הורוסקופ שבועי 08.11.13 – 14.11.13

Ariesמזל טלה
השבוע יש לכם הורוסקופ שבועי חיובי במיוחד. קצב העבודה נעשה מהיר יותר, ואתם ללא היסוס עושים כל מה שנדרש. זאת תקופה שהיא מתאימה להחלטות, תקופה עשירה ומועילה עם קצת אגרסיביות. כל זה יסייע להגן על האינטרסים שלהם. פניות רשמיות ופעולות תחרותיות יתקבלו בברכה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי זאת תקופה מאד נוחה במשפחות של מזל זה. הרווקים עוברים מעין תקופה חלשה של חיי האהבה וזורמים עם מה שקורה. מבחינה חברתית, יותר מאשר אי פעם, הם מתקבלים באהדה, אלא שאיכות היחסים מפוקפקת.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, שמים בצד את המחשבות השחורות אשר ליוו אתכם זמן מה.

Taurusמזל שור
כוכב הלכת נפטון מביא הרמוניה וסיכויים טובים במישור המקצועי, כך שתקבלו תקופה של אופוריה מבחינה זו. רבים יקבלו העלאה ולמי שיש לו עסק ההכנסות יהיו משמעותיות. חשוב לפרגן לקולגות בעבודה ובמיוחד לעובדים שנמצאים תחת הפיקוח שלכם.
אהבה: הכל הולך טוב בחיי המשפחה והאווירה הנעימה תשולט. הרווקים לרוב יהיו עסוקים בכל מני קשרים, אבל אין מחשבות על נישואין. עליכם להסתיר היטב את ההתנגדות כלפי הקמת משפחה, כדי לא להפחיד את בני הזוג.
בריאות: יופיטר במיקום מעולה ויביא רק דברים טובים. רק מאדים יכול לגרום לכם לפעול, יתר על המידה. כל זה גורם לעצבנות וסטרס שלא יעשו טוב לבריאות שלכם.

Geminiמזל תאומים
האופק המקצועי שלכם הוא הכי בהיר שאפשר. בזכות כוכבי הלכת יופיטר ונפטון, אתם תקבלו סיכויים טובים במישור המקצועי. אוראנוס, כוכב הלכת של המקוריות, יעזור לכם להציג רעיונות מעניינים ושבתאי יעזור בארגון יעיל ומהיר יותר. אבל אם יש לכם דרישות מוגזמות יש לצפות לאכזבה .
אהבה: החיים המשפחתיים מתקיים בהרמוניה מושלמת, אשר תיתן לכם איזון פנימי עמוק. השמש, מחממת את מזג של הרווקים. אבל אתם די מבולבלים, כך שתעדיפו הרפתקאות מסוכנות, תוך התעלמות מאהבה שקטה. חיי האהבה הם כמו קרוסלה, תענוגות אינטנסיביות ומגוונות.
בריאות: נפטון יגן על בריאותכם כמה שהוא יכול, אבל לשים לב גם לפלוטו, אשר יכול לגרום להיות עצבניים. מומלץ לעשות ספורט ופעילות גופנית.

Cancerמזל סרטן
אתם מקבלים את התמיכה של מאדים בתחום הקריירה לפי הורוסקופ שבועי. יש לכם ההזדמנות לעבוד על פרויקט מרחיק לכת עם מלא יוזמה ומצוינות. אתם מלאי הרוח התחרותית. מומלץ לשים לב לכל הפרטים שהמנהלים שלכם דורשים מכם כי יתכן שבקרוב תתבקשו להוכיח את עצמכם.
אהבה: בחיי הזוגות הנישאים זאת תקופה מאושרת. הרווקים, גם הם נהנים מאקלים התורם לאהבה. הם פחות תובענית, אך יותר זמינים, הם ייהנו מפגישה עם אדם שממלא רצונות ליבם.
בריאות: אין לכם בעיות בריאות עכשיו. יש לכם מערכת חסינות ופיזית טובה. רק בעיות רגשיות אולי ידאיגו אתכם. חשוב להתייחס ברצינות לבעיות הרופואיות של ההורים שלכם.

