הורוסקופ שבועי 10.01.14– 16.01.14

Ariesמזל טלה
תקופה זו לפי הורוסקופ שבועי תהיה טובה מבחינה מקצועית. מפגשים עם אנשים חדשים יכולים להיות מאוד מועילים, כי יעזרו לכם לממש פרויקט חדש או תוכלו לקבל מהם רעיונות חדשים. רצוי להרחיב את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הרגילה מפני שיעזור לכם לשגשג.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית עבור אלה שנישאו לא מזמן, יהיו קצת אכזבות. אנשים הלא נשואים יכולים לחיות עכשיו אהבה בלתי אפשרי ואין דבר יותר מרתק מזה. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי.
בריאות: אולי הבריאות הייתה טובה אם, לפי אסטרולוגיה שבועית פלוטו לא היה משפיע על מערכת האיכול. לשים לב למאכלים חריפים ואלכוהול.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי, יהיו כמה בעיות: לא מדובר על שינויים חשובים, אך בשל התפתחות הדברים מחייבת לחשוב ברצינות לקריירה.
אהבה: הורוסקופ ואסטרולוגיה צופים שזה רגע קריטי עבור זוגות בתוך המשפחות שאחד הבני זוג הוא שור: בשל השפעת אוראנוס, או שהזוגות שהיו להם בעיות בזמן האחרון שנפרדים סופית, או מערכת יחסים מתחזקת יותר. כדאי לחשוב טוב ולשקול כל צעד לפני קבלת החלטות חשובות כאלה.
הרווקים, תחת ההשפעה של מאדים, מתמלאים בכוח הפיתוי. השמש דוחפת אותם למצוא את הנפש התאומה והכל תורם לחיי אהבה יותר מהנים.
בריאות: מצב פיזי טוב, אך יכולים להיות בעיות במחזור הדם, סחרחורת.

Geminiמזל תאומים
ההשפעה של מאדים, לפי אסטרולוגיה שבועית מובילה לצעד אחד קדימה בקריירה או בעסק שלכם. אתם תתקדמו, במיוחד במערכות יחסים עם העמיתים לעבודה. יש לזכור שרצינות מביאה רווחים רבים ויכולה להביא אתכם במעמד של מנצח.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי חלק מאלה שנישואים ייהנו מהרמוניה ולחלק יהיו מחלוקת קטנות. האלה נשואים מתאהבים ממבט ראשון, וכדאי ליהנות מכל רגע מהאהבה הזאת.
בריאות: מבחינה בריאותית, לפי תחזית אסטרולוגית , באופן כללי אתם בסדר רק לשים לב לשפעת. רצוי להתרחק מבחינה פסיכולוגית מאנשים דיכאוניים או פסימיים כי זה יכול להשפיע עליכם.

Cancerמזל סרטן
נתמכים היטב על ידי פלוטו, במישור המקצועי, אתם בטוחים יותר בעצמכם ומתמודדים עם הקשיים בנחישות. התוצאה: הקריירה שלכם פשוט תיתפס לשחקים.
אהבה: השמש מביאה את חיי הנישואין במקום הראשון. לא יהיו שום בעיות שאין אפשרות לפתור. הרווקים יהיו חברותיים מאוד, דבר אשר מביא יתרונות: לצאת החוצה אל העולם, לקבל הזמנות והיכרויות מבטיחות. זה אפשרי שידידות גרידא תעשה טוויסט למשהו אינטימי יותר.
בראות: אתם בכושר גופני טוב, יש לכם טונוס מדהים. חולים כרוניים ירגישו שיפור במצבם.

Leoמזל אריה
הכוכבים, השבוע משפיעים באופן חיובית על קריירה שלכם ומעניקים את הסמכות שאתם זקוקים לה כל כך. על פי תחזית אסטרולוגית תקבלו אחריות בתחום חדש, שבו אתם תוכיחו את היכולות שלכם ולזה יש השפעה על העתיד המקצועי.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי הורוסקופ שבועי עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות.

Virgoמזל בתולה
במישור המקצועי, לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן להתמקד על הסוגיות והפרויקטים ארוכי טווח. כל דבר הנוגע לארגון ומימון, שיהיה מתוך ראייה רחבה. לא להסתכל רק לטווח הזמן הקרוב כי יהיו לכם הזדמנויות להתקדמות. תסתכלו בפרספקטיבה ובמיוחד, לבחור אנשים שיכולים לעזור בקריירה שלכם.
אהבה: השפעת כוכבי הלכת מביאה להבנה בתוך המשפחה, כך הזוגות יגלו שוב את הרומנטיקה. לרווקים, על פי אסטרולוגיה שבועית יש את התחושה שכל חלומותיהם על אהבה התגשמו. השינוי הגדול שצפו, לו יתרחש השבוע.
בריאות: השפעות מנוגדות של כוכבי הלכת, לפי  הורוסקופ שבועי גורמות להפחתת האנרגיה שלכם: סבלנות, זה יעבור. עם זאת, אל תתאמצו יותר מדי.

