הורוסקופ שבועי 09.01.15 – 15.01.15

Aries

מזל טלה
המגמה בתחום המקצועי ממשיכה כלפי מעלה, ללא שום עזרה של הכוכבים. אתם פשוט צריכים להישאר רציניים ומרוכזים וכך המצב רק ילך יותר וישתפר. על פי הורוסקופ שבועי המצב הפיננסי גם משתפר אודות השקעות מן העבר אשר עכשיו נותנות את התוצאות הצפויות. לא לשכוח שהחלטות חשובות בהקשר לכספים יש לקבל ביחד עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: בני מזל זה עוברים תקופה שבה השותפות עם בני זוגכם היא קצת בירידה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתקשר יותר איתם ולנסות להיות יותר גמישים כשמדובר על טענות של הצד השני.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Taurusמזל שור
כל מה שקשור לעבודה אתם לוקחים ברצינית ובאופן חיובי. בנוסף, לפי  תחזית אסטרולוגית אתם נהנים מהגנה ותמיכה של הכוכבים, כך שתצליחו בכל דבר שתרצו לעשות. עם זאת לא לקבל החלטות לבד ולבקש חוות דעת של משהו הכי קרוב לכם.
אהבה: אלה שנישואים רוצים שהזוגיות תהיה יותר עילה, באמצעות חדשנות וחידוש, ועל זה לפי הורוסקופ שבועי כמובן ייתן את כל עוזרתו. הלא נשואים לא מתאהבים יותר מדי בקלות. הם חולמים יותר מהרגיל, חלומות על נסיך או על נסיכה מקסימים. מי יודע, עבור חלק מהם החלום יכול להפוך למציאות.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Geminiמזל תאומים
בגלל בעיות תקשורת עם מספר עמיתים, עכשיו אתם נמצאים במצב לא טוב. לפי תחזית אסטרולוגית הינכם מחויבים לספק הסברים מסוימים על התוצאות החלשות בתקופה האחרונה במקום העבודה. גם בזבזתם הרבה כסף על שתויות לאחרונה, עכשיו אתם במצב לא טוב בנושא הכספים. עליכם לפנות למשהו קרוב כדי לכסות חובות, כך שכדאי להיות זהירים יותר בעתיד לגבי ההוצאות.
אהבה: היגיע הזמן להתחיל שוב לצאת, לאחר תקופה די קשה. אל תשכחו שישנם בעולם הרבה אנשים אשר מחפשים אהבה בדיוק כמוכם, אז תחשבו באופטימיות לגבי החיים הרומנטיים. יש לכם הזדמנות לפי הורוסקופ שבועי להכיר אנשים חדשים ומעניינים. אולי הפעם תמצאו את האחת או האחת.
בריאות: עבדתם הרבה בימים האחרונים, ועכשיו העייפות מאותת את נוכחותה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו לנוח כמה שיותר, לא להגזים עם המאמצים, כי בעיות בריאותיות קלות עלולות להחמיר.

Cancerמזל סרטן
מבחינה מקצועי יש לכם הרגשה יותר טובה, ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מלאי מוטיבציה. בנוסף אתם סוף, סוף, תבינו את טיב מערכות היחסים עם האנשים שעובדים ביחד איתכם. המצב הנפשי משתפר ותשלימו שמה שאתם רואים זה מה שיש.
אהבה: לזוגות הנשואים יהיו חיים יפים מלאי אושר. הלא נשואים כדאי להם, על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית בינתיים כדאי להיות עם הרגליים על הקרקע ולקחת צעד אחורה. זה יעזור להם לשופט טוב יותר את אירועי העבר והעתיד, לא להתחרט על ההחלטות מהירות מדי, או על הגישה לאהבה.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אבל אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Leoמזל אריה
אסטרולוגיה שבועית מכריזה על בריתות חדשות בשבילכם השבוע. זה בדיוק פרק הזמן שאתם מתחילים לחוש שמשהו טוב יקרה לכם. למעשה, ההרגשה הזו היא מאד נכונה. אתם מרוויחים הרבה בכל התחומים לא לפי מה שאתם עושים, אלא לפי מה שאתם אומרים. להימנע מאפליה ומהפיתוי לכפות דעות אישית בכל מחיר, בפני אחרים.
אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  תחזית אסטרולוגית שבועית הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  הורוסקופ שבועי ממליץ לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Virgoמזל בתולה
אם אתם רוצים לשנות את התחום שבו אתם עובדים, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לחושש מהתחלה חדשה או ממכשולים שתיתקלו בהם. יש לסמוך על הכוחות שלכם יותר. שינוי עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים ברגע הזה. הכסף הוא הנושא המרכזי השבוע, כי כרגיל אין מספיק.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי הורוסקופ שבועי התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: תוכלו למצוא, בסופו של דבר, את האומץ, כדי להיפטר מכמה הרגלים שליליים עבור בריאותכם. לפי תחזית אסטרולוגית
המאמצים שלכם לא יהיו חסרי תועלת. יש לכם המון אנרגיה ורצון ברזל כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים.

