הורוסקופ שבועי 11.10.13 – 17.10.13

Ariesמזל טלה
הנסיבות, מבחינת מקצועית, הן חיוביות ולא יהיו בעיות כדי להשיג את המטרות או אפילו להשיג משרה טובה יותר. כל מה שאתם צריכים זה רק קצת זהירות ולהתרחק מפסיביות. אהבה: שלווה, חיבה וחיי מין טובים, זה מה שמצפה השבוע לבני הזוג שבתוך המשפחות, על פי הורוסקופ שבועי. עבור הרווקים, השמש מהשפעה באופן חיובית והולם. הם ירגישו הרפתקניים במיוחד, אבל עבור אחרים השבוע מביא משהוא חדש, אשר יהפוך בקרוב מאוד לדבר חשוב בחייהם. בריאות: ההפרעות של כוכבי הלכת יכולות לגרום לעייפות או לאחרים, עצבנות . להתייחס לדברים האלה ברצינות.

Taurusמזל שור
אתם צריכים לקחת את כל ההזדמנויות שעולות כי הן יכולות להביא שפע. לפי הורוסקופ שבועי, הכוכבים יקלו עלכם על השגת המטרה שחשבתם שלעולם לא תשיגו זאת. זהו הרגע המושלם להצלחה בעסקים, אך לא במקרה של קנייה או מכירת הבית. אם אתם רוצים להתחיל לעשות כמה השקעות, עכשיו זה הזמן הנכון. אבל אל תהססו להתייעץ עם כמה אנשים שיש להם יותר ידע בתחום שאליו אתם רוצים להשקיע.
יום רביעי אפשר שאדם מהמשפחה יבקש את עזרתך כדי לפתור בעיה, שיכולה להיות קשורה לבריאות

Geminiמזל תאומים
ההשפעות החיוביות של הכוכבים יעניקו הזדמנויות במסגרת עבודתכם. תהיו יותר בטוחים בעצמכם ותוכלו למצוא עבודה מפתה יותר.
אהבה: הערות ציניות לגבי בני הזוג, מעולם לא היו האמצעים הטובים ביותר של הבנה: אם תמשיכו כך במשפחה יהיו הפתעות לא טובות. הרווקים חייבים לעשות שימוש בשיקול דעת באהבה, כי מדובר על קשר עם משהו נשואי או הרבה יותר מבוגר.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, אודות מארס הבריאות טובה ובנוסף היעלמו כמה בעיות שסבלתם בגללן בעבר. זה טוב!

Cancerמזל סרטן
הכוכבים יהיו לטובתכם, כדי לקדם את הקריירה, רק יופיטר יכול לסבך את הדברים קצת. הכל יהיה בסדר, אם לא תעשו שטויות: אתם יכולים לנסות להשתלט על חוסר הסבלנות שלכם? תעשו זאת! אחרת ליריבים יהי נשק כדי להביסכם.
אהבה: בתוך המשפחות החיים הם שלווים. לפי הורוסקופ שבועי, ונוס תעודד אהבה ויסיח את המוקד מהצד הפיזי יותר על הצד הפנימי. קשר שנוצר כך, יש לו את כל הסיכויים להחזיק מעמד.
בריאות: היא חזקה, אך אל תיתנו למתחים השונים להשתלט על חייכם, אלא לשלוט ברגשות שלכם!

Leoמזל אריה
יש לחזק את הקריירה שלכם באמצעות אנשים, אשר מכירים ומעריכים את יכולותיכם. על פי הורוסקופ שבועי, בתחום הקריירה הכל הולך חלק. אבל, אם אתם לא זהירים במה שאתם אומרים, או מתבדחים, הדברים יכולים לחזור נגדיכם.
אהבה: עבור אלה שכבר נישאו מדובר על תקופה טובה, שקטה. הרווקים צריכים לשים לב לנטייה לבדידות מוגזמת. נפטון יכול לגרום להם לעשות הכל כדי לברוח מן הבדידות. אתם חייבים להיות סבלניים. הפתגם אומר "מי שיודע לחכות, הזמן פתח לו את כל הדלתות ".
בריאות: אתם מלאי אופטימיות. אוראנוס יכול להביא הסיכון קטן לתאונות: למשל אם אתם עוסקים בגינון, חתכים או מכות באצבעות.

Virgoמזל בתולה
ההשפעה של השמש בתחום הקריירה מועילה להתפתותכם המקצועי. התחזית מבוסס על התמיכה של שני כוכבי לכת נוספים: צדק ומרקורי, אשר מאחדים כוחות כדי לעזור לכם להשיג מה שאתם רוצים במישור המקצועי. רק פלוטו משפעה באפן מביך: אתם יכולים להיות עם מצב רוח רדוד.
אהבה: שגרה נעימה וכליל, עבור אלה שנישאים בשל השפעה של פלוטו. בנוגע לרווקים, אשר, לאחר תקופה קצרה של אי וודאות, יהיה סיכוי נהדר לפגוש אדם יוצא דופן עבור העתיד שלהם.
בריאות: המצב הנפשי משתפר בצורה רצינית ואתם תהיו יותר ויותר דינאמיים. האיזון הפסיכי הטוב יאפשר מאמצים רוחניים או פיזיים מתמשכים.

