הורוסקופ שבועי 10.04.15 – 16.04.15

Aries

מזל טלה
מדובר על שבוע מלא באי שביעות רצון. השבוע אתם תתרכזו בלהביא איזון לחייכם. אתם עלולים לחוות לפי הורוסקופ שבועי עיכובים אשר יצליחו לעצבן אתכם, אבל אתם צריכים לשלוט על המזג שלכם.
אהבה: אתם תיהנו מסוף שבוע הזה במיוחד במוצאי שבת. ככל הנראה, אתם, בני זוגכם, בני משפחותיכם והחברים תצליחו להיפגש ולחגוג. סביר להניח שהימים הקודמים היו עמוסים מאוד ויש לכם הרבה סיפורים וחדשות אשר אתם רוצים לשתף אותם עם אחרים. על פי תחזית אסטרולוגית במפגש הזה האווירה תהיה מושלמת.
בריאות: הבריאות תהיה טובה אך לפי אסטרולוגיה שבועית פלוטו ישפיע על מערכת האיכול. לפי כך אתם חייבים לשים לב למאכלים חריפים ואלכוהול ולא להגזים. גם רמת האנרגיה היא לא משהו ובגלל זה שווה לדאוג למספיק שעות מנוחה ככל האפשר

Taurusמזל שור
טווח הזמן של אמצע השבוע, על פי הורוסקופ שבועי עשוי להביא לכם ההזדמנות להפגין את כישרונותיכם, אולי אפילו להתקדפ בתפקיד לאחר תקופה של באנונימיות. אולי זה לא בדיוק מה שאתם אוהבים לעשות, אבל זה חשוב לתת הכל.  ייתכן שתתחילו לשאול את עצמכם אם כדאי להחליף את מקום העבודה.
אהבה: לפחות בתחילת השבוע, אתם לא משדרים באותו גל עם בני זוגכם וזה יתסכל אתכם, במיוחד כי האתגרים המקצועיים משתלבים בדרך זו או אחרת עם חיי האהבה והמשפחה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם לא בדיוק יודעים למה ולמי לתת יותר תשומת לב.  אתם צריכים להבין כי אתם לא יכולים לעשות הכל ולפעמים צריכים לחשוב על האושר האישי, לפני שמריצים אחרים.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם פותחים את השבוע מלאי אנרגיה  והומור. עם זאת, נסו להישאר עם הראש על הכתפיים ולא לתת לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. אולי מצבכם הרוח הטוב לא יהיה מסנכרן עם המצב הרוח של האחרים, אבל זאת לא סיבה להיות מדוכאים. אז, להשאיר את החיוך על שפתיים ומנסה להתחיל את היום עם חיוך!

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי אתם תתקדמו וזאת תהיה סיבה לחגיגה אמיתית. אתם מרגישים גאים מאוד מהעובדה הצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או סיוע מצד הסובבים אתכם.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Cancerמזל סרטן
מקום העבודה הוא היחיד שבו הדברים נראים לעבוד ממש טוב עבורכם. עקב בעיות אחרות, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם נוטים לברוח אל משימות ויעדים. כל זה יהפוך אתכם לעובדים מוערכים על ידי הממונים. ייתכן שתקבלו העלאה או ליהנות מהטבות מהעבודה.
אהבה: לפני זמן מה נכנסתם למערכת יחסים שבה חשבתם שמצאתם את הנפש התאומה. למרבה הצער, שם לא בדיוק מצאתם את האושר בזרועותיו של משהו שבאמת אוהב אתכם. על פי הורוסקופ שבועי מאז שאתם ביחד אתם מרגישים לא טוב מבחינה רגשית וחושבים שהגיע הזמן להגיד "מספיק".
בריאות: אתם עוברים תקופה של אי שקט פנימי וחרדה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם סובלים מבעיות בקיבה ולא מצליחים למצוא את מקומכם. זה אומר שאתם חייבים להוריד את רמות הלחץ באופן טבעי: לשתות תה, לאכול בריא ולשון מספיק. אתם תרגישו טוב יותר.

