הורוסקופ שבועי 06.12.13 – 12.12.13

Ariesמזל טלה
השבוע אתם מרגישים שעליכם להתחדש בכל הקשור לבית, שיפוץ או מעבר דירה עומדים על הפרק אך אל נא תמהרו וקחו את הזמן "אם יש ספק, אין ספק!" נאמר פעם, בחנו את האפשרויות העומדות בפניכם טוב גם בתחום הרומנטי נראה כי או קשרים משפחתיים וחברתיים עלולים להיות ברגשת מתח וכעס וזה עלול לגרום לעימותים מיותרים לכן עליכם להיות זהירים ומתונים על מנת לא לגרום לקצרים בתקשורת ואי הבנות.
יתכן שלקראת סוף שבוע תרגישו לא טוב ואם ההרגשה ממשיכה חושב לגשת לרואפא.

Taurusמזל שור
השבוע מסמל לכם קלילות, פתיחות ואופטימיות. עם השפעות טובות אלו כדאי מאוד להשקיע בעבודה, בלימודים ובנושאים הקשורים לחו"ל וכמובן התחום הרומנטי.
שימו לב והיו זהירים בכל הנוגע לחתימה על מסמכים וכל הקשור להסכמים.
בעבודה שימו לב להגיע לכל מקום בגישה חיובית.
בזוגיות שימו לב למאבקים שטותיים- אל תכנסו למריבות קטנוניות והתפשרו במיוחד בענייניי כספים. השבוע הוא שבוע מצוין להיכרויות כך שיש להרבות לצאת אך הצטיידו בסבלנות.

Geminiמזל תאומים
אתם, לפי הורוסקופ שבועי, מאוד דינאמיים ומלאים יוזמות, בתחום המקצועי. שום מכשול וקושי, לא יעצור אתכם להתקדם קדימה בנחישות, בלי היסס כדי לעשות מעשה בקנה מידה גדול. הגישה הזאת של בלתי מנוצח, תביא לתוצאות שאתם מצפים להם. אבל יש להיזהר , מסיכונים מיותרים והתלהבות יתרה.
אהבה: בחיי המשפחה, האווירה קצת מתוחה , אך גם מגורה. אלה שלא נשואו נלחצים חזק בגלל הבדידות. אבל, הם יפגשו עכשיו את השותפה או השותף האידיאלי, בנסיבות לא צפויות או בהתרחשויות בלתי רגילות.
בריאות: מרקורי ויופיטר, הם שומרים טוב על הבריאות שלכם, עם זאת לשים לב לתזונה.

Cancerמזל סרטן
ההשפעות של כוכבים הן טובות במישור המקצועי. אל תהססו: זה הזמן לפעולה, זה לא הזמן למדיטציה. הסיכוי הוא בצד שלכם. בכל מה שתעשו עכשיו יש סיכויים גבוהים להצלחה.
אהבה: בתוך המשפחה, אתם עושים ויתורים ומתנות והכל למען יציבות הנישואין. בראבו! הרווקים מחליטים לחכות לנסיך/ נסיכה מהאגדות. הם יכולים להסתכן בכך שיכולים לאבד את האדם שפוגשים במהלך תקופה זו, שבו יש את הכל כדי שיהיו מאושרים!
בריאות: יופיטר מיביא חיוניות טובה. התנאי הוא להיות זהירים, כי אחרת, עלולות להתעורר בעיות עיכול או בזרימת הדם. יש לפקח על רמת הכולסטרול שלכם.

Leoמזל אריה
השבוע כסף הוא הנושא המרכזי שמעסיק אתכם, שימו לב על חתימת מסמכים הקשורה לכסף ובכלל התנהלות הקשורה לסכומים גדולים ישנה אפילו אפשרות לקבלת סכום גדול ולא שיגרתי. בעניין הקריירה זהו שבוע שבו ההתנהלות מצדכם צריכה להיות שגרתית שמה למעשים שלכם עלולים להיות השפעות על צדכם המקצועי בעתיד. הזוגיות פורחת ומלבלבת והתחום הרומנטי בהחלט לא משעמם. עובר בני מזל אריה רווקים יתכן שהבוע תכירו את האהבת החיים שלכם. המפגש יהיה מקרי ושניכם תתאהבו ממבט ראשון.
הבריאות שלכם מעולה ואין מה לדאוג.

Virgoמזל בתולה
אתם חולמים על אופק מקצועי רחב ומבחינה זאת העתיד הוא ממש טוב. אך, אבוי, שגרת היומיום זה עינוי עבורכם! תנסו להעביר משימות המפריעות לכם לעמיתים לעבודה, אבל אין ברירה אלא לבצע גם המטלות שגרתיות, כי אחרת אי אפשר…
אהבה: כוכב הלכת פלוטו מתחזק להבת האהבה בתוך המשפחה, וונוס מנסה להגדיל את גובה הלהבות עוד יותר! עכשיו הכל וורוד.עבור הרווקים, מפגשים סנטימנטאליים, ידידותיים או טיולים צריכים לקחת אותם בזהירות, כי הם מוליכים אתכם שולל. הרי, הם כל כך רוצים לשמור על עצמאותם, עדיין, ובכל מחיר.
בריאות: יש לכם איזון טוב, אך הסיבולת, ומערכת החסינות הן פחות יעילות מהרגיל, כך שלא כדאי לשחק עם הבריאות שלכם.

