הורוסקופ שבועי 08.06.13 – 14.06.13

מזל טלה
אתם יכולים השבוע לשפר את המצב מבחינת מקצועי, הודות ליופיטר, אשר הוא נמצא בזווית הרמונית. עם זאת, לא לעשות שום דבר, אשר עלול לסכן את מקום העבודה, גם אם האווירה או התנאים אינם לגמרי טובים.
אהבה: אוראנוס גורם לחוסר יציבות של בן/בת הזוג, אך ילידי מזל הזה, עם כל זה, יפגינו הבנת עם הפרטנר שלהם. לאלה שהם לא נשואים, התקופה היא חיובית לאירוסין או לקשר רומאנטי חדש. התחייבויות סנטימנטאלי בתקופה הזאת עשויה להיות בר קיימא.
בריאות: כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להרגיע ולנוח, אחרת אתם תבזבזו את האנרגיה באופן מיותר.

מזל שור
בתקופה הזאת, אתם תמיד שאפתניים ולהוטים להתקדם במקצוע ולזה כוכבי הלכת מייצרים תנאים טובים . אך, מאדים יכול לגרום לעיכובים, אבל שום דבר לא רציני, רק בזבז זמן. כוכב הלכת שבתאי, יעניק לכם סבלנות ונחישות, כך שהמכשולים האלה לא ימנעו מכם להשיג את המטרות.
אהבה: שבתאי מביא רוך ויציבות בתוך המשפחות השבוע. הרווקים ייהנו מקשרים אטרקטיביים, אבל שטחיים. שינויים האלה, שהם לעיתים קרובות מדי, אינם מספקים אותם, כי הם תמיד חושבים על מצב יציב, מצב שהוא קרוב יותר לשאיפות שלהם. סבלנות!
בריאות: טונוס ודינאמיות מעולים. אתם לא עייפים בכלל , אך לשים לב לבעיות קטנות בקיבה קטן.

מזל תאומים
אתם חולמים על אופק מקצועי רחב ומבחינה זאת העתיד הוא ממש טוב. אך, אבוי, שגרת היומיום זה עינוי עבורכם! תנסו להעביר משימות המפריעות לכם לעמיתים לעבודה, אבל אין ברירה אלא לבצע גם המטלות שגרתיות, כי אחרת אי אפשר…
אהבה: כוכב הלכת פלוטו מתחזק להבת האהבה בתוך המשפחה, וונוס מנסה להגדיל את גובה הלהבות עוד יותר! עכשיו הכל וורוד.עבור הרווקים, מפגשים סנטימנטאליים, ידידותיים או טיולים צריכים לקחת אותם בזהירות, כי הם מוליכים אתכם שולל. הרי, הם כל כך רוצים לשמור על עצמאותם, עדיין, ובכל מחיר.
בריאות: יש לכם איזון טוב, אך הסיבולת, ומערכת החסינות הן פחות יעילות מהרגיל, כך שלא כדאי לשחק עם הבריאות שלכם.

מזל סרטן
ההשפעות של כוכבים הן טובות במישור המקצועי. אל תהססו: זה הזמן לפעולה, זה לא הזמן למדיטציה. הסיכוי הוא בצד שלכם. בכל מה שתעשו עכשיו יש סיכויים גבוהים להצלחה.
אהבה: בתוך המשפחה, אתם עושים ויתורים ומתנות והכל למען יציבות הנישואין. בראבו! הרווקים מחליטים לחכות לנסיך/ נסיכה מהאגדות. הם יכולים להסתכן בכך שיכולים לאבד את האדם שפוגשים במהלך תקופה זו, שבו יש את הכל כדי שיהיו מאושרים!
בריאות: יופיטר מיביא חיוניות טובה. התנאי הוא להיות זהירים, כי אחרת, עלולות להתעורר בעיות עיכול או בזרימת הדם. יש לפקח על רמת הכולסטרול שלכם.

מזל אריה
השבוע יש סיכויים טובים עבור הקריירה שלכם. יהיו הרבה הזדמנויות ותוכלו לקבל הצעות מעניינות. אבל תהיו ערניים : נדרש הרבה הריכוז ומסירות.
אהבה: ונוס נמצא בזווית טובה ומביא הרמוניה בחיי הנישואין. הלא נשואים יחיו הפרשה לוהטת, יוצאת דופן עם המון תשוקה אשר מביא אותם למצב של ריחוף. זה זמן טוב לתכנן את עתידם.
בריאות: כוכב הלכת ונוס מטיב עם הבריאות שלכם וזה יכול לעזור להיגמל מהרגלים לא בריאים כמו עישון. גם על נדודי שינה ניתן כעת להתגבר יותר בקלות.

מזל בתולה
במישור המקצועי, יש לכוון את האנרגיה שלכם לסיום חיובי של כמה פרויקטים ולהוכיח את היכולותיכם, היוצאות מן הכלל. אתם תעשו מאמץ כפול, אבל התמורה שתקבלו תהיה כפולה: תגשימו את כל המטרות, גם ככה שאפתניות למדי.
אהבה: במשפחה הקשר הזוגי הוא טוב: בן/בת הזוג יתנו כבוד לעצמאות הדדי, אחד לשני ויהיו מאוחדים לגבי פרויקטים משותפים. הרווקים "אוספים" הרפתקאות. אבל הם חושבים שפרשיות אוהבים אלה הן חסרות טעם. כתוצאה מכך, הם צריכים לנצל את ההזדמנות ולהתעורר השבוע כי פגישה חשובה עומדת להתרחש.
בריאות: זה הזמן להתחיל דיאטה ולפקח על התזונה שלכם..

