הורוסקופ שבועי 09.10.15 – 15.10.15

Aries

מזל טלה
אתם צריכים  להוכיח נחישות ושליטה עצמית בימים הראשונים של השבוע כי לא תוכלו לשלוט במה שיקרה סביבכם. על פי הורוסקופ שבועי חדשות טובות תקבלו בסוף השבוע, במיוחד מהרגע שמרקורי יחדש את מסלולו הישיר. האווירה הכללית תהפוך ליותר ויותר נעימה.
אתם מרגישים כאילו שמערכת היחסים היא לא בדיוק על המסלול הנכון. אתם גם  מאמינים שיש צורך במעורבות גדולה יותר של שני בני הזוג. למרות שיש לכם רגשות חזקים, על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם לא בטוחים שהיחסים יוכלו להמשיך בצורה הזאת. אל תהיו פזיזים ואל תקבלו החלטות לא נכונות.

Taurusמזל שור
השבוע הלחץ הפסיכולוגי ישפיע באופן שלילי על מצבכם הנפשי. אתם תצטרכו לעמוד מול הרבה מאוד דרישות ותחומי האחריות. לפי אסטרולוגיה שבועית הלחץ יהפוך לאויב האמיתי של בריאותכם וזה במיוחד במחצית השנייה של השבוע.
בעבודה תרגישו אותו לחץ ומומלץ לחשוב מאוד טוב על כל תד והחלטה כי הדבר יכול להשפיע על הפרנסה שלכם.
הדבר הטוב הוא שהשבוע תבינו שהמשפחה שלכם אוהבת אותכם והיא תמיד תומכת ועוזרת לכם.
מבחינה גופנית המצב הוא טוב, אבל הסטרס ישפיע על מערכות החיסון, מערכת העצבים והכבד. נסו למצוא דרכים להירגע, ולהימנע מקונפליקטים עם הסובבים אתכם.

Geminiמזל תאומים
למרות שכוכב הלכת פלוטו יכול לתת לכם הרגשה של חוסר שקט במישור המקצועי, לא צריך לפחד. עליכם רק להתאמץ קצת, כדי להסתגל למצבים החדשים העולות בפעילות המקצועית, אשר, אגב, הם מועילים מאד. אתם צריכים לפחד רק מהרגלים הישנים.
אבל בעצם אין מי מה לפחד. ההנאה תהיו בבית בחברת בני משפחה של מזל זה.הרווקים בגלל היבטים מסוימים של כוכב הלכת ונוס, יגרום להם לעוף מפרח לפרח. יהיו הצלחות יפות בחיי האהבה, אלא שהן יכולות להיות ארעיות וכל זה נמשך בכל התקופה הזאת.
בריאות שלכם בסדר גמור – אין מה לדאוג!

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי קיים מעט עצבנות אבל הרוח הארגונית, כמו גם את ההשראה הנכונה יאפשר לך לעבור על כל המכשולים ללא קושי, להכניס סדר לעבודה שלך. אסטרולוגיה שבועית צופה שאתם צריכים להילחם כדי לבסס את הסטאטוס שלכם במקום העבודה.
באהבה, הנסיבות מאפשרות שיפור האווירה במשפחה.  ההתייחדות כדי.  הלא נשואים סביר להניח יבזבזו את הכוחות, על ימין ועל שמאל בפלרטוטים! למרות הרוח הרפתקני, והרצון לחירויות רבים מהם ייפלו, מאוהבים מעל הראש.
בריאות: השפעה השלילית של פלוטו יגרום בירידה בכוח ובקצב. מנוחה ושינה יגרמו להם להרגיש יותר די מהר.

Leoמזל אריה
השינויים בחיים המקצועיים הם הכרחיים ומועילים. שלא יהיו ספקות לגבי כישוריכם או לגבי הסיכוי להצליח. יש צורך לשלוט על התקפי הכעס, גם אם הם נורמאליים בהקשר לאירועי השבוע. לאף אחד אין ספק לגבי איכויותיכם של מארגן מצוין אך בעבודה שבה אתם עוסקים צריך הרבה שלווה ואפילו…
כשרון אומנותי. סוף השבוע מציע הזדמנויות חדשות כדי להרוויח כסף,  אך אתם נוטים לבזבז יותר ממה שאתם מרוויחים. האמת שאתם נותנים מתנות מאוד יפות, אבל תמיד נשכח לחלוטין את הנושא של החיסכון. אנרגיה לא חסרה, אך השינה היא התרופה הריבונית.

Virgoמזל בתולה
נתמכים היטב על ידי פלוטו, במישור המקצועי, אתם בטוחים יותר בעצמכם ומתמודדים עם הקשיים בנחישות. התוצאה: הקריירה שלכם פשוט תיתפס לשחקים.
אהבה: השמש מביאה את חיי הנישואין במקום הראשון. לא יהיו שום בעיות שאין אפשרות לפתור. הרווקים יהיו חברותיים מאוד, דבר אשר מביא יתרונות: לצאת החוצה אל העולם, לקבל הזמנות והיכרויות מבטיחות. זה אפשרי שידידות גרידא תעשה טוויסט למשהו אינטימי יותר.
בראות: אתם בכושר גופני טוב, יש לכם טונוס מדהים. חולים כרוניים ירגישו שיפור במצבם.