Leoמזל אריה
אפשר לאומר השבוע שיש לכם תחזית אסטרולוגים מעודדת. כוכב הלכת מרקורי יכול להוביל להצלחה מקצועית, יגרום לכם לקחת החלטות מהירות. השבוע אתם תהיו ברמה מקסימאלית מבחינת היכולות, במיוחד אם אתם עובדים בתחומים יצירתיים. תחפשו קשרים עם אלה, אשר ששותפים להתרגשות שלכם, כי זה מבטיח הצלחה.
אהבה: השגרה של הזוגות הנישואים נעלמת והאווירה הופכת לפתוחה ורגועה יותר. הפעם, הרווקים לא מחפשים עוד הרפתקאות, אלא אדם שאיתו יכול להקים בית. כל מי שאתם פוגשים בתקופה הזו נראה שהם האנשים הנכונים.
בריאות: ההשפעה של שבתאי נעלמת, ואתם מקבלים בחזרה את תאוות החיים, את המורל הטוב ואת הטונוס החזק.

Virgoמזל בתולה
הזדמנויות מעניינות מופיעות במישור המקצועי או כספי. לקראת סוף השבוע יתכן שתקבלו הצעה מאוד מעניינת בתחום הפיננסי קשורה למקצוע שלכם שלא חשבתם עליה. חשוב לא להיות פזיזים וכדאי לדחות את ההחלטה כדי להתייעץ עם חברים שמבינים עניין.
אהבה: החיים הסנטימנטאליים לא מתנהלים לפי רצונכם וכל זה מפני שאתם רוצים לעשות דברים רבים מדי בבת אחת. הרצינות שלכם והאובססיה לעבודה. לא לשכוח שיש גם דברים אחרים בחיים בנוסף לעבודה וכסף.
יתכן שביום שישי או שבת תפגשו אדם אשר יעזור לכם להתגבר על תקופה הזו של הסתגלות. זה ייתן לכם את ההזדמנות לתת שוב אמון באנשים. מלנכוליה תהיה בסוף השבוע. אתם מלאים במרץ.
הבריאות שלכם לא הכי טובה. חשוב לא לאכול רק אוכל מהיר אלה לשבת עם המשפחה בארוחות מסודרות לפחות בבערב או בשישי-שבת.

Libraמזל מאזניים
יש לכם תקופה התורמת לשיפור ולפיתוח המקצועי שלכם. אתם לא מנצלים די את הסיכויים המופיעים בתחילת השבוע ותרגישו צער כאשר הם נעלמים. התקופה טעונה מאוד, לא רק מבחינת כלכלית, אלא גם מבחינת רגשית. היפראקטיביות, בכל הזמן הזה, שכל כך מאפיית. אם לא תפסיקו עם הקיצוניות, אתם יכולים להגיע לבעיות בריאות כרוניות.
אהבה: היחסים הזוגיים שלכם עוברים משבר אבל אל תקשיבו ל"חברים" המייעצים לכם רק כדי שיהיה להם טוב! בהמשך השבוע, עדיין לא תאמינו שהחברים הטובים שלכם מקנאים בכם ואפילו לא רוצים לטובתכם. חשוב מאוד לפתור את הבעיות ישיר עם בן/בת זוג שלכם בשיחה פתוחה. תגלו שיש דברים שלא ידעתם אותם.
בריאות: כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להנמיך את העצבים, לציית לזמנים של הרפיה ומנוחה, אחרת האנרגיה שלכם מבוזבזת באופן מיותר.

Scorpioמזל עקרב
לאחר תקופה לא הכי טובה הגיע הזמן של הורוסקופ שבועי אופטימי. שבוע זהו זמן טוב בכל הנוגע לענייניים הקשורים בחו"ל, השכלה וענייני חוק ומשפט ייהנו מהשפעה נפלאה. בכל הנוגע לקריירה יש משהו שעוצר את התקדמותכם בקצב בו הייתם חפצים אך שימו לב שלא לנקוף בגישה אגרסיבית מדיי העלולה לגרום לעימותים אם זאת עניין הקשור לשכרכם ישתלם לטובה. בתחום אהבה: עבור הזוגיות והרומנטיקה זהו שבוע מצוין להיכרויות לרווקים מבינכם ואם אתם כבר מסודרים התפנקו השבוע במיוחד. בנית הזמל שהם הנשואים ירגישו במיוחד בסוף השבוע שהבן/בת זוג שלכם באמת אוהבים אותכם.
בריאות: אתם מרגישים מעולה ומלאים בכוח.