מזל מאזניים
החיים המקצועיים שלכם יכולים להיות נתונים לשינוי מלא, מה שאתם לא אוהבים, אך השינויים האלה עשויים להיות נחוצים ומועילים. רצוי להיות ממושמעים, דייקנים ולהוכיח סבלנות כלפי עיכובים בלתי נמנעים. ובמיוחד, שלא יהיו ספקות בקשר לכישוריכם או בסיכויים להצליח.
אהבה: לחיים של בני הזוג במשפחות יש פרספקטיבה ראויה להערצה. בחיים של הרווקים , אהבה גדולה יכולה להופיע והם כבר חושבים על נישואים. מצד שני, כמה סיבוכים יכולים להתרחש. אם הם מצליחים להתגבר על המכשולים הללו, למערכת היחסים יש כל הסיכויים להצליח.
בריאות: אנרגיה לא חסרה לכם. אוראנוס, למרות שמשפיע באופן חיובי, הוא יכול לגרום להם להגזים. שינה היא התרופה.

מזל עקרב
בחיים המקצועיים, השמש, נמצאת בזווית נכונה על השמים וזה ייתן לכם התלהבות ומוטיבציה. ביצועיכם בתחום המקצועי יגיעו לרמה מאד גבוהה. בנוסף, הערכה של אחרים רק תגדל.
אהבה: בני הזוג במשפחות יתאחדו כדי לשים קץ על התערבות של אנשים בחייהם. זה נחמד, לא? הפרשיות האוהבים של הרווקים מושפעות מוונוס ויופיטר. אבל התנהגותם מאכזב: למעשה, הם לא יודעים מה הם בעצם רוצים! כל זה יפחית את הסיכויים שלכם מבחינת האהבה.
בריאות: יש לכם מצב רוח טוב, שהוא חיוני עבור המצב הפיזי המעולה, והבריאות טובה מאד. בכל זאת לשים לב, לקיצוניות מינית ותזונתית.

מזל קשת
ישנם מספר פרויקטים מקצועיים שמעסיקים אתכם כרגע, והרגע הוא מתאים מאוד להתגבר על המכשולים ולתקוף אותם. סוף, סוף, יש לכם את האפשרות להפגין את היכולות ולהיות את היד הימיני של אנשים רלוונטיים או משפיעים. לנקות מיד בפעולה.
אהבה: בחיים של בני הזוג בתוך המשפחה יש תשוקה והתלהבות, לכן, אפשר לצאת לירח דבש מחדש. בחיים של הלא נשואים יתרבו ההרפתקאות. עם זאת, הם יקבלו את ההזדמנות של מפגש יוצא דופן. מדובר באדם שיכול להביא איתו הרבה; אתם רק צריכים לתת לו זמן כדי להוכיח את זה.
בריאות: לנצל את ההשפעה החיובית של מרקורי כי אתם במצב טוב.

מזל גדי
מבחינת המקצוע הכל יהיה קל וללא סיפורים. עם זאת, אוראנוס יגרום לכם לחשוב על תפקיד חשוב יותר. תהיה לכם הזדמנות להגיע אליו, אבל רק אם אתם תישארו מציאותיים ולחשוב ברצינות על מה שאתם רוצים. מצב הרוח הפזיז וקוצר הרוח הם דברים טיפשים.
אהבה: תחת כנפו המגנה של ונוס, הזוגות שבמשפחות יחלקו בניהם הבנה, חיבה ולמה לא, אושר. ונוס מעניק לרווקים הזדמנויות רומאנטיות רבות. הם מלאי קסם, וזוכים מהצלחות רבות מול המין השני. אם עד כה הם לא חשבו על הנישואין, עכשיו הם חושבים על זה בשמחה ובאושר.
בריאות: השמש, מרקורי ויופיטר יעניקו לכם אופטימיות ומרץ.

מזל דלי
פרויקטים מקצועיים מתקדמים, אבל זאת לא סיבה לקחת סיכונים מוגזמים, להעמיד לסכנה חלק מהיתרונות שכבושם בעבר. עדיף להישאר מתונים.
אהבה: בני הזוג שכבר נישואים חייבים להוסיף מגע של פנטזיה לחיים המשותפים, אשר רק ייתן הנאה לשותף שלכם. כאשר יש שימחה, יש גם אהבה. הרווקים יכולים להיות רגועים: הכוכבים לא שכחו אותם ויהיו בשורות בחיים שלהם. יהיה מפגש עם אהבה גדולה!
בריאות: האנרגיה שלכם חוזרת, אך אתם נוטים לבזבז אותה וחבל.

מזל דגים
הזדמנויות מעניינות במישור המקצועי. יש לכם את כל העניין לקבל ערבויות מרביות, ואולי אפילו הסכמים בכתב, אחרת אתם יכולים להסתכן בהפתעה לא נעימה בחודשים הקרובים.
אהבה: מאדים מביא לזוגות שכבר נישאו רוח רעננה בחיים המשותפים. הכל כל כך יפה… הרווקים הם מבוקשים, מה שגורם להם שיש אהבה באוויר. הם התאהבו ממבט ראשון מאדם שיקבל חשיבות רבה בחייהם.
בריאות: אתם מלאי מרץ, אך צריכים בזהירות לנהל את החיוניות ולא לבזבז אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות