הורוסקופ שבועי 10.07.15 – 16.07.15

Aries

מזל טלה
אם תתחילו את השבוע בפרויקטים חדשים הם יובילו להצלחה. אתם יצירתיים ופעילים, כך בתחום הקריירה וגם התחום הפיננסי אתם בכיוון הנכון. מצד שני, לפי הורוסקופ שבועי עמוק בפנים אתם מרגישים צורך עז לעבור שינוי במישור האישי.
אהבה: אתם תצליחו להיפטר מהשעמום שבמערכת היחסים על ידי הפתעה נעימה שתכינו לבני זוגכם או להחליט לנסות דברים חדשים ביחד. לפי אסטרולוגיה שבועית תפסיקו לנסות לשלוט תמיד ברגשות ואם תעשו זאת תבינו שתמיד יכולים אתם לגלות משהו חדש ומרגש בזוגיות.
בריאות: אם כבר החלטתם לעשות שינויים בחייכם, כגון בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מלאי מוטיבציה והתוצאות לא יאחרו להראות. קחו את המושכות בידיים ותתחילו לחות חיים בריאים ומאושרים יותר.

Taurusמזל שור
הכוכבים יתמכו בכם גם השבע בכל מה שקשור לקריירה והתוצאה על פי תחזית אסטרולוגית, אודות כשורותיכם תצליחו למלא את כל חובותיכם בצורה מעולה. הנחישות וההתמדה יעזרו לכם בעבודה ולצד התמיכה החזקה של הכוכבים, מסלול הקריירה מתחיל לטפס מעלה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בחיי הנישואין, אתם מרגישים שביעות רצון ושמחת החיים חוזרת ובגדול. חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים. עבור הרווקים יהיו הזדמנויות להיפגש עם אנשים חדשים, אבל לחלק מהם עדיין אין מחשבות לקשר יציב או להתמסד, בעוד שאחרים, חושבים כבר על קשר רציני.
בריאות: האזהרות של אסטרולוגיה שבועית של שבוע שעבר עדיין בתוקף. במקרה של מחלות ישנות שחוזרות לתמונה זה הזמן בתחילת השבוע לטפל בזה ולהחזיר את האיזון של הגוף. עכשיו זה הזמן הנכון כדי להיפטר מכל הבעיות הרפואיות האלה.

Geminiמזל תאומים
על פי תחזית אסטרולוגית מבחינה סנטימנטאלית יש סימנים טובים. עם זאת, אתם באופן כללי לא מאושרים מפני שדבר לא מובן עבורכם. תסמכו על האינטואיציה שלכם שהיא חזקה וכך תוכלו לקבל החלטות חשובות ונכונות. מומלץ גם להפריד בין חייכם הסנטימנטאליים  לבין התחום הקריירה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תתחילו להפגין קצת יותר הבנה, לגבי כל מני בעיות אשר יקיריכם חווים לאחרונה. האווירה המתוחה שבתוך הבית תשפיע עליכם. אם תצלחו לשים לב יותר לכל מה שמתרחש בבית תבינו שלא מדובר על משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. לאט, לאט, תצליחו לראות שגם בני הבית מתמודדים עם בעיות, לא רק אתם.
בריאות: יש ההשפעות החיוביות של הכוכבים על בריאותכם ואתם במצב הכי טוב ולכן יש איזון נפשי ופיזי טוב. אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.

Cancerמזל סרטן
אתם תעשו טעות אם תכנסו לעימות עם הבוסים. תתכוננו כי לתקופה מסוימת, אתם תהיו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך הדברים יסתדרו מעצמם. אל תתעסקו בזה יותר מדי, אבל גם אל תהיו שאננים, כי על פי תחזית אסטרולוגית המצב יכול להשתנות מהר מאד.
אהבה: אם אתם רוצים לדבר עם בני הזוג בעניינים רגישים או בנושאים שאתם מרגישים קשורים אליכם אתם תתקלו בחוסר אמפתיה מצידם. על פי הורוסקופ שבועי תחזרו לרגשות יותר טובים בחלקו השני של השבוע כאשר אתם תבינו שהסלחנות והכוח להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית מאדים יעניק לכם אנרגיה, אבל באותו הזמן יגרום לכם להיות אימפולסיביים וזה יגרום לסיכון של תאונות. גם הגוף שלכם לא מצליח להגן על עצמו כל כך טוב: היזהרו מוירוסים וחיידקים. אם זאת, המורל הוא טוב ומי שיהיה חולה יחלים מהר יותר.

Leoמזל אריה
התקופה זו היא מבחינת מקצועית תקופה מצוינות. לפי הורוסקופ שבועי אתם מתכננים פעולות נוספות שנועדים להביא לקידום במקצוע, אך גם ליותר רווחים. כל הצעדים שלכם הם מושפעים לטובה על ידי הכוכבים, אבל כרגיל לילידי מזל זה, המאמץ חשוב ולא הסיכוי.
אהבה: בחיי הנישאים שום מאמץ אינו גדול מדי בכדי להבטיח את יציבות הנישואין וזה נחמד! לפי תחזית אסטרולוגית
אלה שלא נשואו נמשכים חזק דווקא לאלה אשר לא מסתכלים אפילו לכיוון שלהם, אבל ברגע ש"משיגים" את האנשים האלה, הם כבר לא מעוניינים. עם זאת, בן אדם חזק יכול לכבוש את לבם, ואז תראו מה זו אהבה.
בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Virgoמזל בתולה
מדובר על שבוע מבטיח ועל פי תחזית אסטרולוגית אתם תצליחו להציג את כישוריכם מול כולם. אתם אנרגטיים וחסרי סבלנות.  חלק מבני מזל זה יכולים לקבל קידום בעבודה או כמה הזדמנויות וזה שבוע מבטיחה לעשיית כסף.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי יהיו כמה התרחשויות שיזכירו לכם שישנם אנשים אשר מאמונים ביכולותיכם והם מוכנים לסייע בכל הזדמנות. כמובן מדובר על בני הזוג, בני משפחה וחברים קרובים. גם אם היה לכם רושם שהם לא יעשו הכל כדי לעזור לכם, אתם עלולים ולהיות מופתעים מהיפוכו של הדבר. תראו להם מה אתם מסוגלים ותגרמו להם להתגאות בהם.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.

Libraמזל מאזניים
הנחישות שלכם מקבלת תמיכה ממאדים ולפי אסטרולוגיה שבועית זאת תהיה עזרה חשובה כדי להתגבר על מכשולים שבדרך. אתם תהיו חייבים לעשות מאמצים כדי להשיג את מה שאתם רוצים ובעבודה ולא לשכוח לנהל יחסים טובים עם הבוסים. עבור פעולות פיננסיות זאת תקופה נהדרת, אך מומלץ לקחת בחשבון את הסיכונים.
אהבה: השבוע הכוכבים בהחלט לא בדיוק לטובתכם כך שייתכנו קצת בעיות בין בני הזוג. אתם משוכנעים שרצונותיכם הם בניגוד עם אלה של בני הזוג. הורוסקופ שבועי ממליץ שתנהלו שיחה פתוחה וכנה ובכך תוכלו למצאו פתרון. עבור הרווקים יש סיכוי לפוגש אדם אשר עשוי למשוך תשומת לבם. חבל שהם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון, אבל אולי זה רעיון טוב לבדוק את העיניין.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית סביר להניח שלא תתמודדו עם בעיות בריאות כל שהן, אבל אל תשכחו שאתם חייבים להיות יותר זהירים לגבי אורח החיים. רצוי מאד להימנע לבלות בלילות ולהקדיש יותר תשומת לב למה שאתם אוכלים.

Scorpioמזל עקרב
מדובר על שבוע מלא באי שביעות רצון. השבוע אתם תתרכזו בלהביא איזון לחייכם. אתם עלולים לחוות לפי הורוסקופ שבועי עיכובים אשר יצליחו לעצבן אתכם, אבל אתם צריכים לשלוט על המזג שלכם.
אהבה: אתם תיהנו מסוף שבוע הזה במיוחד במוצאי שבת. ככל הנראה, אתם, בני זוגכם, בני משפחותיכם והחברים תצליחו להיפגש ולחגוג. סביר להניח שהימים הקודמים היו עמוסים מאוד ויש לכם הרבה סיפורים וחדשות אשר אתם רוצים לשתף אותם עם אחרים. על פי תחזית אסטרולוגית במפגש הזה האווירה תהיה מושלמת.
בריאות: הבריאות תהיה טובה אך לפי אסטרולוגיה שבועית פלוטו ישפיע על מערכת האיכול. לפי כך אתם חייבים לשים לב למאכלים חריפים ואלכוהול ולא להגזים. גם רמת האנרגיה היא לא משהו ובגלל זה שווה לדאוג למספיק שעות מנוחה ככל האפשר.