Libraמזל מאזניים
זה שבוע אופטימי וחשוב לנצל זאת. הביצועים הפרופסיונאליים שלכם יגיעו לרמה הגבוהה ביותר. עברתם את התקופה השחורה של החודש הזה ועכשיו באה תקופה של התאוששות, אשר אינה שוללת עבודה מאומצת. אתם תצטרכו למצאו צוות ושותפים חדשים עבור הפרויקטים שלכם.
אהבה: חשוב לחשוב יותר על המשפחה או על החבר/ה שלכם ולבלות יותר ביחד איתם. הטיולים מתאימים מאוד לתקופה הזאת והם יכולים לחזק את הקשר הרומנטי.
בריאות:אתם תקבלו עצה טובה ממישהו קרוב, כי אתם מרגישים שלמצוא כל מיני תירוצים כלפי קרובי משפחה זה דבר לא טוב. יש לכם מצב רוח טוב, דבר שהוא חיוני עבור המצב הפיזי והבראות מעולה ופורחת.

Scorpioמזל עקרב
בקריירה אתם חייבים להיות יותר ממושמעים ולקחת צעד אחורה כדי להכשיר את הקרקע עבור פעילויות עתידיות. יהיה עליכם, לפי הורוסקופ שבועי לסלק את כל מה שמפריע במימוש המשימות הנוכחיות ולהתמקד במטרות מוגדרות. אתם צריכים לעשות מאמצים, אבל הם יפוצו.
אהבה: על פי אסטרולוגיה שבועית בחיי המשפחה של בני הזוג לא אמורים להיות בעיות מיוחדות. עם שמיים צבועים עם צבעים של כוכב וונוס, לאלה שלא נשואים יהיו פרשיות אהבה חסרת תקדים, עם אנשים שעדיין לא מכירים.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Sagittariusמזל קשת
אתם יכולים השבוע לשפר את המצב מבחינת מקצועי, הודות ליופיטר, אשר הוא נמצא בזווית הרמונית. עם זאת, לא לעשות שום דבר, אשר עלול לסכן את מקום העבודה, גם אם האווירה או התנאים אינם לגמרי טובים.
אהבה: אוראנוס גורם לחוסר יציבות של בן/בת הזוג, אך ילידי מזל הזה, עם כל זה, יפגינו הבנת עם הפרטנר שלהם. לאלה שהם לא נשואים, התקופה היא חיובית לאירוסין או לקשר רומאנטי חדש. התחייבויות סנטימנטאלי בתקופה הזאת עשויה להיות בר קיימא.
בריאות: כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להרגיע ולנוח, אחרת אתם תבזבזו את האנרגיה באופן מיותר.

Capricornusמזל גדי
כוכבי לכת רבים המשפיעים על כחייכם המקצועיים ויעזרו להגשים את שאיפותיכם. אתם רוצים לדעת שיש הכרה ביכולותיכם, מה שבעצם יתרחש בסוף. בנוסף, האווירה המקצועית היא נעימה והקשרים עם הבוסים והעמיתים לעבודה הם טובים מתמיד.
אהבה: במשפחות מעדיפים את הדיאלוג, מה שמביא חיים חדשים ומועילים בנישואין. אלה שלא נשואים הופכים למומחים באהבות בזק רבות… וחוזרות על עצמן… הם אומרים שעדיין לא נולד האדם שיצליח "לקשור" אותם עם טבעת נישואין. אך בסופו של דבר זה יקרה.
בריאות: נפטון דיזהרמוני יעניק לכם תיאבון לא ברור, ואין דבר גרוע יותר לבריאות מאשר תזונה לא מסודרת! משמעת מינימאלי בתחום התזונה דורשה בכל אופן.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי אתם חולמים כבר הרבה זמן על קידום והבוסים שלכם יודע ים היטב שמגיע לכם. אבל תצטרכו לחכות עוד עם הקידום, בשל ההשפעות השליליות של פלוטו. אחד שיודע לחכות, יתפתחו לו כל הדלתות בזמן. האם יש לכם סבלנות?
אהבה: הנאה והרמוניה בחיי הנישואין השל הזוגות. אלה שרווקים חיים עכשיו אהבה מלאה בתשוקה נעימה וחזקה. הם יודעים ליהנות מהחיים, אבל גם צריכים לחשוב על יציבות, כי הם צריכים את הביטחון הרגשי של האהבה האמיתית.
בריאות: ההשפעות של הכוכבים יכולות להפוך אתכם לעצבניים. יש להפסיק עם הדברים המעוררים: טבק, אלכוהול, קפה, והרטבים הפיקאנטיים. ישנם הנאות נוספות בעולם…

Piscesמזל דגים
בעשייה המקצועית, עם התמיכה של שלושה כוכבי לכת, תהיה לכם יוזמה שאולי תפתיע חלק מן האנשים. השינויים האחרונים בחיים שלכם הופכו לאתגר אמיתי. אתם חייבים להבין כי לא יכולים להמשיך לעבוד באותו הקצב הקדחתני מבלי שמאוחר יותר יהיו השלכות. שימו לב על מה אתם מדברים כי זה עשוי להפוך ללעג מול אחרים.
באהבה: האקלים שמייצר הכוכבים הוא נפלא עבור האהבה בנישואין: אתם יכולים להיות מאושרים. למי שלא נשואים, ונוס מעודדת אהבה, אך אתם מתפתים יותר מדי קשרים. עם זאת, פגישה בלתי צפויה, הופכת את המצב בן רגע!
בריאות: הכל טוב אבל לשים לב לתיאבון! קצת דיאטה לא יכאב!