Libraמזל מאזניים
הכל יצליח במישור המקצועי, אומרים הכוכבים. "הנשק" של הצלחה היא הנחישות. שום דבר לא יהיה לא מחושב והנחישות שלכם תעזור להשיג את כל המטרות.
אהבה: קיים סיכון של המתיחות זמני ושל חוסר איזון במשפחות. ניתן להרחיק כל זה באמצעות יציאות קטנות: לפארק או למסעדה, למשל. עבור הרווקים אהבת בזק יכולה ליפול מלמעלה. אבל עד שתבינו זאת, אתם וליהנות ממנעמי האהבה.
בריאות: החיוניות שלכם היא מעולה. אבל יותר מדי טוב, יכול לחלל את תחום הפרטי של אחרים.

Scorpioמזל עקרב
בעבודה, לפי הורוסקופ שבועי, צריך לשים לב! כמה עננים צפויים מעל אזור הזה בינכם לבין הבוס שלכם. היכולות שלך יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב יותר לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלך.
באהבה: במשפחה יש הרמוניה בין בני הזוג עם הרגעים רבים של רומאנטיות . אלה שלא נשואים, סביר להניח שיהיה להם מפגש הדהים בחלק המוקדם של התקופה. הם יהיו כל כך מאושרים עד שישכחו מרעב ושינה!
בריאות: יופיטר יעניק לכם מצב פיזי ונפשי מעולה. עם זאת, יש להגביל את הקיצוניות בפעילויות ספורטיביות או מיניות.

Sagittariusמזל קשת
השמש ויופיטר יגנו על חייכם המקצועיים. יש לכם את כל היתרונות להתקדם באופן חיובי ובמהירות. אלה, אשר, מתמודדים עם חוסר סבלנות, כדי להם לשבת בשקט: למה שקורה עכשיו יש השלכות חיוביות בעתיד. כדאי לשמור על הביטחון העצמי.
אהבה: הזוגות הנישואים מתקשרים היטב ויש בניהם הבנה. ונוס נמצא בזווית טובה עבור הרווקים ויעברו חוויית הרפתקה מרגשת, מבטיחה. הם יתנו ללב לדבר ולרגשות במקומם.
בריאות: הבריאות שלכם משביעה רצון טוב, אבל יש סיכונים: עצבנות יתר, עודף אוכל.

Capricornusמזל גדי
הנסיבות במישור המקצועי הן טובות: לכמה מכם חיבורים עם חו"ל, לאחרים קידום או הלקוחות פוטנציאליים. אתם אחראים ולהוטים לעבוד ובסופו של דבר ההתלהבות והמסירות יתוגמלו.
אהבה: במשגרת המשפחות יהיו מומנטים של התנגשויות קצרות וסצנות קנאה. הלא נשואים מרגישים את הלחץ של הבדידות ורוצים בית משלהם. אבל צריכים להיות סבלניים, מכיוון ששבתאי מתנגד לזה עכשיו. בעוד מספר שבועות יפגשו את האדם שחלמו עליו.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, אבל אל תגזימו: תעשו ספורט, אבל במידה. להתרחק מקפה, תה, אלכוהול וטבק.

Aquariusמזל דלי
לפי הורוסקופ שבועי, בחיים המקצועיים לא יהיו שינויים משמעותיים. שבתאי הוא כוכב לכת יציב, המעודד יותר התבססות מאשר שינוי. שבתאי נמצא בזווית הרמונית, כך שאין צורך לפחד מבעיות בתחום המקצוע. רק מי שחסר סבלנות צפוי לקשיים מסוימים.
אהבה: החיים בתוך המשפחות אין רגע דל. עבור הרווקים תהיה תקופה נפלאה. הדגש הוא על חיי והאהבה ועל אהבה ממבט ראשון. חלק יפגשו את איש חלומותיהם.
בריאות: מהמבט הפיזי הכל בסדר. רק פלוטו יביא קצת עצבנות, דיכאון כלשהו, אך לא מחלה.

Piscesמזל דגים
לבני מזל דגים צופה השבוע הורוסקופ שונה. הזוגיות או מערכות יחסים משותפות יעמדו על הפרק מבחינה חיובית ויעדו על סדר היום לכן נסו להיות מתונים, לרכך ולהתפשר עד כמה שתוכלו על מנת לתת לצד השני לצאת במעט תחושת כבוד. נסו לשפר את התקשורת על מנת למנוע אי הבנות.
מבחינת קריירה זאת ההזדמנות שלכם לבקש העלאה. זהו שבוע מצוין לחשוב על מה הייתם רוצים לעתיד ולסמן זאת כמטרה.
הבריאות שלכם בסדר גמור לאחר תקופה של עייפות שהייתה לכם בתקופת החגים.