הורוסקופ שבועי 08.01.16 – 14.01.16

Aries

מזל טלה
הורוסקופ שבועי צופן לכם שבוע טוב ומומלץ לנצל את מצב הכוכבים בהגשמת תוכניות שדחיתם הרבה זמן מסיבות שונות.
במישור המקצועי אתם גם עובדים קשה ובאופן אחראי מאד. אתם יעילים, אבל מעט מדי סמכותים על פי דעתם של עמיתים או שותפים עסקיים. להרהר בקפידה לפני לקיחת החלטות מכריעות. קחו את זה בקלות…
באהבה יהיה טוב יותר אם בקשרים עם בני הזוג לא תהיו כל כך רכושניים. לאלה שלא נשואים, התקופה מאד מבטיחה מבחינת החיים הסנטימנטאליים. אתם לא צריכים לפספס שום הזדמנות חברתית, כי זה יוביל להישג גדול: תמצאו את האדם הנכון בשבילכם.
בריאות: אתם ידעתם ימים טובים יותר! "משהו" מונע מכם להיות בכושר טוב. הפתרון: הרפיה, ויטמינים וקצב עבודה איטי יותר.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי אתם חייבים לקחת צעד אחד אחורה, מול עשייתכם המתפתחת, כי יכול להיות שיהיו כמה בעיות.
לפי הורוסקופ שבועי אתם צריכים להיות גמישים יותר כדי למנוע את הקיפאון או הימנעות של יוזמות וקבלת החלטות משלכם.
באהבה: קשר הנישואין הולך טוב. הצורך באהבה וחמלה יגרום ליותר רומאנטיות, יעלו רגשות שלא היו בעוצמה כזו במשך זמן רב. האינטרסים הנוכחים שלכם יכולים לקרב אתכם למשפחה. האנשים הלא נשואים, ימשיכו ליהנות מהחיים ויהיו עבורם הזדמנויות רבות להיפגש עם אנשים נעימים. ומכאן הרבה רומנים…
בריאות: אוראנוס משפיע לטובה על הבריאות שלכם. לא חוסר דינאמיות וחיוניות, אבל זהירות, שכל זה לא יגרום לעצבנות כי שיפריע לשינה.

Geminiמזל תאומים
בפרק הזמן הזה מבחינת מקצועית, לימודים או ראיון עבודה זה בדיוק הזמן הכי טוב. האינטלקטואלים והחוקרים מלאי רעיונות ברורים ומקוריים ואפילו מבריקים. יש לנצל את ההשפעות הטובות של הכוכבים ולחשוב באופן רציני. עכשיו זה הזמן לשינויים חיוביים מבחינת מקצועי.
באהבה: היחסים עם בני הזוג שלהם, הם די מתוחים. יש צורך להרבה דיפלומטיה כדי לא להגיע לפיצוץ. הרווקים "שוחים" באוקיינוס של תשוקה. החלומות שלהם יכולים להתגשם, אבל אם הם לא יישארו מציאותיים ויהיו תמימים מדי, הצד השני יכול לנצל זאת.
בריאות: אתם מלאים באנרגיות. השתמשו בה לפעילויות ספורטיביות, אך לא למשהו קיצוני.

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי קיים מעט עצבנות אבל הרוח הארגונית, כמו גם את ההשראה הנכונה יאפשר לך לעבור על כל המכשולים ללא קושי, להכניס סדר לעבודה שלך. כלומר, אתה מוכן להילחם כדי לבסס את הסטאטוס שלך במקום העבודה. באהבה, הנסיבות מאפשרות שיפור האווירה במשפחה.  ההתייחדות כדי.  הלא נשואים סביר להניח יבזבזו את הכוחות, על ימין ועל שמאל בפלרטוטים! למרות הרוח הרפתקני, והרצון לחירויות רבים מהם ייפלו, מאוהבים מעל הראש.
בריאות: השפעה השלילית של פלוטו יגרום בירידה בכוח ובקצב. מנוחה ושינה יגרמו להם להרגיש יותר די מהר.

Leoמזל אריה
מבחינת מקצועי, הדברים מסתדרים לפי טעמך. הכל תלוי בזה שאתה צריך להיות סבלני כדי לקחת ולבדוק  כל פרט, בלא להותיר דבר שיהיה במקרה. יהיה לך מספיק זמן כדי לעשות ולסדר את הדברים כדי שיהיו כמו שצריך.
באהבה: הדיונים של הזוג ילידי מזל יהיו בנושא הכסף. אלה שלא נשואים יש להם אישורים רבים עבור חיי האהבה שלהם: הורים בעד האדם שאתה אוהב והאהבה הזאת מזמינה הפתעות נעימות. הם רק צריכים להיות מוכנים לקבל אותן. ניתן לקבל כל החלטה שאתם  רוצים בנושא האהבה, כי הכוכבים לפי הורוסקופ שבועי, לצידכם.
בריאות: הסיבולת הפיזית די טובה, אם אתה מטפלים בכבד שלכם ובכיס המרעה. יש להגן עליהם.

Virgoמזל בתולה
ברמה המקצועי אתה צריך להיזהר: לא להמר בפרויקטים אשר אינם מספקים כל ערבויות או בשיתופים מפוקפקים המאיימים למצבך. המציאות יכולה להיות שונה מן הציפיות שלך. להיזהר ולהשתמש בכל הדקויות כדי להימנע ממלכודות, מכשולים או צעדים לא נכונים.
באהבה: האווירה במשפחה היא בינונית, בני הזוג הם אדישים אחד לשני וזה  לא עושה טוב לזוגיות. אלה שלא נשואים מסתכנים לאבד את הביטחון העצמי: הם יותר מדי ביישנים. אבל זה הופך אותם לשונים ומעניק להם אטרקטיביות וקסם. וכן, יש יותר הסיכויים לאהבה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, השמש ומרקורי, תומכים, כך שהאנרגיה והבריאות הם טובים. רק שבתאי וונוס יכולים להשפיע על הגרון: לא לאמץ את הקול שלך.

