית אסטרולוגית תהיה לכם ההזדמנות להתקדם בעבודה.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.

Virgoמזל בתולה
לפי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים פסימיים, לא מרוצים, תקועים במקום ולא מתקדמים לשום מקום. שגרת היומיום לא עושה לכם טוב בכלל ואתם מתחילים לחשוב ברצינות על אלטרנטיבה. העצה שלנו היא להחיל לחפש מקום עבודה חדש, מקום שבו תרגישו שמעריכים אתכם.
אהבה: אם אתם במערכת יחסים אתם מרגישים צורך לשמור על מרחק, להתרחק, או לסיים את מערכת היחסים, מפני שמספיק עם הוויכוחים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם רוצים רק קצת שלווה, אך לא יהיה מספיק להגיד "די" לקשר הזה. זכרו, לפני שאתם מקבלים החלטה, כמה אי הסכמות היו מבוססת על העובדה שאתם שתקתם בכל פעם שלא הייתם מרוצים ממשהו. לגבי אלה שרווקים, ייתכן שאדם מן העבר חוזר לתוך חייהם ומצליח לעורר הרגשה שחשבו שמזמן נעלמה. תשקלו את הדברים היטב לפני קבלת החלטה מכל סוג שהוא.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית אתם חסרי אנרגיה. אולי כדאי לעשות שינויים קטנים בתזונה ולשנות את הקצב של החיים, לנוח יותר כדי להתמלא באנרגיה חיובית.

Libraמזל מאזניים
עתידכם המקצועי נראה מאוד טוב. תנסו להיזהרמהשפעתם של האנשים שלא אוהבים אותכם ויכולים לגרום לכם נזק בלתי הפיך. אתם אוהבים להתפאר שמצליחים בלכ מה שאתם עושים ויש אנשים שלא אוהבים זאת.. אתם לא יודעים אפילו,עבור מי אתם עושים כל כך הרבה הכנות בהתחשב שאתם תהיו לרוב לבד בערב.
בתקופה הזאת הניסיונות להשיג כסף לא יצליחו ואתם באמת כל כך זקוקים לזה. אפילו אם תקבלו הרבה מוצרים, שאתם זקוקים להם, תחליטו בסופו של דבר לחלוק זאת עם יקיריכם. המחווה הזאת תרגש את כולם וינסו לתגמל אתכם. לא לסרב הכרת התודה של הקרובים! יש לכם איזון פנימי טוב, אך הסיבולת ומערכת החיסונית הן פחות יעילות מהרגיל.

Scorpioמזל עקרב
בחיים המקצועיים, אתם תיתנו ביצועים מעולים לקחת יופי של יוזמות. לא לוותר ולא לתת לפסימיות, של הסובבים לייאש אתכם. לכו קדימה!
אהבה: כוכב הלכת ונוס מקל על היחסים בין בני הזוג במשפחות ומאיר את חייהם. הרווקים הם סלקטיביים יתר על המידה: אפילו האדם המושלם ביותר בעיניהם לא מספיק טוב. הנה, איך הם מפחיתים את סיכוייהם למצאו את החצי השני שלהם! אתם צריכים להיות פתוחים יותר ופחות תובעניים.
בריאות: יופיטר נמצא בזווית הרמוני ומביא לכם בריאות טובה. כדי לשמור על זה אל תשכחו לאכול!

Sagittariusמזל קשת
מבחינת מקצועי הכל חיובי, יש הזדמנויות רבות ומעניינות. אם אתם תדעו איך לנצל אותן, הקריירה שלכם תתקדם יפה. יש לכם עניין לשחק בקלף של היוזמה והאומץ. לא נשאר אלא רק לבסס את ה"כיבושים" המקצועיים.
אהבה: הכנסה של פלוטו מביאה תשוקה וחושניות בין בני הזוג הנישואים. הרווקים ייתכן שיקפצו לתוך בריכה ללא מים…, אם הם הופכים את בני הזוג לאלים. לחלומות צנועים ומציותים יותר, יש יותר סיכויי להצלחה.
בריאות: סטורן ופלוטו גורמות שבריאותכם תהיה טובה עם איזון פיזי ונפשי מצוין.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי, מאדים עם ההיבטים הטובים שלו, מטפטף חוצפה, רוח התחרותית והרצון להצליח. תעשו את המיטב כדי השאיפות שלכם יצליחו וכדי להשיג את המטרה. ההצלחה תהיה מלאה.
האהבה: הטבות של כוכבים עוטפים את המשפחות. האווירה בין הזוגות תהיה מעולה. עבור אלה שלא נשואים מרקורי "עובד" בהיבט ההרמוני: הוא מביא יחסים נעימים. אבל רוב הרווקים די אידיאליסטים, לפעמים הם מחשיבים את עצמם חצי-האלים, עם רצון להשיג יצורים חלומיים והמציאות…היא אחרת.
בריאות: הבריאות שלכם טובה בדרך כלל, אם תשמרו על זה ככה. במקרה של אכילה מוגזמת, ההשלכות יופיעו ללא דיחוי.

Aquariusמזל דלי
מקצועית, אתה כנראה היחיד אשר יכול לגרום לאחרים לקבל פרויקט שהוא יקר ללבכם. הממונים שלך. הממונים לא יישאר אדישים לרעיונות שלך. לפיכך, הדרך להצלחה פתוחה. באהבה, מי שכבר נשוי רוצה להדק עוד יותר את הקשר עם בני הזוג: סוף שבוע ביחד יהיה דבר נפלא. אלה שלא נשואים יש להם השבוע כל הסיכויים לפגוש את אהבתו. זה יכול לקרות אפילו בסביבת המקצועית. הבריאות תמיד טובה  , אבל ההשפעה של נפטון יכול לגרום למצב פיזי ונפשי ירוד.

Piscesמזל דגים
בתחום המקצועי יש הרגשה יותר טובה, ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מלאי רוח תחרותית. בנוסף יתבהרו מערכות היחסים שלכם עם האנשים שעובדים לידכם. המצב הנפשי הזה יאפשר לכם למצוא עיסוקים מעניינים.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית אנשי משפחות של מזל זה חייבים להיות פחות סמכותיים עם בני הזוג ורצוי להתייעץ יותר איתם.הרווקים, הגרושים והמאוהבים יחיו רגעים נפלאים באווירה מלאת תשוקה והנאה ותוכניות לעתיד.
בריאות: יש לכם סיבולת מעולה גם מבחינה פיזית וגם נפשית והרבה אנרגיה. לפי תחזית אסטרולוגית כדאי לעקוב אחרי לחץ הדם.