Sagittariusמזל קשת
אסטרולוגיה שבועית צופה שדברים ברמה המקצועית מסתדרים טוב. אפשר שתקבלו העלאה, אפילו אם היא אינה באה מיד, הכרתכם המקצועית רק גדלה. עם זאת, אל תעשו דברים בכפייה, תנו להם לזרום.
אהבה: החיים בתוך המשפחות הם שלווים מאשר כרגיל וכדי לסלק את השעמום, חייבים השקעת במערכת היחסים שלהם. הרווקים רודפים אחרי הרפתקאות. מלאי אופוריה, הם קופצים על כל אחד שפוגשים. בתנאים האלה, זה קל להבין שלילה אחד לא יכול להפוך לאהבה לכל החיים!
בריאות: מרקורי מגן על בריאותכם ויופיטר עוזר גם. אתה לא צריכם להיות מודאגים מבחינת הבריאות.

Capricornusמזל גדי
מבחינת מקצועית אתם תצליחו לפתור דבר מסובך נורא, אשר יגרום לכם לפופולאריות בין העמיתים לעבודה. לעומת זאת, בכל הקשור לארגון, דאגות היומיום, ההיבטים של הכוכבים גורמים רק לטוב.
אהבה: החיים של בני הזוג הם בתוך המשפחה הם הרפתקה. אחת מהנה. למי שלא נשואים, יש סימני של התקופה יציבה וטובה של חיי האהבה, גם עבור הרווקים וגם עבור הרווקות. עכשיו יש אפשרות לזוגיות יציבה ולתווך ארוך.
בריאות: חיוניות טובה, התלהבות, המון שמחת חיים. להיפטר מהעצבנות שנצברה בתקופה האחרונה.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי אתם חייבים לקחת צעד אחד אחורה, מול עשייתכם המתפתחת, כי יכול להיות שיהיו כמה בעיות.
לפי הורוסקופ שבועי אתם צריכים להיות גמישים יותר כדי למנוע את הקיפאון או הימנעות של יוזמות וקבלת החלטות משלכם.
באהבה: קשר הנישואין הולך טוב. הצורך באהבה וחמלה יגרום ליותר רומאנטיות, יעלו רגשות שלא היו בעוצמה כזו במשך זמן רב. האינטרסים הנוכחים שלכם יכולים לקרב אתכם למשפחה. האנשים הלא נשואים, ימשיכו ליהנות מהחיים ויהיו עבורם הזדמנויות רבות להיפגש עם אנשים נעימים. ומכאן הרבה רומנים…
בריאות: אוראנוס משפיע לטובה על הבריאות שלכם. לא חוסר דינאמיות וחיוניות, אבל זהירות, שכל זה לא יגרום לעצבנות כי שיפריע לשינה.

Piscesמזל דגים
ברמה המקצועי אתה צריך להיזהר: לא להמר בפרויקטים אשר אינם מספקים כל ערבויות או בשיתופים מפוקפקים המאיימים למצבך. המציאות יכולה להיות שונה מן הציפיות שלך. להיזהר ולהשתמש בכל הדקויות כדי להימנע ממלכודות, מכשולים או צעדים לא נכונים.
באהבה: האווירה במשפחה היא בינונית, בני הזוג הם אדישים אחד לשני וזה  לא עושה טוב לזוגיות. אלה שלא נשואים מסתכנים לאבד את הביטחון העצמי: הם יותר מדי ביישנים. אבל זה הופך אותם לשונים ומעניק להם אטרקטיביות וקסם. וכן, יש יותר הסיכויים לאהבה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, השמש ומרקורי, תומכים, כך שהאנרגיה והבריאות הם טובים. רק שבתאי וונוס יכולים להשפיע על הגרון: לא לאמץ את הקול שלך.