Sagittariusמזל קשת
חייכם המקצועיים ממשיכים באותה מגמה כלפי מעלה, ללא כל השפעה של הכוכבים. על פי הורוסקופ שבועי עליכם להישאר מרוכזים ורציניים והדברים ילכו יותר ויותר טוב. המצב הפיננסי משתפר בזכות כמה השקעות מן העבר שעכשיו נותנות את התוצאות הצפויות. אם אתם נאלצים לקחת כמה החלטות חשובות בהקשר לזה, יש להיוועץ עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  תחזית אסטרולוגית שבועית הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Capricornusמזל גדי
על פי תחזית אסטרולוגית מדובר על שבוע די עמוס. כעת אתם תפגשו אנשים חדשים, תשתתפו בפעילויות חברתיות ותוכלו לזכות ברווחים במידה ויש לכם עסק. זאת גם תקופה שבה יהיו הזדמנויות לעבודה החדשה או לקידום בעבודה. גם מבחינה כלכלית יהיה שבוע טוב, אבל שימו לב כיצד אתם מנהלים את הכסף.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי הורוסקופ שבועי שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר.
בריאות: אם יהיה איזה יום שייהרס על ידי בעיה בריאותית כלשהי, בין אם זה אי נוחות זמנית או מחלה ישנה יותר, זו רק כתוצאה של העובדה שאתם מתעקשים לחשוב שאתם מאד בריאים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על סגנון חיים שונה , כך שחוסר האיזון יכול להיעלם.

Aquariusמזל דלי
זאת תקופה שבה כל הדלתות נפתחות מעצמן לפניכם. הורוסקופ שבועי מבשר על הזדמנויות חדשות בתחום הקריירה, אבל עליכם לשקול כל הצעה ולשמור על קור רוח. אל תקבלו שום החלטה חשובה תחת דחף של הרגע, אלא לבדוק לעומק כל העניין בפני עצמו.
בסופו של דבר אתם תשיגו בדיוק מה שאתם רוצים.
אהבה: ההבנה בין בני הזוג הנישואים תהיה מושלמת, עם רגעים של חיבה משני הצדדים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם יותר סובלניים, ואוהבים ועושים מאמץ ניכר כדי להימנע מכל סוג של דיון לא נעים. מערכות היחסים של הרווקים בתקופה הזו עומדים תחת הסימן של חוסר יציבות.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי אסטרולוגיה שבועית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם.

Piscesמזל דגים
אתם עובדים הרבה יותר מהרגיל, אך זה יעודד את האומץ ואת שאיפות. מאדים יתמוך לפי תחזית אסטרולוגית בצד היצירתי ויעזרו לכם למצוא פתרונות חדשניים. האינטואיציה תעזור לכם להרוויח יותר כסף. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לתת אמון באינטואיציה וכך תצליחו יותר בתחום הפיננסי.
אהבה: שלוש כוכבים "יעורערו" את לבכם וכך תהיה חגיגה אמיתית של אהבה. במשפחות הכל מסתדר ויש חשק אמיתי לרומנטיקה. תנצלו את הרגעים האלה ותיהנו מהם. רווקים רבים מן ילידי מזל זה יזכו להתאהב, אבל הלהט שלהם תהיה כמו זיקוקי דינור בהיר וקצר.
בריאות: השפעת הכוכבים על בריאותכם היא טובה, על פי הורוסקופ שבועי. למען בריאותכם תעשו פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות כי שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה. אתם תתמלאו בחיוניות חדשה, רק שצריך להתרחק ממחשבות חולניות ולא יציבות.



עמוד זה נצפה ע"י 2,583 גולשים