Libraמזל מאזניים
על פי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועית, ההשפעה הטובה של הכוכבים תאפשר לך למצוא פתרונות מהירים ויעילים ולהתגבר על הקשיים ולמנוע סיבוכים. יש להיזהר בלשתף אחרים עם סודות אישיים : כך תוכל להימנע מתהפוכות אפשריות של מצבים שונים בדקה האחרונה.
באהבה: במשפחה האהבה לא יציבה: מריבות אלימות ולאחר מכן פיוסים נלהבים. למי שלא נשואים הם המאוהבים כל הזמן:  סטוצים והרפתקאות לא חסרים. אבל לאמרות כל זה התחושה היא תחושה של בדידות. הכל בסדר, אבל לא להגזים יותר מדי במשחק הזה, כי עמוק בליבם, הם שואפים יחסים בר קיימא.
בריאות: מאדים מעניק אנרגיה, כוח, אך גם דלקות ואלרגיות.

Scorpioמזל עקרב
תקופה זו לפי הורוסקופ שבועי תהיה טובה מבחינה מקצועית. מפגשים עם אנשים חדשים יכולים להיות מאוד מועילים, כי יעזרו לכם לממש פרויקט חדש או תוכלו לקבל מהם רעיונות חדשים. רצוי להרחיב את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הרגילה מפני שיעזור לכם לשגשג.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית עבור אלה שנישאו לא מזמן, יהיו קצת אכזבות. אנשים הלא נשואים יכולים לחיות עכשיו אהבה בלתי אפשרי ואין דבר יותר מרתק מזה. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי.
בריאות: אולי הבריאות הייתה טובה אם, לפי אסטרולוגיה שבועית פלוטו לא היה משפיע על מערכת האיכול. לשים לב למאכלים חריפים ואלכוהול.

Sagittariusמזל קשת
מבחינת מקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, אתה צריך לשים לב! כמה עננים צפויים מעל אזור הזה. היכולות שלך יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב יותר לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלך. באהבה: במשפחה יש הרמוניה בין בני הזוג עם הרגעים רבים של רומאנטיות . אלה שלא נשואים, סביר להניח שיהיה להם מפגש הדהים בחלק המוקדם של התקופה. הם יהיו כל כך מאושרים עד שישכחו מרעב ושינה! בריאות: יופיטר יעניק לכם מצב פיזי ונפשי מעולה. עם זאת, יש להגביל את הקיצוניות בפעילויות ספורטיביות או מיניות.

Capricornusמזל גדי
כוכב הלכת אוראנוס מעורר, לפי הורוסקופ שבועי, ומחזק את ההתעניינות שלכם כלפי כל מה שקשור לעבודה וקריירה. יעילים, מעשיים ומאורגנים, אלה שפע של יתרונות כדי להצליח. אבל היזהרו מנפטון, שעלול לגרום לקושי בריכוז, לרגעי של ספק ואכזבה.
אהבה: המשפחות נהנות מאווירה טובה והבנה מושלמת. הרווקים נמצאים בתקופה די עדינה, מלאת מתח ואכזבות. זה לא הזמן עכשיו למערכת יחסים.
בריאות: לכוכבים יש השפעה חיובית על בריאותכם: המערכת החיסונית טובה ויש לכם הרבה אנרגיה. רק את המיקום של אוראנוס עשוי לגרום לעצבנות.

Aquariusמזל דלי
הלחץ עבורכם  יהפוך להיות מצב יותר ויותר נורמאלי. הורוסקופ שבועי מדבר על מצבים שיעצבנו מאד אתכם. יש צורך שתהיו זהירים יותר ולא לפרוק את רצונותיכם, כי זה יכול להשפיע על אנשים אחרים. אתם תהיו כל-כך עייפים, עד שלא יהיה לכם זמן עבור השותף לחיים. כבר מיום שני, יהיה צורך להוכחה המון סבלנות.
נסו למצוא פעילות כדי שהזמן יעבור בקלות רבה יותר. ביום רביעי בעבודה אולי יצטרכו את עצתכם. לקראת סוף השבוע, תצטרכו לקחת כמה החלטות, אז תנסו לנתח כל פרט, לפני שאתם מחליטים.

Piscesמזל דגים
לפי הורוסקופ שבועי, במישור המקצועי, תחת השפעה של אוראנוס, אין סיכוי שאתם תהיו פסיביים, או תשבו בחוסר מעש, אלא להפך. אל תפחדו לקחת סיכונים. זה טוב להמשיך בדרך הזאת, כי העולם שייך לאמיצים. באותו הזמן תיזהרו לא לעשות דברים פזיזים או חומר או להיות מעורבים בוויכוחים מיותרים. אהבה: בתוך המשפחות, בני הזוג נהנים מחסותו הטובה של יופיטר, שמביא הרמוניה בתוך הבית. הרווקים גם מקבלים ברכה באהבה מאותו כוכב לכת,יופיטר, לכן יש סיכויים לא צפויים לאהבה. מכאן, יש רק צעד אחד לפגוש את אהבת חייהם. בריאות: השבוע היא משביעה רצון. יש להתרחק ממצבים מעצבנים ולשמור את האנרגיה שלכם.


עמוד זה נצפה ע"י 2,528 גולשים