הורוסקופ שבועי 07.11.14 – 13.11.14

Aries

מזל טלה
אתם לוקחים סיכונים רבים במקום העבודה וזה יוצר יתרון מול אחרים. על פי הורוסקופ שבועי מאמציכם יתקבלו בברכה ובערכה על כך שאתם כל הזמן מנסים לשפר את תוצאות העבודה. מצד שני אתם צריכים לנהל יותר טוב את הכסף שאתם מרוויחים, כי תהיה תקופה שבה יהיו לא מעט הוצאות אשר ישפיעו על התקציב.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית החיים סנטימנטאליים יהיו בלתי יציבים. אתם לא מוצאים מישהו שהוא לטעמכם, כך שאתם משלבים הרפתקאות של לילה בודד לבין ניסיונות ליצור מערכת לטווח ארוך. משום מה שום דבר לא מספק אתכם.
בריאות: יש לכם הרבה אנרגיה וזאת לפי המלצת אסטרולוגיה שבועית אתם לא צריכים לבזבז על פעילויות חסרות תועלת. בתקופה זו אתם מבלים שעות רבות בעבודה וגם חייבים לעמוד בדרישות מסוימות כך שתמיד אתם צריכים להיות במצב הכי טוב.

Taurusמזל שור
בעבודה למרבה הצער יהיו בעיות מסוימות. עמית שאיתו אתם לא כל כך מסתדרים דוחף אתכם לכל מיני מצבים מוזרים, ולקונפליקטים. על פי הורוסקופ שבועי אתם תצטרכו לנצל את כישרונותיכם התקשורתיים ואת קור כדי להתגבר בהצלחה על המכשולים גדולים של אותו אדם.
אהבה: במהלך השבוע אתם יצירתיים ומלאי דמיון, אשר מעמידים את הכישרונות האלה לטובת מערכת היחסים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מרגישים צורך להפתיע את בני זוגכם, להגיד להם תודה על התמיכה שהם נותנים לכם בכל פעם מחדש. כל המחוות האלה מתוגמלות על ידי חיבה ותשוקה.
בריאות: אתם מרגישים שרק חופשה יכולה לעזור לכם לטעון את המצברים, לאחר תקופה שבה גופכם היה תחת עומס יתר. למרות שנפשית, רגשית ופיזית אתם מרגישים טוב אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור על אורך חיים מאוזן.

Geminiמזל תאומים
אסטרולוגיה שבועית חוזה על כך שבקריירה הנמרצות ידחוף אתכם קדימה ותצליחו להתקדם מהר מאד בתחום זה. ככל שאתם תהיו יותר יוזמתיים כך תקבלו את העידוד הדרוש לכם. תשתמשו באנרגיות שלכם כדי להתקדם קדימה.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי הורוסקופ שבועי התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה ומרגישים חופשיים לעשות כל פעילויות שאתם רוצים, כי לפי תחזית אסטרולוגית העייפות לא יגע בכם. מצד שני זה יהיה חכם לא להפריז עם זה.

Cancerמזל סרטן
אתם יודעים איך למשוך את האנשים עם מילותיכם וזה מניע אתכם גבוהה ומהר בתחום הקריירה או אולי אפילו תזכו בשיתוף פעולה מעניין. עם זאת, אל תעשו לעצמכם הנחות במקצועיות וביעילות מעשית. אם אתם פדנטיים, לגרמו לכולם להעריץ אתכם על ידי עבודה מאומצת. בכל מקרה על פי הורוסקופ שבועי אין מה לדאוג מבחינה כלכלית.
אהבה: במשפחה ובמערכת היחסים על פי תחזית אסטרולוגית הכל נראה מצוין. התקשורת היא פתוחה וקנה ואפילו אתם מוכנים להקשיב יותר מאשר כרגיל. אתם גם מתכוונים להכין הפתעה ליקירכם. תפתיעו אותם עם משהו חדש!
בריאות: בדרך כלל אתם מסתגלים למצבים שמשתנה, אך השבוע, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם תהיו מעט יותר מאופקים ומהססים כלפי מצבים משתנים. אם יש לכם בעיות של לחץ דם תנסו להירגע כאשר הדברים סביבכם מסתבכים, אחרת, אתם עלולים להרגיש סחרחורות, עלפון או סימפטומים אחרים שיכריחו אתכם לקחת פסק זמן.