Libraמזל מאזניים
ברמה המקצועית, לפי הורוסקופ שבועי, אתם מתקדמים צעד אחר צעד, עם משמעת קפדנית, עבודה קשה והתמדה. . זה היתרון הגדול שלכם וכך תקבלו את התגמולים שאתם רוצים.
אהבה: מרקורי מפעיל השפעה חיובית בחיי הנישואין ותזכו לשלווה ושקט. הלא נשואים יכולים ליהנות תחת ההשפעה של השמש, מרגעים של אושר ומרומן ללא עננים. השמש מבטיחה דברים נהדרים ויופיטר יזכיר להם על נישואין.
בריאות: בריאות טובה, אבל מי שיודע שהגזים עם האוכל רצוי לבצע בדיקת כולסטרול.

Scorpioמזל עקרב
הדברים במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, יהיו פשוטים. אבל, אתם צריכים להיזהר להיות מעורבים בסכסוכים עם כמה אנשים בסביבה המקצועית. במקרה של כוח עליון, יש להימנע מוויכוחים סותרים. אתם יכולים לשחק את התפקיד של המתווך.
אהבה: ונוס משפיע לטובה על חיי הנישואין של מזל זה. ארוחת ערב רומנטית זה כל מה אתם צריכים. הלא נשואים יחיו את הנס של האהבה: מעריכים את החיוביות של החיים ורואים הכל בוורוד. חיים את האהבה ברמה הגבוהה ביותר, דבר שלא קורה כל יום.
בריאות: עם יופיטר ופלוטו בזווית טובה הדינאמיות לא חסרה לכם. לשים לב שיש נטייה להגזים עם המזון או עם סקס, דבר שגורם לעייפות. תהיו הגיוניים!

Sagittariusמזל קשת
מבחינת מקצועית, היכולת שלכם לקלוט דברים גדולה במיוחד והאינטואיציה והדמיון ישלימו את השאר. העיתונאים והסופרים יהיו מלאי השראה, ויעשו עבודה מצוינת, עם סגנון מיוחד. ניתן להגיד שגם כל שאר ילדי מזל זה יעשו עבודה טובה עם תוצאות מצוינות.
אהבה: כוכב הלכת נוגה משפיע באופן חיובי ומועיל על הזוגות הנישאים. עבור הרווקים התקופה פחות טובה. אם אתם מעוניינים באווירה טובה בחיי האהבה יש להיזהר מאוד לא להיות יותר מדי ביקורתיים כי זה יכול לפגיעה ביחסים.
בריאות: בעקרון, אתם לא סובלים משום דבר כי הרבה כוכבי לכת משפעים באופן חיובי. בכל זאת יהיה מעט עצבנות.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי, אתם זקוקים להרבה גמישות וחשיבה יצירתית בעבודתכם. העשייה המקצועית יכולה להפיק תועלת ניכרת בהזדמנויות שישנן במהלך תקופה זו, בתנאי שאתם עושה כל מה שנדרש. בכל מה שאתם עושים בעבודה אתם משתפים פעולה ועמיתכם יעריכו את התמיכה שאתם נותנים.
באהבה: אלה שכבר נשואים יכולים לקלקל המון עם הקנאה שאין לה שום סיבה. לרווקים , אוראנוס מביא את הצורך לביטחון הרגשי. אם הלב שלהם הוא פנוי, זה לא אומר שיש לזה יתרונות רבים בכל החופש הזה. לכן, המחשבה על נישואין עולות כל הזמן.
בריאות: קצת עייפות. אולי כמה חופש של כמה ימים יעשה רק טוב…

Aquariusמזל דלי

החיים המקצועיים ייתמכו בקלות בשל השפעות טובות של מאדים, אשר מעודד יזמות עסקית מוצלחת. החוש המעשי והשיפוטי משפר את מערכות היחסים שלך עם הבוסים והעמיתים. השפעות טובות קיימות עבור סוחרים, עורכי דין ומורים. קיימות הזדמנויות לקידום עבור רבים שנולדו במזל זה.
אהבה: רצוי שבני הזוג שבמשפחות יקיימו דיאלוג מתמשך יותר עם זוג שלהם. עבור אלה שלא נשואים יהיו פרשיות עם עליות וירידות. הם ירוצו אחרי כל מה שזז, וזה לא בדיוק זה. אין לכם כל מחשבה להתיישב.
בריאות: אתם מרגישים שאתם מסוגלים להזיז הרים, אבל לא טוב לנסות את הגבולות. אם אתם רוצים לרדת במשקל, לא לעשות זאת בבת אחת. כך תהרסו את המאזן האנרגתי.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי יש לנצל את הנסיבות החיוביות. אתם יכולים להעמיד על הרגליים פרויקטים. אם אתם תשתמשו יותר בדיפלומטיה, תקבלו תמיכה יעילה יותר. יש באווירה של קידום עבור רבים מכם.
אהבה: לחיים בתוך המשפחות יתרונות רבים עודות ההשפעה של הכוכבים ונוס ומארס. מה טוב! הרווקים בדרך כלל לא עושים את הצעד הראשון, אך הפעם ונוס יעזור להשגת החלום הסודי ביותר ואת האומץ: אתם לא תתחרטו על זה!
בריאות: ההשפעה של מאדים מגבירה את האנרגיה שלכם. אבל להתרחק מעצבים אשר יכולים מפריע לשינה.


עמוד זה נצפה ע"י 2,561 גולשים