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי, אתם נחושים יותר מתמיד כדי לעבור את כל מכשולים ואת כל הקשיים ולהשיג את מטרחתכם. אבל, זה לא הזמן להציג את עמכם כגיבורים היחידים בעבודה. זכרו שאחדות היא כוח ושתפו את המאמצים עם אחרים, כדי לבצע את המשימות.
אהבה: לפי הורוסקופ שבעי, מרקורי מאפשרת בתוך המשפחות דיונים מתורבתים עם בני הזוג, על מנת לחזק את יציבותו של המשפחה. אלה שלא נשואו מבזבזים הרבה זמן עם האהבה; אבל הם חייבים הרבה סבלנות, עד להופעת ה"הלם" שתגנוב את לבם ותשנה את חייהם.
בריאות: מאדים יעניק לכם אנרגיה, אבל באותו הזמן יגרום לכם להיות אימפולסיביים וזה יגרום לסיכון של תאונות. די עם הקפה, תה שחור או טבק.

Scorpioמזל עקרב
אתם לא אוהבים את השינויים, אלא רק אם אתם מחליטים על כך! זה לא המקרה… אתם מקבלים יותר מדי ההצעות כדי שתוכלו להישאר בשלטה על המצב. בסך הכל, השינויים האלה יביאו יותר יתרונות מאשר חסרונות. אז תאמצו אותם תתחילו לעבוד!
אהבה: בחיי הנישאים אין שום מאמץ גדול מדי, כדי להבטיח את היציבות של הנישואין. זה נחמד! אלה שלא נשואו נמשכים חזק לאלה שלא מסתכלים לכיוון להם; אבל ברגע ש"משיגים" אותם האנשים האלה, כבר לא מעוניינים! עם זאת, בן אדם חזק יכול לכבוש את לבם, ואז תראו אהבה…
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, השמש ויופיטר יעניקו לכם סיבולת וחיוניות. כמה זמן שני הכוכבים האלה אחראים על הבריאות שלכם אתם תהיו בסדר.

Sagittariusמזל קשת
נתמכים היטב על ידי פלוטו במישור המקצועי, אתם בטוחים יותר ויותר בעצמכם, ומסוגלים לעבוד בתנופה. תהיה לכם נחישות והחלטיות. התוצאה? הקריירה שלכם תתקדם במהירות.
אהבה: השמש, לפי הורוסקופ שבועי, מביאה את החיי הנישואין בעדיפות הראשונה, כך ששום דבר לא יפריע למערכת היחסים. הרווקים חברותיים מאד, וזה דבר טוב. יוצאים הרבה ויקבלו הזדמנות ליצור קשר מבטיח מאוד. זה אפשרי שידידות גרידא, תהפוך לאינטימי יותר.
בריאות: אתם בכושר פיזי טוב וטונוס מדהים. אלה שסבלו מהפרעות נשימה מרגישים הקלה.

Capricornusמזל גדי
השבוע אתם מרגישים במצב רוח שקט ומכונס אם זאת השקט הוא יחסי כי ישנו אי שקט פנימי העוסק בעיקר בתחום הקריירה. אין זה הזמן לעשות צעדים קיצוניים בעבודתכם. בתחום הכספי היו זהירים מהתחייבויות גדולות. זהו זמן נהדר להיפטר מפחדים חדשים וישנים ואף תקבלו עזרה אם תזדקקו לה. במישור הזוגי זהו שבוע שכולו אגו אז תורידו מעט את שאגתכם האדירה ותפסעו אחורה מעט – להתפשר זה נהדר.
הורוסקופ הבריאותי שלכם לא טוב. מצב הבריאותי של בני מזל גדי בגיל הזהב ידרדר וחייב אפילו יהיה צורך להתאשפז. אתם תעבור את התקופה בהצלחה.

Aquariusמזל דלי
לפי הורוסקופ שבועי, שום דבר באמת חשוב קורה בתחום המקצוע. שבתאי יסייע להתקדם, אבל שום דבר מרהיב בזה, זה רק יעזור לכם להיות יעילים במקצוע. השאפתניים ביותר מבניכם, חושבים אולי לקידום או שינוי במקום עבודה, אבל לא להיות פזיזים! הסבלנות מתוגמלת.
אהבה: בתוך המשפחות כל הבעיות יסתדרו באמצעות דיאלוג וזאת הדרך הטובה ביותר! הלא נשואים שהאמינו שמדובר על קשר לא רציני יהיו מופתעים לשים לב שזה הופך לקשר מתמשך. ולא יצטערו על כך!
בריאות: יש לכם אנרגיה פנומנאלית! אבל אם אתם לא תנהלו את האנרגיה הזאת כמו שצריך היא תרד לטמיון…

Piscesמזל דגים
עם מאדים שנמצא בזווית שתומכת בכם, אתם מתפקדים עם הרבה אנרגיה במישור המקצועי. אבל יש להימנע מלקחת החלטות לא מחושבות ולהתרחק ממצבים שיכולים לבלבל אתכם.
אהבה: בתוך המשפחות אווירה חמה, לוהטת, לשמחתו של בני הזוג שלכם. הלא נשואים, בזכות ההשפעה החיובית של אוראנוס, תהיה היכרות, לא צפויה ו מאד החלטית. האושר יאיר את חייהם שנים רבות.
בריאות: אתם נהנים ממצב בריאותי מעולה. רק חלקם עשויים להרגיש "לחץ" בהשפעה של אוראנוס, אבל ניתן להתגבר על כל זה עם תה מרגיע.