Leoמזל אריה
השבוע הזה הוא שבוע שקט, שבו אתם מצליחים לפתור הרבה מאוד משימות בעבודה, כך שבסוף השבוע שתוכלו לבלות מבלי עם יקיריכם, בלי הלחץ של המחשבות קשורות לעבודה. בעניין הכסף אפילו בהימורים אתם יכולים לזכות להצלחה מעוררת קנאה. לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים הם בעדכם בתקופה הזאת, אז זה הזמן הנכון להשקיע בעבודה או להקים עסק משלכם.
אהבה: עליכם להקדיש יותר תשומת לב לבני הזוג לחיים אשר לאחרונה בגלל בעיות לא זכו לכך. הורוסקופ שבועי ממליץ שתקנו להם מתנה או תארגנו טיול רומנטי בסוף השבוע. כל זה יכול לעזור להחזיר את האווירה ההרמונית שהייתה בניכם לפני זה. העיקר שתבלו ביחד.
בריאות: העייפות והמתח של התקופה האחרונה הם יותר מברורים. אתם מרגישים זאת גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לאכול מאוזן יותר ולנוח ככל האפשר. תנצלו את הרגעים השקטים כדי להירגע או לעשות דברים אשר אתם אוהבים.

Virgoמזל בתולה
בגלל בעיות תקשורת עם מספר עמיתים, עכשיו אתם נמצאים במצב לא טוב. לפי תחזית אסטרולוגית הינכם מחויבים לספק הסברים מסוימים על התוצאות החלשות בתקופה האחרונה במקום העבודה. גם בזבזתם הרבה כסף על שתויות לאחרונה, עכשיו אתם במצב לא טוב בנושא הכספים. עליכם לפנות למשהו קרוב כדי לכסות חובות, כך שכדאי להיות זהירים יותר בעתיד לגבי ההוצאות.
אהבה: היגיע הזמן להתחיל שוב לצאת, לאחר תקופה די קשה. אל תשכחו שישנם בעולם הרבה אנשים אשר מחפשים אהבה בדיוק כמוכם, אז תחשבו באופטימיות לגבי החיים הרומנטיים. יש לכם הזדמנות לפי הורוסקופ שבועי להכיר אנשים חדשים ומעניינים. אולי הפעם תמצאו את האחת או האחת.
בריאות: עבדתם הרבה בימים האחרונים, ועכשיו העייפות מאותת את נוכחותה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו לנוח כמה שיותר, לא להגזים עם המאמצים, כי בעיות בריאותיות קלות עלולות להחמיר.

Libraמזל מאזניים
אתם נמצאים בעמדה טובה מאוד בעבודה, ובגלל זה העמיתים די מקנאים בכם וינסו להכשיל אתכם, אבל הבוסים הם מודעים לכך, אז לא יהיו בעיות בהקשר זה. לגבי כסף, על פי הורוסקופ שבועי אין לכם בעיות כספיות בתקופה זו. בכל זאת יהיו כמה הוצאות בלתי צפויות, אבל זה לא יצור בעיות רציניות, כך שלמעשה את ם יכולים להיות מבסוטים.
אהבה: בני הזוג יפתיעו אתכם מאוד כבר בתחילת השבוע עם הפתעה אשר ממחישה כמה אתם חשובים להם וכמה מזל יש לכם שהם לידכם. גם מי שעדיין לבד על פי תחזית אסטרולוגית יזכה לפגישה אשר ייתכן שתוביל למערכת יחסים יציבה וארוכת טווח.
רק לשים לב שלא תתחילו שוב בדרישות מוגזמות.
בריאות: יש לכם לבעיות בריאותיות רבות אשר אתם צריכים להתחיל לפתור אותן, אחרת הן עלולות להחמיר. אסטרולוגיה שבועית ממליצה ללכת לרופאים מומחים, לעשות בדיקות מקיפות כדי ללמוד מה הם הגורים לבעיות ולקבל טיפול מתאים.