Libraמזל מאזניים
מתברר שמבחינה מקצועית יהיה שבוע מוצלח, אך מבחינה סנטימנטאלית יהיה שבוע של משברים. לפי תחזית אסטרולוגית האנשים שסביבכם יסתכלו עליכם בספקנות, או יחשדו שיש לכם אינטרסים נסתרים.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי הורוסקופ שבועי
יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Scorpioמזל עקרב
על פי תחזית אסטרולוגית שבועית הכוכבים יהיו לטובתכם השבוע מבחינת המקצוע. ייתכן שהממונים יטילו עליכם יותר אחראיות או תהיה הזדמנות לשנות את מקום העבודה. עם זאת, עליכם לחשוב היטב לפני כל החלטה, כדי שעתידכם לא יפגע. גם יותר יוזמה לא תזיק והיא רק יכולה להביא רווחים נאים במישור הפיננסי.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה. הם נהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Sagittariusמזל קשת
תנסו להרחיב את האופקים שלכם מנקודת מבט המקצועית וזה יעזור לכם בזמן הקרוב. אתם מלאי דמיון ורעיונות שכדאי לפתח אותן. אתם נמצאים על פי אסטרולוגיה שבועית בתקופה שבה הדברים יתייצבו קצת מבחינה כספית, אבל לא להגזים. בקושי עברתם זמן קריטי, אז זה לא שתתחילו שוב להגזים.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  הורוסקופ שבועי קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Capricornusמזל גדי
במקום העבודה יהיו קשיים מסוימים בגין תקשורת לקויה עם העמיתים. יש לוותר על אגו שלכם ולבקש עזרה אם אתם זקוקים לזה, אחרת ייתכנו בעיות אשר יסכנו את הקריירה שלכם. לפי הורוסקופ שבועי תקבלו חדשות לא צפויות ממקום העבודה, אשר ישנו את כל הפרספקטיבה לגבי עתידכם.לאחרונה עשיתם המאמצים רבים כדי לפתור בעיות פיננסיות והם מתחילים לתת תוצאות.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.

Aquariusמזל דלי
אתם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות ממה שרואים כל הסובבים אתכם ובגלל זה אתם רוצים למצוא עבודה חדשה יותר אטרקטיבי אם לא תתקדמו במקום העבודה העכשווי. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם יכולים להצליח אם תעשו זאת צעד אחר צעד. לאחרונה הוצאתים יותר כסף ממה שהיה מתוכנן ועכשיו המצב מאלץ אתכם לחסוך לא מעט.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. הורוסקופ שבועי בהחלט ממליץ לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Piscesמזל דגים
השבוע, על פי תחזית אסטרולוגית הוא שבוע רגוע ביחס לשבועות האחרונים שבהם עבדתם המון. זה יהיה טוב לנתח את הדברים שעשיתם עד כה, כי זה יעזור לכם להתקדם בכל מני תחומים. עם זאת, אתם חייבים להיות זהירים במה שקורה סביבכם כדי להימנע ממצב לא נעים. תכנון נכון יעזור לכם להשיג את המטרות.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.