Leoמזל אריה
ההלוואות שאתם מתכוונים לקחת מהבנק או סכום כסף אשר אתם רוצים להלוות לחברים עשויים לגרום לכם לקחת סיכון מסוים. על פי תחזית אסטרולוגית זה יכול ליצור יחסים של תלות ביניכם לבין מוסדות מסוימים או אפילו עם חברים. קשר כזה עם חברים זה מעשה שגוי לבנות ידידות. ראו מה אתם תעשו!
אהבה: במערכת היחסים בני זוגכם מאד רוצים ואפילו דורשים שאתם תחזרו עם הרגליים על הקרקע ולעשות סדר במחשבותיכם וגם בחייכם. על פי אסטרולוגיה שבועית המשפחה שלכם לא תראה בעיניים טובות את הביקורת, אבל במציאות הכל זה לטובתכם. נסו להימנע מקרבות אגו במישור הסנטימנטאלי בסוף השבוע, ואל תיתן לעצמכם להרגיש מאוימים מבחינה רגשית.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי הורוסקופ שבועי אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Virgoמזל בתולה
הדרישות הן יותר ויותר גבוהות וקצב בעבודה גדל באופן עקבי. אל תפחדו, לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מסוגלים לעמוד בכל האתגרים ואפילו תקבלו שבחים. מבחינה כספית זה הזמן הנכון לנצל את הזדמנויות להרוויח וזאת ללא מאמץ גדול מדי.
אהבה: אם אתם במערכת יחסים אל תשאירו הכול ביד הגורל ותנסו לעזור ולהיות יותר מעורבים. תעשו ויתורים ותתחשבו גם ברצונותיהם של בני הזוג ובשאיפותיהם. הבעיות באהבה של הרווקים עשויות להחמיר אם הם אינם פועלים במהירות האפשרית. לפי הורוסקופ שבועי יש לשים לב יותר להיכרויות עם אנשים החדשים, כדי לא להיפגע.
בריאות: הסיבולת הפיזית ספגה נזק עקב חוסר פעילות. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו לשים לב יותר לבעיה זו ולפנות זמן לעשות ספורט באופן קבוע.

Libraמזל מאזניים
אתם עובדים מאוד קשה כדי להוכיח למשהו למישהו ותצליחו לעשות את זה במהלך השבוע. לפי הורוסקופ שבועי כולם יודעים שאפשר לסמוך עליכם והבוסים לא רק שימו לב לזה, אבל ידאגו שתקבלו תמורה עבור המסירות והתמדה שהראיתם עד כה.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית דעתכם מוסחת ממערכת היחסים ויש לכם על ידי אדם שלא אמור למשוך את תשומת לבכם. אמנם עדיין לא עשיתם שום צעד, אבל אתם לא שקטים. תיזהרו, כי מי שרוצה לתפוס שתי ציפורים, לא יצליח לתפוס אף אחת מהן. לרווקים יש חיי חברה פעילים ואודותם תהיו במגע עם כל מיני אנשים. מבין המכרים החדשים יהיה משהוא אשר ימשוך את תשומת לבכם באופן מיוחד. למרות שהקשר הזה נראה בלתי אפשרי, אל תתייאשו.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Scorpioמזל עקרב
השבוע יש סיכוי שתצליחו ליצור קשרים עם אנשים בעלי השפעה. גם רמת האמון העצמי היא גבוהה, כך שתוכלו להגשים חלק ממטרותיכם. לפי הורוסקופ שבועי תרגישו מספק חופשים, בכדי להסיר מכשולים העומדים בדרככם, אבל עם טאקט ודיפלומטיה.
אהבה: כאשר מדובר על זוגיות אסטרולוגיה שבועית מבשרת תקופה מלאת אופטימיות, אבל, זה לא אומר שהכל יהיה כפי שאתם רוצים. ייתכן שאירועים ספציפיים מן העבר ישפיעו על מערכת היחסים שלכם. אם כל זה יהיו לכם רגעים של אושר אמיתיים. לרווקים, מצפה תקופה של רגש ורומנטיקה.
בריאות: הכוכבים אשר שולטים על בריאותכם לפי תחזית אסטרולוגית יעניקו לכם מרץ רב ובריאות טובה. עם זאת מומלץ להתרחק מארוחות גדולות ושתייה מופרזת. קיים גם חשש על אי יציבות רגשית שתחלוף לקרת סוף השבוע.