Scorpioמזל עקרב
המאמצים שעשיתם בעבודה יקבלו ערכה אמיתית, דבר אשר יגרום לכם הרבה הנאה, לאור העבדה שעבדתם כל כך הרבה לאחרונה. אתם וויתרתם על בילוים עם חברים או עם יקירכם. ההצלחה בעבודה תאפשר לכם על פי תחזית אסטרולוגית לפתור בעיות כלכליות, אבל עדיין יש מה לשפר, כי לאחרונה עשיתם הוצאות מיותרות .
אהבה: הכוכבים השבוע על פי הורוסקופ שבועי משפעים לטובה אז זה הזמן הנכון לקחת כמה החלטות חשובות ברמה האישית, במיוחד כאשר בני זוגכם משדרים על אותו הגל. תיהנו מהתקופה הזאת מלאה באהבה והרמוניה. אלה שלבד לעומת זאת, ימשיכו ליהנות מחיי הרווקות כי עדיין לא מוכנים לוותר על החופש שלהם.
בריאות: מבחינת הבריאות הכל נראה תקין, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה על ביקור אצל רופא המשפחה כדי להלים חוסר מסוים של כמה ויטמינים, בעיקר שייתכן שתחלו בשפעת. זה יחזק את הגוף ותחלימו יותר בקלות.

Sagittariusמזל קשת
הכוכבים יהיו לטובתכם השבוע מבחינת המקצוע. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תקבל יותר אחראיות או תהיה אפשרות לשנות את מקום העבודה, אבל תחשבו היטב לפני שאתם מחליטים, כדי שהדבר הזה לא יפגע בעתידכם. אם אתם תפגינו יותר יוזמה, שיגרום לרווחים במישור הפיננסי.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי יהיה לכם שבוע מלא הישגים ברמה הרגשית, כך שמערכת היחסים שלכם תהיה יותר ויותר יציבה וחזקה. תמשיכו להתנהג כרגיל, והתוצאות יהיו הרבה מעל הציפיות.
בריאות: אפילו אם יש לכם בעיות בריאות קטנות, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם תצליחו לעור אותן בשלום, אבל יש לקחת בחשבון את העובדה שאתם זקוקים לעוד מנוחה ואורח חיים מאוזן.

Capricornusמזל גדי
הכוכבים יהיו לטובתכם השבוע מבחינת המקצוע. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תקבל יותר אחראיות או תהיה אפשרות לשנות את מקום העבודה, אבל תחשבו היטב לפני שאתם מחליטים, כדי שהדבר הזה לא יפגע בעתידכם. אם אתם תפגינו יותר יוזמה, שיגרום לרווחים במישור הפיננסי.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי יהיה לכם שבוע מלא הישגים ברמה הרגשית, כך שמערכת היחסים שלכם תהיה יותר ויותר יציבה וחזקה. תמשיכו להתנהג כרגיל, והתוצאות יהיו הרבה מעל הציפיות.
בריאות: אפילו אם יש לכם בעיות בריאות קטנות, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם תצליחו לעור אותן בשלום, אבל יש לקחת בחשבון את העובדה שאתם זקוקים לעוד מנוחה ואורח חיים מאוזן.

Aquariusמזל דלי
לפי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים מתמקדים בחייכם המקצועיים. אתם מאוד נחושים ורוצים להשיג קידום בעבודה. הצלחה תבוא, אבל היא מלווה בתחומי אחריות נוספים ועבודה מאומצת. מה שמחייב אתכם להתארגן טוב יותר. עבור חלק מבני מזל זה , השפעת של שבתאי יכולה להביא עיכוב של הישגים.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית חוזה על כמה סכסוכים קטנים בין בני הזוג, אבל לא משהו רציני. מרקורי מעניק לרווקים הרבה ביטחון עצמי. הם מגייסים את כל הפוטנציאל של הפיתוי וכך מסוגלים למשוך תשומת לב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי אתם תתקדמו וזאת תהיה סיבה לחגיגה אמיתית. אתם מרגישים גאים מאוד מהעובדה הצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או סיוע מצד הסובבים אתכם.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.