Sagittariusמזל קשת
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על שבוע מלא אופטימיות, כך שכל המגבלות והאילוצים שהיו בחייכם ייעלמו בהדרגה. עם כל זה אתם עדיין זקוקים לסוג של ביטחון עבורכם ועבור הסובבים אתכם. בתחום המקצועי אתם נדרשים להשקיע הרבה אנרגיה ומאמצים.
אהבה: חיי האהבה שלכם הם יציבים מספיק כדי להחזיק מעמד בפני מכשולים שונים בחיי הזוגיות. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מקבלים את תמיכתם של הכוכבים, כך שהצרכים ה סנטימנטאליים יהיו מסופקים היטב. אתם חייבים להיות כנים עם עצמכם ולהיפטר מכל המסכות שלבשתם עד כה.
בריאות: שימו לב שזאת תקופה אשר בה הכוכבים ישפיעו על תיאבון שלכם. אם אתם תתחילו "לטחון" כל מה ששמים על השולחן מהר מאד תעלו במשקל. ההמלצה של  הורוסקופ שבועי היא לשמור על אכילה נכונה או לעסוק בפעילות גופנית, כדי לשמור על מצב בראותי תקין.

Capricornusמזל גדי
כוכבי הלכת לפי תחזית אסטרולוגית יעניקו לכם את העקשנות ואת הרצון להצליח בקריירה, כך שלא תהיה שום בעיה להתגבר על קשיים במקום העבודה. אתם מוכנים לעשות כל מאמץ ולא לחסוך בזמן במטרה להתקדם. התמורה לא תאחר להגיע וזה יניע אתכם להמשיך.
אהבה: בחיי האהבה יהיו הרבה רגעים החיוביים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם תצליחו לתקשר יותר טוב עם הפרטנרים שלכם. כפי הנראה תהיה הרמוניה מושלמת ביניכם ולא תצטרכו להתמודד עם מצבים לא נעימים במערכות היחסים שלכם.
גם עבור הרווקים הרומנטיקה חוזרת ובגדול.
בריאות: בזכות ההשפעה החיובית של מספר כוכבי לכת אתם מרגישים די טוב, אבל ברקע יש תחושה של עייפות מסוימת. על פי המלצת הורוסקופ שבועי המשיכו לנוח מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון. גם לגבי הרגלי התזונה אתם חייבים לפקוח עין ולא להגזים.

Aquariusמזל דלי
הורוסקופ שבועי ממליץ לכם להתמקד בנושאים ובפרויקטים שקשורים יותר לעתידכם. אתם חייבים לחשוב טוב על הארגון והמימון של הפרויקטים האלה ומתוך ראייה רחבה. בזמן הקרוב יהיו לכם הזדמנויות להתקדם אם תדעו לבחור להיות בסביבה של אנשים שיכולים לעזור בקריירה שלכם.
אהבה: בחיק המשפחה בין בני הזוג לא יהיו בעיות יוצאות דופן  אודות כוכב וונוס אשר דואג להרמוניה ושלווה. הרווקים יכולים לצפות לחדשות טובות, כי על פי תחזית אסטרולוגית יהיו פרשיות אהבה שכמוהן לא היו.
בריאות: באופן כללי לא יהיו בעיות בריאות ואתם מרגישים מלאי אנרגיה והתלהבות, אבל כדאי לכם להירגע ולהאט בקצב בכל דבר אשר אתם עושים. עם זאת אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להיות זהירים כי ייתכנו תאונות קטנות בעיקר בגלל חוסר זהירות.

Piscesמזל דגים
לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מתמודדים בצורה מושלמת מול כל האתגרים, נותנים הכל כדי להצליח ומנסים למלא את כל הדרישות ללא להשמיע ביקורת. רצוי שלא תחשבו שאתם לא ראויים מול ההזדמנות המופיעות או שאתם לא מסוגלים לממש אותן. זה יהיה הרבה יותר קל להתמודד עם אתגרים אם אתם מאמינים ביכולותיכם.
אהבה: ייתכן, לפי הורוסקופ שבועי שתשימו עין על אדם אינו פנוי ושלא חולק את הרגשות שלכם. מומלץ שאתם תתעוררו למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה יהיה טוב יותר לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בטוח יש לידכם אדם מיוחד שמגיע לו את כל האהבה ונאמנות.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.



עמוד זה נצפה ע"י 2,616 גולשים